pornopapos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 42.180
- Like
- 34
- Πόντοι
- 366
Δίνει απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα.
όταν μεγαλώσεις θα καταλάβεις ότι αυτό ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
Δίνει απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα.
μην περιμενετε απαντηση,
δεν έχουν προλάβει να μελετήσουν το σήμερα εκει στο ΚΚΕ, άλλωστε μόλις πρόσφατα ολοκλήρωσαν την μελέτη τους για την προπολεμική περίοδο του Σταλιν... σε καμιά διακοσαριά χρόνια, ίσως να έχουν απάντηση και στο ερώτημα΄σας...
Ναί αμέ υποστηρίζουν τόν εργάτη! Από πίσω ή από μπρός;
Aυτοί παρακαλάνε νά αυξηθεί η ανεργία γιά νά σπεκουλάρουν καί νά έχουν κομματική πελατεία.Στ' αρχίδια τους ο εργάτης.Γιά ρωτήστε τους πόσοι εργάτες είναι μέλη στίς Κεντρ. Επιτροπές ΚΚΕ,ΣΥΝ καί τά λοιπά.
Η μεγάλη τους αγωνία είναι μήπως ο εργάτης κάποια μέρη ξυπνήσει καί τούς κάψει μαζί μέ όλα τά Αφεντικά.
Πολιτική και ιδεολογία
Για τους καθηγητές Μαραντζίδη - Καλύβα η πολιτική σαν πάλη για την εξουσία δεν υπάρχει. Η εξουσία ανήκει στις "ελίτ" και "ελίτ" είναι όποιος έχει εξουσία. Η βία δεν είναι μέσο άσκησης πολιτικής αλλά ανθρωπολογικό χαρακτηριστικό που το διαχειρίζεται η εξουσία για να διασφαλίζει την τάξη. Το καθήκον της επιστήμης επομένως είναι η έρευνα της βίας ως αυτοδύναμου παράγοντα, η αποκάθαρσή της απ' την ιδεολογία και τελικά η κατανόηση της βίαιης συμπεριφοράς σε ταραγμένες καταστάσεις όπως των εμφυλίων.
Κλασσικοι ΛΙΓΔΕΣ δηλαδη οι Μαραντζιδης και Καλυβας.
Ο Καλυβας ειναι νομιζω και μελος του ιδρυματος του φρυδια...
Ξανα ο ΦΠ προσπαθει να ερμηνευσει ΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΕΓΩ...τα κινητρα μου...Βασικα εκεινη την ημερα ηταν απεργια,και το σωματειο των τραπεζουπαλληλων συμμετειχε στην απεργια.
Στο σωματειο των τραπεζουπαλληλων συμμετεχουν και οι εργαζομενοι στην ΜΑRFIN,αρα οι εργαζομενοι στην MARFIN στις 5/5/2010 ηταν απεργοσπαστες.
Απαντω ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ.
μήπως το παίζετε λίγο αθώα περιστερά?
γιατί απ'οτι θυμάμαι ο κ. dark light ήταν αυτός που πετάχτηκε στην κουβέντα απο το πουθενά προφανώς για να διασώσει εσάς απο τον εξευτελισμό!
Τις ερωτήσεις μου βέβαια για το βιογραφικό του κυρίου Φαισερ και την ιδιότητά του μέχρι το 1994, περίοδος κατα την οποία έγραψε τα περισσότερα βιβλία του και η οποία "διαφευγει" του βιογράφου, κάνετε ότι δεν τις είδατε....
Αυτό έλλειπε, να τος βλέπατε! Ότι δεν σας συμφέρει άλλωστε δεν υφίσταται! χρόνια τώρα.... τώρα θα σας μάθουμε?
ελα πρακτορίσκε, δώσε την πηγή απ' όπου ανέσυρες τη φοβερή αποκάλυψη...
αντε να γελάσουμε λίγο...
ήρθε κι ο Καρδινάλιος Ισιος με τις πακοπηγές του...
γελάστε όσο θέλετε! άλλωστε "χαζα παιδια χαρα γεμάτα" που λεει και η παροιμία!ελα πρακτορίσκε, δώσε την πηγή απ' όπου ανέσυρες τη φοβερή αποκάλυψη...
αντε να γελάσουμε λίγο...
ήρθε κι ο Καρδινάλιος Ισιος με τις πακοπηγές του...
όταν μεγαλώσεις θα καταλάβεις ότι αυτό ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
Αυτή η ανακοίνωση πού βρίσκεται τελοσπάντων να την δούμε;;;γελάστε όσο θέλετε! άλλωστε "χαζα παιδια χαρα γεμάτα" που λεει και η παροιμία!
οι λογικοί άνθρωποι να δείτε πως ξεκαρδιζόμαστε με τις δικές σας μπούρδες!
Εσεις για ανακοινωση το βλεπετε αυτό που επισύναψα?Αυτή η ανακοίνωση πού βρίσκεται τελοσπάντων να την δούμε;;;
ή link αν προτιμάτε...
Εκτός αν ντρέπεστε...
Εχετέ τέλος να μας αποδείξετε ότι ο κύριος είναι εβραίος κομμουνιστής κ έχει διασυνδέσεις με το Κ.Ι.Σ.
Τις ερωτήσεις μου βέβαια για το βιογραφικό του κυρίου Φαισερ και την ιδιότητά του μέχρι το 1994, περίοδος κατα την οποία έγραψε τα περισσότερα βιβλία του και η οποία "διαφευγει" του βιογράφου, κάνετε ότι δεν τις είδατε....
Ο Χάγκεν Φλάισερ γεννήθηκε στη Βιέννη το 1944, σπούδασε Ιστορία (και Επικοινωνία / ΜΜΕ) στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου. Από το 1977 διαμένει στην Ελλάδα. Από το 1985 είναι (και) Έλληνας πολίτης. Το 1979-1981 διδάσκει (ως επισκέπτης) νεότερη ιστορία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Μετά από ένδεκα χρόνια διδασκαλίας στο Πανεπιστήμιο Κρήτης (1981-1992) επιστρέφει ως καθηγητής (πρωτοβάθμιος από το 1996) στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, όπου διδάσκει έως σήμερα νεότερη και σύγχρονη ελληνική και ευρωπαϊκή ιστορία. Ερευνητικά έχει ειδικευτεί σε θέματα ελληνικής ιστορίας του 20ου αιώνα, ενώ έχει εκπροσωπήσει την Ελλάδα σε διεθνή προγράμματα, καθώς και σε διεθνείς εξεταστικές και γνωμοδοτικές επιτροπές. (Π.χ. "Διεθνής Επιτροπή Ιστορικών" για το παρελθόν του τότε αυστριακού προέδρου Kurt Waldheim, 1987-1988 / European Scientific Foundation για τη συγκριτική ιστορία του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και των συνεπειών του, 1994-2005 / Διεθνής Συνδιάσκεψη για τα γερμανικά (πολεμικά) χρέη, Washington, State Department 1998 / Έκθεση για τα Εγκλήματα της Βέρμαχτ, 2001-2004.) Έχει ενεργή συμμετοχή σε περίπου 60 διεθνή συνέδρια, μεταξύ άλλων ήταν ο κύριος οργανωτής του πρώτου εντός Ελλάδας επιστημονικού συνεδρίου για την περίοδο 1936-1944 (Αθήνα 1984).
Έχει συγγράψει περίπου 100 επιστημονικές μελέτες, ιδίως για την περίοδο (και τη μεταπολεμική "κληρονομιά") του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Ακολουθεί επιλογή:
1) Βιβλία
Η Ελλάδα υπό την Κατοχή του Άξονα. Βιβλιογραφική επισκόπηση. Στο: Η Ελλάδα στη Δεκαετία 1940-1950, Αθήνα: Θεμέλιο, 1984, τομ. Β', σσ. 13-181. Im Kreuzschatten der Mächte. Griechenland 1941-1944. (Okkupation - Kollaboration – Resistance), Frankfurt – Bern – New York 1986. (2 τόμοι). Στέμμα και Σβάστικα. Η Ελλάδα της Κατοχής και της Αντίστασης, 1941-1944. Αθήνα: Παπαζήσης, 1989/1995 (προς το παρόν) 2 τόμοι. [επιμ. με Νίκο Σβορώνο:] Η Ελλάδα 1936-44. Δικτατορία - Κατοχή - Αντίσταση. Πρακτικά Α' Διεθνούς Συνεδρίου Σύγχρονης Ιστορίας, Αθήνα: Μορφωτικό Ινστιτούτο ΑΤΕ, 1989. Με Διεθνή Επιτροπή Ιστορικών: The Waldheim Report, Copenhagen 1993. [επιμ. με Loukia Droulia:], Von Lidice bis Kalavryta: Widerstand und Besatzungsterror. Studien zur Repressalienpraxis im Zweiten Weltkrieg, Berlin 1999. (επιμ.): H Ελλάδα '36 - '49: Από τη Δικτατορία στον Εμφύλιο - Tομές και συνέχειες. Αθήνα: Καστανιώτης, 2003. Ιάκωβος Μιχαηλίδης, Ηλίας Νικολακόπουλος, Χάγκεν Φλάισερ (επιμ.), ‘Εχθρός’ εντός των τειχών. Όψεις του Δωσιλογισμού στην Ελλάδα της Κατοχής, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 2006. Οι Πόλεμοι της Μνήμης. Ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος στη σύγχρονη δημόσια ιστορία. Αθήνα: Νεφέλη, 2008.
2) Μελέτες
Η ναζιστική εικόνα για τους (Νεο-)Έλληνες και η αντιμετώπιση του άμαχου πληθυσμού από τις γερμανικές αρχές κατοχής. Στο: Βασίλης Κρεμμυδάς, Χρύσα Μαλτέζου, Νικ. Μ. Παναγιωτάκης (επιμ.), Αφιέρωμα στον Νίκο Σβορώνο, Ρέθυμνο 1986, τ. Β', σσ. 369-394. Γεωστρατηγικά σχέδια της Ναζιστικής Γερμανίας για τη μεταπολεμική Κρήτη. Τα Ιστορικά 16 (1992), σσ. 135-158. Post Bellum. Das deutsche Venizelos-Bild nach dem Ersten Weltkrieg. Στο: Gunnar Hering (επιμ.), Dimensionen griechischer Literatur und Geschichte. Festschrift für Pavlos Tzermias zum 65. Geburtstag, Frankfurt κ.ά.1993, σσ. 209 - 249. The National Liberation Front (EAM), 1941-1947. A Reassessment. Στο: John O. Iatrides / Linda Wrigley (επιμ.), Greece at the Crossroads. The Civil War and its Legacy. University Park, Pennsylvania 1995, σσ. 48-89. Schwert und Olive. Besatzungsalltag in der "Festung Kreta" 1941-1945. Eine Dokumentation. Στο: Willi Benning (επιμ.), Festschrift für Klaus Betzen [Παρουσία, Παράρτημα 33] Αθήνα 1995, σσ. 81-178. Nationalsozialistische Besatzungsherrschaft im Vergleich. Versuch einer Synopse. Στο: Wolfgang Benz et al. (επιμ.), Anpassung – Kollaboration – Widerstand. Kollektive Reaktionen auf die Okkupation. Berlin 1996, σσ. 257 - 302. Σε αναζήτηση της "δημοκρατικής Αριστεράς" στην Ελλάδα: Δυτικοί προβληματισμοί για έναν πολυδιεκδικούμενο χώρο, 1945-1958, στο: O Γεώργιος Καρτάλης και η δύσκολη δημοκρατία, Αθήνα 1998, σσ. 143 - 177. Europas Rückkehr nach Griechenland. Kulturpolitik der Großmächte in einem Staat der Peripherie. Στο: Harald Heppner / Olga Katsiardi-Hering (επιμ.), Die Griechen und Europa, Βιέννη 1998, σσ. 125-191. Deutsche ‘Ordnung’ in Griechenland 1941-1944. Στο: Loukia Droulia / Hagen Fleischer, Von Lidice bis Kalavryta: Widerstand und Besatzungsterror, Berlin 1999, σσ. 151 - 223. Κατοχή και Αντίσταση 1941-1944. Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, τομ. ΙΣΤ, Αθήνα 2000, σσ. 8 - 57. Μακρόνησος 1950: Πρότυπο για τη Γερμανία του Ψυχρού πολέμου? Αμερικανικοί προβληματισμοί και συνταγές για τη δημοκρατική 'Αναμόρφωση'. Στο: Ιστορικό Τοπίο και Μνήμη. Το παράδειγμα της Μακρονήσου, Αθήνα 2000, σσ. 199-224. Griechenland. Das bestrittene Phänomen. Στο: Hermann Graml, Angelika Königseder και Juliane Wetzel (επιμ.), Vorurteil und Rassenhaß. Antisemitismus in den faschistischen Bewegungen Europas, Berlin 2001, σσ. 207-226. Στρατηγικές πολιτισμικής διείσδυσης των μεγάλων Δυνάμεων και ελληνικές αντιδράσεις, 1930-1960. στο: Χ. Φλάισερ (επιμ.), 2003, σ. 87-120. The Past Beneath the Present. The Resurgence of World War II Public History After the Collapse of Communism: A Stroll Through the International Press", Historein, 4 (2004), σ. 45-130. Deutsche ‘Wiedergutmachung’ in Griechenland, περ. Geschichte in Wissenschaft und Unterricht, 56: 5/6 (2005), σ. 308-315. Authoritarian Rule in Greece (1936 – 1974) and its Heritage, στο: Jerzy W. Borejsza / Klaus Ziemer (επιμ.), Totalitarian and Authoritarian Regimes in Europe. Legacies and Lessons from the Twentieth Century. New York/Oxford 2006, σ. 237 – 275. [με Despina Konstantinakou:] Ad calendas graecas? Griechenland und die deutsche Wiedergutmachung, στο: H.-G. Hockerts et al. (επιμ.), Grenzen der Wiedergutmachung. Die Entschädigung für NS-Verfolgte in West- und Osteuropa 1945-2000, Göttingen 2006, σ. 375 – 457. ‘Endlösung’ der Kriegsverbrecherfrage. Die verhinderte Ahndung deutscher Kriegsverbrechen in Griechenland, στο: Norbert Frei (επιμ.), Transnationale Vergangenheitspolitik. Der Umgang mit deutschen Kriegsverbrechern nach dem Zweiten Weltkrieg, Göttingen 2006, σ. 474-534. [με Νίκο Παπαναστασίου:] Το «οργανωμένο χάος». Η γερμανική κατοχική διοίκηση στην Ελλάδα. Στην: Ιστορία της Ελλάδας του 20ου αιώνα, τομ. Γ1, Αθήνα: Βιβλιόραμα 2007, σ. 100-149. Was wäre wenn ... Die ‘Bewältigung’ der kommunistischen Niederlage im griechischen Bürgerkrieg nach Wiederherstellung der Demokratie (1974-2006) στο: Ulf Brunnbauer / Stefan Troebst (επιμ.): Zwischen Amnesie und Nostalgie. Die Erinnerung an den Kommunismus in Südosteuropa. Köln/Weimar/Wien: Böhlau, 2007, σ. 27-45. Τρέχοντα ενδιαφέροντα: «Κληρονομιά» του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου / μνήμες και πολιτική «επικαιρότητα» της ιστορίας, / πολιτιστικές σχέσεις των μεγάλων Δυνάμεων και της Ελλάδας.
ΠΗΓΗ:
ΠΟΣΟ ΒΑΘΕΙΑ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ;;;;
Επαναλαμβάνω για 4ρτη,5μπτη φορά:Εσεις για ανακοινωση το βλεπετε αυτό που επισύναψα?
επαναλαμβάνω για τρίτη φορά και τελευταία, με ηλιθιους δε συνδιαλέγομαι!!
τελικά η στραβός είστε ή βλέπετε ΜΟΝΟΝ οτι θέλετε! Δεν εξηγείται αλλιώς!ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ (πόσοπάει-όσοόσο)
πάρε το βιογραφικό και μίλα συγκεκριμένα:
και μετά κάνε μου και μια ΠΙΠΑ!!!
μαζί με τον καρδινάλιο (και επίσης αγράμματο) Ίσιο!!!
άει σιχτίρ πια!
εξυπνιτζίδικο το σχόλιό σου, αλλά αν μπεις στον κόπο να διάβάσεις το κείμενο που παρέθεσα θα διαπιστώσεις ότι το περιεχόμενό του δίνει απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα που είχαν τεθεί επί τάπητος την στιγμή εκείνη στο θρεντ και αφορούσαν το δικαίωμα της απεργίας
ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ (πόσοπάει-όσοόσο)
πάρε το βιογραφικό και μίλα συγκεκριμένα:
και μετά κάνε μου και μια ΠΙΠΑ!!!
μαζί με τον καρδινάλιο (και επίσης αγράμματο) Ίσιο!!!
άει σιχτίρ πια!
Επαναλαμβάνω για 4ρτη,5μπτη φορά:
Πού βρίσκεται τελοσπάντων αυτό που μοστράρεις;;;
ή link αν προτιμάτε...
Και ποιες οι αποδείξεις ότι είναι εβραίος κομμουνιστής με διασυνδέσεις στο Κ.Ι.Σ.;;;
Κακέκτυπο του Γκαίμπελς!!!
για τεταρτη...Εσεις για ανακοινωση το βλεπετε αυτό που επισύναψα?
επαναλαμβάνω για τρίτη φορά και τελευταία, με ηλιθιους δε συνδιαλέγομαι!!
τελικά η στραβός είστε ή βλέπετε ΜΟΝΟΝ οτι θέλετε! Δεν εξηγείται αλλιώς!
όσο για τις πίπες.... κάπου είχα διαβάσει ένα κείμενο για την κοσμοθεώρηση του φασίστα πως όλος ο κόσμος γυρνά γύρω από το πέος του και πως αυτό είναι το μέτρο σύγκρισης για τα πάντα... θα το βρώ κάποια στιγμη να σας το αφιερώσω!
Παραδέξου ρε μία ότι έγραψες μαλακία,θα φαίνεσαι λιγότερο βλακοεθνίκι στο μέλλον...για τεταρτη...
να ρωτήσω κάτι? ειλικρινά, η φωτοτυπία που επισύναψα είναι ορατή απο όλους ή το κομπιούτερ σας δεν την δείχνει? Έαν τη βλέπετε, μπορείτε να μας πείτε με δικά σας λόγια τι γράφει στην επικεφαλίδα της σελίδας και΄τι θέσει λεει οτι κατέχει ο κ. Φλαίσερ?ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ που είναι ο "φιλόλογος της γερμανικής γλώσσας" Χ. Φλάισερ;
τον κατάπιες ;;;
ΣΟΥΡΓΕΛΟ!!!!
δεν έχουν άλλες πηγές να σου δώσουν τ' αφεντικά σου;
ΣΟΥΡΓΕΛΟ!!!
κάνε κι άλλες κωλοτούμπες!
πάρε και τον καρδινάλιο Ίσιο μαζί!