1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
αααααααααααααααααααχααχχαχαχααχχαχαχαχααααααααγι'αυτο δεν μπορω να κλεισω ραντεβου σε νοσοκομειο
αααααααααααααααααααχααχχαχαχααχχαχαχαχααααααααγι'αυτο δεν μπορω να κλεισω ραντεβου σε νοσοκομειο
Πηρε Νομπελ για την θεωρια του QED ,και ηταν ταυτοχρονα πολυ καλος θεωρητικος,αλλα και στην πραξη ,πειραματικος φυσικος.Εδινε λυση σε πρακτικα προβληματα ,οσο και θεωρητικα.
Αυτος βρηκε γιατι επεσε το Τσαλεντζερ ,πραγμα που ειχε να κανει με πρακτικα ζητηματα Μηχανολογικα ,και το βρηκε ,ενω ολοκληρη ομαδα ειδικων ,μηχανικων ,δεν μπορουσε να το βρει.
Ηταν πολυ καλος Δασκαλος .Διαβασε τα βιβλια Φυσικης που εγραψε ,και θα μαθεις Φυσικη .
Κανουν Λογοπαιγνια μερικοι συγγραφεις ,και επειδη παιζουν με τις λεξεις ,παριστανουν τους μεγαλους διανοητες.Ο Θεωρητικος Φυσικος ,που αχολειται με πραγματα που δεν μπορει να δουμε με τις περιορισμενες αισθησεις μας ,και βγαζει αποτελεσματα με την δουλεια του ,ειναι ταυτοχρονα και φιλοσοφος.
όιΔεν αμφισβήτησα τη γνώση και την κατάρτισή του στη φυσική (η οποία μου φτάνει όσο έχω μάθει). Τες πα, οι φιλοσοφικές διαφορές δε λύνονται στα φόρουμ (δε λύνονται γενικώς). Θα συνεχίσω να πιστεύω πάντως ότι το περιεχόμενο της επιστημονικής γνώσης, ακόμα και ο σκληρός της πυρήνας, είναι κοινωνικά καθορισμένο. Και φυσικά αυτό περιλαμβάνει και την κοινωνιολογία.
Μήπως είσαι φυσικός?
Κι εσύ που το ξες?
Τον πηγαινε στα μπουρδελα,οταν ητανε μικρος...Κι εσύ που το ξες?
αααααααααααααααχχαχαχαχααχαχαχαχχααχαχαΤον πηγαινε στα μπουρδελα,οταν ητανε μικρος...
Ηλεκ/γος μηχ/κος ΕΜΠ ειμαι .Δεν αμφισβήτησα τη γνώση και την κατάρτισή του στη φυσική (η οποία μου φτάνει όσο έχω μάθει). Τες πα, οι φιλοσοφικές διαφορές δε λύνονται στα φόρουμ (δε λύνονται γενικώς). Θα συνεχίσω να πιστεύω πάντως ότι το περιεχόμενο της επιστημονικής γνώσης, ακόμα και ο σκληρός της πυρήνας, είναι κοινωνικά καθορισμένο. Και φυσικά αυτό περιλαμβάνει και την κοινωνιολογία.
Μήπως είσαι φυσικός?
Ασπαζομαι την αποψη του R.Feynman οτι οι Κοινωνιολογοι μελετουν την Κοινωνια με τροπο ,που την κανει Ψευδοεπιστημη.
Καλά και εσύ αυτό κράτητες από τον Φέϊνμαν;
Εγώ θα κρατήσω το γεγονός ότι συνέκρινε την Αθήνα με το Μέξικο Σίτυ όταν επισκέφθηκε την Ελλάδα και τους Έλληνες με Μεξικάνους.
Αααααα, και του την έδωσε η προγονοπληξία των νεοελλήνων.
Πες τα ρε Μάκη!Μερικοι την αγαπουν και μερικοι οχι.
Οσο για τους εξυπνακηδες που λενε τη φραση:η Ελλαδα δεν αγαπαει τα παιδια της, εχω να πω οτι η Ελλαδα δεν φταιει σε τιποτα-αλλοι την καταντησανε σε αυτα τα χαλια.
Καλά και εσύ αυτό κράτητες από τον Φέϊνμαν;
Εγώ θα κρατήσω το γεγονός ότι συνέκρινε την Αθήνα με το Μέξικο Σίτυ όταν επισκέφθηκε την Ελλάδα και τους Έλληνες με Μεξικάνους.
Αααααα, και του την έδωσε η προγονοπληξία των νεοελλήνων.
Και εγώ όταν πήγα στο Λος Άντζελες, αυτό μου έκανε εντύπωση ότι οι Μεξικάνοι ίδιοι οι ελληνάρες ήταν!
Καλά και εσύ αυτό κράτητες από τον Φέϊνμαν;
Εγώ θα κρατήσω το γεγονός ότι συνέκρινε την Αθήνα με το Μέξικο Σίτυ όταν επισκέφθηκε την Ελλάδα και τους Έλληνες με Μεξικάνους.
Αααααα, και του την έδωσε η προγονοπληξία των νεοελλήνων.
Δια του λόγου το αληθές:
It appears the Greeks take their past very seriously. They study ancient Greek archeology in their elementary schools for six years, having to take 10 hours of that subject every week. It is a kind of ancestor worship for they emphasize always how wonderful the ancient Greeks were—and wonderful indeed they were.
When to encourage them by saying yes and look how modern man has advanced beyond the ancient Greeks (thinking of experimental science, the development of mathematics, the art of the renaissance, the great depth and understanding of the relative shallowness of Greek philosophy, etc., etc.)—they say, “What do you mean—what was wrong with the ancient Greeks?”
They continually put their age down and the old age up, until to point out the wonders of the present seems to them to be an unjustified lack of appreciation for the past.
They were very upset when I said that the thing of greatest importance to mathematics in Europe was the discovery by Tartaglia that you can solve a cubic equation—which, altho it is very little used, must have been psychologically wonderful because it showed a modern man could do something no ancient Greek could do, and therefore helped in the renaissance which was the freeing of man from the intimidation of the ancients—what they are learning in school is to be intimidated into thinking they have fallen so far below their super ancestors.