You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου και ιδέες για φτηνή φόρτιση
- Μέλος που άνοιξε το νήμα savvass
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 456
- Εμφανίσεις 20K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Α-Ω
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 5.917
- Κριτικές
- 14
- Like
- 3.693
- Πόντοι
- 2.777
ο άνθρωπος έχει εμπειρια 100,000 ετών στο να καίει υλικά για θέρμανση, παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Η ψύξη είναι γενικώς πολύ πρόσφατη αν σκεφτεί κανείς τη θέρμανση. Το επόμενο βήμα θα πρέπει να έχει την ραγδαία εξέλιξη των ιδιοτήτων της στερεάς κατάστασης της ύλης. Νέα υλικά, με ιδιότητες συγκράτησης ηλεκτρικού φορτίου σε πολλαπλάσιες τάξεις μεγέθους από ότι τώρα.Δεν είμαι φίλος του Star Trek. Να πούμε οι Sith μιας που είμαι του star wars.
Πέραν της πλάκας. Διαβάζω συνέχεια post εναντίον της ηλεκτροκίνησης. Κάντε ένα απλό πείραμα. Δοκιμάστε ένα ΣΚ να αποκλείσετε εντελώς το ηλεκτρικό ρεύμα από τη ζωή σας. Και δε μιλάω μόνο για το κινητό η το φως. Αλλά ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Πχ φάρμακα, ρούχα κτλ. Οτιδήποτε θέλει ρεύμα να φτιαχτεί. Να δούμε πόσο εφικτό είναι.
Η κοινωνία μας εξελίχθηκε τα τελευταία 200 χρόνια με τη βιομηχανική επανάσταση. Καλές οι θεωρητικές προσεγγίσεις των αρχαίων Ελλήνων και της Αναγέννησης. Αλλά με το παραμικρό ο άλλος πέθαινε. Σήμερα με το ρεύμα έχουμε καταφέρει τα πάντα. Ψυγεία ώστε να μεταφέρονται φρέσκα τρόφιμα, φάρμακα, μεταφορές, έρευνα ειδικά μέσω υπολογιστή κτλ. Μετά τη φωτιά και το αλφάβητο ίσως είναι η σπουδαιότερη εφεύρεση του ανθρώπου. Και τώρα που έχουμε ευκαιρία να πάμε και την αυτοκινητοβιομηχανία εκεί κάνουμε ναζακια.
Ερωτήματα, τι γίνονται οι συσσωρευτές των EVs όταν κλατάρουν;
Τι καταναλώνεται και πως κατά την παραγωγή τους;
Είναι αειφόρος ο λογαριασμός ή μήπως κρύβονται στοιχεία κάτω από το χαλί στο business as usual μοτίβο;
Τα στρατηγικά ορυκτά λίθιο-νεοδήμιο κλπ που βρίσκονται, πως εξορύσσονται, πως τα επεξεργάζονται;
Τα ηλεκτρικά δίκτυα που υπάρχουν μπορούν να σηκώσουν το φορτίο των ολοένα αυξανόμενων ηλεκτρικών οχημάτων; (Στην Ελβετία πάντως υπάρχει μεγάλος προβληματισμός)
Μίλησες για Υδρογόνο;...
Καταρχήν επειδή είναι πάρα πολύ ελαφρύ άντε μάζεψέ το και κλείστο σε ένα δοχείο. Όταν το Η2 διαρρέει ¨ακαυτο¨ στην ατμόσφαιρα, λειτουργεί με 3 τρόπους για να την υπερθερμάνει κι εξηγούμαι:
1ος άμεσα συντίθεται με ελεύθερες ρίζες Υδροξυλίου ΟΗ και το αποτέλεσμα είναι ότι λιγότερες ρίζες ΟΗ στην ατμόσφαιρα μπορούν να συνδεθούν με Μεθάνιο για να μειώσουν το θερμαντικό του δυναμικό. Οπότε, το μεθάνιο (φυσικό αέριο) στην ατμόσφαιρα παραμένει εν λειτουργία και το ίδιο και η θερμαντική του ικανότητα, περισσότερο από ότι το CO2 για μεγαλύτερη περίοδο (δεκαετίες μάλλον)
2ος Παράγει Όζον στην τροπόσφαιρα το οποίο αυξάνει το φαινόμενο του θερμοκηπίου
3ος Παράγει υδρατμούς στην στρατόσφαιρα οι οποίοι επίσης έχουν αποτέλεσμα το φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Μελέτες πρόσφατα συμπαιρένουν ότι βραχυπρόθεσμα το υδρογόνο θερμαίνει την ατμόσφαιρα τελικά πάνω από 200 φορές περισσότερο από όσο το CO2 και μακροπρόθεσμα 60 φορές περισσότερο. Αλλά δεν είναι μόνο αυτά
Το Η2 είναι το μικρότερο μόριο στο σύμπαν (που γνωρίζουμε εμείς, οι Κλίνγκονς ξέρουν κι άλλα μάλλον αλλά δεν τα λένε, δεν τα μοιράζονται)
Το Η2 είναι το 2ο μικρότερο μετά το Ήλιο Η3 είναι 8 φορές μικρότερο από το Μεθάνιο.
Οπότε, καταλαβαίνει κανείς ότι είναι πρακτικώς αδύνατο να το περιορίσουμε ώστε να μη διαρρέει. Διαρρέει κατά τη διάρκεια της ηλεκτρόλυσης, συμπίεσης, υγροποίησης, αποθήκευσης, από αγωγούς μετάδοσής του, από σταθμούς τροφοδοσίας και εν τέλει από οτιδήποτε το λάβει ως ¨καύσιμο¨ όπως όχημα, αεροπλάνο, τρένο, πλοίο, γκατζετάκι. Εδώ απελευθερώνεται από ατσάλινους τοίχους και κοντέϊνερς
Η τρέχουσα παραγωγή υδρογόνου παγκόσμια είναι μόνο 87Μ τόνοι ετησίως, το οποίο παράγεται σχεδόν κατ¨αποκλειστικότητα από το Φυσικό Αέριο.
Αν πάμε όπως ευαγγελίζονται πολλοί σε παγκόσμια οικονομία υδρογόνου θα απαιτήθεί περί τα 2ΒΝ τόνων μέχρι το 2050. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι ένα εύρος διαρροής του 5% με 10% ίσως είναι συντηρητικό νούμερο, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πόση μπορεί να είναι η διαρροή του Η2 στην ατμόσφαιρα. Οι ειδικοί αστειευόμενοι λένε ότι αν στείλεις Η2 σε μια σωλήνα για μια διαδρομή θα πάρεις στην έξοδό της το μισό.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση φαίνεται ότι το αποτέλεσμα μπορεί να είναι καταστροφικό.
Για σκέψη...
αν πες διαρρεύσει το 10%, οι ειδικοι λένε 0.4 β Κελσίου αύξηση της θερμοκρασίας, αν ο στόχος είναι η μείωση κάτω από το 1.5 β Κελσίου μέχρι το τότε, καταλαβαίνεις ότι με ένα υδρογόνο ατίθασο όλα πάνε περίπατο και το αποτέλεσμα της υπερθέρμανσης του πλανήτη δε σώζεται.
Να προσθέσω επίσης, η ηλεκτρόλυση του νερού για την παραγωγή Η2 προϋποθέτει ότι έχει κάποιος διαθέσιμο και εξασφαλισμένο τον ενεργειακό φορέα. Το νερό δηλαδή.
Καταλαβαίνει κανείς ότι οι πολιτικές έναντι ιδιωτικοποιήσεων του αγαθού αυτού, του νερού, δεν αφορούν μόνο αυτό που επιφανειακά οι ταγοί της ΕΞ-ουσίας πλασάρουν, αλλά το μετέπειτα στάδιο. Το νερό ως ενεργειακός φορέας, ελεγχόμενος, ακριβός, αποκλειστικά δικός τους.
Τι φέρνει το 2024 για την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα
Οι εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση υπήρξαν έντονες το 2023 και αναμένεται να ενταθούν το επόμενο έτος.
energypress.gr
Termin
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 3.773
- Like
- 7.740
- Πόντοι
- 2.306
Εγώ έχω στο εικονοστάσι και μια φωτογραφία ενός μετασχηματιστή και προσεύχομαι πριν κοιμηθώ. Πατήρ Υιός και Άγιο Ρεύμα έπρεπε να λέει το σύμβολο της ΠίστεωςΔεν είμαι φίλος του Star Trek. Να πούμε οι Sith μιας που είμαι του star wars.
Πέραν της πλάκας. Διαβάζω συνέχεια post εναντίον της ηλεκτροκίνησης. Κάντε ένα απλό πείραμα. Δοκιμάστε ένα ΣΚ να αποκλείσετε εντελώς το ηλεκτρικό ρεύμα από τη ζωή σας. Και δε μιλάω μόνο για το κινητό η το φως. Αλλά ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Πχ φάρμακα, ρούχα κτλ. Οτιδήποτε θέλει ρεύμα να φτιαχτεί. Να δούμε πόσο εφικτό είναι.
Η κοινωνία μας εξελίχθηκε τα τελευταία 200 χρόνια με τη βιομηχανική επανάσταση. Καλές οι θεωρητικές προσεγγίσεις των αρχαίων Ελλήνων και της Αναγέννησης. Αλλά με το παραμικρό ο άλλος πέθαινε. Σήμερα με το ρεύμα έχουμε καταφέρει τα πάντα. Ψυγεία ώστε να μεταφέρονται φρέσκα τρόφιμα, φάρμακα, μεταφορές, έρευνα ειδικά μέσω υπολογιστή κτλ. Μετά τη φωτιά και το αλφάβητο ίσως είναι η σπουδαιότερη εφεύρεση του ανθρώπου. Και τώρα που έχουμε ευκαιρία να πάμε και την αυτοκινητοβιομηχανία εκεί κάνουμε ναζακια.
Termin
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 3.773
- Like
- 7.740
- Πόντοι
- 2.306
Με υδρογόνο λειτουργούν τα καζάνια στην Κόλαση δεν ξέρω αν το ξέρεις έχουν δίκτυο κανονικό σε κάθε καζανι με τους δικηγόρους τους πολιτικούς κλπ.ο άνθρωπος έχει εμπειρια 100,000 ετών στο να καίει υλικά για θέρμανση, παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Η ψύξη είναι γενικώς πολύ πρόσφατη αν σκεφτεί κανείς τη θέρμανση. Το επόμενο βήμα θα πρέπει να έχει την ραγδαία εξέλιξη των ιδιοτήτων της στερεάς κατάστασης της ύλης. Νέα υλικά, με ιδιότητες συγκράτησης ηλεκτρικού φορτίου σε πολλαπλάσιες τάξεις μεγέθους από ότι τώρα.
Ερωτήματα, τι γίνονται οι συσσωρευτές των EVs όταν κλατάρουν;
Τι καταναλώνεται και πως κατά την παραγωγή τους;
Είναι αειφόρος ο λογαριασμός ή μήπως κρύβονται στοιχεία κάτω από το χαλί στο business as usual μοτίβο;
Τα στρατηγικά ορυκτά λίθιο-νεοδήμιο κλπ που βρίσκονται, πως εξορύσσονται, πως τα επεξεργάζονται;
Τα ηλεκτρικά δίκτυα που υπάρχουν μπορούν να σηκώσουν το φορτίο των ολοένα αυξανόμενων ηλεκτρικών οχημάτων; (Στην Ελβετία πάντως υπάρχει μεγάλος προβληματισμός)
Μίλησες για Υδρογόνο;...
Καταρχήν επειδή είναι πάρα πολύ ελαφρύ άντε μάζεψέ το και κλείστο σε ένα δοχείο. Όταν το Η2 διαρρέει ¨ακαυτο¨ στην ατμόσφαιρα, λειτουργεί με 3 τρόπους για να την υπερθερμάνει κι εξηγούμαι:
1ος άμεσα συντίθεται με ελεύθερες ρίζες Υδροξυλίου ΟΗ και το αποτέλεσμα είναι ότι λιγότερες ρίζες ΟΗ στην ατμόσφαιρα μπορούν να συνδεθούν με Μεθάνιο για να μειώσουν το θερμαντικό του δυναμικό. Οπότε, το μεθάνιο (φυσικό αέριο) στην ατμόσφαιρα παραμένει εν λειτουργία και το ίδιο και η θερμαντική του ικανότητα, περισσότερο από ότι το CO2 για μεγαλύτερη περίοδο (δεκαετίες μάλλον)
2ος Παράγει Όζον στην τροπόσφαιρα το οποίο αυξάνει το φαινόμενο του θερμοκηπίου
3ος Παράγει υδρατμούς στην στρατόσφαιρα οι οποίοι επίσης έχουν αποτέλεσμα το φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Μελέτες πρόσφατα συμπαιρένουν ότι βραχυπρόθεσμα το υδρογόνο θερμαίνει την ατμόσφαιρα τελικά πάνω από 200 φορές περισσότερο από όσο το CO2 και μακροπρόθεσμα 60 φορές περισσότερο. Αλλά δεν είναι μόνο αυτά
Το Η2 είναι το μικρότερο μόριο στο σύμπαν (που γνωρίζουμε εμείς, οι Κλίνγκονς ξέρουν κι άλλα μάλλον αλλά δεν τα λένε, δεν τα μοιράζονται)
Το Η2 είναι το 2ο μικρότερο μετά το Ήλιο Η3 είναι 8 φορές μικρότερο από το Μεθάνιο.
Οπότε, καταλαβαίνει κανείς ότι είναι πρακτικώς αδύνατο να το περιορίσουμε ώστε να μη διαρρέει. Διαρρέει κατά τη διάρκεια της ηλεκτρόλυσης, συμπίεσης, υγροποίησης, αποθήκευσης, από αγωγούς μετάδοσής του, από σταθμούς τροφοδοσίας και εν τέλει από οτιδήποτε το λάβει ως ¨καύσιμο¨ όπως όχημα, αεροπλάνο, τρένο, πλοίο, γκατζετάκι. Εδώ απελευθερώνεται από ατσάλινους τοίχους και κοντέϊνερς
Η τρέχουσα παραγωγή υδρογόνου παγκόσμια είναι μόνο 87Μ τόνοι ετησίως, το οποίο παράγεται σχεδόν κατ¨αποκλειστικότητα από το Φυσικό Αέριο.
Αν πάμε όπως ευαγγελίζονται πολλοί σε παγκόσμια οικονομία υδρογόνου θα απαιτήθεί περί τα 2ΒΝ τόνων μέχρι το 2050. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι ένα εύρος διαρροής του 5% με 10% ίσως είναι συντηρητικό νούμερο, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πόση μπορεί να είναι η διαρροή του Η2 στην ατμόσφαιρα. Οι ειδικοί αστειευόμενοι λένε ότι αν στείλεις Η2 σε μια σωλήνα για μια διαδρομή θα πάρεις στην έξοδό της το μισό.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση φαίνεται ότι το αποτέλεσμα μπορεί να είναι καταστροφικό.
Για σκέψη...
αν πες διαρρεύσει το 10%, οι ειδικοι λένε 0.4 β Κελσίου αύξηση της θερμοκρασίας, αν ο στόχος είναι η μείωση κάτω από το 1.5 β Κελσίου μέχρι το τότε, καταλαβαίνεις ότι με ένα υδρογόνο ατίθασο όλα πάνε περίπατο και το αποτέλεσμα της υπερθέρμανσης του πλανήτη δε σώζεται.
Να προσθέσω επίσης, η ηλεκτρόλυση του νερού για την παραγωγή Η2 προϋποθέτει ότι έχει κάποιος διαθέσιμο και εξασφαλισμένο τον ενεργειακό φορέα. Το νερό δηλαδή.
Καταλαβαίνει κανείς ότι οι πολιτικές έναντι ιδιωτικοποιήσεων του αγαθού αυτού, του νερού, δεν αφορούν μόνο αυτό που επιφανειακά οι ταγοί της ΕΞ-ουσίας πλασάρουν, αλλά το μετέπειτα στάδιο. Το νερό ως ενεργειακός φορέας, ελεγχόμενος, ακριβός, αποκλειστικά δικός τους.
Α-Ω
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 5.917
- Κριτικές
- 14
- Like
- 3.693
- Πόντοι
- 2.777
καλοφάγωτοιΜε υδρογόνο λειτουργούν τα καζάνια στην Κόλαση δεν ξέρω αν το ξέρεις έχουν δίκτυο κανονικό σε κάθε καζανι με τους δικηγόρους τους πολιτικούς κλπ.
Όλη αυτη η σωστη αναλυση για να βγαινει το καθε ηλεκτρονικο βλημα και καταληγει στο συμπερασμα "το ρευμα ειναι χρησιμο στην κοινωνια, συνεπως τα ηλεκτροκινητα αμαξια ειναι καλα"ο άνθρωπος έχει εμπειρια 100,000 ετών στο να καίει υλικά για θέρμανση, παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Η ψύξη είναι γενικώς πολύ πρόσφατη αν σκεφτεί κανείς τη θέρμανση. Το επόμενο βήμα θα πρέπει να έχει την ραγδαία εξέλιξη των ιδιοτήτων της στερεάς κατάστασης της ύλης. Νέα υλικά, με ιδιότητες συγκράτησης ηλεκτρικού φορτίου σε πολλαπλάσιες τάξεις μεγέθους από ότι τώρα.
Ερωτήματα, τι γίνονται οι συσσωρευτές των EVs όταν κλατάρουν;
Τι καταναλώνεται και πως κατά την παραγωγή τους;
Είναι αειφόρος ο λογαριασμός ή μήπως κρύβονται στοιχεία κάτω από το χαλί στο business as usual μοτίβο;
Τα στρατηγικά ορυκτά λίθιο-νεοδήμιο κλπ που βρίσκονται, πως εξορύσσονται, πως τα επεξεργάζονται;
Τα ηλεκτρικά δίκτυα που υπάρχουν μπορούν να σηκώσουν το φορτίο των ολοένα αυξανόμενων ηλεκτρικών οχημάτων; (Στην Ελβετία πάντως υπάρχει μεγάλος προβληματισμός)
Μίλησες για Υδρογόνο;...
Καταρχήν επειδή είναι πάρα πολύ ελαφρύ άντε μάζεψέ το και κλείστο σε ένα δοχείο. Όταν το Η2 διαρρέει ¨ακαυτο¨ στην ατμόσφαιρα, λειτουργεί με 3 τρόπους για να την υπερθερμάνει κι εξηγούμαι:
1ος άμεσα συντίθεται με ελεύθερες ρίζες Υδροξυλίου ΟΗ και το αποτέλεσμα είναι ότι λιγότερες ρίζες ΟΗ στην ατμόσφαιρα μπορούν να συνδεθούν με Μεθάνιο για να μειώσουν το θερμαντικό του δυναμικό. Οπότε, το μεθάνιο (φυσικό αέριο) στην ατμόσφαιρα παραμένει εν λειτουργία και το ίδιο και η θερμαντική του ικανότητα, περισσότερο από ότι το CO2 για μεγαλύτερη περίοδο (δεκαετίες μάλλον)
2ος Παράγει Όζον στην τροπόσφαιρα το οποίο αυξάνει το φαινόμενο του θερμοκηπίου
3ος Παράγει υδρατμούς στην στρατόσφαιρα οι οποίοι επίσης έχουν αποτέλεσμα το φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Μελέτες πρόσφατα συμπαιρένουν ότι βραχυπρόθεσμα το υδρογόνο θερμαίνει την ατμόσφαιρα τελικά πάνω από 200 φορές περισσότερο από όσο το CO2 και μακροπρόθεσμα 60 φορές περισσότερο. Αλλά δεν είναι μόνο αυτά
Το Η2 είναι το μικρότερο μόριο στο σύμπαν (που γνωρίζουμε εμείς, οι Κλίνγκονς ξέρουν κι άλλα μάλλον αλλά δεν τα λένε, δεν τα μοιράζονται)
Το Η2 είναι το 2ο μικρότερο μετά το Ήλιο Η3 είναι 8 φορές μικρότερο από το Μεθάνιο.
Οπότε, καταλαβαίνει κανείς ότι είναι πρακτικώς αδύνατο να το περιορίσουμε ώστε να μη διαρρέει. Διαρρέει κατά τη διάρκεια της ηλεκτρόλυσης, συμπίεσης, υγροποίησης, αποθήκευσης, από αγωγούς μετάδοσής του, από σταθμούς τροφοδοσίας και εν τέλει από οτιδήποτε το λάβει ως ¨καύσιμο¨ όπως όχημα, αεροπλάνο, τρένο, πλοίο, γκατζετάκι. Εδώ απελευθερώνεται από ατσάλινους τοίχους και κοντέϊνερς
Η τρέχουσα παραγωγή υδρογόνου παγκόσμια είναι μόνο 87Μ τόνοι ετησίως, το οποίο παράγεται σχεδόν κατ¨αποκλειστικότητα από το Φυσικό Αέριο.
Αν πάμε όπως ευαγγελίζονται πολλοί σε παγκόσμια οικονομία υδρογόνου θα απαιτήθεί περί τα 2ΒΝ τόνων μέχρι το 2050. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι ένα εύρος διαρροής του 5% με 10% ίσως είναι συντηρητικό νούμερο, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πόση μπορεί να είναι η διαρροή του Η2 στην ατμόσφαιρα. Οι ειδικοί αστειευόμενοι λένε ότι αν στείλεις Η2 σε μια σωλήνα για μια διαδρομή θα πάρεις στην έξοδό της το μισό.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση φαίνεται ότι το αποτέλεσμα μπορεί να είναι καταστροφικό.
Για σκέψη...
αν πες διαρρεύσει το 10%, οι ειδικοι λένε 0.4 β Κελσίου αύξηση της θερμοκρασίας, αν ο στόχος είναι η μείωση κάτω από το 1.5 β Κελσίου μέχρι το τότε, καταλαβαίνεις ότι με ένα υδρογόνο ατίθασο όλα πάνε περίπατο και το αποτέλεσμα της υπερθέρμανσης του πλανήτη δε σώζεται.
Να προσθέσω επίσης, η ηλεκτρόλυση του νερού για την παραγωγή Η2 προϋποθέτει ότι έχει κάποιος διαθέσιμο και εξασφαλισμένο τον ενεργειακό φορέα. Το νερό δηλαδή.
Καταλαβαίνει κανείς ότι οι πολιτικές έναντι ιδιωτικοποιήσεων του αγαθού αυτού, του νερού, δεν αφορούν μόνο αυτό που επιφανειακά οι ταγοί της ΕΞ-ουσίας πλασάρουν, αλλά το μετέπειτα στάδιο. Το νερό ως ενεργειακός φορέας, ελεγχόμενος, ακριβός, αποκλειστικά δικός τους.
Ε.Ε.: Τέλος η βενζίνη από το 2035
Συμφωνία για οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων στο συμβούλιο υπουργών Ενέργειας.
www.kathimerini.gr
Μα... έχουμε ηλεκτρικά λεωφορεία από το 1950... τρόλει λέγονται... Τώρα γιατί πρέπει αντί να παίρνουμε το ρεύμα κατευθείαν από το σύρμα να τα φορτώσουμε μπαταρίες ούτε ο Αλλάχ δεν το ξέρει...τα ηλεκτρικά αμάξια δεν έχουν μέλλον, ετσι όπως είναι τώρα, με τις μπαταρίες όπως είναι τώρα και με τις τιμές αυτές που είναι τώρα. Ηδη η BMW προσανατολίζεται στο υδρογόνο. Μου αρέσει που ο οασθ θέλει να πάρει και ηλεκτρικά λεωφορεία. Α ρε κακομοίρη λαέ τι έχεις να πληρώσεις πάλι!!!
Γενικά οι ιστορία με μπαταρίες να βαραίνουμε τα οχήματα, δηλαδή να πηγαίνουμε χιλιάδες τόνους βόλτα, είναι παράνοια.
ΥΓ α και κάτι άλλο, επειδή ακούγονται πολλές παπαριές περί επιτάχυνσης, όποιος έχει μπεί τρόλει ή μετρό ξέρει την συμπεριφορά του ηλεκτροκινητήρα, άμεση ροπή με μεγάλη αρχική επιτάχυνση, που όμως εξαντλείται σύντομα, προφανώς άμα έχουμε τεράστιας ισχύος διατηρείται, σε καμμιά όμως περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί στις μεγαλύτερες ταχύτητες με τους θερμικούς κινητήρες.
αλβέρτε και το ηλεκτρικό ρεύμα από πού παράγεται ? εκτός αν νομίζουμε ότι οι τεράστιες ποσότητες που θα χρειάζονται, μπορούν ποτέ να καλυφθούν από τα φωτοβολταικά...μπορεί τα ηλεκτρικά να μην είναι τέλεια...αλλά φεύγουμε οριστικά απ τη βενζίνη και το πετρέλαιο.Σκεφτείτε λύσεις χωρίς βενζίνη και πετρέλαιο και ίσως βρίσκεστε στο μέλλον...Ε.Ε.: Τέλος η βενζίνη από το 2035
Συμφωνία για οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων στο συμβούλιο υπουργών Ενέργειας.www.kathimerini.gr
Όντως είναι σαν να λέμε...και μια Εκκλησία ή ένα Σχολείο που γίνεται για καλό σκοπό ελένξαμε αν οι εργάτες που τα έφιαξαν ήταν καλοί άνθρωποι ?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
«Στην Αστυπάλαια αγοράζουμε πια μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα»
Τι δείχνουν τα στοιχεία για την έξυπνη κινητικότητα και την «πράσινη» ενέργεια, στην «πεταλούδα του Αιγαίου»; Επιχειρώντας έναν απολογισμό του προγράμματος e-astypalaia η «Κ» συνομιλεί με κατοίκους, επιχειρηματίες και τον δήμαρχο του νησιού.
www.kathimerini.gr
Α-Ω
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 5.917
- Κριτικές
- 14
- Like
- 3.693
- Πόντοι
- 2.777
δε βγαίνουν μόνο ηλεκτρονικά βλήματα φίλε, μεγάλοι οργανισμοί παραβλέπουν ή αγνοούν την πλήρη θέαση που βασίζεται σε πολύ λογικές έρευνες και κατατεθιμένες πιστοποιημένες μελέτες.Όλη αυτη η σωστη αναλυση για να βγαινει το καθε ηλεκτρονικο βλημα και καταληγει στο συμπερασμα "το ρευμα ειναι χρησιμο στην κοινωνια, συνεπως τα ηλεκτροκινητα αμαξια ειναι καλα"
Φυσικά, ας μην ξεχνάμε το ράλι των μετοχών εταιριών που σχετίζονται με την διαχείριση-εκμετάλλευση ραδιενεργών υλικών από εξόρυξη, επεξεργασία, μεταφορά, διάθεση, αποκομιδή ή ανακύκλωση κλπ. Προκρίνεται η πυρηνική ενέργεια για λίγο μετέπειτα από το εγγύς αύριο, μιλάμε για 2030 κι εμπρός. Molten Salt Reactors κλπ. με Gates μέσα και άλλα βαριά χαρτιά.
Κι αυτοί έχουν συμφέρον να πνίξουν το Υδρογόνο από τη δική τους σκοπιά και τις προσδοκίες τους.
Δε θα δούμε σίγουρα micro MS reactor σε αυτοκίνητο, αλλά σε άλλες πλατφόρμες μετακίνησης αγαθών ή ανθρώπων ίσως, όπως και στατικές μονάδες.
δεν έχει επιστροφή.....
Έφτασαν στην Αθήνα τα πρώτα 140 ηλεκτρικά λεωφορεία
Αντίστροφα άρχισε να μετράει ο χρόνος για την κυκλοφορία των πρώτων 140 Ytong ηλεκτρικών λεωφορείων στην Αττική, τα οποία βρίσκονται πλέον στην Αθήνα και...
www.cnn.gr
Εδω λέει οτι έρχονται και στην Θεσσαλονίκη άλλα 110 , αυτά έχουν άραγε δοκιμαστεί κάπου η θα δοκιμαστούν απευθείας εδω ;δεν έχει επιστροφή.....
Έφτασαν στην Αθήνα τα πρώτα 140 ηλεκτρικά λεωφορεία
Αντίστροφα άρχισε να μετράει ο χρόνος για την κυκλοφορία των πρώτων 140 Ytong ηλεκτρικών λεωφορείων στην Αττική, τα οποία βρίσκονται πλέον στην Αθήνα και...www.cnn.gr
Video από την άφιξη των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη. Την Κυριακή (3/3) φτάνουν τα 139 της Αθήνας στον ΟΛΠ
Video από την άφιξη στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων του ΟΑΣΘ δημοσίευσε, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.
www.metaforespress.gr
BIG_BIG_BEN
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Φεβ 2024
- Μηνύματα
- 1.305
- Like
- 2.086
- Πόντοι
- 216
Ας μη βιαζόμαστε τόσο με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, λέω.
Κάτσε να δούμε πρώτα πώς θα εξελιχθεί τούτη η τεχνολογία. Επιδέχεται πολλών βελτιώσεων ακόμη.
Κάτσε να δούμε πρώτα πώς θα εξελιχθεί τούτη η τεχνολογία. Επιδέχεται πολλών βελτιώσεων ακόμη.
Τροχίζουν μασέλες τα λαμόγια και με ευρωπαική ντιρεκτίβα κάλυψη.δεν έχει επιστροφή.....
Έφτασαν στην Αθήνα τα πρώτα 140 ηλεκτρικά λεωφορεία
Αντίστροφα άρχισε να μετράει ο χρόνος για την κυκλοφορία των πρώτων 140 Ytong ηλεκτρικών λεωφορείων στην Αττική, τα οποία βρίσκονται πλέον στην Αθήνα και...www.cnn.gr
Αν μετά από κανα εξάμηνο αποσυρθούν στις μάντρες δε βαριέσαι ποιός θα το θυμάται .........
Για τον πουτσο!Τον αλλο μηνα θα ταξιδεψω βορεια ευρωπη με το dieselακι μου και εβλεπα στον γιουτουμπ εναν ελληνα π ηρθε απο Νορβηγια Ελλαδα κ εκανε σταματημο για φορτιση ανα 250 χλμ μιση ωρα φορτιση το τεσλα του,λεγοντας κανεις ενα διαλειμματακι για ξεπιασμα,εν τω μεταξυ εγω αυτο το κανω στα 1000χλμ που ξαναφουλαρω.
Αχρηστοι και να οδηγησουν θα ειναι οι ανθρωποι
Αχρηστοι και να οδηγησουν θα ειναι οι ανθρωποι
Το μέλλον της ηλεκτροκίνησης
Οδηγός Tesla έβαλε… γεννήτρια για ρεύμα!
Δεν υπάρχει: Οδηγός Tesla έβαλε... γεννήτρια για ρεύμα! - NewsAuto.gr
Η αυτονομία των ηλεκτρικών είναι το μόνιμο άγχος των οδηγών τους, οι οποίοι ψάχνουν εναγωνίως λύσεις για να το ξεπεράσουν. Αυτός εδώ όμως κυριολεκτικά το... τερμάτισε!
www.newsauto.gr
χτές το γραψα για τα λεωφορεία και σήμερα βλέπωΤροχίζουν μασέλες τα λαμόγια και με ευρωπαική ντιρεκτίβα κάλυψη.
Αν μετά από κανα εξάμηνο αποσυρθούν στις μάντρες δε βαριέσαι ποιός θα το θυμάται .........
Ηλεκτρικά λεωφορεία: Ηρθαν τα οχήματα, λείπουν οι φορτιστές
Μπορεί τα 140 ηλεκτρικά λεωφορεία της κινεζικής Yutong Bus να έφτασαν προχθές στην Αθήνα, αλλά προς το παρόν παραμένει άγνωστο πότε θα «βγουν» στους δρόμους της πρωτεύουσας.
www.kathimerini.gr