Κοίτα φίλε επειδή και εγώ τεχνικός είμαι έχοντας ξεκινήσει από χαμηλά με κατσαβίδι από τεχνικό λύκειο μετά ΤΕΙ μπορώ να σου πω ότι ο προορισμός του Μηχανικού πρωταρχικά δεν είναι για να πιάνει κατσαβίδι αλλά για να δημιουργεί φυσικά δεν είναι κακό να πιάνουν τα χέρια του αλλά η ουσία είναι να γεννάει το μυαλό του οπότε σέβομαι τον μηχανικό ως επιστήμονα πρώτα απ'ολα
τι να γεννήσει ένα μυαλό το οποίο δεν καταλαβαίνει πως μπορεί πρακτικά να γίνει αυτό που σχεδιάζει ???
πριν από μερικά χρόνια ζήτησα σε ένα παιδί στο γραφείο (απόφοιτο ΕΜΠ ηλεκτρολόγων σαν και μένα) να μετρήσει ένα τηλεφωνικό καλώδιο να δεί αν είναι κομμένο ή όχι με το πολύμετρο...
τον βλέπω παίρνει το πολύμετρο και γεφυρώνει και μου λέει "εντάξει είναι"
του λέω "ρε παπάρα το μηδένισες το πολύμετρο ?" και τελικά το καλώδιο ήταν κομμένο...
αυτός ο μηχανικός θα μου σχεδιάσει κάτι που πρακτικά είναι ανεφάρμοστο γιατί δεν έχει ιδέα από τεχνικές, εργαλεία κλπ κλπ κλπ... γιατί ένας που έχει ιδέα αν χρειαστεί θα σχειάσει και τα εργαλεία και τις τεχνικές...
αλλο παράδειγμα ... θέλαμε να φτιάξουμε μια βάση για έναν σέρβερ σε πολύ μικρό και περιορισμένο χώρο... ένας μηχανολόγος του ΕΜΠ μας κάνει ένα σχέδιο με κάτι ανοξείδωτες λάμες πάχους 3 μμ οι οποίες είχαν ανα 10 πόντους τρύπες για βίδες μήκους 2 χλστ... το πρόβλημα ? έχεις δεί εσύ ποτέ τρυπάνι το οποίο σε τρύπα 2 χλστμ να μην έχει μια ανοχή (την μύτη) τάξης 0.10 χλστμ ?
εεε έμενε 0.9 χλστμ στην λάμα που δεν ήταν επαρκές για το βάρος του σέρβερ...
και ο λαδάκης αυτό ακριβώς είναι... θεωρία στην θεωρία και ειδικός στο google search... να διαβάζει δεν ξέρει όμως και πολύ περισσότερο να καταλαβαίνει