Νέα

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου και ιδέες για φτηνή φόρτιση

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα savvass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 577
  • Εμφανίσεις 26K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Προς το παρόν δεν σκέφτομαι να αγοράσω ηλεκτρικό αυτοκίνητο , για κάποιον όμως που θέλει να πάρει και ίσως να δικαιούται και την επιδότηση σκέφτηκα το εξής.

Θα μπορούσε να εγκαταστήσει κάποιο σύστημα φωτοβολταικών στο σπίτι και λογικά με κάποια πατέντα ενός γνώστη ηλεκτρολόγου θα μπορούσε μάλλον να το συνδέσει με τον οικιακό ταχυφορτιστή.

Δηλαδή για κάποιον που θα αγόραζε ηλεκτρικό έτσι και αλλιώς ακόμα και αν δεν υπήρχε επιδότηση , με τα λεφτά της επιδότησης στην ουσία να έχει ένα σύστημα που να φορτίζει το αμάξι.

Δεν ξέρω αν το παραπάνω σύστημα με τα φωτοβολταικά θα πρέπει να έχει δική του μπαταρία η όχι , αν έχει θα μπορείς να φορτίσεις και την νύχτα αλλά ίσως τότε να ξεφεύγει το κόστος. Αν δεν έχει θα είσαι αναγκασμένος να φορτίσεις το αμάξι μόνο την μέρα , οπότε αν πηγαίνεις με το αμάξι στην δουλειά δύσκολα.

Επίσης αν με το παραπάνω σύστημα έστω και χωρίς μπαταρία δική του , μπορείς να φορτίζεις εκτός του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και διάφορες άλλες επαναφορτιζόμενες συσκευές όπως κινητά , επαναφορτιζόμενα εργαλεία , κουρευτική μηχανή κτλ τόσο το καλύτερο.

Βέβαια δεν το έχω ψάξει καθόλου πόσο θα βγεί ένα τέτοιο σύστημα με μπαταρία , πόσο χωρίς μπαταρία κτλ ... μια ιδέα είχα απλά , την οποία μάλιστα δεν σκέφτομαι να την υλοποιήσω στο σύντομο μέλλον :P

Τι έχει να πει για τα παραπάνω η επιστημονική ομάδα του μπού ; Και ειδικά ηλεκτρολόγοι - ηλεκτρονικοί θα μπορούσαν να δώσουν τα φώτα τους αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.

Η συζήτηση που ανοίγεις είναι μεγάλη και όπως τίθεται ΔΕΝ έχει νόημα, για αυτό 2 μόνο σχόλια:

1. Οι μεταφορές είναι υπαίτιες για λιγότερο από το 20% των συνολικών ανθρωπογενών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, με τα ΙΧ να συνεισφέρουν σε ένα ποσοστό που υπολογίζεται γύρω στο 12%. Άρα η όλη συζήτηση περί προστασίας του περιβάλλοντος αφορά το μόλις 12% του όλου προβλήματος (αν υποτεθεί ότι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα όντως αποτελούν το κυρίως πρόβλημα).

2. Το μέσο οικιακό φωτοβολταϊκό παράγει καθόλη την διάρκεια της ημέρας πολύ λιγότερη ενέργεια από εκείνη που απαιτεί ένα πολύ μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο για τις βασικές μετακινήσεις μια οικογένειας.
 

Mounokwlaraki

Ανώτερος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2016
Μηνύματα
1.336
Κριτικές
60
Like
2.948
Πόντοι
7.216
Η συζήτηση που ανοίγεις είναι μεγάλη και όπως τίθεται ΔΕΝ έχει νόημα, για αυτό 2 μόνο σχόλια:

1. Οι μεταφορές είναι υπαίτιες για λιγότερο από το 20% των συνολικών ανθρωπογενών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, με τα ΙΧ να συνεισφέρουν σε ένα ποσοστό που υπολογίζεται γύρω στο 12%. Άρα η όλη συζήτηση περί προστασίας του περιβάλλοντος αφορά το μόλις 12% του όλου προβλήματος (αν υποτεθεί ότι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα όντως αποτελούν το κυρίως πρόβλημα).
Τύπε το 12% του συνόλου της καταναλισκόμενης ενέργειας παγκοσμίως συνεχίζει να είναι ένα τερατώδες μέγεθος.
Επίσης κάπως έτσι προσπαθούν όλοι οι μηδενιστές να αποδείξουν πως οτι γίνετε προς την κατευθυνση της εξοικονομησης ενεργειας δεν έχει νοημα.
Έλα μωρέ ανεμογεννήτριες, θέλουν τόση ενέργεια για να φτιαχτούν. Ελα μωρε φωτοβολταϊκά. Ελα μωρέ πόσο συμβάλει η κατανάλωση ενεργειας στα κτίρια;
10% από εδώ, 12 απο εκει, 15 απο παραπέρα μαζεύετα ενα ωραιότατο 40% το οποίο αν δεν εξοικονομήσουμε σήμερα, τα εγγονια μας θα ζουν στις σπηλιές και θα καίνε κλαριά για να ζεσταθούν.
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Peugeot e208. Τι αμάξι έχεις τώρα;

Δουλευόμαστε τύπε?

Λόγω δουλειάς τυχαίνει να έχω πρόσβαση σε δύο VW αδελφάκια το μεσαίο ηλεκτρικό ID.3 και το ήπιο υβριδικό eTSi 1.5 Golf - το ID.3 είναι ΜΙΣΟ ΤΟΝΟ βαρύτερο από το Golf με παρπλήσιες ή υποδεέστερες επιδόσεις και χώρους. Με το τρέχων ενεργειακό μίγμα ηλεκτροπαραγωγής της χώρας υπολογίζοντας πρόχειρα το λεγόμενο cradle to grave δηλαδή το συνολικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα συμπεριλαμβανομένης κατασκευής/ωφέλιμης ζωής/απόσυρσης παίζει το ID.3 να είναι επιβλαβέστερο για το περιβάλλον από το Golf μέχρι τα 30.000χλμ

Ταξίδι αθήνα-θεσσαλονίκη έφαγα 1 σχεδόν ώρα για φόρτιση πριν κάμποσο καιρό (η πρώτη και τελευταία φορά που το πήρα για ταξίδι στην εθνική). Γιατί?

1. Διότι η VW δεν συστήνει για λόγους μακροζωίας της μπαταρίας συνεχή φόρτιση πάνω από το 90%
2. Διότι η φόρτιση πάνω από το 80% είναι απελπιστικά αργή οπότε πάνω από αυτό το επίπεδο φορτίζεις μόνον όταν έχεις πολύ χρόνο διαθέσιμο.
3. Για λόγους ασφάλειας ο οποιοσδήποτε συνετός οδηγός δεν εκμεταλλεύεται το τελευταίο 20% της μπαταρίας διότι αυτό θα ισοδυναμούσε με το να βάζεις βενζίνη ΑΦΟΥ ανάψει το λαμπάκι καυσίμου σε ένα θερμικό αμάξι.

Πρακτικά δηλαδή το ID.3 έχει στο αθήνα-θεσσαλονίκη (χειμωνιάτικο ταξίδι χωρίς πολύ κρύο, με ταχύτητα περίπου στο άνω όριο ταχύτητας και με 2 άτομα) πραγματική αυτονομία περίπου 200-250χλμ - λιγότερα από τα μισά από το Golf δηλαδή.
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Τύπε το 12% του συνόλου της καταναλισκόμενης ενέργειας συνεχίζει να είναι ένα τερατώδες μέγεθος.
Επίσης κάπως έτσι προσπαθούν όλοι οι μηδενιστές να αποδείξουν πως οτι γίνετε προς την κατευθυνση της εξοικονομησης ενεργειας δεν έχει νοημα.
Έλα μωρέ ανεμογεννήτριες, θέλουν τόση ενέργεια για να φτιαχτούν. Ελα μωρε φωτοβολταϊκά. Ελα μωρέ πόσο συμβάλει η κατανάλωση ενεργειας στα κτίρια;
10% από εδώ 12 απο εκει, 15 απο παραπέρα μαζεύετα ενα ωραιότατο 40% το οποίο αν δεν εξοικονομήσουμε τα εγγονια μας θα ζουν στις σπηλιές και θα καίνε κλαριά για να ζεσταθούν.

Δεν προσπαθώ να αποδείξω τίποτα παρά μόνον ότι ο καθένας σε αυτό τον κόσμο πουλάει την πραμμάτια του και ότι δεν υπάρχουν μαγικά ραβδιά.

Η άποψη μου είναι ότι στον αυριανό κόσμο θα έχουν θέση τόσο τα ηλεκτρικά (μπαταριοκίνητα, κυψελών καυσίμου ή ότι άλλο), όσο και τα θερμικά (αερίων ή υγρών καυσίμων) οχήματα.

Σε ότι αφορά δε το σήμερα κατά την γνώμη μου η ηλεκτροκίνηση είναι ανώριμη για οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή πέραν της μικροκινητικότητας (σκούτερ, μικρά οχήματα πόλης, οχήματα ειδικής χρήσης κτλ) ΕΚΤΟΣ εάν μιλάμε για πολύ ειδικές περιπτώσεις (φραγκάτοι που αγοράζουν τέσλα ως 3ο όχημα ή μερακλήδες που αντιμετωπίζουν την ηλεκτροκίνηση ως εξερευνητές του μέλλοντος).
 

Istioploos

Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2012
Μηνύματα
201
Κριτικές
1
Like
311
Πόντοι
21
Δουλευόμαστε τύπε?

Λόγω δουλειάς τυχαίνει να έχω πρόσβαση σε δύο VW αδελφάκια το μεσαίο ηλεκτρικό ID.3 και το ήπιο υβριδικό eTSi 1.5 Golf - το ID.3 είναι ΜΙΣΟ ΤΟΝΟ βαρύτερο από το Golf με παρπλήσιες ή υποδεέστερες επιδόσεις και χώρους. Με το τρέχων ενεργειακό μίγμα ηλεκτροπαραγωγής της χώρας υπολογίζοντας πρόχειρα το λεγόμενο cradle to grave δηλαδή το συνολικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα συμπεριλαμβανομένης κατασκευής/ωφέλιμης ζωής/απόσυρσης παίζει το ID.3 να είναι επιβλαβέστερο για το περιβάλλον από το Golf μέχρι τα 30.000χλμ

Ταξίδι αθήνα-θεσσαλονίκη έφαγα 1 σχεδόν ώρα για φόρτιση πριν κάμποσο καιρό (η πρώτη και τελευταία φορά που το πήρα για ταξίδι στην εθνική). Γιατί?

1. Διότι η VW δεν συστήνει για λόγους μακροζωίας της μπαταρίας συνεχή φόρτιση πάνω από το 90%
2. Διότι η φόρτιση πάνω από το 80% είναι απελπιστικά αργή οπότε πάνω από αυτό το επίπεδο φορτίζεις μόνον όταν έχεις πολύ χρόνο διαθέσιμο.
3. Για λόγους ασφάλειας ο οποιοσδήποτε συνετός οδηγός δεν εκμεταλλεύεται το τελευταίο 20% της μπαταρίας διότι αυτό θα ισοδυναμούσε με το να βάζεις βενζίνη ΑΦΟΥ ανάψει το λαμπάκι καυσίμου σε ένα θερμικό αμάξι.

Πρακτικά δηλαδή το ID.3 έχει στο αθήνα-θεσσαλονίκη (χειμωνιάτικο ταξίδι χωρίς πολύ κρύο, με ταχύτητα περίπου στο άνω όριο ταχύτητας και με 2 άτομα) πραγματική αυτονομία περίπου 200-250χλμ - λιγότερα από τα μισά από το Golf δηλαδή.
Τα ίδια με εμένα λες τύπε επί της ουσίας...

Γράφω ξεκάθαρα ότι για μακρινά ταξίδια επαρχίας τα ηλεκτρικά δεν προτείνονται.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
70.013
Like
72.025
Πόντοι
12.756
τι κανει εδω η πλεμπα ;; πηρε ηλεκτρικο ή ακομα το σκεφτεται;;;
 

Calico cat

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.352
Κριτικές
1
Like
2.978
Πόντοι
456
Κάπου διάβαζα ότι οι διαδικασίες για την παραγωγή των μπαταριών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πολύ πιο επιζήμιες για το περιβάλλον από τα εργοστάσια λιγνίτη και γενικώς τα συμβατικά καύσιμα.

Επίσης ότι είναι πολύ απλό να κάνεις κινητήρες εσωτερικής καύσης με πολύ χαμηλές εκπομπές άνθρακα,το έχουν πετύχει ήδη Ιάπωνες νομίζω.

Δεν ξέρω τι ισχύει, έχει κάποιος γνώση επί του θέματος ? Γνώση όχι άποψη...
 

Calico cat

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.352
Κριτικές
1
Like
2.978
Πόντοι
456
Υπάρχει βέβαια και ο γνωστός προβληματισμός του τι θα γίνουν οι κολοσσοί εταιρίες πετρελαίου αν ξαφνικά αντικατασταθούν όλα τα συμβατικά οχήματα με ηλεκτρικά...
 

Mounokwlaraki

Ανώτερος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2016
Μηνύματα
1.336
Κριτικές
60
Like
2.948
Πόντοι
7.216
Κάπου διάβαζα ότι οι διαδικασίες για την παραγωγή των μπαταριών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πολύ πιο επιζήμιες για το περιβάλλον από τα εργοστάσια λιγνίτη και γενικώς τα συμβατικά καύσιμα.

Επίσης ότι είναι πολύ απλό να κάνεις κινητήρες εσωτερικής καύσης με πολύ χαμηλές εκπομπές άνθρακα,το έχουν πετύχει ήδη Ιάπωνες νομίζω.

Δεν ξέρω τι ισχύει, έχει κάποιος γνώση επί του θέματος ? Γνώση όχι άποψη...
Η μόνη γνώση που έχω επί του θέματος είναι ότι τα ορυκτά καύσιμα είναι πεπερασμένα. Επομένως, με τα σημερινά δεδομένα, η ηλεκτροκίνηση είναι μονόδρομος.
 

omeredi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2019
Μηνύματα
556
Κριτικές
1
Like
1.246
Πόντοι
206
Τύπε διαβάζουν και άνθρωποι που καταλαβαίνουν.

Ένα μικρό ηλεκτρικό αμάξι που κάνει 10.000χλμ το χρόνο καταναλώνει περίπου 13000kWh στον τροχό υπό ιδανικές συνθήκες και με συντηρητική οδήγηση. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και με το θεωρητικό μέγιστο των 3000 ωρών ηλιοφάνειας κατά έτος ένα φωτοβολταϊκό σύστημα των 5kWp όπως αυτό που παρέθεσες δεν επαρκεί πρακτικά για την κάλυψη ούτε καν του 50% των πραγματικών ενεργειακών αναγκών του οχήματος ακόμα και αν αυτό βρισκόταν συνδεδεμένο στην πρίζα και παρκαρισμένο στο γκαράζ καθόλη την διάρκεια της ημέρας ...


Αληθεια τωρα εχεις τελειωσει δημοτικο;

Στα 100 χιλιόμετρα 18kwh (13kwh υπολογισες εσυ)
Στα 1000 χιλιομετα (100χ10) καταναλώνει 18χ10= 180 kwh (θα ηταν 130kwh οπως τα υπολογισες εσυ)
Στα 10.000 (100χ100) καταναλώνει 18χ100 = 1800Kwh (θα ήταν 1300kwh οπως τα υπολόγισες εσυ)

Καλησπέρα και καλή βραδιά!

Οσο για το τι παραγουν τα φωτοβολταικα ειναι μεσες τιμες με βαση ετησιες ωρες ηλιοφανειας στην Ελλάδα ( δεν εχουν μεταβλητότητα αυτες σε 365 μερες) Απο βορρα προς νοτο μόνο αλλα σχεδον για ολη την ελλάδα τις θεωρεις στο + - 5 % απο την ονομαστικη!


Αν ηθελες 13.000 kwh στα 10.000 xχιλιόμετρα θα ήθελες
1300 στα 1000
Τοσες καις στο σπιτι σου σε 4 μήνες!

Αθηνα θεσσαλονίκη αλέ ρετουρ θα θελες κανα 500+ ευρώ με τη ρήτρα!
 
Τελευταία τροποποίηση:

Rockbill

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2021
Μηνύματα
213
Κριτικές
1
Like
813
Πόντοι
81
Να ξέρετε πως στα φωτοβολταϊκά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν τοποθετήσει συστήματα παρακολούθησης.
Επίσης εκπέμπουν σε μικροσυχνότητες ραδιοκύματα μέσω των οποίων ελέγχουν την βούληση ανθρώπων, φυτών και ζώων...
Καλά το είχα υποψιαστεί!!!!!
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.555
Κριτικές
3
Like
11.114
Πόντοι
3.936
Επίσης με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν έχεις να αγχώνεσαι και για το καύσιμο αν είναι νοθευμένο η όχι , και για τις ζημιές που ίσως προκαλέσει στο αμάξι το νοθευμένο καύσιμο.

Παίζει να μην λύνουν το πρόβλημα με τα νοθευμένα καύσιμα για να ωθήσουν τον κόσμο προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα άραγε ;
Ναι δεν θα έχεις θέμα με τα καύσιμα σωστά. Μετά από 1 χρόνο χρήσης έλα να τα πούμε πόσο κρατάει η μπαταρία. Στην Γαλλία τις έχουν με leasing. Κάθε 2 χρόνια αλλαγή. Γιατί άραγε???
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
517
Like
771
Πόντοι
86
Ναι δεν θα έχεις θέμα με τα καύσιμα σωστά. Μετά από 1 χρόνο χρήσης έλα να τα πούμε πόσο κρατάει η μπαταρία. Στην Γαλλία τις έχουν με leasing. Κάθε 2 χρόνια αλλαγή. Γιατί άραγε???

Δεν παιζει αυτο που λες.Τα ηλεκτρικα εχουν παντου 8 χρονια εγγυηση στην μπαταρια ή 160000 χλμ.Αποκλειεται οι Γαλλοι να κανουν πανω απο 160000 χλμ στην διετια.
Ακομα και καποια στοιχεια της μπαταριας να χαλασουν στην διετια αλλαζονται λογω εγγυησης χωρις κοστος.

Πολλοι οι επικριτες των ηλεκτρικων και δικαιολογημενα ως ενα σημειο.Πχ αργη φορτιση,δυσκολιες αν κανεις μακρινα ταξιδια κλπ αλλα αργα ή γρηγορα ολοι με ηλεκτρικα θα κυκλοφορουμε.

Προσωπικα θα ηθελα ενα ηλεκτρικο πολης,αντε και καποιο ταξιδι σε κοντινο προορισμο.Δυστυχως η αυτονομια τους με κανει αρνητικο προσωρινα.Κανονικα ολα τα ηλεκτρικα θα επρεπε να εχουν πραγματικη αυτονομια μινιμουμ 600 χλμ για να μην και παραπανω.

Επισης σαν αξια αυτοκινητου τα θεωρω υπερτιμημενα.35 και 40 χιλιαρικα για να παρεις ηλεκτρικο το θεωρω ξεφτιλα.Πανω απο 20-23 χιλιαρικα οι φτηνες εκδοσεις τους πχ ενα μικρομεσαιο τυπου vw golf δεν θα επρεπε να ειχαν.

Οποιος δινει 35 κ 40 χιλιαρικα για ηλεκτρικο σημερα εκτος και αν κανει παρα πολλα χλμ ή εχει λεφτα για πεταμα τον θεωρω κοροιδο.

Το αμαξι ειναι βασικο αγαθο και θα επρεπε να ειναι προσιτο.Και σαν αξια αντικειμενου να το δειτε δεν θα επρεπε να ξεπερνα τα 15 χιλιαρικα ανεξαρτητως τεχνολογιας.Αλλα αυτο ειναι αλλη ιδεολογια δικη μου.
 
Τελευταία τροποποίηση:

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.555
Κριτικές
3
Like
11.114
Πόντοι
3.936
Δεν παιζει αυτο που λες.Τα ηλεκτρικα εχουν παντου 8 χρονια εγγυηση στην μπαταρια ή 160000 χλμ.Αποκλειεται οι Γαλλοι να κανουν πανω απο 160000 χλμ στην διετια.
Ακομα και καποια στοιχεια της μπαταριας να χαλασουν στην διετια αλλαζονται λογω εγγυησης χωρις κοστος.

Πολλοι οι επικριτες των ηλεκτρικων και δικαιολογημενα ως ενα σημειο.Πχ αργη φορτιση,δυσκολιες αν κανεις μακρινα ταξιδια κλπ αλλα αργα ή γρηγορα ολοι με ηλεκτρικα θα κυκλοφορουμε.

Προσωπικα θα ηθελα ενα ηλεκτρικο πολης,αντε και καποιο ταξιδι σε κοντινο προορισμο.Δυστυχως η αυτονομια τους με κανει αρνητικο προσωρινα.Κανονικα ολα τα ηλεκτρικα θα επρεπε να εχουν πραγματικη αυτονομια μινιμουμ 600 χλμ για να μην και παραπανω.
Δεν παίζει αυτό που λέω γιατί δεν το πιστεύεις η γνωρίζεις κάτι διαφορετικό?? Θα ήθελα να μου το διευκρινήσεις
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.555
Κριτικές
3
Like
11.114
Πόντοι
3.936
Δεν παίζει αυτό που λέω γιατί δεν το πιστεύεις η γνωρίζεις κάτι διαφορετικό?? Θα ήθελα να μου το διευκρινήσεις

Συγκεκριμένα ήθελα να φέρω ένα renault Zoe και ενα Nissan Leaf απο Γαλλία. Προφανώς το πουλούσαν χωρίς μπαταρίες γιατί ητσν leasing. Δεν προχώρησα γιατί η Ελληνική εισαγωγική δεν έχει τέτοιο συμβόλαιο με την μητρική εταιρία. Το ίδιο ισχύει και για το σμαρτ. Οπότε μεγάλε πριν πεις αυτό που θεωρείς ότι ισχύει ψαξτο λίγο...περισσότερο. Ναι 8 χρόνια εγγύηση ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΓΓΥΆΤΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ 8 ΧΡΌΝΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΊΔΙΑ ΑΥΤΟΝΟΜΊΑ ΌΠΟΥ ΑΥΤΌ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΌ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΜΈΧΡΙ ΤΏΡΑ.
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
517
Like
771
Πόντοι
86
Δεν παίζει αυτό που λέω γιατί δεν το πιστεύεις η γνωρίζεις κάτι διαφορετικό?? Θα ήθελα να μου το διευκρινήσεις

Αυτο που λες γινεται και σε αλλες χωρες αλλα οχι για τους λογους που πιστευεις.Απλα το leasing μπαταριων ειναι μια λυση για να παρεις ηλεκτρικο πιο φτηνα και οχι επειδη σωνει και ντε θα σου χαλασει η μπαταρια.Ασε δε που σε χωρες οπως αυτη που λες τα ηλεκτρικα ειναι εταιρικα στην πλειοψηφια τους και συμφερει το leasing.Εγω αυτο γνωριζω.

Αλλωστε ηδη εχουν γινει πολλες ερευνες για την φθορα μπαταριων.Ηδη μετρανε αρκετα χρονια λειτουργια τους. Στην διετια πχ μια μπαταρια απο το 100% να παει στο 70 ή 80% το θεωρω απιθανο! Ουτε καν στο 90% δεν φτανει.Αντε να χασει ενα 5% και αυτο με κακιστη χρηση.Πχ συνεχεις ταχυφορτισεις που απαγορευονται ή πιο σωστα επιτρεπονται μεχρι 5 αντε 10 ανα ετος.
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.555
Κριτικές
3
Like
11.114
Πόντοι
3.936
Αυτο που λες γινεται και σε αλλες χωρες αλλα οχι για τους λογους που πιστευεις.Απλα το leasing μπαταριων ειναι μια λυση για να παρεις ηλεκτρικο πιο φτηνα και οχι επειδη σωνει και ντε θα σου χαλασει η μπαταρια.Ασε δε που σε χωρες οπως αυτη που λες τα ηλεκτρικα ειναι εταιρικα στην πλειοψηφια τους και συμφερει το leasing.Εγω αυτο γνωριζω.

Αλλωστε ηδη εχουν γινει πολλες ερευνες για την φθορα μπαταριων.Ηδη μετρανε αρκετα χρονια λειτουργια τους. Στην διετια πχ μια μπαταρια απο το 100% να παει στο 70 ή 80% το θεωρω απιθανο! Ουτε καν στο 90% δεν φτανει.Αντε να χασει ενα 5% και αυτο με κακιστη χρηση.Πχ συνεχεις ταχυφορτισεις που απαγορευονται ή πιο σωστα επιτρεπονται μεχρι 5 αντε 10 ανα ετος.
Μίλησα καθαρά για το θέμα αυτονομίας μετά από 2 χρόνια. ΔΕΝ ΜΊΛΗΣΑ ΓΙΑ ΒΛΆΒΗ. Προφανώς λοιπόν η εγγύηση δεν σοθ καλύπτει ότι για 8 χρόνια θα έχεις την ίδια αυτονομία. Σήμερα ένα μέσο ηλεκτρικό έχει πόσο? 350? 450? Αυτονομία?? Σε 2,3 χρόνια πόσο? Η TOYOTA από το 2008 είναι στα υβριδικά και δεν τόλμησε να βγάλει ηλεκτρικό ( νομίζω σταμάτησε κ τις έρευνες) και ξέρει η Vw Audi κτλ? Είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΎ ΝΩΡΊΣ για αγορά ηλεκτρικού.


Μάθε λοιπόν πως δεν είναι όλα leasing εταιρικά. Προφανώς γλυτώνουν χρήματα με το leasing από το αρχικό κόστος κ κάθε 2 χρόνια έχουν νέες μπαταρίες με την ίδια αυτονομία τους!! Κερδισμένοι θεωρώ πως είναι
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
517
Like
771
Πόντοι
86
Μίλησα καθαρά για το θέμα αυτονομίας μετά από 2 χρόνια. ΔΕΝ ΜΊΛΗΣΑ ΓΙΑ ΒΛΆΒΗ. Προφανώς λοιπόν η εγγύηση δεν σοθ καλύπτει ότι για 8 χρόνια θα έχεις την ίδια αυτονομία. Σήμερα ένα μέσο ηλεκτρικό έχει πόσο? 350? 450? Αυτονομία?? Σε 2,3 χρόνια πόσο? Η TOYOTA από το 2008 είναι στα υβριδικά και δεν τόλμησε να βγάλει ηλεκτρικό ( νομίζω σταμάτησε κ τις έρευνες) και ξέρει η Vw Audi κτλ? Είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΎ ΝΩΡΊΣ για αγορά ηλεκτρικού.


Μάθε λοιπόν πως δεν είναι όλα leasing εταιρικά. Προφανώς γλυτώνουν χρήματα με το leasing από το αρχικό κόστος κ κάθε 2 χρόνια έχουν νέες μπαταρίες με την ίδια αυτονομία τους!! Κερδισμένοι θεωρώ πως είναι

Ετσι κ αλλιως εδω στην ελλαδα leasing μπαταριων δεν υφισταται ουτε καποιος ιδιωτης μπορει να παρει ηλεκτρικο με leasing. Καποια βιντεακια που δειχνουν ενα τυπο με ενα μπλε vw id3 που υποστηριζει την ηλεκτροκινηση δεν μας τα λεει ολα!! Το ηλεκτρικο vw id3 κοστισε 23 χιλιαρικα γιατι εχει εταιρια αυτος και μαζι με την επιδοτηση απο 36-37 χιλιαρικα εφτασε τελικη τιμη στα 23!! Μονο ετσι συμφερει η αγορα ηλεκτρικου αλλα ο τυπος εχει επιχειρηση και το περασε εκει...Βεβαια αυτο δεν βλεπω να το λεει ποτε!

Eνα μεσο ηλεκτρικο δεν εχει αυτονομια ουτε 350 ουτε 450.Ειναι πολυ πιο κατω ο μεσος ορος.
Υβριδικο δεν θα επαιρνα με τιποτα,διπλη ζημια αν παθεις το κακο.
Η toyota παντα ερχοταν δευτερη σε τεχνολογικη αιχμη.Αργα ή γρηγορα θα ακολουθησει τις εξελιξεις.
 

pnewman

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2012
Μηνύματα
6.942
Like
11.916
Πόντοι
3.556
Ρε σεις εδώ ένα γαμωτηλέφωνο που το σκίζουμε σε κλήσεις και δεν κρατάει όλη μέρα και θα πάρετε από τώρα ηλεκτρικό αμάξι να πάτε κάπου και θα ζείτε περιπέτεια μπας και σας αφήσει όπου ?
 

merandom

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2006
Μηνύματα
179
Like
126
Πόντοι
1
τα ηλεκτρικα αυτοκινητα,για τα επομενα πολλα χρονια,θα ειναι καλα μονο για χρηση μεσα στην πολη.μεχρι να αποκτησουν μεγαλη αυτονομια,οι κινητηρες εσωτερικης καυσης θα κυριαρχουν.οταν με 57 λιτρα πετρελαιο κανω 1200 χλμ,με αυτοκινητο 190 ιππων,τι να μου προσφερει το ηλεκτρικο και ποσο πιο φτηνο ειναι;
Ποιο αυτοκίνητο 190 ίππων έχει κατανάλωση 4.7lt/100km…;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ρε σεις εδώ ένα γαμωτηλέφωνο που το σκίζουμε σε κλήσεις και δεν κρατάει όλη μέρα και θα πάρετε από τώρα ηλεκτρικό αμάξι να πάτε κάπου και θα ζείτε περιπέτεια μπας και σας αφήσει όπου ?
Έχω ηλεκτρικό δεν αντιμετώπισα ποτέ τέτοιο πρόβλημα. Κάνω πάνω από 150κμ τη μερα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom