lipon epidi sas episa kala tha kanete na mi lete oti paparia sas erthi kai na mi lete tis gnostes malakies pou lete kapxi xoris na gnorizete ton alo bika gia na do giati mou lene poli gnosti tis paparies kai tis kakies pou lete ,,,,,,,,me kserete prosopika???????? iparxoun ontos toses poles me to onoma trans zizel se diafora site pou exo varethi na apologoume pxia diledi eleos ,,,,,KANONIKA THA EPREPI NA VGAZO STIN FORA KATI AGORAKIA POU INE STO KREVATI PIO SKILES KAI APO TIS SKILES ,,,,,,,den thelo na bo stin diadikasia na doso onomata kai na po leptomeries giati to miso site tha tin kania apo edo mesa opos kai apo ala site,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,TELOS den exo kati alo na sas po kai afta pou egrapsa pio pano ine periptosis apo atoma pou pigane se diafores zizel DEN IME OLES I ZIZEL EGO KAI OUTE EXO THEMA NA KRIFTO,,,,,,,,,,,,,,,OPIOS THELI NA ME DI KAI NA ME GNORISI I FOTO MOU INE STO SLANDO KSERETE EKI POU EXO KAI TIN AGELIA ..........OTI LEO KAI OTI GRAFO ISXII DEN EXO KAPIO LOGO NA PO PSEFTIES......afta ixa na sas po kai den tha ksana bo stin oli diadikasia apla esis i dithen eksipni anikste ta strava sas giati kapxies kai kapxi paliopoustes sas doulevoun kai sas koroidevoun filia se olous sas ...........................IME I ZIZEL ME TA GALAZIA MATIA KAI ETSI THA ME KSEXORIZETE POLA FILIA KAI AS GRAFETE KAKIES