flyman29
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 1.124
- Like
- 3.163
- Πόντοι
- 456
Πρόεδρος της Toyota: Σας τα έλεγα για τα ηλεκτρικά
Συνεχίζω να λέω αυτό που βλέπω ως πραγματικότητα. Κάποιος πρέπει να μεταφέρει στη βιομηχανία πως πρέπει να κάνει τους αγοραστές αυτοκινήτων πιο ευτυχισμένους και αν οι κανονισμοί δημιουργούνται βάσει ιδεαλιστικών αρχών, τότε οι κανονικοί χρήστες είναι αυτοί που υποφέρουν.
Ωραία τα λέει ο Ιάπωνας.
Στο λινκ έχει και σχόλια των αναγνωστών του σάιτ.
Γνώμη μου είναι πως αν ήθελαν πραγματικά να σώσουν το περιβάλλον θα γέμιζαν τις πόλεις με μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσιτά για όλους. Για μετακινήσεις εκτός πόλης και ταξίδια τα υβριδικά ή τα βενζινοκίνητα είναι καλύτερη επιλογή.
Δηλαδή πάνε να μας επιβάλλουν την πανάκριβη ηλεκτροκίνηση όταν δεν καλύπτει τις ανάγκες του μέσου οδηγού και άμα πάθει κάτι το ηλεκτρικό δεν θα έχεις λεφτά ούτε για σκούτερ. Και όχι μόνο, δείτε και αυτό
‘The quotes were £5,000 or more’: electric vehicle owners face soaring insurance costs
Ποιος ο λόγος επίσης να φτιάχνεις τεράστια 100% ηλεκτρικά τζιπ όταν για να φτιάξεις τις μεγάλες μπαταρίες που χρειάζονται αναλώνεσαι σε μια διαδικασία που βλάπτει το περιβάλλον
Ιδανικά θα ήθελα να είχα ένα μικρό ηλεκτρικό για την Αθήνα και ένα υβριδικό ή πετρέλαιο για εκτός, αλλά όπως τα έχουν κάνει πουτάνα πρέπει να είσαι ο Μαρινάκης για να έχεις και τα δύο. Έτσι φτάσαμε να βλέπεις κάτι σαράβαλα μεταχειρισμένα να τα δίνουν 10Κ
Sorry αλλά η ιστορία με τα ηλεκτρικά πιο πολύ με χρηματιστηριακή φούσκα μου μοιάζει. Κάποια στιγμή θα σκάσει.
Πιστεύω η καλύτερη αγορά τώρα είναι καινούργιο με κινητήρα εσωτερικής καύσης ή υβριδικό. Σε λίγα χρόνια όχι μόνο θα κρατήσει τα λεφτά του αλλά μπορεί να αξίζει και παραπάνω.
Συνεχίζω να λέω αυτό που βλέπω ως πραγματικότητα. Κάποιος πρέπει να μεταφέρει στη βιομηχανία πως πρέπει να κάνει τους αγοραστές αυτοκινήτων πιο ευτυχισμένους και αν οι κανονισμοί δημιουργούνται βάσει ιδεαλιστικών αρχών, τότε οι κανονικοί χρήστες είναι αυτοί που υποφέρουν.
Ωραία τα λέει ο Ιάπωνας.
Στο λινκ έχει και σχόλια των αναγνωστών του σάιτ.
Γνώμη μου είναι πως αν ήθελαν πραγματικά να σώσουν το περιβάλλον θα γέμιζαν τις πόλεις με μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσιτά για όλους. Για μετακινήσεις εκτός πόλης και ταξίδια τα υβριδικά ή τα βενζινοκίνητα είναι καλύτερη επιλογή.
Δηλαδή πάνε να μας επιβάλλουν την πανάκριβη ηλεκτροκίνηση όταν δεν καλύπτει τις ανάγκες του μέσου οδηγού και άμα πάθει κάτι το ηλεκτρικό δεν θα έχεις λεφτά ούτε για σκούτερ. Και όχι μόνο, δείτε και αυτό
‘The quotes were £5,000 or more’: electric vehicle owners face soaring insurance costs
Ποιος ο λόγος επίσης να φτιάχνεις τεράστια 100% ηλεκτρικά τζιπ όταν για να φτιάξεις τις μεγάλες μπαταρίες που χρειάζονται αναλώνεσαι σε μια διαδικασία που βλάπτει το περιβάλλον
Ιδανικά θα ήθελα να είχα ένα μικρό ηλεκτρικό για την Αθήνα και ένα υβριδικό ή πετρέλαιο για εκτός, αλλά όπως τα έχουν κάνει πουτάνα πρέπει να είσαι ο Μαρινάκης για να έχεις και τα δύο. Έτσι φτάσαμε να βλέπεις κάτι σαράβαλα μεταχειρισμένα να τα δίνουν 10Κ
Sorry αλλά η ιστορία με τα ηλεκτρικά πιο πολύ με χρηματιστηριακή φούσκα μου μοιάζει. Κάποια στιγμή θα σκάσει.
Πιστεύω η καλύτερη αγορά τώρα είναι καινούργιο με κινητήρα εσωτερικής καύσης ή υβριδικό. Σε λίγα χρόνια όχι μόνο θα κρατήσει τα λεφτά του αλλά μπορεί να αξίζει και παραπάνω.