Νέα

Βρέθηκε νεκρός ο Βαγγέλης Γιακουμάκης

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kaboul
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 57K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

methane

Μέλος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
80
Κριτικές
3
Like
30
Πόντοι
0
Για να επαναφερουμε το θεμα και στην αρχικη του κατασταση, θα ξαναβαλω στο τραπεζι, καποιες παραμετρους.
Νομιζω οτι ειναι μειζων σημασιας οι κουβεντες, για το τι ειδους τιμωρια πρεπει να δωθει στους υπευθυνους του θανατου, του νεου αυτου παιδιου.
Αυτο που προεχει σαν κοινωνια να κανουμε, ειναι να κατανοησουμε, το πως δημιουργουνται τα φαινομενα παρενοχλησης.
Πρεπει να βρουμε τροπους, να μην ειναι ''μαγκια'' για τα παιδια, να κοροιδευουν και να παρανοχλουν, τον πιο αδυνατο, τον πιο διαφορετικο.
Εκει στην βαση του και στην γεννηση του, πρεπει να καταπολεμηθει το φαινομενο.
θεωρω οτι το προβλημα ξεκιναει απο την οικογενεια κ τι διαπαιδαγωγιση λαμβανει το καθε παιδι απο την σημερινους νεοελληνες γονεις τους.Επιπροσθετα μεριδιο ευθυνης εχουν οι ανθρωποι που διδασκουν στα εκπαιδευτικα ιδυματα της χωρας(ολων των βαθμιδων)που ειναι υπευθυνοι να προαγουν παιδεια κ πολιτισμο
 

alths_epi_kyrias

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2013
Μηνύματα
2.529
Κριτικές
12
Like
108
Πόντοι
26
Όπως το καταλαβαίνω εγώ υπάρχουν 2 οπτικες για να το δεις το θέμα.

Η πρώτη είναι η οπτική της φυσικής επιλογής.Τέτοιου είδους αδύναμοι χαρακτήρες δε θα επιβίωναν ούτως ή άλλως στο σημερινό δύσκολο κόσμο.Οπότε ναι λυπηρό που ένας νέος άνθρωπος χάνει τη ζωή του αλλά μοιραία ήταν αναπόφευκτο.Αν δεν ήταν οι τραμπούκοι Κρητικοί σήμερα θα ήταν κάποιος άλλος στο στρατό αύριο ή καποια δυσκολία της ζωής μεθαύριο.

Η δεύτερη είναι η οπτική του ανθρωπισμού.Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να σου συμπεριφέρεται σαν να μην είσαι άνθρωπος και όποιος το κάνει πρέπει να τιμωρηθεί.

Πέρα από το θυμικό με το οποίο αντιμετωπίζουμε το περιστατικό επειδή το παιδί αυτοκτόνησε και είναι πρόσφατο εγω προσωπικά δε διαλέγω άποψη επειδή και στις 2 βρίσκω πράγματα που συμφωνώ.

Πάντως με χαροποιεί και με τρομάζει ταυτόχρονα το ότι στην Ευρώπη και στο Δυτικό κόσμο εν γένει έχουμε φτάσει σε εκείνο το πολιτιστικό επίπεδο ώστε να ασχολούμαστε με τις ψυχικές ανάγκες του ανθρώπου κι όχι μόνο τις βιολογικές ενώ δίπλα μας κάποιοι βλαμμένοι αποκεφαλίζουν ανθρώπους με τα ίδια τους τα χέρια.
 

nostre999

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2015
Μηνύματα
965
Like
0
Πόντοι
6
θεωρω οτι το προβλημα ξεκιναει απο την οικογενεια κ τι διαπαιδαγωγιση λαμβανει το καθε παιδι απο την σημερινους νεοελληνες γονεις τους.Επιπροσθετα μεριδιο ευθυνης εχουν οι ανθρωποι που διδασκουν στα εκπαιδευτικα ιδυματα της χωρας(ολων των βαθμιδων)που ειναι υπευθυνοι να προαγουν παιδεια κ πολιτισμο
Σωστο,η οικογενεια πρωτα, αλλα και στα σχολεια, οπου ειναι οι πρωτες εμπειριες και συναναστροφες με αλλους ανθρωπους.
Εκει ειδικα, πρεπει να δωθει βαση, ωστε να προαγεται η συνυπαρξη, η συμφιλιωση, η αποδοχη του  συνανθρωπου σου οπως ειναι, διαφορετικος η μη, δυνατος η αδυναμος, χοντρος η λιγνος, ασχημος η ωραιος.
Θελει δασκαλους με οξυδερκεια, αλλα και συνεργασια με τους γονεις.
Ισως ακομα και μαθηματα, γυρω απο αυτο, αλλα και αλλα προτυπα για τα παιδια.
Ισως να ειναι πιο χρησιμο στα παιδια, να εχουν για προτυπο, ηρωες καθημερινους, σαν αυτους, παρα λαμπερους και πανοπλους στρατηλατες.
Νομιζω πολλες φορες οτι κατι λειπει απο την παιδεια. Δεν ειναι στον σωστοτερο δρομο.

 

jstar

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2010
Μηνύματα
2.437
Like
14
Πόντοι
16
ΟΛΑ,τα παντα,ξεκινουν απο την ασοβαρη κατασταση του κρατους.
ασοβαρη κ διεφθαρμενη αστυνομια,αργη διαδικασια απονομης δικαιοσυνης..Τι αλλο να χρειαστει ενας καφρος για να λυσσαξει εναντιον ενος αδυναμου?

ο αλλος ξερει πως θα κανει μαλακια κ θα μεινει ατιμωρητος.
ποσοι το παιζουν καουμποιδες μονο κ μονο επειδη ξερουν πως θα μεινουν ατιμωρητοι?

οτι γουσταρει κανει ο καθενας.ζουγκλα.μπαχαλο.μπανανια...
 

Tsarkitis

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2015
Μηνύματα
1.122
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
16
Αν δεν επιμείνει ο τσούκαλης και το σόι του Βαγγέλη οι δράστες θα τη βγάλουν λάδι-λαδάκι. Και σύμφωνα με το γράμμα του νόμου, νομημότατα. Πως μπορεί να στοιχειοθετηθεί ηθική αυτουργία σε αυτοκτονία ομως? Ο τσούκαλης είπε οτι υπάρχει βίντεο που δείχνει το Βγγέλη ακολουθούμενο απο μια ομάδα ατόμων λιγο πριν "αυτοκτονήσει". Αν ισχύει αυτό αλλάζει το σύμπαν.
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.747
Like
1.426
Πόντοι
366
Του Κώστα Βαξεβάνη

Όποιος νομίζει πως η ελληνική επαρχία είναι όσα απεικονίζουν οι έγχρωμες φωτογραφίες του καλοκαιριού κάνει λάθος. Η επαρχία είναι σκληρή, στενή και δεν συγχωρεί. Μεγάλωσα σε ένα μεγάλο χωριό της Λέσβου με ιστορία, σπουδαίους ανθρώπους αλλά και ένα τσούρμο λεβεντομαλάκες. Αμόρφωτοι, βίαιοι άνθρωποι, που επέλεγαν τη βία όχι για να αντριευτούν αλλά για να κρυφτούν πίσω της. Για να κρύψουν τα συμπλέγματα, τη δειλία τους και την μειονεξία τους.

Γελοιοποιήσαν ό,τι δεν μπορούσαν να καταλάβουν, κάγχαζαν αυτά που δεν μπορούσαν να φτάσουν και προσπαθούσαν ασυναίσθητα να κάνουν την κοινωνία να τους μοιάσει για να μπορούν να είναι κάποιοι. Όλα αυτά συνήθως με βία και τη γενναιότητα του μαχαλόμαγκα ο οποίος μέσα στην αγέλη γίνεται όσο άντρας επιλέξει με τα λόγια, αλλά μόνος ψάχνει πάντα τη σκιά για να κρυφτεί.

Θυμάμαι που στο μεγάλο πανηγύρι του χωριού το καλοκαίρι, οι ίδιοι άνθρωποι πάντα, μετέτρεπαν το έθιμο σε μια επίδειξη μεθυσμένης μαγκιάς και βίας. Μεθούσαν, έσπαγαν, χτυπούσαν και καμιά φορά τραβούσαν και μαχαίρια. Οι ίδιοι πάντα, μόνο που σιγά σιγά πλήθυναν. Η Αστυνομία συνήθως τους έπιανε και μετά από λίγο τους άφηνε ελεύθερους. Οι περισσότεροι ήταν ρουφιάνοι της ή προστατευόμενοι του βουλευτή της περιοχής.

Τα πιο προοδευτικά μυαλά στο χωριό και οι πιο μορφωμένοι έφευγαν και άφηναν την κοινωνία όμηρη σε μια ομάδα που η τοπική διαπλοκή την έκανε ισχυρή. Τα παιδιά στο χωριό, έμαθαν να έχουν πρότυπο στα πρώτα χρόνια της εφηβείας αυτό το αντριλίκι που το μεγάλωνε το ούζο και το θέριευε η προσωπική μικρότητα. Αλλοίμονο σε αυτόν που ήταν διαφορετικός, τρελός, μειονεκτικός ή πολύ έξυπνος. Παραδινόταν στη χλεύη για να επιβεβαιώσει τον ανδρισμό της αμορφωσιάς και της δειλίας.

Όποτε πάω στο χωριό μαθαίνω πως τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Ναρκωτικά, όπλα, βρωμιές και πάντα το αντριλίκι που ψάχνει ποιός θα παραπατήσει για να τον κλωτσήσει. Όρθιο δεν χτυπάνε ποτέ. Οι πιο μικροί ηλικιακά προσχωρούν σε αυτό το πρότυπο της ομάδας για να είναι κάποιοι ή για να μην πάθουν ό,τι παθαίνουν οι άλλοι. Πολλοί έχουν συλληφθεί, έχουν φυλακιστεί ακόμη και για φόνους ανθρώπων, αλλά είναι ελεύθεροι γιατί φροντίζει ο πολιτικός προστάτης του χωριού εξασφαλίζοντας την εκλογική του πελατεία. Τα δικαστήρια βγάζουν περίεργες αποφάσεις και νόμοι εμφανίζονται για να αποσυμφορηθούν οι φυλακές από αυτούς τους συγκεκριμένους φονιάδες και άθλιους.
Περιττό να πω, πως αυτός ο πολιτικός προστάτης έχει θέση αγίου στο χωριό αφού στα μάτια όλων “φροντίζει για το χωριό και τους ανθρώπους του”, όχι για φονιάδες και εμπόρους ναρκωτικών

Όταν διάβασα για την εξαφάνιση του Βαγγέλη Γιακουμάκη και τις παρενοχλήσεις από την ομάδα των κρητικών, πίστευα πως ήξερα ακριβώς τι είχε συμβεί. Μια ομάδα εφήβων αναθρεμμένη σαν τα παιδιά του χωριού μου, αδύναμη να καταλάβει τη διαφορά μεταξύ λεβέντη και λεβεντομαλάκα, προσπάθησε να επιβεβαιωθεί απέναντι σε αυτόν το αδύναμο που μπορούσε. Το πρόσχημα ήταν πως ο Βαγγέλης δεν ανταποκρινόταν στα πρότυπα ανδρισμού της κρητικής αυθαιρεσίας τους. Αγνοούσαν βέβαια και οι ίδιοι πως η Κρήτη και πολύ περισσότερο η λεβεντιά της, δεν έχει καμιά σχέση με το πρότυπο των όπλων και της δειλής εκδικητικότητας που έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια. Οι κρητικοί χρησιμοποίησαν τα όπλα για να αντιμετωπίσουν τον κατακτητή και όχι για να πυροβολούν πισώπλατα ανθρώπους. Η μαφία που δημιουργήθηκε με άλλοθι την κρητική λεβεντιά, ήταν ένα σύστημα πολιτικής διαπλοκής με το έγκλημα. Πολιτικοί παράγοντες δημιούργησαν τα Ζωνιανά, πολιτικοί παράγοντες προστατεύουν το έγκλημα στην Κρήτη προσπαθώντας να του αποδώσουν κοινωνική ανοχή με το πρότυπο ψευτοαντριλικιού.

Με αυτό το πρότυπο λειτούργησαν και οι κρητικοί στη Γεωργική Σχολή των Ιωαννίνων. Ως επιβεβαίωση αυτού του προτύπου ήρθε και η παρέμβαση του πολιτικού από την Κρήτη πριν από χρόνια για τα άτακτα παιδιά της Σχολής. Πήρε λέει τηλέφωνο για να μην διώξουν σπουδαστή από τη Σχολή. Έτσι αντιλαμβάνεται το ρόλο του. Το αποτέλεσμα είναι πως ένα παιδί, κάτω από την πίεση και τις συμπεριφορές των συνομήλικών του είναι νεκρό. Γιατί δεν ήταν αρκετά καλό για το “κρητικό πρότυπο” του λεβεντομαλάκα που νομίζει πως είναι λεβέντης επειδή φοράει στιβάνια και μαύρο πουκάμισο. Επειδή χτυπάει αδύναμους και ερωτοτροπεί με το έγκλημα.

Το πρόβλημα όμως δεν είναι μόνο το πρότυπο που σμίλευσαν άθλιοι ψευτόμαγκες και συμφερολοντολόγοι πολιτικοί. Είναι κυρίως η Σχολή. Αυτοί όλοι μπήκαν στο περιβάλλον της Σχολής αλλά κανένας δεν τους ζήτησε να αρνηθούν τα τερατώδη που εκπροσωπούσαν για να φοιτήσουν. Αντί η Σχολή και οι καθηγητές τους να θέσουν τα όρια μέσα στα οποία θα λειτουργούσαν, αποδέχθηκαν τα δικά τους. Τους άφησαν να είναι λεβεντομαλάκες και να βασανίζουν έναν σπουδαστή τους. Γνώριζαν αλλά χωρίς να έχουν το δικαίωμα, είχαν αποδεχθεί πως το σύστημα απαιτεί να υποκληθούν οι ίδιοι ως καθηγητές και παιδαγωγοί και όχι η αθλιότητα και η βία στον πολιτισμό και τους όρους λειτουργίας.

Δεν έπαιξαν το ρόλο τους ως καθηγητές. Δέχθηκαν παρεμβάσεις από πολιτικούς και δεν τις κατήγγειλαν, έβλεπαν ένα παιδί να υποφέρει και δεν συμπεριφέρθηκαν σαν να είναι το παιδί τους. Εγκατέλειψαν τη λεβεντιά και την αξιοπρέπεια που πρέπει να έχει ένας παιδαγωγός μπροστά σε ένα τσούρμο λεβεντομαλάκες που επέμενε πως η σπουδαιότητα στη ζωή είναι να γίνεσαι όχλος και να τιμωρείς, κανίβαλος και να κατασπαράζεις.

Δεν ξέρω αν όλοι αυτοί έχουν παιδιά. Ούτε τι ευθύνη έχει ο καθένας. Ας βγουν να μιλήσουν. Με το θάρρος όχι του λεβέντη,γιατί λεβέντες δεν είναι, αλλά του ανθρώπου που νοιώθει έστω κάποια ενοχή.
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.747
Like
1.426
Πόντοι
366
O χαμός του παιδιού στα Γιάννενα θα καταγραφεί ως αυτοκτονία. Αλλά είναι δολοφονία. Μια δολοφονία με ηθικούς αυτουργούς που κατά πάσα βεβαιότητα ποτέ δεν θα τους αποδοθούν κατηγορίες. Όπως δεν θα αποδοθούν κατηγορίες ποτέ και σε κανέναν για το αδίκημα της υποκρισίας.

   Μιλάμε για εκείνους τους υποκριτές που τώρα μόλις ανακάλυψαν την «μαγκιά» και την τρομοκρατία του «λεβέντη» απέναντι στον διαφορετικό. Μέχρι τώρα δεν την ήξεραν αυτή την ψευτομαγκιά. Δεν άκουσαν τίποτα για τον πολυεπίπεδο ρατσισμό ενάντια στο «μη εγκεκριμένο». Δεν τον είδαν ποτέ ούτε στο χωριό τους, ούτε στο σχολείο τους, ούτε στη γειτονιά τους, ούτε στο σόι τους. Δεν ήξεραν τίποτα για την βία του «δυνατού» απέναντι στον αδύναμο, απέναντι στον «άλλον». Αλλά τώρα ήρθε η λέξη…  «bullying» και τους άνοιξε τα μάτια. Για τη λέξη «καψώνι» από το στρατό μέχρι το εργοστάσιο δεν είχαν ακούσει ποτέ τίποτα.


   Το παιδί χάθηκε. Και τώρα έχει στηθεί ένας χορός από «κροκόδειλους που δακρύζουν». Ειδικά στα ΜΜΕ δίνεται μια παράσταση χωρίς προηγούμενο. Με φιλάνθρωπους και εστέτ που συνωστίζονται ποιος θα πρωτολανσάρει τον αποτροπιασμό του.

   Πολλών από αυτούς η ποιότητα των ευαίσθητων χορδών τους είναι γνωστή. Ποιός δεν ξέρει ότι έχουν βάλει κατά καιρούς το δικό τους λιθαράκι για την αναπαραγωγή ενός ηθικού και αγγελικού κόσμου που έχει ως προμετωπίδα του όχι την αλληλεγγύη και την συναλληλία, αλλά τον «ανταγωνισμό»;

   Ποιος δεν έχει ακούσει τη σιωπή τους όλα αυτά τα χρόνια για εκείνα τα κυρίαρχα πρότυπα πολιτικής συμπεριφοράς που οδήγησαν κάποιους άλλους «αδύναμους» σε χιλιάδες αυτοκτονίες;

   Ποιος δεν γνωρίζει ότι τα «κανονιστικά πρότυπα» που δεν χωρούσαν τον Βαγγέλη Γιακουμάκη στον κόσμο των «κανονικών» συνδέονται ως συγκοινωνούντα δοχεία με εκείνα τα «κανονιστικά πρότυπα» που τη μια δεν χωρούν και εξοβελίζουν τον μελαμψό, τον μετανάστη, τον σκούρο, την άλλη εξοστρακίζουν τον άσχημο, την τρίτη καθιστούν αποσυνάγωγο τον οικονομικά κατεστραμμένο κοκ;

   Η παράσταση των «κροκόδειλων που δακρύζουν» είναι σίγουρο ότι θα συνεχιστεί. Τους το επιτρέπει το στάτους μιας πολιτικής, οικονομικής, μιντιακής και τελικά κοινωνικής κυριαρχίας που επιτρέπει σε υπουργούς (σε υπουργούς!) να διαπομπεύουν κορίτσια και να κρεμάνε κοπέλες στα μανταλάκια σαν οροθετικές κι όμως να τη βγάζουν καθαρή!

   Τους το επιτρέπει η απανθρωπιά μιας «δικαιοσύνης» που αθωώνει την εκμετάλλευση ακόμα κι όταν αυτή επιτίθεται με καραμπίνες εναντίον δούλων στη Μανωλάδα.

   Τους το επιτρέπει η πολιτική ανοχή απέναντι σε καθίκια που γρονθοκοπούν γυναίκες ακόμα και σε τηλεοπτικά στούντιο…

   Δίπλα στο θρήνο για το παιδί, στο θρήνο για το πώς μένει πραγματικά στο απυρόβλητο η αιτία που κατά τον Λοκ μετατρέπει τον άνθρωπο σε λύκο για τον άνθρωπο, απευθυνόμενοι στους  «κροκόδειλους που δακρύζουν» μια κουβέντα έχουμε να πούμε, βροντοφωνάζοντας το δικό μας… «bullying»: «Σκασμός οι ρήτορες, πολύ μιλήσατε»!      

 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Του Κώστα Βαξεβάνη

Όποιος νομίζει πως η ελληνική επαρχία είναι όσα απεικονίζουν οι έγχρωμες φωτογραφίες του καλοκαιριού κάνει λάθος. Η επαρχία είναι σκληρή, στενή και δεν συγχωρεί. Μεγάλωσα σε ένα μεγάλο χωριό της Λέσβου με ιστορία, σπουδαίους ανθρώπους αλλά και ένα τσούρμο λεβεντομαλάκες. Αμόρφωτοι, βίαιοι άνθρωποι, που επέλεγαν τη βία όχι για να αντριευτούν αλλά για να κρυφτούν πίσω της. Για να κρύψουν τα συμπλέγματα, τη δειλία τους και την μειονεξία τους.

Γελοιοποιήσαν ό,τι δεν μπορούσαν να καταλάβουν, κάγχαζαν αυτά που δεν μπορούσαν να φτάσουν και προσπαθούσαν ασυναίσθητα να κάνουν την κοινωνία να τους μοιάσει για να μπορούν να είναι κάποιοι. Όλα αυτά συνήθως με βία και τη γενναιότητα του μαχαλόμαγκα ο οποίος μέσα στην αγέλη γίνεται όσο άντρας επιλέξει με τα λόγια, αλλά μόνος ψάχνει πάντα τη σκιά για να κρυφτεί.

Θυμάμαι που στο μεγάλο πανηγύρι του χωριού το καλοκαίρι, οι ίδιοι άνθρωποι πάντα, μετέτρεπαν το έθιμο σε μια επίδειξη μεθυσμένης μαγκιάς και βίας. Μεθούσαν, έσπαγαν, χτυπούσαν και καμιά φορά τραβούσαν και μαχαίρια. Οι ίδιοι πάντα, μόνο που σιγά σιγά πλήθυναν. Η Αστυνομία συνήθως τους έπιανε και μετά από λίγο τους άφηνε ελεύθερους. Οι περισσότεροι ήταν ρουφιάνοι της ή προστατευόμενοι του βουλευτή της περιοχής.

Τα πιο προοδευτικά μυαλά στο χωριό και οι πιο μορφωμένοι έφευγαν και άφηναν την κοινωνία όμηρη σε μια ομάδα που η τοπική διαπλοκή την έκανε ισχυρή. Τα παιδιά στο χωριό, έμαθαν να έχουν πρότυπο στα πρώτα χρόνια της εφηβείας αυτό το αντριλίκι που το μεγάλωνε το ούζο και το θέριευε η προσωπική μικρότητα. Αλλοίμονο σε αυτόν που ήταν διαφορετικός, τρελός, μειονεκτικός ή πολύ έξυπνος. Παραδινόταν στη χλεύη για να επιβεβαιώσει τον ανδρισμό της αμορφωσιάς και της δειλίας.

Όποτε πάω στο χωριό μαθαίνω πως τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Ναρκωτικά, όπλα, βρωμιές και πάντα το αντριλίκι που ψάχνει ποιός θα παραπατήσει για να τον κλωτσήσει. Όρθιο δεν χτυπάνε ποτέ. Οι πιο μικροί ηλικιακά προσχωρούν σε αυτό το πρότυπο της ομάδας για να είναι κάποιοι ή για να μην πάθουν ό,τι παθαίνουν οι άλλοι. Πολλοί έχουν συλληφθεί, έχουν φυλακιστεί ακόμη και για φόνους ανθρώπων, αλλά είναι ελεύθεροι γιατί φροντίζει ο πολιτικός προστάτης του χωριού εξασφαλίζοντας την εκλογική του πελατεία. Τα δικαστήρια βγάζουν περίεργες αποφάσεις και νόμοι εμφανίζονται για να αποσυμφορηθούν οι φυλακές από αυτούς τους συγκεκριμένους φονιάδες και άθλιους.
Περιττό να πω, πως αυτός ο πολιτικός προστάτης έχει θέση αγίου στο χωριό αφού στα μάτια όλων “φροντίζει για το χωριό και τους ανθρώπους του”, όχι για φονιάδες και εμπόρους ναρκωτικών

Όταν διάβασα για την εξαφάνιση του Βαγγέλη Γιακουμάκη και τις παρενοχλήσεις από την ομάδα των κρητικών, πίστευα πως ήξερα ακριβώς τι είχε συμβεί. Μια ομάδα εφήβων αναθρεμμένη σαν τα παιδιά του χωριού μου, αδύναμη να καταλάβει τη διαφορά μεταξύ λεβέντη και λεβεντομαλάκα, προσπάθησε να επιβεβαιωθεί απέναντι σε αυτόν το αδύναμο που μπορούσε. Το πρόσχημα ήταν πως ο Βαγγέλης δεν ανταποκρινόταν στα πρότυπα ανδρισμού της κρητικής αυθαιρεσίας τους. Αγνοούσαν βέβαια και οι ίδιοι πως η Κρήτη και πολύ περισσότερο η λεβεντιά της, δεν έχει καμιά σχέση με το πρότυπο των όπλων και της δειλής εκδικητικότητας που έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια. Οι κρητικοί χρησιμοποίησαν τα όπλα για να αντιμετωπίσουν τον κατακτητή και όχι για να πυροβολούν πισώπλατα ανθρώπους. Η μαφία που δημιουργήθηκε με άλλοθι την κρητική λεβεντιά, ήταν ένα σύστημα πολιτικής διαπλοκής με το έγκλημα. Πολιτικοί παράγοντες δημιούργησαν τα Ζωνιανά, πολιτικοί παράγοντες προστατεύουν το έγκλημα στην Κρήτη προσπαθώντας να του αποδώσουν κοινωνική ανοχή με το πρότυπο ψευτοαντριλικιού.

Με αυτό το πρότυπο λειτούργησαν και οι κρητικοί στη Γεωργική Σχολή των Ιωαννίνων. Ως επιβεβαίωση αυτού του προτύπου ήρθε και η παρέμβαση του πολιτικού από την Κρήτη πριν από χρόνια για τα άτακτα παιδιά της Σχολής. Πήρε λέει τηλέφωνο για να μην διώξουν σπουδαστή από τη Σχολή. Έτσι αντιλαμβάνεται το ρόλο του. Το αποτέλεσμα είναι πως ένα παιδί, κάτω από την πίεση και τις συμπεριφορές των συνομήλικών του είναι νεκρό. Γιατί δεν ήταν αρκετά καλό για το “κρητικό πρότυπο” του λεβεντομαλάκα που νομίζει πως είναι λεβέντης επειδή φοράει στιβάνια και μαύρο πουκάμισο. Επειδή χτυπάει αδύναμους και ερωτοτροπεί με το έγκλημα.

Το πρόβλημα όμως δεν είναι μόνο το πρότυπο που σμίλευσαν άθλιοι ψευτόμαγκες και συμφερολοντολόγοι πολιτικοί. Είναι κυρίως η Σχολή. Αυτοί όλοι μπήκαν στο περιβάλλον της Σχολής αλλά κανένας δεν τους ζήτησε να αρνηθούν τα τερατώδη που εκπροσωπούσαν για να φοιτήσουν. Αντί η Σχολή και οι καθηγητές τους να θέσουν τα όρια μέσα στα οποία θα λειτουργούσαν, αποδέχθηκαν τα δικά τους. Τους άφησαν να είναι λεβεντομαλάκες και να βασανίζουν έναν σπουδαστή τους. Γνώριζαν αλλά χωρίς να έχουν το δικαίωμα, είχαν αποδεχθεί πως το σύστημα απαιτεί να υποκληθούν οι ίδιοι ως καθηγητές και παιδαγωγοί και όχι η αθλιότητα και η βία στον πολιτισμό και τους όρους λειτουργίας.

Δεν έπαιξαν το ρόλο τους ως καθηγητές. Δέχθηκαν παρεμβάσεις από πολιτικούς και δεν τις κατήγγειλαν, έβλεπαν ένα παιδί να υποφέρει και δεν συμπεριφέρθηκαν σαν να είναι το παιδί τους. Εγκατέλειψαν τη λεβεντιά και την αξιοπρέπεια που πρέπει να έχει ένας παιδαγωγός μπροστά σε ένα τσούρμο λεβεντομαλάκες που επέμενε πως η σπουδαιότητα στη ζωή είναι να γίνεσαι όχλος και να τιμωρείς, κανίβαλος και να κατασπαράζεις.

Δεν ξέρω αν όλοι αυτοί έχουν παιδιά. Ούτε τι ευθύνη έχει ο καθένας. Ας βγουν να μιλήσουν. Με το θάρρος όχι του λεβέντη,γιατί λεβέντες δεν είναι, αλλά του ανθρώπου που νοιώθει έστω κάποια ενοχή.

ο μπαξεβάνης δεν μπορεί να μην γράψει και τις μαλακίες του...

και μπορεί να ήταν προστατευόμενοι του τοπικού βουλευτή που παραδοσιακά στην Μυτιλήνη πρίν και μετά την χούντα ήταν της αριστεράς...
 

Tsarkitis

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2015
Μηνύματα
1.122
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
16
Ασχέτως να η ιστορία του Βαξεβάνη ειναι φανταστική ως προς αυτόν, γενικά ειναι αλήθεια. Αντιπροσωπεύει μεγάλα τμήματα της Ελληνικής επαρχίας, ειδικά μέρη που εχουν σκοτεινές και κλειστές νοοτροπίες. Καταστάσεις Κωσταλέξη πχ. Στο Αγρίνιο που ημουνα τα ποσοστά ψυχασθένειας ηταν πολυ ανώτερα του μεσου όρου της χώρας. Υπήρχαν πολλες περιπτώσεις κοριτσιών σε μπουντρούμια για 20 χρόνια, τρελών που σκότωναν για πλάκα, επιδιξιομανών, αλλα αυτά ειναι ιατρικές καταστάσεις, ψυχιατρικές. Δεν ηταν θέμα νοοτροπίας. Θέμα νοοτροπίας ηταν ο Φούκας που σκότωσε 6 κυνηγούς με την καραμπίνα του.
Ομως χωρίς ψυχασθένεια άτομα, να κάνουν τέτοιο τσαμπουκά και βασανιστήρια αυτό ναι, ειναι θέμα νοοτροπίας, οικογενειακού και πολιτισμικού περιβάλοντος της μικροκοινωνίας τους κλπ. Ο άξεστος, χωρίς κρίση και γεμάτος κόμπλεξ κομπορυμοσύνης οπως εχουν στη Κρήτη άνθρωπος, εχει τάση να κάνει τέτοια. Πολύ παθογένεια ακόμα η Ελληνική επαρχία. Μένουν κα οι πιο σκράπες άνθρωποι εκει, αυτοί που την ψάχνουν λιγότερο απ ολους, μικρόνοες, χαζοί και μίζεροι, ολοι στην επαρχία μαζεύονται.
 

nostre999

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2015
Μηνύματα
965
Like
0
Πόντοι
6
ο μπαξεβάνης δεν μπορεί να μην γράψει και τις μαλακίες του...

και μπορεί να ήταν προστατευόμενοι του τοπικού βουλευτή που παραδοσιακά στην Μυτιλήνη πρίν και μετά την χούντα ήταν της αριστεράς...
Μα ποσο γελοιος μπορεις να γινεις πια ?
Σε ολα κομματικη αποχρωση βλεπεις ?
Γιατι αραγε ? Τι θες να  προωθησεις πισω απο αυτο ?
Ακομα και πισω απο τον θανατο ενος παιδιου, υπαρχουν εδω κορακια που προσπαθουν να το  εκμεταλλευτουν.
Ελεος ρε, φτανει πια.
Απο ολο το κειμενο που παραθεσε ο stardust, αυτο βρηκες να πεις ?
Τι μυαλα κυκλοφορουν σε αυτο τον κοσμο ?
 

nostre999

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2015
Μηνύματα
965
Like
0
Πόντοι
6
Ασχέτως να η ιστορία του Βαξεβάνη ειναι φανταστική ως προς αυτόν, γενικά ειναι αλήθεια. Αντιπροσωπεύει μεγάλα τμήματα της Ελληνικής επαρχίας, ειδικά μέρη που εχουν σκοτεινές και κλειστές νοοτροπίες. Καταστάσεις Κωσταλέξη πχ. Στο Αγρίνιο που ημουνα τα ποσοστά ψυχασθένειας ηταν πολυ ανώτερα του μεσου όρου της χώρας. Υπήρχαν πολλες περιπτώσεις κοριτσιών σε μπουντρούμια για 20 χρόνια, τρελών που σκότωναν για πλάκα, επιδιξιομανών, αλλα αυτά ειναι ιατρικές καταστάσεις, ψυχιατρικές. Δεν ηταν θέμα νοοτροπίας. Θέμα νοοτροπίας ηταν ο Φούκας που σκότωσε 6 κυνηγούς με την καραμπίνα του.
Ομως χωρίς ψυχασθένεια άτομα, να κάνουν τέτοιο τσαμπουκά και βασανιστήρια αυτό ναι, ειναι θέμα νοοτροπίας, οικογενειακού και πολιτισμικού περιβάλοντος της μικροκοινωνίας τους κλπ. Ο άξεστος, χωρίς κρίση και γεμάτος κόμπλεξ κομπορυμοσύνης οπως εχουν στη Κρήτη άνθρωπος, εχει τάση να κάνει τέτοια. Πολύ παθογένεια ακόμα η Ελληνική επαρχία. Μένουν κα οι πιο σκράπες άνθρωποι εκει, αυτοί που την ψάχνουν λιγότερο απ ολους, μικρόνοες, χαζοί και μίζεροι, ολοι στην επαρχία μαζεύονται.
:thumbsup: Τουλαχιστον αυτος, παρολο που ειναι πιο ακραιος σε αλλα πραγματα, δεν το χρωματιζει κομματικα εδω και μπραβο του
Αν εξαιρεσω την εμμονη που εχεις και εσυ ομως με την Κρητη.
 

Tsarkitis

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2015
Μηνύματα
1.122
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
16
:thumbsup: Τουλαχιστον αυτος, παρολο που ειναι πιο ακραιος σε αλλα πραγματα, δεν το χρωματιζει κομματικα εδω και μπραβο του
Αν εξαιρεσω την εμμονη που εχεις και εσυ ομως με την Κρητη.

Καλημέρες. Ναι εχω εμμονή γιατι το παίζουν πολυ μαγκιά, και είμαστε άντρε ςκια σφάζουμε εχθρούς και γαμάμε γυναίκες και σούξου και μούξου. Αυτό σε επίπεδο πλάκας νοήμονων ανθρώπων ειναι οκ. Αλλα αμα σοβαρεύει στα μυαλά άξεστων, δημιουργούνται φοβερά προβλήματα. Αυτό το κομμάτι της νοοτροπίας τους δε το πάω καθόλου. Ειναι πολυ κομπλεξικοί μερικοί, δεν ειναι για κόσμο.
 

nostre999

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2015
Μηνύματα
965
Like
0
Πόντοι
6
Καλημέρες. Ναι εχω εμμονή γιατι το παίζουν πολυ μαγκιά, και είμαστε άντρε ςκια σφάζουμε εχθρούς και γαμάμε γυναίκες και σούξου και μούξου. Αυτό σε επίπεδο πλάκας νοήμονων ανθρώπων ειναι οκ. Αλλα αμα σοβαρεύει στα μυαλά άξεστων, δημιουργούνται φοβερά προβλήματα. Αυτό το κομμάτι της νοοτροπίας τους δε το πάω καθόλου. Ειναι πολυ κομπλεξικοί μερικοί, δεν ειναι για κόσμο.
Καλημερα. Δεν ειναι ολη η Κρητη ετσι ομως, οπως δεν ειναι και ολη η Μανη.
Νομιζω ειναι πιο χρησιμο, να επικεντρωθουμε στα αιτια που γεννουν τετοια φαινομενα, ανεξαρτητου περιοχης.
 

Tsarkitis

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2015
Μηνύματα
1.122
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
16
Καλημερα. Δεν ειναι ολη η Κρητη ετσι ομως, οπως δεν ειναι και ολη η Μανη.
Νομιζω ειναι πιο χρησιμο, να επικεντρωθουμε στα αιτια που γεννουν τετοια φαινομενα, ανεξαρτητου περιοχης.

τα αίτια ομως ειναι η συγκεκριμένη νοοτροπία που ειναι φούρφουλο σε συγκεκριμένη περιοχή. Εχει να κάνει με το πως αντιλαμβάνονται τον εαυτό τους εν σ΄χεση με την υπόλοιπη ανθρωπότητα. Δεν ειναι οι Τρικαλινοί ή οι Βολιώτες ετσι για παράδειγμα. Εμεις είμαστε κι αλλος κανείς, ολοι οι άλλοι ειναι πούστηδες. Κάτσε. Τα αίτια εχουν να κάνουν με το πιλιτισμικό ψυχονοητκό οικοδόμημα μιας συγκεκριμένης περιοχής. Δε λεώ οτι μόνο εκει μπορεί να βρεις τέτοιους κάφρους ή οτι ολοι οι κρητικοί ειναι κάφροι, μη μπερδεύεσαι. Θεωρία συνόλων. Αλλα το πολιτιστικό τους ψυχονοητικό συγκρότημα ενισχύει παρα πολυ τέτοια φαινόμενα. Κοινώς καβαλοκαλαμίαση το λέμε στο χωριό μου. Κι εμεις εχουμε άξεστους γιδοβοσκούς στα ψηλά βουνα που βλέπουν ανθρωπο κάθε βδομάδα. Αλλα δε νοιώθουν οτι αυτοί ειναι αντρες και ολοι οι άλλοι πούστηδες. Ούτε ειναι στη συχνότητα της μαγκιάς και του τσαμπουκά. ειναι αξεστοι ευγενικοίαμόρφωτοι και γλυκύτατοι ανθρωποι. Εχει μεγάλη διαφορά. 
 

nostre999

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2015
Μηνύματα
965
Like
0
Πόντοι
6
τα αίτια ομως ειναι η συγκεκριμένη νοοτροπία που ειναι φούρφουλο σε συγκεκριμένη περιοχή. Εχει να κάνει με το πως αντιλαμβάνονται τον εαυτό τους εν σ΄χεση με την υπόλοιπη ανθρωπότητα. Δεν ειναι οι Τρικαλινοί ή οι Βολιώτες ετσι για παράδειγμα. Εμεις είμαστε κι αλλος κανείς, ολοι οι άλλοι ειναι πούστηδες. Κάτσε. Τα αίτια εχουν να κάνουν με το πιλιτισμικό ψυχονοητκό οικοδόμημα μιας συγκεκριμένης περιοχής. Δε λεώ οτι μόνο εκει μπορεί να βρεις τέτοιους κάφρους ή οτι ολοι οι κρητικοί ειναι κάφροι, μη μπερδεύεσαι. Θεωρία συνόλων. Αλλα το πολιτιστικό τους ψυχονοητικό συγκρότημα ενισχύει παρα πολυ τέτοια φαινόμενα. Κοινώς καβαλοκαλαμίαση το λέμε στο χωριό μου. Κι εμεις εχουμε άξεστους γιδοβοσκούς στα ψηλά βουνα που βλέπουν ανθρωπο κάθε βδομάδα. Αλλα δε νοιώθουν οτι αυτοί ειναι αντρες και ολοι οι άλλοι πούστηδες. Ούτε ειναι στη συχνότητα της μαγκιάς και του τσαμπουκά. ειναι αξεστοι ευγενικοίαμόρφωτοι και γλυκύτατοι ανθρωποι. Εχει μεγάλη διαφορά. 
Ακομα και ετσι ομως φιλε μου, δεν βοηθαμε σε τιποτα καταγγελοντας περιοχες.
Η ουσια ειναι τι ακριβως γενναει αυτη την νοοτροπια σε αλλες περιοχες πιο πολυ, σε αλλες πιο λιγο ?
Στην παρατηρηση θα μπορουσε να ειναι οι διαφορες που υπαρχουν, απο περιοχη σε περιοχη.
Αλλα το πραγματικο ζουμι, η ολη αιτια, ειναι στα προτυπα που διδασκουμε στα παιδια μας, σαν γονεις, δασκαλοι και γενικοτερα σαν κοινωνια.
 

Tsarkitis

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2015
Μηνύματα
1.122
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
16
Μ αρέσει που ο ενας βγήκε στη Νολούλη και είπε "με βλέπουν σα φονιά, εχω μεγάλο πρόβλημα, δε μπορώ να βγω απ το δωμάτιο μου"
Λεχρίτη...
 

Heartbreaker83

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.814
Like
12
Πόντοι
16
Εδω που τα λεμε αν τα ατομα ειχαν αισθηση του τι κανουν, δεν θα το εκαναν. Αν ηξεραν οτι ο "κολλητος" τους θα αυτοκτονουσε εξαιτιας της συμπεριφορας τους θα ηταν παρθενες. Ηταν αυτο που λεμε ατυχημα...Και για φονο να τους κατηγορουσαν υπηρχαν πολλα ελαφρυντικα (δεν υπαρχει δολος πχ)

ΤΙς τελευταιες μερες σκεφτομαι αυτους τους μαλακες που τον τραμπουκιζαν. Θεωρω οτι αν οχι ολοι τουλαχιστον 2-3 θα εχουν πεθανει απο τις τυψεις...
 

Old Devil

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2013
Μηνύματα
8.794
Κριτικές
11
Like
610
Πόντοι
596
τα αίτια ομως ειναι η συγκεκριμένη νοοτροπία που ειναι φούρφουλο σε συγκεκριμένη περιοχή. Εχει να κάνει με το πως αντιλαμβάνονται τον εαυτό τους εν σ΄χεση με την υπόλοιπη ανθρωπότητα. Δεν ειναι οι Τρικαλινοί ή οι Βολιώτες ετσι για παράδειγμα. Εμεις είμαστε κι αλλος κανείς, ολοι οι άλλοι ειναι πούστηδες. Κάτσε. Τα αίτια εχουν να κάνουν με το πιλιτισμικό ψυχονοητκό οικοδόμημα μιας συγκεκριμένης περιοχής. Δε λεώ οτι μόνο εκει μπορεί να βρεις τέτοιους κάφρους ή οτι ολοι οι κρητικοί ειναι κάφροι, μη μπερδεύεσαι. Θεωρία συνόλων. Αλλα το πολιτιστικό τους ψυχονοητικό συγκρότημα ενισχύει παρα πολυ τέτοια φαινόμενα. Κοινώς καβαλοκαλαμίαση το λέμε στο χωριό μου. Κι εμεις εχουμε άξεστους γιδοβοσκούς στα ψηλά βουνα που βλέπουν ανθρωπο κάθε βδομάδα. Αλλα δε νοιώθουν οτι αυτοί ειναι αντρες και ολοι οι άλλοι πούστηδες. Ούτε ειναι στη συχνότητα της μαγκιάς και του τσαμπουκά. ειναι αξεστοι ευγενικοίαμόρφωτοι και γλυκύτατοι ανθρωποι. Εχει μεγάλη διαφορά. 

δεν έχεις κι άδικο..
βασικά παντού υπάρχουν τα πάντα,αλλά αν έπρεπε να επιλέξω για το που παίζει ο περισσότερος κολόκοσμος και πνευματική αρρώστια θα έλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη Αθήνα.
οι τύποι κοντεύουν να ξεχάσουν ότι είναι άνθρωποι (αν κρίνω απ αυτό που βλέπω κάθε φορά που κατεβαίνω)

αντίθετα Θεσσαλονίκη αν και εξίσου μεγάλη πόλη, εκεί χαίρεσαι να κυκλοφορείς και να μιλάς με κόσμο.. χαρά θεού πραγματικά οι τύποι  :grin:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom