Νομίζεις....
Η Monica Bellucci που είναι καραγυναίκα - καραθηλυκό ξέρεις τι "αρχίδια" έχει;
H Sophia Lauren που ήταν καραγυναίκα - καραθηλυκό ξέρεις τι "αρχίδια" είχε;
Η Έλλη Λαμπέτη ξέρεις τι "αρχίδια" είχε;
Και εκατομμύρια άλλες!
Όχι δεν ξέρω, όπως δεν ξέρεις ούτε εσύ φίλε παλιέ.
Γνωρίζεις μόνο το δημόσιο πρόσωπο που έχουνε, διότι η καλλιέργεια αυτού του προσώπου και του μύθου είναι η δουλειά τους.
Το πώς είναι στη προσωπική τους ζωή δεν το ξέρουμε.
Και ούτε που μας νοιάζει να πω την αλήθεια. Είμαι σίγουρος ότι τίποτα το ιδιαίτερο δεν έχουν.
Τώρα όσον αφορά τη θηλυκότητα τους στον υπερθετικό («καραγυναίκα, καραθήλυκο»), πραγματικά δεν μου προκύπτει. Ούτε κοντά δε φτάνουν.
Όποιος αναγνωρίζει τέτοιες υπερβολικές δυνάμεις σε αυτές τις κυρίες και συναδέλφους τους, το κάνει επειδή ο νους του, η ψυχοσύνθεσή του, τα ένστικτά του έχουν υποκύψει στον αφέντη που λέγεται προβολή-επιβολή, διαφήμιση-πλύση εγκεφάλου.
Δεν θέλω να το θεωρήσεις έπαρση, αλλά έχω πάει με πολύ πιο όμορφες, πιο θηλυκές και πιο ουσιώδης γυναίκες από αυτές που προανέφερες. Και είμαι σίγουρος ότι και εσύ το ίδιο, είμαι βέβαιος ότι έχεις περισσότερη επιτυχία στο φλερτ από εμένα, έχεις τρόπο και φαίνεται.
Πλανόμαστε δυστυχώς μέσα στου μύθους.
Τα τελευταία χρόνια «το σύστημα» προσπαθεί να βάλει μέσα στο μυαλό του άντρα ότι πρέπει να του αρέσουν οι γυναίκες «με αρχίδια».
Και τι σημαίνει «με αρχίδια» ; Κανείς δε ξέρει. Αόριστα και νεφελώδη πράγματα.
Και από πού και ως που να έχουν αρχίδια οι γυναίκες ; Τους λείπει κάτι ; Μήπως δεν τις έκανε καλά η φύση και θέλουμε να τις αλλάξουμε ; Τις θέλουμε σαν και εμάς ; Επιθετικές ; Νευρικές ; Τσαούσες ; Ότι άλλη μαλακία μας επιβάλει η τεστοστερόνη των αρχιδιών μας τη θέλουμε και για τη γυναίκα ;
Όχι! Εμείς τίποτα δεν θέλουμε.
Σε εμάς αρέσουν οι γυναίκες έτσι όπως τις έφτιαξε η φύση. Το «σύστημα» θέλει να μας επιβάλει να μας αρέσουν αλλιώς οι γυναίκες. Διότι σκοπός του συστήματος είναι η γυναίκα να γίνει παραγωγικό ρομπότ, σαν τους άνδρες. Να δουλεύει, να παράγει και τίποτα άλλο. Η θηλυκότητα τους ενοχλεί, επιβραδύνει την «πρόοδο».
Παντού βλέπεις τέτοια παραδείγματα υπερβολής. Στα περισσότερα έργα πλέον η γυναίκα είναι πολεμίστρια, με όπλα, δυνατή και ανελέητη, πιο σκληρή από τους άνδρες. Αυτό θέλουν να επιβάλουν. Για να την ισοπεδώσουν τελείως, να την κάνουν δούλο-εργάτη, όπως εμάς.
Μου έρχεται τώρα στο μυαλό ας πούμε η γυναίκα του Λεωνίδα στο 300 που είδαμε πρόσφατα. Τίποτα από αυτά που έδειξε το έργο σε σχέση με τη γυναίκα του Λεωνίδα δεν έχουν καμία απολύτως επαφή με την πραγματικότητα.
Πιστεύεις ότι γύρισε το κεφάλι για να πάρει τη συγκατάθεσή της πριν ρίξει τον Πέρση στη τρύπα ; Πιστεύεις ότι τη βίασε ο αντίπαλος και μετά τον εκδικήθηκε ηρωικά σκοτώνοντας τον στη γερουσία ; ή μήπως πιστεύεις ότι ήταν στην αρχική συνάντηση με το Πέρση πρεσβευτή και απάντησε πρώτη σαν τσούπρα.
Είναι όλα ψέματα. Τίποτα από αυτά δεν έγινε ούτε υπήρχε περίπτωση να γίνει.
Θέλουν να μας επιβάλλουν τη γυναίκα να μας αρέσει αλλιώς. Για να την ισοπεδώσουν.
Και για να μην κατηγορηθώ ότι είμαι τελείως of topic θέλω να πω ότι δεν είναι καθόλου υποκειμενικό το τι μας αρέσει σε μια γυναίκα.
Δεν είναι κάτι που το αποφασίζουμε εμείς, Μας το έχει επιβάλει η φύση.
Και αυτά που λέμε εδώ μέσα είναι όλα παπαριές, αβεβαιότητες, υποκειμενικότητες, και αποτέλεσμα των αναρίθμητων συμπλεγμάτων μας.
Τα τελευταία χρόνια οι επιστήμονες έχουν ρίξει πολύ φως στο τι είναι αυτό που κάνει τα δύο φύλλα να έλκονται.
Πολύ επιγραμματικά, από ότι θυμάμαι, τα σημαντικότερα σημεία της γυναίκας που έλκουν τον άντρα είναι καταρχήν το πρόσωπο. Εκεί παίρνεις μία συνολικότερη αντίληψη της συνολικής της ομορφιάς. Και η ομορφιά είναι ότι πιο σημαντικό υπάρχει, διότι όμορφο σημαίνει αναλογικό, το δεξί μέρος με το αριστερό, και τα διάφορα σημεία μεταξύ τους. Όμορφη γυναίκα λοιπόν σημαίνει ότι αναπτύχθηκε σε υγειές ορμονικό περιβάλλον, με καλές συνθήκες, καλή διατροφή και καλά γονίδια.
Άρα καλή περίπτωση για αναπαραγωγή.
Δεύτερο πιο σημαντικό είναι το στήθος. Από τότε που αποκτήσαμε την όρθια στάση (Homo Erectus) το στήθος είναι το πρώτο που βλέπουμε μετά το πρόσωπο. Το σήμα κατατεθέν της θηλυκότητας της γυναίκας. Η λεκάνη και ο κώλος ήταν στη πρώτη θέση όσο περπατήσαμε στα τέσσερα, σιγά-σιγά πήραν τη δεύτερη θέση δίνοντας τα σκήπτρα στο στήθος.
Ένα σωρό άλλα σημάδια έλκουν το άντρα και είναι όλα αντικειμενικά, όχι υποκειμενικά. Ακόμα και ο τόνος της φωνής της, το πόσο διαθέσιμη ή υποτακτική δείχνει με το στυλ της και τη συμπεριφορά της, και άλλα πολλά.
Και όσων αφορά τα υπερτιμημένα μάτια και βλέμματα.
Τα μάτια είναι ο καθρέπτης της ψυχής. Και στην ερωτική έλξη η ψυχή είναι το λιγότερο σημαντικό.
Άρα μη γελιέστε, τα μάτια είναι αυτό που μετράει λιγότερο στις επιλογές μας, είναι το πιο ασήμαντο, και ας νομίζουμε το αντίθετο.