Νέα

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
546
Like
800
Πόντοι
86
Πες μου έτσι να καταλάβω. Μιλάς για το Leaf και το i3. Δηλαδή τις κουδουνίστρες. Το Leaf δεν είχε καν σύστημα ψύξης στις μπαταρίες. Και ναι είχε ΠΟΛΥ μικρές. Το ίδιο και το i3. Αυτά είναι ΚΑΘΑΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΛΗΣ. Όμως το Smart που είχε γεμίσει κάποτε η χώρα μας και αλλού δεν τα άφηναν να βγαίνουν εκτός πόλης. ΊΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

Άστο. Ψάξε τι γίνεται με τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αυτοκίνητα και όχι με αυτά. Αυτά ΠΟΤΕ δεν ήταν αυτοκίνητα "πρώτης γραμμής" για τις εταιρίες που τα έφτιαχναν αλλά περίπου πειράματα.

Σαν να μου λες ότι η Ιταλοί είναι άσχετοι με την αυτοκίνηση επειδή κάποτε έβγαζαν το Topolino.
Δηλαδή εσύ αναφέρεσαι σε ηλεκτρικά άνω των 50 -60 χιλιάδων και πάνω.Ή είσαι φαν αποκλειστικά των Τέσλα.

Προφανώς είσαι μπρουκλης.
Και εμείς η πλεμπα που κοιτάμε ηλεκτρικά των 30Κ.

Η πτώση ή φθορά της μπαταρίας είναι 2,5% μέσο όρο ανά έτος.

Αυτό το λένε χιλιάδες ιδιοκτήτες ηλεκτρικών ανά τον κόσμο.
 
Τελευταία τροποποίηση:

diogenis_c

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
2.876
Like
2.278
Πόντοι
456
Πάμε πάλι. Το ηλεκτρικό συνολικά είναι πιο φτηνό στη χρήση διότι δεν έχει τα ετήσια σέρβις που έχουν τα θερμικά. Ειδικά αν έχεις δικό σου χώρο με γκαράζ η φόρτιση πέφτει στα τάρταρα και αν πας σε ΦΒ πρακτικά μηδενίζεται. Από την ΠΡΩΤΗ μέρα λοιπόν κρατάς στην τράπεζα ένα Χ ποσό που σε άλλη περίπτωση θα το έδινες στον βενζινά σου και τον μάστορα.
Πόσο είναι αυτό το Χ ποσό που κερδίζεις, το έχει υπολογίσει κανένας; Ας πούμε στα 150.000 χλμ. Τι θα κάψει το θερμικό, τι θα κάψει το ηλεκτρικό;

Άμα έχεις ΦΒ υπάρχει το αρχικό κόστος αγοράς, πρέπει να υπολογιστεί και αυτό. Αν κάποιος το χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο να πάει στη δουλειά του, νύχτα θα γυρνάει σπίτι. Οπότε πάλι τη ΔΕΗ θα πληρώνει.
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.693
Κριτικές
3
Like
11.301
Πόντοι
3.936
Που είναι αυτό το 20%. Για δείξε μου μερικές αγγελίες γιατί δεν τις βλέπω πουθενά. Κανένας δεν το αναφέρει. Εκτός και αν θεωρείς ότι είναι scammers και δεν σου το αναφέρουν. Βέβαια επειδή έχω γνώση από τους απατεώνες ξέρω ότι και τα θερμικά μόνο "καλά" δεν είναι με τα ψεύτικα χιλιόμετρα και τα σάπια πατώματα από τα αλάτια αλλά ΟΚ εκεί δεν έχουμε θέμα γιατί δεν έχουν μπαταρία.

Πάλι φαίνεται ότι δεν έχεις ιδέα τι συμβαίνει γύρω σου. Ένα "μικρό" πλέον έχει 20+ χιλιάρικα. Μόνο κάτι Dacia πέφτουν κάτω από εκεί. Τα υπόλοιπα πάνε στο θεό. Πχ το Κασκάι ξεκινάει από τα 25 χιλιάρικα με μηχανικό κιβώτιο και φτάνει τα 40. Το αντίστοιχο MY έχει 44 και δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση σαν αυτοκίνητο. Να μην γράψω για το Yaris Cross που θες πάνω από 30 χιλιάρικα για ένα σκατό.

Αυτά τα οχήματα τι ακριβώς έξοδα θα έχουν τότε; Θεωρείς πως θα βρίσκεις φτηνά ανταλλακτικά; Στο Prius σήμερα μια 3rd party μπαταρία έχει 2500 χιλιάρικα στην Αμερική.


Σου κάνουν και έκπτωση 50%. Αλλά ΜΟΝΟ η μπαταρία. Τα υπόλοιπα; Δεν μας λένε πόσο κοστίζουν. Μετά από 20 χρόνια θα κλάψουνε μανούλες με τα υβριδικά.
Όλα τα καινούργια μέτα την 10ετια είναι για αλλαγή. Εσύ πιστεύεις ότι ένα σημερινό αμάξι θα το κρατήσεις 20 χρόνια??? Αλήθεια τώρα???
 
  • Like
Αντιδράσεις: Α-Ω

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
928
Like
1.499
Πόντοι
206
Όλα τα καινούργια μέτα την 10ετια είναι για αλλαγή. Εσύ πιστεύεις ότι ένα σημερινό αμάξι θα το κρατήσεις 20 χρόνια??? Αλήθεια τώρα???

Μάλλον στον άλλο ήθελες να απαντήσεις που το έχει γράψει κάμποσες φορές αυτό. Εγώ ξέρω ότι όλα τα νέα οχήματα είναι πολύπλοκα και η αξιοπιστία τους στα τάρταρα.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
928
Like
1.499
Πόντοι
206
Πόσο είναι αυτό το Χ ποσό που κερδίζεις, το έχει υπολογίσει κανένας; Ας πούμε στα 150.000 χλμ. Τι θα κάψει το θερμικό, τι θα κάψει το ηλεκτρικό;

Άμα έχεις ΦΒ υπάρχει το αρχικό κόστος αγοράς, πρέπει να υπολογιστεί και αυτό. Αν κάποιος το χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο να πάει στη δουλειά του, νύχτα θα γυρνάει σπίτι. Οπότε πάλι τη ΔΕΗ θα πληρώνει.

Έβαλα ένα link από το reddit. Διάβασε και υπολόγισε. Οι περισσότεροι λένε για 80% οικονομία. Από 200+ καύσιμο έχουν πέσει στα 30 ρεύμα.

Τώρα αν όλοι γράφουν ψεμματα τι να πω;
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.693
Κριτικές
3
Like
11.301
Πόντοι
3.936
Μάλλον στον άλλο ήθελες να απαντήσεις που το έχει γράψει κάμποσες φορές αυτό. Εγώ ξέρω ότι όλα τα νέα οχήματα είναι πολύπλοκα και η αξιοπιστία τους στα τάρταρα.
Συγνώμη μπερδεύτηκα μάλλον
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.693
Κριτικές
3
Like
11.301
Πόντοι
3.936
Έβαλα ένα link από το reddit. Διάβασε και υπολόγισε. Οι περισσότεροι λένε για 80% οικονομία. Από 200+ καύσιμο έχουν πέσει στα 30 ρεύμα.

Τώρα αν όλοι γράφουν ψεμματα τι να πω;
Επιβεβαιώνω ότι το ρεύμα είναι σχεδόν τσάμπα για μετακίνηση. Σε φορτιστές δικτύου είναι ελάχιστα φθηνότερο από το καύσιμο
 
  • Like
Αντιδράσεις: foobar

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.892
Κριτικές
6
Like
3.677
Πόντοι
736
Το πάγιο της σύνδεσης με τη δεη παίζει να είναι και ο μισός λογαριασμός που πληρώνουμε. Ωραίο θα ήταν αν μπορούσες με το Φ/Β να γλιτώσεις εντελώς το πάγιο. Αλλά τότε μπλέκεις με μπαταρίες που τελικά μάλλον δεν συμφέρει (ή όχι;).
Απο οτι έλεγε ένας στο youtube που είναι σχεδόν αυτόνομος με τα φωτοβολταικά αλλά έχει κρατήσει και το δίκτυο , έχει μπεί σε πρόγραμμα με χαμηλό πάγιο , στον ηρων είπε απο οτι θυμάμαι.

Τώρα αν πας σε αυτονομία έστω μερική νομίζω είναι μονόδρομος το να βάλεις μπαταρίες έστω λίγες , γιατί αν όχι πες οτι ανάβεις το μεσημέρι θερμοσίφωνα η κουζίνα και περνάει ένα σύννεφο θα κρεμάσει το σύστημα. Αυτό δηλαδή αν είσαι με μεταγωγικό διακόπτη και γυρνάς μια στο δίκτυο μια στο αυτόνομο.

Εκτός αν είσαι με υβριδικό ινβέρτερ που συμπληρώνει αυτόματα απο το δίκτυο , αλλά και εκεί ακόμα πάλι με μπαταρία νομίζω θα δουλέψει καλύτερα το σύστημα.
 

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.282
Κριτικές
14
Like
4.722
Πόντοι
3.715
Ο νομος απαγορευει απο φετος το καλοκαιρι τα ηλεκτρικά αυτοκινητα να μπαινουν στα καραβια με περισσοτερη απο 40% φορτισμένη μπαταρια για τα νησια.

Θα γινει της πουτανας φετος.

Θα πρεπει να ψάξετε ποση ειναι η στάθμη απο το σημειο που ξεκινήσετε ως ότου φτάσετε στο λιμανι που εκει αν εχει πανω απο 40% θα σας απαγορεύσουν το ταξιδι σας.

Οσοι εχετε ηλεκτρικο θα σας καψει τον εγκέφαλο ο Κουλης με τους νομους του.

Και να βγεις Κεφαλονιά με κατω απο 40% και να θες να πας σε κανα κουτσοχωρι ,εκείνα σε δω μαγγα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Στο Λονδινα εχουν οπαδούς της Ρομα;
φοράνε αλουμινόχαρτα στο κεφάλι και πίνουν Fanda οπότε όλα οκ riding, θα περάσουν καλά και φέτο και του χρόνου τα χάπατα.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: riding

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
21.549
Κριτικές
7
Like
38.726
Πόντοι
10.411
Και να βγεις Κεφαλονιά με κατω απο 40% και να θες να πας σε κανα κουτσοχωρι ,εκείνα σε δω μαγγα
StwkR.gif
 

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.282
Κριτικές
14
Like
4.722
Πόντοι
3.715
Πόσο είναι αυτό το Χ ποσό που κερδίζεις, το έχει υπολογίσει κανένας; Ας πούμε στα 150.000 χλμ. Τι θα κάψει το θερμικό, τι θα κάψει το ηλεκτρικό;

Άμα έχεις ΦΒ υπάρχει το αρχικό κόστος αγοράς, πρέπει να υπολογιστεί και αυτό. Αν κάποιος το χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο να πάει στη δουλειά του, νύχτα θα γυρνάει σπίτι. Οπότε πάλι τη ΔΕΗ θα πληρώνει.
για να απαντηθεί σωστά κι ολοκληρωμένα αυτή η ερώτηση χρειάζεται να ληφθεί υπόψη στον υπολογισμό όλος ο κύκλος από πρώτη ύλη μέχρι αποκομιδή-ανακύκλωση-ταφή ή οτιδήποτε άλλο σχετίζεται με την παρραγωγή ενός αυτοκινήτου (μεταφορά, αποτυπώματα, κλπ.) κι όχι από πληρωμένο επιστημονικό προσωπικό των αυτοκινητοβιομηχανιών...(τα είδαμε τα χαίρια τους και με τα μπόλια), αλλά από όσο το δυνατόν πιο ανεξάρτητες πλευρές.
Το λίθιο, κοβάλτιο, νεοδήμιο, άλλα πιο εξωτικά ή μη μόνιμα μαγνητικά υλικά θεωρούνται επίσης στρατηγικές πρώτες ύλες, όχι μόνο για την αυτοκίνηση αλλά περισσότερο για την επιθετική (βαφτισμένη χαριτωμένα ¨αμυντική¨) βιομηχανία. Εκεί το γεωπολιτικό αποτύπωμα είναι συγκρίσιμο του πετρελαίου κι αυξάνεται σε ένταση.
 

Enkidu

Μέλος
Εγγρ.
19 Απρ 2019
Μηνύματα
985
Like
882
Πόντοι
86
Δεν ξέρω αν είναι, εν τέλει, χρήσιμο, όσοι, όμως, ενδιαφέρεστε ρίξτε μια ματιά.

Τίτλος Άρθρου: Τελικά συμφέρει η αγορά ηλεκτρικού ΙΧ; Υπολογίστε μόνοι σας

Το υπολογίστε μόνοι σας το λέει γιατί στο τέλος υπάρχει εργαλείο υπολογισμού με τίτλο: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΙΧ ΣΑΣ ΑΝΑ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ

Από εδώ:
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.020
Like
11.341
Πόντοι
3.556
Όλα παίζουν ρόλο, και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό, από τι είδους χρήση κάνει ο καθένας.

Άλλος έχει μεγαλύτερη διάθεση να κανακεύει τη μπαταρία επί χρόνια και χρόνια, άλλος ούτε που το διανοείται.
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
546
Like
800
Πόντοι
86
Όλα παίζουν ρόλο, και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό, από τι είδους χρήση κάνει ο καθένας.

Άλλος έχει μεγαλύτερη διάθεση να κανακεύει τη μπαταρία επί χρόνια και χρόνια, άλλος ούτε που το διανοείται.
Ειδικά στο σημείο που λέει το άρθρο ότι η δεκαετία είναι κοντά στην διάρκεια ζωής της μπαταρίας.....όλα τα λεφτά.

Σαν να σου λέει μάγκα για μια δεκαετία θα σε βγάλει η μπαταρία.Μετα πέταμα.
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.020
Like
11.341
Πόντοι
3.556
Ειδικά στο σημείο που λέει το άρθρο ότι η δεκαετία είναι κοντά στην διάρκεια ζωής της μπαταρίας.....όλα τα λεφτά.

Σαν να σου λέει μάγκα για μια δεκαετία θα σε βγάλει η μπαταρία.Μετα πέταμα.

Εντάξει, η τεχνολογία των ηλεκτρικών είναι ακόμη σε πειραματικό στάδιο. Κάτι σαν τα εμβόλια, ρε παιδί μου. Κι άμα σου εκραγεί το μηχάνημα σε κάποια κακοτοπιά, και σου κάτσει να τη γλιτώσεις, εσύ θα έχεις να πληρώνεις τις ζημιές των άλλων ως το τέλος την ημερών σου, άμα δεν φόρτισες σύμφωνα με τους κανόνες και τις οδηγίες την μπαταρία.

Λείπει λίγο στη διαφήμιση τους και το συνολικό τους μάρκετινγκ ένα υφάκι

«Σήμερα είμαστε, αύριο δεν είμαστε».

:—)
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
881
Κριτικές
1
Like
2.353
Πόντοι
446
Επανερχόμαστε στο ζήτημα της ασφάλειας των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς ολοένα και περισσότερα στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας, τα οποία το σατανικό σύστημα που κυβερνά σήμερα σχεδόν παγκοσμίως, επιζητεί επιμελώς να τα αποκρύψει.

Έξι (6) λοιπόν αιτίες θανάτων έχουν εντοπιστεί, έως σήμερα, από τα ηλεκτρικά οχήματα. Ιδού η λίστα:

1. Κίνδυνος προκλήσεως πυρκαγιάς εξαιτίας της ανεξέλεγκτης υπερθέρμανσης της μπαταρίας ιόντων Λιθίου. Μια πυρκαγιά η οποία είναι πολύ δύσκολη στην κατάσβεσή της (απαιτούνται ειδικά μέτρα και τεχνικές κατάσβεσης), ενώ οι τοξικότατες αναθυμιάσεις της μπορούν πολύ γρήγορα να επιφέρουν ακόμη και τον θάνατο.

2. Επιπλοκές στην περίπτωση κλήσεως για έκτακτη κατάσταση, όπως παρατεταμένος χρόνος απόκρισης ατυχήματος, καθώς απαιτείται όχι μόνον ειδικός εξοπλισμός για τους πυροσβέστες, αλλά απαιτείται να έχουν αυτοί λάβει και ειδική εκπαίδευση, κάτι που ακόμα βρίσκεται στα σπάργανα.

3. Το ιδιαίτερο βάρος των αυτοκινήτων αυτών, πολύ μεγαλύτερο των βενζινοκίνητων οχημάτων (πάνω από 40% μεγαλύτερο βάρος), κάτι το οποίο και πάλι αποκρύβεται επιμελώς. Με το υψηλό βάρος του οχήματος, ελλοχεύει κίνδυνος καταστροφής ακόμη και από κάποιο μικρό ατύχημα συγκρούσεως, αυξάνοντας ιδιαίτερα τον κίνδυνο για θανατηφόρο χτύπημα, τόσο για όσους είναι μέσα στο αυτοκίνητο, όσο φυσικά και γι’ αυτούς που θα χτυπήσει έξω από αυτό.

4. Ελαττωματικά συστήματα ασφαλείας. Η υψηλότερη κινητική ενέργεια του οχήματος (λόγω του αυξημένου βάρους του) μπορεί να αποβεί θανατηφόρα σε περίπτωση συγκρούσεως, κάτι το οποίο, τα συμβατικά συστήματα προστασίας (πχ., αερόσακοι) δεν είναι ικανά να αντιμετωπίσουν με ασφάλεια.

5. Αναβαθμισμένα συστήματα υποστηρίξεως οδήγησης (πχ., έγκαιρης προειδοποίησης για ασφαλή απόσταση, αυτόματης πέδησης, κλπ.). Όπως και παραπάνω, τα βοηθητικά αυτά συστήματα είναι κατασκευασμένα για τα πολύ χαμηλότερου βάρους συμβατικά οχήματα, με αποτέλεσμα, λόγω της αναποτελεσματικότητάς τους, αντί να προστατεύουν τη ζωή των επιβατών, να αποδεικνύονται ως λίαν επικίνδυνα για θανατηφόρο αποτέλεσμα, κάτι το οποίο θα είχε αποφευχθεί με τα συμβατικά οχήματα.

6. Ο κίνδυνος για πεζούς και ποδηλάτες λόγω της ανυπαρξίας σχεδόν παραγόμενου ήχου από το όχημα, έτσι ώστε να μπορεί να γίνει αντιληπτή η παρουσία του οχήματος σε αυτούς. Ήδη, καταμετρείται στατιστικά ένα ποσοστό γύρω στο 20% αυξήσεως των ατυχημάτων σε πεζούς και ποδηλάτες λόγω των ηλεκτρικών οχημάτων. Το πρόβλημα αυτό γίνεται ιδιαίτερα μεγάλο για τους ανθρώπους με προβλήματα οράσεως.

Δυστυχώς, όπως και η δήθεν “Πράσινη Ανάπτυξη”, τα ηλεκτρικά οχήματα όχι μόνο δεν συμβάλουν στην προστασία του περιβάλλοντος και της Δημόσιας Υγείας, αλλά αντιθέτως, αποδεικνύονται καταστροφικά, τόσο για το φυσικό περιβάλλον, όσο και για την προστασία των πολιτών.

Τί μπορεί να συμβαίνει λοιπόν και η Παγκόσμια Κυβέρνηση με τους απανταχού “αχυρανθρώπους” της, κλείνει τα μάτια σε όλα τα παραπάνω, και μετά μανίας προωθεί την καταστροφή του πλανήτη και των ανθρώπων;

Την απάντηση στο παραπάνω ερώτημα δεν μπορεί να την δώσει η κοινή λογική και η φυσική επιστήμη, καθώς αυτή θα πρέπει να αναζητηθεί στα όρια της μεταφυσικής. Οι συνειδητοποιημένοι χριστιανοί, και δη οι ορθόδοξοι, πολύ καλά μπορούμε να αντιληφθούμε την πραγματική αιτία του Κακού.

Δήμας Ραμιώτης

Δρ. Χημικός Μηχανικός/Μηχανικός Περιβάλλοντος.
 

Enkidu

Μέλος
Εγγρ.
19 Απρ 2019
Μηνύματα
985
Like
882
Πόντοι
86

Πώς θα ταξιδέψετε με ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε πλοίο - Τι πρέπει να ξέρετε​

 

nostradamosg

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Μαΐ 2022
Μηνύματα
1.276
Κριτικές
1
Like
2.565
Πόντοι
456
Παρτε ενα mild hybrid να σωθειτε απο καταναλωση.
Fiesta mk8,5 mildhev
Καταναλωση σε ταξιδι με clima οχι πανω απο 5.2.
Μεσα στη πολη αγγιζει τα 6 με clima
 
  • Like
Αντιδράσεις: Y13

riding

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.798
Κριτικές
1
Like
7.208
Πόντοι
1.056
Ειδαμε ολοι την τελετη εναρξης Ολυμπιακων Αγωνων 2024 και πως οι αρχηγοι κρατων που θελουν να μας πεισουν πως ειναι καλο το ηλεκτρικο αμαξι,βλεπουνε τον ρολο μας ως πλεμπα στην αυριανη κοινωνια.

Απλα στ αρχιδια τους.

Δεν μπορω να φανταστω εναν μεσο σκεπτομενο ανθρωπο,να πουλησει το απροβληματιστο αμαξι του και να παρει ηλεκτρικο γιατι ετσι θα βοηθησει κ αυτος το περιβαλλοντικο του αποτυπωμα στο περιβαλλον
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom