flyman29
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 1.124
- Like
- 3.163
- Πόντοι
- 456
Συμφωνώ μαζί σου. Οι πιο πολλοί για Κολιάτσου Παγκράτι τα θέλουμε για αυτό πιστεύω θα έπρεπε να είναι φτηνά και προσιτά ώστε ειδικά οι πόλεις να γεμίσουν ηλεκτρικά.Το αυτοκίνητο εδώ και 100 χρόνια είναι τέτοιο. Καταναλωτικό αγαθό και όχι είδος πολυτελείας. Εδώ μας έχουν γαμήσει στους φόρους και έχουμε χρέπια αντί για αυτοκίνητα.
Τα ηλεκτρικά έχουν πλεονεκτήματα που δεν έχουν τα θερμικά. Πέραν της φόρτισης στο σπίτι ή τον επαγγελματικό χώρο, έχουν την ανάκτηση ενέργειας που σε μια πόλη είναι "θείο δώρο". Επίσης έχουν τεράστια ροπή σε σχέση με ένα συμβατικό που το κάνει ιδανικό για αγροτικές εργασίες.
Έχετε κολλήσει στο Αθήνα Αλεξανδρούπολη και όχι στο Κολιάτσου Παγκράτι που κάνουν όλοι οι άνθρωποι παγκοσμίως.
Ένας αγρότης τι απόσταση νομίζεις ότι έχει να καλύψει; Θα φύγει από Αθήνα με την "κομπίνα" να πάει Λάρισα να μαζέψει σιτάρι; Φυσικά και όχι. Εκεί γύρω γύρω θα πάει σε μικρές αποστάσεις. Άσε που επιδοτούνται με το αγροτικό ρεύμα και τους βγαίνει πολύ πιο φτηνά.
Από την άλλη η μεγάλη διαφορά με τους θερμικούς κινητήρες είναι πως και μετά από 10 - 15 χρόνια ο θερμικός κινητήρας την ίδια αυτονομία θα έχει, το ηλεκτρικό όμως θα έχει την ίδια αυτονομία; Όταν πρόκειται να ξοδέψεις 30-40 χιλιάρικα το σκέφτεσαι. Μιλάμε για μια επένδυση 10ετίας.
Επίσης τα συμβατικά αυτοκίνητα ειδικά για σκληρή χρήση αν σου τύχει κάτι επισκευάζονται. Μπορεί ένα ηλεκτρικό να επισκευαστεί αν σου κάτσει μια κακή στιγμή ή θα πάει στράφι και θα σου μείνουν οι δόσεις;
Ακόμη και η ΤΟΥΟΤΑ επιμένει στα υβριδικά που πιστεύω είναι καλύτερη επιλογή από ένα αμιγώς ηλεκτρικό.