Νέα

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου και ιδέες για φτηνή φόρτιση

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα savvass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 456
  • Εμφανίσεις 20K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 2 άτομα (1 μέλη και 1 επισκέπτες)
OP
OP
S

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.753
Κριτικές
6
Like
3.413
Πόντοι
736
Αρχίσανε στην κομισιόν τις μαλακίες ... παλιά θα είναι λέει αυτοκίνητα απο 15 χρονών και πάνω και θα πρέπει να αποσύρονται υποχρεωτικά αν περάσει η πρόταση.

Δηλαδή εγω που έχω παλιό αυτοκίνητο πόσες φορές περισσότερους ρύπους έχω ; Αν κάνω τόσες φορές λιγότερα χιλιόμετρα στα ίδια δεν έρχομαι με κάποιον άλλο με καινούργιο αμάξι ; :confused:

Μάλλον σου λένε τόσα ηλεκτρικά φτιάξαμε , δεν πρέπει να πουληθούν κάπως ;

 

BIG_BIG_BEN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.305
Like
2.086
Πόντοι
216
Θα εξελιχθούν σε μεγάλη σπατάλη τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, από ότι φαίνεται.

Καμία μα καμία σχέση με αυτοκίνητα που τα κρατάς για τριάντα χρόνια και κάνεις κι ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα.
 

BIG_BIG_BEN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.305
Like
2.086
Πόντοι
216
Αρχίσανε στην κομισιόν τις μαλακίες ... παλιά θα είναι λέει αυτοκίνητα απο 15 χρονών και πάνω και θα πρέπει να αποσύρονται υποχρεωτικά αν περάσει η πρόταση.

Δηλαδή εγω που έχω παλιό αυτοκίνητο πόσες φορές περισσότερους ρύπους έχω ; Αν κάνω τόσες φορές λιγότερα χιλιόμετρα στα ίδια δεν έρχομαι με κάποιον άλλο με καινούργιο αμάξι ; :confused:

Μάλλον σου λένε τόσα ηλεκτρικά φτιάξαμε , δεν πρέπει να πουληθούν κάπως ;


Άμα περάσει τούτη η πρόταση, θα αναγκάσουν εκείνους από εμάς που αγαπάνε τα παλιά τους αυτοκίνητα να τα κυκλοφορούμε μόνο κάτι Κυριακές με πινακίδες αντίκας.

Ή θα καταλήξουμε να τα κυκλοφορούμε με πινακίδες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Έχει γούστο να καταντήσουμε να πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας στη ...Μολδαβία ή δεν ξέρω κι εγώ που αλλού.
 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
943
Like
1.460
Πόντοι
206
Αρχίσανε στην κομισιόν τις μαλακίες ... παλιά θα είναι λέει αυτοκίνητα απο 15 χρονών και πάνω και θα πρέπει να αποσύρονται υποχρεωτικά αν περάσει η πρόταση.

Δηλαδή εγω που έχω παλιό αυτοκίνητο πόσες φορές περισσότερους ρύπους έχω ; Αν κάνω τόσες φορές λιγότερα χιλιόμετρα στα ίδια δεν έρχομαι με κάποιον άλλο με καινούργιο αμάξι ; :confused:

Μάλλον σου λένε τόσα ηλεκτρικά φτιάξαμε , δεν πρέπει να πουληθούν κάπως ;

Εντάξει...δεν είναι ακριβώς έτσι.... έχει ξεκινήσει στην Ευρώπη μια συζήτηση (και που δεν ξέρουμε που και αν θα καταλήξει) που δεν απαγορεύει την κυκλοφορία αλλά σε γενικές γραμμές προτείνει να μην επιτρέπονται ΜΕΓΑΛΗΣ έκτασης επισκευές σε οχήματα άνω των 15 ετών.
Μπορεί για εμάς να ακούγεται τρομακτικό αλλά για την υπόλοιπη Ευρώπη που έχει πολύ μικρότερη μέση ηλικία οχημάτων και ταυτόχρονα πολύ μεγαλύτερα κόστη επισκευής, λίγο-πολύ είναι ήδη πραγματικότητα... Κανένας στην Ευρώπη δεν επισκευάζει ένα σοβαρά τρακαρισμένο 15ετίας ή δεν κάνει γενική επισκευή μοτέρ σε παλιό αυτοκίνητο (εδώ που τα λέμε ούτε σε καινούργιο...), απλά γιατί δεν συμφέρει...
Φυσικά αρχική κουβέντα/σκέψεις είναι και έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για το τι και πως, καθώς και για εξαιρέσες για ιστορικά οχήματα και άλλες παρεμφερείς κατηγορίες...
 
OP
OP
S

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.753
Κριτικές
6
Like
3.413
Πόντοι
736
Θα εξελιχθούν σε μεγάλη σπατάλη τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, από ότι φαίνεται.

Καμία μα καμία σχέση με αυτοκίνητα που τα κρατάς για τριάντα χρόνια και κάνεις κι ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα.
Αν και απο οτι ακούω απο διάφορους κατόχους ηλεκτρικών στο youtube λένε πως έχουν μικρότερο κόστος συντήρησης , λάδια δεν έχουν ... μόνο τακάκια φρένων και εκείνα τα αλλάζεις πιό αργά απο οτι σε θερμικό αφου αναλαμβάνει μέρος του φρεναρίσματος ο ηλεκτροκινητήρας. Ειδικά αν κάποιος το φορτίζει και με φωτοβολταικα για να έχει μηδέν κόστος ... και ειδικά σε αργή φόρτιση που δεν καταπονεί την μπαταρία οπότε έτσι ίσως βγάλει και 10 και 15 χρόνια.

Μετά αν κάποιος δεν κάνει μεγάλες αποστάσεις και στο μισό να πέσει η μπαταρία που λέει ο λόγος πάλι μπορεί να του φτάνει. Ανάλογα τι αυτονομία είχε αρχικά και τι αποστάσεις κάνει.

Το μόνο πιο ακριβό απο οτι ακούω είναι τα λάστιχα που είναι ακριβότερα απο συμβατικού αυτοκινήτου , και δεν ξέρω μήπως αλλάζουν και τα κόστη ασφάλισης προς τα πάνω.
 

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
943
Like
1.460
Πόντοι
206
Τα ηλεκτρικά σίγουρα σε βάθος χρόνου θα είναι πολύ φθηνότερα σε συντήρηση - και αν φορτίζεις με οικιακό τιμολόγιο σήμερα έχουν κόστος κίνησης λιγότερο από το 1/4 ενός θερμικού. Το πρόβλημα δεν είναι στο κόστος χρήσης. Είναι ότι θα είναι αυτοκίνητα περιορισμένης διάρκειας ζωής. Επειδή δεν προβλέπεται να είναι συμφέρουσα η αλλαγή μπαταριών, αυτό σημαίνει ότι θα σχεδιάζονται και θα κατασκευάζονται με ορίζοντα ζωής αυτόν της ζωή των μπαταριών - σήμερα 10 βαριά 12ετία.
Που σημαίνει ότι θα πέσει μεγάλο και εκτεταμένο planned obsolescence και ουσιαστικά από άποψη ποιότητας κατασκευής θα είναι σκουπίδια μιας χρήσης. Μόλις θα πέφτουν οι μπαταρίες θα το πετάς και θα πηγαίνεις για καινούργιο...
 

BIG_BIG_BEN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.305
Like
2.086
Πόντοι
216
Τα ηλεκτρικά σίγουρα σε βάθος χρόνου θα είναι πολύ φθηνότερα σε συντήρηση - και αν φορτίζεις με οικιακό τιμολόγιο σήμερα έχουν κόστος κίνησης λιγότερο από το 1/4 ενός θερμικού. Το πρόβλημα δεν είναι στο κόστος χρήσης. Είναι ότι θα είναι αυτοκίνητα περιορισμένης διάρκειας ζωής. Επειδή δεν προβλέπεται να είναι συμφέρουσα η αλλαγή μπαταριών, αυτό σημαίνει ότι θα σχεδιάζονται και θα κατασκευάζονται με ορίζοντα ζωής αυτόν της ζωή των μπαταριών - σήμερα 10 βαριά 12ετία.
Που σημαίνει ότι θα πέσει μεγάλο και εκτεταμένο planned obsolescence και ουσιαστικά από άποψη ποιότητας κατασκευής θα είναι σκουπίδια μιας χρήσης. Μόλις θα πέφτουν οι μπαταρίες θα το πετάς και θα πηγαίνεις για καινούργιο...


Αυτό ακριβώς. Κι εξού μου ακούγεται ως τρελή σπατάλη η όλη φάση.

Όσο πιο αργά γίνει η μετάβαση σε αυτή τη νέα τεχνολογία , τόσο το καλύτερο.
 

leader96

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Αυγ 2023
Μηνύματα
2.676
Like
2.717
Πόντοι
456
Πολλά τα ψώνια με ηλεκτρικά..δηλαδή ρε μαλακά πλούσιε?έχεις ένα σκασμό λεφτά για ηλεκτρικό?και σκέφτεσαι τα λεφτά της βενζίνης?άσε που με τόσο ρεύμα που καινε τα ηλεκτρικά και με τις μπαταρίες πιο πολύ κακό κάνουν στο πλανήτη παρά καλό..και είναι και πολύ βαριά..θα πρέπει να τα φορολογησουνε γιατί ζιγιζουνε τρις τόνους το καθένα..
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
27.362
Κριτικές
16
Like
13.490
Πόντοι
5.577
Θα ξεριζωσουν, θα σκαψουν, θα καταστρέψουν όλη την Αφρική οι "οικολογοι" της φον ντερ λαιν για να βγάλουν το κοβάλτιο και τις σπάνιες γαίες που χρειάζονται οι μπαταρίες

Και μόλις ληξουν που θα τις πετανε?
 

Alberto2

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2023
Μηνύματα
226
Like
236
Πόντοι
21
για όσους δεν το έχουν καταλάβει: δουλειές,συνήθεια,διατροφή,χρήματα, αυτοκίνητα σχέσεις ...που δεν προσαρμόστηκαν στην 3ετία που πέρασε....θα αλλάξουν ριζικά την επόμενη διετία.
Σημαντική παράμετρος.Κάθε νέο μέτρο...είναι νεο για όσους ενημερώνονται απο Ελληνικά ΜΜΕ.Για τους φιλοευρωπαίους αυτά ειναι γνωστά....
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.773
Like
7.740
Πόντοι
2.306
Θα εξελιχθούν σε μεγάλη σπατάλη τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, από ότι φαίνεται.

Καμία μα καμία σχέση με αυτοκίνητα που τα κρατάς για τριάντα χρόνια και κάνεις κι ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα.
Δεν είναι όλη η Ευρώπη σαν την Ελλάδα. Εδώ είναι όλα αντίκες συλλεκτικά έρχονται και γελάνε μαζί μας. Ο κοσμάκης κυκλοφορεί χωρις λάστιχα.......
 

Alberto2

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2023
Μηνύματα
226
Like
236
Πόντοι
21
οι νόμοι δεν βγαίνουν απ τη μαμα Ευρώπη για το κάθε χωριό ξεχωριστά όμως...με τη μία φεύγει το e-mail σε πρωτεούσα και δίνει και προθεσμία εφαρμογής.
Αν αποφάσιζε κάθε κράτος αν θέλει το ένα ή το άλλο δεν θα ήμασταν ΕΕ.... Θα ήμασταν ελευθερη ανεξάρτητη Αλβανία.
 

BIG_BIG_BEN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.305
Like
2.086
Πόντοι
216
οι νόμοι δεν βγαίνουν απ τη μαμα Ευρώπη για το κάθε χωριό ξεχωριστά όμως...με τη μία φεύγει το e-mail σε πρωτεούσα και δίνει και προθεσμία εφαρμογής.
Αν αποφάσιζε κάθε κράτος αν θέλει το ένα ή το άλλο δεν θα ήμασταν ΕΕ.... Θα ήμασταν ελευθερη ανεξάρτητη Αλβανία.

Καλά, και η Αλβανία είναι να μπει σε λίγα χρόνια στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Τώρα, αν θα βρεθούν κάποιοι από Ελλάδα να κόβουν βόλτες με τα απαγορευμένα βενζινοκίνητα τους και τα απαγορευμένα μετρητά τους στην Αλβανία ή τη Βοσνία, ποιος το ξέρει.

Η επέλαση των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων είναι μεν πιθανή, αλλά όχι και παντελώς αναπόφευκτη.
 

BIG_BIG_BEN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.305
Like
2.086
Πόντοι
216
Θα ξεριζωσουν, θα σκαψουν, θα καταστρέψουν όλη την Αφρική οι "οικολογοι" της φον ντερ λαιν για να βγάλουν το κοβάλτιο και τις σπάνιες γαίες που χρειάζονται οι μπαταρίες

Και μόλις ληξουν που θα τις πετανε?

Εδώ κολλάει όντως το θέμα. Βασίζονται, στο ότι θα τα κουκουλώσουν κάπως.

Και τα ηλιακά συστήματα παραγωγής ενέργειας κολλήσαν για δεκαετίες, κι ακόμη δεν είναι εκεί που τα ήθελαν, επειδή η ανακύκλωση των άκρως τοξικών συσσωρευτών ηλιακής ενέργειας έχει πολύ υψηλό τίμημα.

Το οικολογικό αποτύπωμα των κατεστραμμένων μπαταριών δεν έλεγχεται, δεν συμμαζεύεται.
 

Alberto2

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2023
Μηνύματα
226
Like
236
Πόντοι
21
Καλά, και η Αλβανία είναι να μπει σε λίγα χρόνια στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Τώρα, αν θα βρεθούν κάποιοι από Ελλάδα να κόβουν βόλτες με τα απαγορευμένα βενζινοκίνητα τους και τα απαγορευμένα μετρητά τους στην Αλβανία ή τη Βοσνία, ποιος το ξέρει.

Η επέλαση των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων είναι μεν πιθανή, αλλά όχι και παντελώς αναπόφευκτη.
εννοείται ότι σε λίγα χρόνια θα μπει η Αλβανία...όσο τηρεί τις προυποθέσεις γιατί να μην μπει.Γνωρίζεις ότι για να μπει ένα κράτος στην Ευρωπαική ένωση θα πρέπει πχ να περάσουν νόμοι αποδοχής όλων των Θρησκειών? τα τηρείς μπαίνεις...δεν τα τηρείς σε περιμένουμε...Έχουμε άπειρη υπομονη...
 

Alberto2

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2023
Μηνύματα
226
Like
236
Πόντοι
21
τα ηλεκτρικά είναι μια πολύ καλή εναλλακτική άμεσα...σε 5-6 χρόνια θα έρθει πιθανόν μια ακόμα πιο καινούργια τεχνολογία.Και πάει λέγοντας.Τι πιο αυτονόητο?
Εννοείται ότι όλο αυτό κόβει δουλειές κλπ...όπως ακριβώς όταν ανοίγουν τα μυαλά...αδειάζουν οι Εκκλησίες....
 

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.124
Like
3.163
Πόντοι
456
Οι Ευρωπαίοι εκεί που το χάνουν είναι πως αντιμετωπίζουν το αυτοκίνητο σαν ένα άλλο καταναλωτικό αγαθό όπως το κινητό ή το λαπτοπ ενώ στην ουσία για το μέσο πολίτη είναι επένδυση.
Πρακτικά αν όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι ηλεκτρικά με τα μειονεκτήματα και το κόστος που έχουν, ο μέσος πολίτης πρέπει να είναι συνέχεια με δόσεις στις τράπεζες ή leasing. Ώσπου να το ξοφλήσεις δεν θα μπορείς να πας ούτε μέχρι το Βόλο οπότε πρέπει να πάρεις άλλο.
Αν δεν το καταλαβαίνουν αυτό είναι στην κοσμάρα τους.
Αν τους ένοιαζε πραγματικά το περιβάλλον θα έβγαζαν φτηνά και μικρά ηλεκτρικά για τις πόλεις που θα μπορούσαν να αγοράσουν όλοι. Ποιος ο λόγος να φορτώνεις τεράστιες μπαταρίες σε τζιπ;
Ή ποιος έμπορος ή αγρότης στην επαρχία θα πάρει ηλεκτρικό για τις δουλειές του;
Αν συνεχιστεί αυτό το βιολί κάτι starlet και punto θα φτάσουν δεύτερο χέρι πιο ακριβά από όταν ήταν καινούργια.
 

Alberto2

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2023
Μηνύματα
226
Like
236
Πόντοι
21
τα επόμενα 2 χρόνια τα θεωρώ έτη προσαρμογής.Έτσι κι αλλιως δεν είναι τρομερά ακριβότερα απ τα συμβατικά.Εννοείς ότι τα συμβατικά τα αγοράζουν μετρητοις όλοι και τα ηλεκτρικά με δοσεις? και για ποια μειονεκτηματα λες όταν δεν έχουν εξοδα κινησης και ουτε τελη κυκλοφορίας?Νομίζω ότι αφου ολες οι μαρκες βγάζουν ηλεκτρικά δεν έχει επιστροφή.Για τους αγρότες και εμπορους προτείνεις οχήματα με βενζινη ή πετρέλαιο ?
 
  • Like
Αντιδράσεις: foobar

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
859
Like
1.315
Πόντοι
206
Οι Ευρωπαίοι εκεί που το χάνουν είναι πως αντιμετωπίζουν το αυτοκίνητο σαν ένα άλλο καταναλωτικό αγαθό όπως το κινητό ή το λαπτοπ ενώ στην ουσία για το μέσο πολίτη είναι επένδυση.
Πρακτικά αν όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι ηλεκτρικά με τα μειονεκτήματα και το κόστος που έχουν, ο μέσος πολίτης πρέπει να είναι συνέχεια με δόσεις στις τράπεζες ή leasing. Ώσπου να το ξοφλήσεις δεν θα μπορείς να πας ούτε μέχρι το Βόλο οπότε πρέπει να πάρεις άλλο.
Αν δεν το καταλαβαίνουν αυτό είναι στην κοσμάρα τους.
Αν τους ένοιαζε πραγματικά το περιβάλλον θα έβγαζαν φτηνά και μικρά ηλεκτρικά για τις πόλεις που θα μπορούσαν να αγοράσουν όλοι. Ποιος ο λόγος να φορτώνεις τεράστιες μπαταρίες σε τζιπ;
Ή ποιος έμπορος ή αγρότης στην επαρχία θα πάρει ηλεκτρικό για τις δουλειές του;
Αν συνεχιστεί αυτό το βιολί κάτι starlet και punto θα φτάσουν δεύτερο χέρι πιο ακριβά από όταν ήταν καινούργια.

Το αυτοκίνητο εδώ και 100 χρόνια είναι τέτοιο. Καταναλωτικό αγαθό και όχι είδος πολυτελείας. Εδώ μας έχουν γαμήσει στους φόρους και έχουμε χρέπια αντί για αυτοκίνητα.

Τα ηλεκτρικά έχουν πλεονεκτήματα που δεν έχουν τα θερμικά. Πέραν της φόρτισης στο σπίτι ή τον επαγγελματικό χώρο, έχουν την ανάκτηση ενέργειας που σε μια πόλη είναι "θείο δώρο". Επίσης έχουν τεράστια ροπή σε σχέση με ένα συμβατικό που το κάνει ιδανικό για αγροτικές εργασίες.

Έχετε κολλήσει στο Αθήνα Αλεξανδρούπολη και όχι στο Κολιάτσου Παγκράτι που κάνουν όλοι οι άνθρωποι παγκοσμίως.

Ένας αγρότης τι απόσταση νομίζεις ότι έχει να καλύψει; Θα φύγει από Αθήνα με την "κομπίνα" να πάει Λάρισα να μαζέψει σιτάρι; Φυσικά και όχι. Εκεί γύρω γύρω θα πάει σε μικρές αποστάσεις. Άσε που επιδοτούνται με το αγροτικό ρεύμα και τους βγαίνει πολύ πιο φτηνά.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
859
Like
1.315
Πόντοι
206
Αν δείτε ένα οποιοδήποτε βίντεο στο YT τα οικογενειακά αυτοκίνητα είναι τα εξής.

E-class, X5, Q5, X90 και τα συναφή. Αυτά που εδώ θεωρούμε πολυτελείας. Και είναι λογικό καθώς ένα τέτοιο ξεκινάει από τις 60000 περίπου. Πχ στην Αγγλία η Eclass παίζει ανάμεσα στις 60 και 80 λίρες.

Έτσι για τη σύγκριση ο απολύτως βασικός μισθός στην Αγγλία είναι 18000 λίρες. Δηλαδή 3,5 χρόνια δουλειάς

Στην Ελλάδα έχουμε 65000 το αμάξι και 9500 χοντρικά βασικός μισθός. 7 χρόνια εργασίας. Τα διπλάσια.

Τώρα αν βάλεις στην εξίσωση το γεγονός ότι οι πραγματικοί μισθοί δεν διαφέρουν και πολύ από το βασικό η διαφορά εκτοξεύεται κατά πολύ.

Πχ με 1000€ το μήνα ένα ζευγάρι μας κάνει 2,5 χρόνια την ίδια στιγμή που ο Άγγλος αν πάει στα 2000 το μήνα μας κάνει 1,25 χρόνια. Πάλι τα μισά.

Αυτά περί του πολυτελείας.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom