Νέα

Οίκονομία στήν Βενζίνη !!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα amjik
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 93
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.799
Κριτικές
61
Like
44.139
Πόντοι
22.785
Καλημερίζω ........ έχει δοκιμάση κάποιο μέλλος τό συγκεκριμένο προιόν ??


 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.797
Πόντοι
1.206
Ασυζητητί πρόκειται περί απάτης και σίγουρα δεν μπορεί να κάνει τίποτα από αυτά που λέει.
Πρώτον αν όντως υπήρχε τέτοια συσκευή θα την είχε ΗΔΗ αγοράσει κάποια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία για να την βάλει σε όλα της τα μοντέλα και να σαρώσει την αγορά, δεν θα την πουλούσαν στο ίντερνετ με αντικαταβολή για να την βάλεις στην υποδοχή του αναπτήρα!

Δεύτερον και κυριώτερον δεν είναι δυνατόν να υπάρξει τέτοια συσκευή, διότι θα είχε καταρρίψει τα θερμοδυναμικά αξιώματα που μας λένε πως η παραγωγή ενέργειας (για κίνηση π.χ.) απαιτεί κατανάληση αντίστοιχης άλλης ενέργειας (καύσιμο) και μάλιστα σε ποσό μεγαλύτερο (έστω και λίγο) από την παραγόμενη.

Ο μόνος τρόπος οικονομίας στη βενζίνη είναι να τρέχεις λιγώτερο, να μην γκαζώνεις όταν δεν χρειάζεται και γενικά να μην χρησιμοποιείς "άτσαλα" και επιθετικά τα πεντάλ του γαζιού και του φρένου.
 

gusmx5

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
3.138
Κριτικές
6
Like
69
Πόντοι
16
αν συνδεσω το καυλι μου πιο λιγα θα καψει...
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.991
Κριτικές
10
Like
96
Πόντοι
376
tromaktiko.jpg
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2013
Μηνύματα
1.792
Like
4
Πόντοι
16
Ασυζητητί πρόκειται περί απάτης και σίγουρα δεν μπορεί να κάνει τίποτα από αυτά που λέει.
Πρώτον αν όντως υπήρχε τέτοια συσκευή θα την είχε ΗΔΗ αγοράσει κάποια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία για να την βάλει σε όλα της τα μοντέλα και να σαρώσει την αγορά, δεν θα την πουλούσαν στο ίντερνετ με αντικαταβολή για να την βάλεις στην υποδοχή του αναπτήρα!

Δεύτερον και κυριώτερον δεν είναι δυνατόν να υπάρξει τέτοια συσκευή, διότι θα είχε καταρρίψει τα θερμοδυναμικά αξιώματα που μας λένε πως η παραγωγή ενέργειας (για κίνηση π.χ.) απαιτεί κατανάληση αντίστοιχης άλλης ενέργειας (καύσιμο) και μάλιστα σε ποσό μεγαλύτερο (έστω και λίγο) από την παραγόμενη.

Ο μόνος τρόπος οικονομίας στη βενζίνη είναι να τρέχεις λιγώτερο, να μην γκαζώνεις όταν δεν χρειάζεται και γενικά να μην χρησιμοποιείς "άτσαλα" και επιθετικά τα πεντάλ του γαζιού και του φρένου.
Επίσης να οδηγείς με μια σχέση ψηλότερη.Πχ αντί για δευτέρα να έχεις τρίτη.
 

TempT

Μέλος
Εγγρ.
24 Φεβ 2012
Μηνύματα
2.054
Like
6
Πόντοι
16

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.797
Πόντοι
1.206
Επίσης να οδηγείς με μια σχέση ψηλότερη.Πχ αντί για δευτέρα να έχεις τρίτη.

Αν η τρίτη τραβάει ενώ η δευτέρα "φωνάζει", σαφέστατα. Αλλά αν η πέμπτη π.χ. δεν τραβάει όταν πας με 45 σε μια ψιλοανηφόρα αν την ρίξεις σε τετάρτη θα καις λιγώτερα. Αν το αυτοκίνητό σου έχει μετρητή κατανάλωσης ανά απόσταση πρόσεξέ το.

Πάντως αυτό που σίγουρα ρίχνει δραματικά την κατανάλωση στην εθνική οδό είναι η ταχύτητα.
Μια απόσταση π.χ. 75 χμ που θα την κάνεις με 30 ευρώ με 130χμ/ώρα σε 35 λεπτά, με 100 χμ/ώρα θα την κάνεις με 20 ευρώ σε 45 λεπτά. Δεν χάλασε κι ο κόσμος για τα 10 λεπτά, αν είναι να γλυτώσεις 10 ευρώ.
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
21.355
Κριτικές
492
Like
38.894
Πόντοι
42.697
ολα αυτα τα αξεσουαρ κοροιδευουν τον κοσμο που εχει απελπιστει απο το κοστος των καυσιμων....

αμτζικ δοκιμασε μια πιο απλη λυση και οικονομικη

ληγμενη κονσερβα φασολια, οπως ο τυπος στη φωτο που αυτο-κινηται με "αεριο" :2funny:

13237.jpg
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.991
Κριτικές
10
Like
96
Πόντοι
376
ολα αυτα τα αξεσουαρ κοροιδευουν τον κοσμο που εχει απελπιστει απο το κοστος των καυσιμων....

αμτζικ δοκιμασε μια πιο απλη λυση και οικονομικη

ληγμενη κονσερβα φασολια, οπως ο τυπος στη φωτο που αυτο-κινηται με "αεριο" :2funny:

13237.jpg
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2013
Μηνύματα
1.792
Like
4
Πόντοι
16
Αν η τρίτη τραβάει ενώ η δευτέρα "φωνάζει", σαφέστατα. Αλλά αν η πέμπτη π.χ. δεν τραβάει όταν πας με 45 σε μια ψιλοανηφόρα αν την ρίξεις σε τετάρτη θα καις λιγώτερα. Αν το αυτοκίνητό σου έχει μετρητή κατανάλωσης ανά απόσταση πρόσεξέ το.

Πάντως αυτό που σίγουρα ρίχνει δραματικά την κατανάλωση στην εθνική οδό είναι η ταχύτητα.
Μια απόσταση π.χ. 75 χμ που θα την κάνεις με 30 ευρώ με 130χμ/ώρα σε 35 λεπτά, με 100 χμ/ώρα θα την κάνεις με 20 ευρώ σε 45 λεπτά. Δεν χάλασε κι ο κόσμος για τα 10 λεπτά, αν είναι να γλυτώσεις 10 ευρώ.
Ακριβώς...Το άσκοπο γκάζωμα και τα 5 λεπτά που κερδίζεις είναι στην ουσία παραπάνω ευρώ.

 

moutsos21

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2013
Μηνύματα
2.310
Like
28
Πόντοι
16
ολα αυτα τα αξεσουαρ κοροιδευουν τον κοσμο που εχει απελπιστει απο το κοστος των καυσιμων....

αμτζικ δοκιμασε μια πιο απλη λυση και οικονομικη

ληγμενη κονσερβα φασολια, οπως ο τυπος στη φωτο που αυτο-κινηται με "αεριο" :2funny:

13237.jpg

τυπε αυτη τη λυση μονο ο λιλας μπορει να την εφαρμοσει  :rockon:
 

bestman69

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2009
Μηνύματα
2.713
Like
12
Πόντοι
16
Τέσσερα απλά πράγματα για να μην κάνετε πλούσιο τον βενζινά.
-Όσο το δυνατόν πιο υψηλή σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων (όχι μαρσάρισμα)
-Γκάζι μόνο όσο χρειάζεται
-Κλειστά παράθυρα (λιγότερη αντίσταση από τον αέρα)
-ΟΧΙ κλιματισμός την ώρα που κινείται το όχημα
 

ISINAS

Μέγας
Εγγρ.
17 Σεπ 2012
Μηνύματα
5.041
Κριτικές
57
Like
6.463
Πόντοι
4.006
Τέσσερα απλά πράγματα για να μην κάνετε πλούσιο τον βενζινά.
-Όσο το δυνατόν πιο υψηλή σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων (όχι μαρσάρισμα)
-Γκάζι μόνο όσο χρειάζεται
-Κλειστά παράθυρα (λιγότερη αντίσταση από τον αέρα)
-ΟΧΙ κλιματισμός την ώρα που κινείται το όχημα
:rockon:
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2013
Μηνύματα
1.792
Like
4
Πόντοι
16
Τέσσερα απλά πράγματα για να μην κάνετε πλούσιο τον βενζινά.
-Όσο το δυνατόν πιο υψηλή σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων (όχι μαρσάρισμα)
-Γκάζι μόνο όσο χρειάζεται
-Κλειστά παράθυρα (λιγότερη αντίσταση από τον αέρα)
-ΟΧΙ κλιματισμός την ώρα που κινείται το όχημα
Το τελευταίο λίγο δύσκολο το καλοκαίρι. :grin:
 
OP
OP
amjik

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.799
Κριτικές
61
Like
44.139
Πόντοι
22.785
ολα αυτα τα αξεσουαρ κοροιδευουν τον κοσμο που εχει απελπιστει απο το κοστος των καυσιμων....

αμτζικ δοκιμασε μια πιο απλη λυση και οικονομικη

ληγμενη κονσερβα φασολια, οπως ο τυπος στη φωτο που αυτο-κινηται με "αεριο" :2funny:

13237.jpg

Τώρα μέ στεναχώρησες .... πάω νά άγοράσω ΔΟΝΗΤΗ καινούργιο . καί μικρότερο
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
22
Πόντοι
66
Τέσσερα απλά πράγματα για να μην κάνετε πλούσιο τον βενζινά.
-Όσο το δυνατόν πιο υψηλή σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων (όχι μαρσάρισμα)
-Γκάζι μόνο όσο χρειάζεται
-Κλειστά παράθυρα (λιγότερη αντίσταση από τον αέρα)
-ΟΧΙ κλιματισμός την ώρα που κινείται το όχημα
Συμφωνω σε ολλα εκτος του κλιματισμου !
Ναι οκ καιει 1 λιτρο περιπου στα 100 χλμ !
Αν ειναι να κανεις 500 χλμ για παραδειγμα (ταξιδι) και δωσεις για ενα νορμαλ αμαξι με νορμαλ κυβικα 150-170 ευρω βενζινη (+ διοδια)
γαμησα εγω για 5 λιτρα που θα καψω λιγοτερα (περιπου 10 ευρω) μπρος στην καψα που θα φαω (αν ειναι καλοκαιρι )
και τι θα κανω θα χω και κλειστα τζαμια να μην καιω παλι? και τι θα κανω ΣΑΟΥΝΑ μες στ αμαξι ?? ??
 
OP
OP
amjik

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.799
Κριτικές
61
Like
44.139
Πόντοι
22.785
Αν η τρίτη τραβάει ενώ η δευτέρα "φωνάζει", σαφέστατα. Αλλά αν η πέμπτη π.χ. δεν τραβάει όταν πας με 45 σε μια ψιλοανηφόρα αν την ρίξεις σε τετάρτη θα καις λιγώτερα. Αν το αυτοκίνητό σου έχει μετρητή κατανάλωσης ανά απόσταση πρόσεξέ το.

Πάντως αυτό που σίγουρα ρίχνει δραματικά την κατανάλωση στην εθνική οδό είναι η ταχύτητα.
Μια απόσταση π.χ. 75 χμ που θα την κάνεις με 30 ευρώ με 130χμ/ώρα σε 35 λεπτά, με 100 χμ/ώρα θα την κάνεις με 20 ευρώ σε 45 λεπτά. Δεν χάλασε κι ο κόσμος για τα 10 λεπτά, αν είναι να γλυτώσεις 10 ευρώ.

Τό έψαξα κι έδώ τελικά είναι ΜΟΥΦΑ ......

 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
8
Πόντοι
16
Να συμπληρώσω επίσης,ότι καλό είναι να κάνουμε ανεφοδιασμό όταν το απόθεμα βενζίνης μας,είναι περίπου στη μέση.Και αυτό γιατί όσο περισσότερο καύσιμο έχουμε στο ρεζερβουάρ,τόσο λιγότερος αέρας υπάρχει στο διαθέσιμο χώρο του.Η βενζίνη εξατμίζεται γρηγορότερα απ' ότι μπορούμε να φανταστούμε.
Δεν είναι τόσο σχετικό το παρακάτω,αλλά δεν κάνουμε ανεφοδιασμό εάν εκείνη τη στιγμή υπάρχει βυτιοφόρο στο βενζινάδικο.Και αυτό γιατί είναι πολύ πιθανό το καύσιμο να έχει ανακατευτεί.

Επίσης δεν οδηγούμε ποτέ με κρύο κινητήρα.
Όλοι οι κινητήρες απαιτούν μια μικρή προθέρμανση προκειμένου να αποδώσουν την μέγιστη ιπποδύναμη στις ανάλογες στροφές περιστροφής. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ένας κρύος κινητήρας να καταναλώνει 10 -15% περισσότερο καύσιμο για να αποδώσει τα μέγιστα. Προσπαθούμε λοιπόν να ‘ζεσταίνουμε’ 2 με 3 λεπτά τον κινητήρα του αυτοκινήτου, πάντα εν κινήσει αλλά με χαμηλές στροφές, ακόμα και αν πρόκειται για μια μικρή διαδρομή μέσα στην πόλη. Έτσι όχι μόνο εξοικονομούμε λεφτά από τη βενζίνη αλλά προσέχουμε και το περιβάλλον λόγω του ότι τα αυτοκίνητα δεν κάνουν καλή καύση του καυσίμου όταν είναι κρύα.
Εξοικονόμηση: Έως και 2 παραπάνω χιλιόμετρα με ένα λίτρο βενζίνης.

Και βέβαια τα ελαστικά μας να είναι σωστά φουσκωμένα.
Οταν η πίεση των ελαστικών μας είναι 0.6 με 1 bar λιγότερη, αυτό μπορεί να σημαίνει έως και 15 λιγότερα χιλιόμετρα με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ! Όμως δεν είναι μόνο αυτό. Εκτός από μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, τα σωστά φουσκωμένα ελαστικά φρενάρουν καλύτερα, συμπεριφέρονται καλύτερα και δεν ζεσταίνονται τόσο όσο τα ξεφουσκωμένα, συνεπώς δεν φθείρονται πολύ. Ελέγχουμε λοιπόν τουλάχιστον μία φορά τον μήνα την πίεση των ελαστικών, πάντα όταν είναι κρύα και πάντα για την τιμή που ορίζει ο κατασκευαστής και όχι ο εκάστοτε …γκαραζιέρης ή βενζινάς.
Εξοικονόμηση: Έως και 0.5 παραπάνω χιλιόμετρα με ένα λίτρο βενζίνης.

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom