Επανερχόμαστε στο ζήτημα της ασφάλειας των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς ολοένα και περισσότερα στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας, τα οποία το σατανικό σύστημα που κυβερνά σήμερα σχεδόν παγκοσμίως, επιζητεί επιμελώς να τα αποκρύψει.
Έξι (6) λοιπόν αιτίες θανάτων έχουν εντοπιστεί, έως σήμερα, από τα ηλεκτρικά οχήματα. Ιδού η λίστα:
1. Κίνδυνος προκλήσεως πυρκαγιάς εξαιτίας της ανεξέλεγκτης υπερθέρμανσης της μπαταρίας ιόντων Λιθίου. Μια πυρκαγιά η οποία είναι πολύ δύσκολη στην κατάσβεσή της (απαιτούνται ειδικά μέτρα και τεχνικές κατάσβεσης), ενώ οι τοξικότατες αναθυμιάσεις της μπορούν πολύ γρήγορα να επιφέρουν ακόμη και τον θάνατο.
2. Επιπλοκές στην περίπτωση κλήσεως για έκτακτη κατάσταση, όπως παρατεταμένος χρόνος απόκρισης ατυχήματος, καθώς απαιτείται όχι μόνον ειδικός εξοπλισμός για τους πυροσβέστες, αλλά απαιτείται να έχουν αυτοί λάβει και ειδική εκπαίδευση, κάτι που ακόμα βρίσκεται στα σπάργανα.
3. Το ιδιαίτερο βάρος των αυτοκινήτων αυτών, πολύ μεγαλύτερο των βενζινοκίνητων οχημάτων (πάνω από 40% μεγαλύτερο βάρος), κάτι το οποίο και πάλι αποκρύβεται επιμελώς. Με το υψηλό βάρος του οχήματος, ελλοχεύει κίνδυνος καταστροφής ακόμη και από κάποιο μικρό ατύχημα συγκρούσεως, αυξάνοντας ιδιαίτερα τον κίνδυνο για θανατηφόρο χτύπημα, τόσο για όσους είναι μέσα στο αυτοκίνητο, όσο φυσικά και γι’ αυτούς που θα χτυπήσει έξω από αυτό.
4. Ελαττωματικά συστήματα ασφαλείας. Η υψηλότερη κινητική ενέργεια του οχήματος (λόγω του αυξημένου βάρους του) μπορεί να αποβεί θανατηφόρα σε περίπτωση συγκρούσεως, κάτι το οποίο, τα συμβατικά συστήματα προστασίας (πχ., αερόσακοι) δεν είναι ικανά να αντιμετωπίσουν με ασφάλεια.
5. Αναβαθμισμένα συστήματα υποστηρίξεως οδήγησης (πχ., έγκαιρης προειδοποίησης για ασφαλή απόσταση, αυτόματης πέδησης, κλπ.). Όπως και παραπάνω, τα βοηθητικά αυτά συστήματα είναι κατασκευασμένα για τα πολύ χαμηλότερου βάρους συμβατικά οχήματα, με αποτέλεσμα, λόγω της αναποτελεσματικότητάς τους, αντί να προστατεύουν τη ζωή των επιβατών, να αποδεικνύονται ως λίαν επικίνδυνα για θανατηφόρο αποτέλεσμα, κάτι το οποίο θα είχε αποφευχθεί με τα συμβατικά οχήματα.
6. Ο κίνδυνος για πεζούς και ποδηλάτες λόγω της ανυπαρξίας σχεδόν παραγόμενου ήχου από το όχημα, έτσι ώστε να μπορεί να γίνει αντιληπτή η παρουσία του οχήματος σε αυτούς. Ήδη, καταμετρείται στατιστικά ένα ποσοστό γύρω στο 20% αυξήσεως των ατυχημάτων σε πεζούς και ποδηλάτες λόγω των ηλεκτρικών οχημάτων. Το πρόβλημα αυτό γίνεται ιδιαίτερα μεγάλο για τους ανθρώπους με προβλήματα οράσεως.
Δυστυχώς, όπως και η δήθεν “Πράσινη Ανάπτυξη”, τα ηλεκτρικά οχήματα όχι μόνο δεν συμβάλουν στην προστασία του περιβάλλοντος και της Δημόσιας Υγείας, αλλά αντιθέτως, αποδεικνύονται καταστροφικά, τόσο για το φυσικό περιβάλλον, όσο και για την προστασία των πολιτών.
Τί μπορεί να συμβαίνει λοιπόν και η Παγκόσμια Κυβέρνηση με τους απανταχού “αχυρανθρώπους” της, κλείνει τα μάτια σε όλα τα παραπάνω, και μετά μανίας προωθεί την καταστροφή του πλανήτη και των ανθρώπων;
Την απάντηση στο παραπάνω ερώτημα δεν μπορεί να την δώσει η κοινή λογική και η φυσική επιστήμη, καθώς αυτή θα πρέπει να αναζητηθεί στα όρια της μεταφυσικής. Οι συνειδητοποιημένοι χριστιανοί, και δη οι ορθόδοξοι, πολύ καλά μπορούμε να αντιληφθούμε την πραγματική αιτία του Κακού.
Δήμας Ραμιώτης
Δρ. Χημικός Μηχανικός/Μηχανικός Περιβάλλοντος.