centrino
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 6.210
- Like
- 657
- Πόντοι
- 146
Προς το παρόν δεν σκέφτομαι να αγοράσω ηλεκτρικό αυτοκίνητο , για κάποιον όμως που θέλει να πάρει και ίσως να δικαιούται και την επιδότηση σκέφτηκα το εξής.
Θα μπορούσε να εγκαταστήσει κάποιο σύστημα φωτοβολταικών στο σπίτι και λογικά με κάποια πατέντα ενός γνώστη ηλεκτρολόγου θα μπορούσε μάλλον να το συνδέσει με τον οικιακό ταχυφορτιστή.
Δηλαδή για κάποιον που θα αγόραζε ηλεκτρικό έτσι και αλλιώς ακόμα και αν δεν υπήρχε επιδότηση , με τα λεφτά της επιδότησης στην ουσία να έχει ένα σύστημα που να φορτίζει το αμάξι.
Δεν ξέρω αν το παραπάνω σύστημα με τα φωτοβολταικά θα πρέπει να έχει δική του μπαταρία η όχι , αν έχει θα μπορείς να φορτίσεις και την νύχτα αλλά ίσως τότε να ξεφεύγει το κόστος. Αν δεν έχει θα είσαι αναγκασμένος να φορτίσεις το αμάξι μόνο την μέρα , οπότε αν πηγαίνεις με το αμάξι στην δουλειά δύσκολα.
Επίσης αν με το παραπάνω σύστημα έστω και χωρίς μπαταρία δική του , μπορείς να φορτίζεις εκτός του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και διάφορες άλλες επαναφορτιζόμενες συσκευές όπως κινητά , επαναφορτιζόμενα εργαλεία , κουρευτική μηχανή κτλ τόσο το καλύτερο.
Βέβαια δεν το έχω ψάξει καθόλου πόσο θα βγεί ένα τέτοιο σύστημα με μπαταρία , πόσο χωρίς μπαταρία κτλ ... μια ιδέα είχα απλά , την οποία μάλιστα δεν σκέφτομαι να την υλοποιήσω στο σύντομο μέλλον
Τι έχει να πει για τα παραπάνω η επιστημονική ομάδα του μπού ; Και ειδικά ηλεκτρολόγοι - ηλεκτρονικοί θα μπορούσαν να δώσουν τα φώτα τους αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.
Η συζήτηση που ανοίγεις είναι μεγάλη και όπως τίθεται ΔΕΝ έχει νόημα, για αυτό 2 μόνο σχόλια:
1. Οι μεταφορές είναι υπαίτιες για λιγότερο από το 20% των συνολικών ανθρωπογενών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, με τα ΙΧ να συνεισφέρουν σε ένα ποσοστό που υπολογίζεται γύρω στο 12%. Άρα η όλη συζήτηση περί προστασίας του περιβάλλοντος αφορά το μόλις 12% του όλου προβλήματος (αν υποτεθεί ότι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα όντως αποτελούν το κυρίως πρόβλημα).
2. Το μέσο οικιακό φωτοβολταϊκό παράγει καθόλη την διάρκεια της ημέρας πολύ λιγότερη ενέργεια από εκείνη που απαιτεί ένα πολύ μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο για τις βασικές μετακινήσεις μια οικογένειας.