Νέα

Βγενόπουλος Ανδρέας - Ίσως κάποτε Πρωθυπουργός;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα arcans
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 765
  • Εμφανίσεις 38K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Πιστεύεται ότι ο Ανδρέας Βγενόπουλος είναι κατάλληλος για μελλοντι

  • Ναι

    Ψήφοι: 5 31,3%
  • Οχι

    Ψήφοι: 9 56,3%
  • Κατάλληλος ως επιχειρηματίας - ακατάλληλος ως πολιτικός

    Ψήφοι: 1 6,3%
  • Αναποφάσιστος. Είναι πολύ νωρίς ακόμα....

    Ψήφοι: 1 6,3%
  • Δεν ξέρω / Δεν απαντώ

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    16

hunter1000

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2007
Μηνύματα
1.636
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
16
ο ορος ασφάλεια =
εαν ο καιρος ειναι ποιο χαλια απο οτι φανταζεσε και παρη κολοτουμπα το ATR ποιος φτεει ο μηχανικος της βασης . τι ειναι αυτο , δεν ειναι ασφαλεια πτησης , το σκοφος που καρφωθικε στην Σαμο απο μηχανικη βλαβη πηγε ????????
θελει να τρελαθουμε ..........

εχει πεταξει στην Σαμο και με τα δυο αεροπλανα με καιρο ??????  η εχεις αακουση.
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
ο ορος ασφάλεια =
εαν ο καιρος ειναι ποιο χαλια απο οτι φανταζεσε και παρη κολοτουμπα το ATR ποιος φτεει ο μηχανικος της βασης . τι ειναι αυτο , δεν ειναι ασφαλεια πτησης , το σκοφος που καρφωθικε στην Σαμο απο μηχανικη βλαβη πηγε ????????
θελει να τρελαθουμε ..........

εχει πεταξει στην Σαμο και με τα δυο αεροπλανα με καιρο ??????  η εχεις αακουση.

Στο ατύχημα στη Σάμο μια χαρά καιρό είχε καλοκαίρι ήταν, έκανε τεράστια μαλακία ο πιλότος. Έχω πετάξει με ATR αλλού.Και με άλλα ελικοφόρα υπό κακές συνθήκες.Όπως και με jet. Περιμένω να μου πεις γιατί το ATR είναι λιγότερο ασφαλές από το Boeing! Τα περισσότερα ατυχήματα υπόψην έχουν γίνει με jet! Και είναι πιθναότερο να κρατήσει ο κινητήρας jet παρά ο έλικας!
 

hunter1000

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2007
Μηνύματα
1.636
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
16
κανεις συνκρηση του 737 και του ATR , και της δυνατοτιτες που εχει το καθε ενα ??/
αυτο προσπαθεις να μου πεις ,
737
Γενικά Χαρακτηριστικά
Εκπέτασμα πτερύγων:
μεταξύ 28,3 m και 34,3 m (36 m για τα αεροσκάφη -700, -800, -900 με επιπλέον πτερύγια)

Μήκος:
28,64 μ. (-100)
30,53 μ. (-200)
33,4 μ. (-300)
36,45 μ. (-400)
31,01 μ. (-500)
31,2 μ. (-600)
33,6 μ. (-700, -700ER)
39,5 μ. (-800)
42,1 μ. (-900, -900ER)
Ύψος Ουραίου Πτερυγίου:
12,6 m (-600)
12,5 m (-700, -800, -900, -900ER)
Εσωτερικό Πλάτος Καμπίνας:
3,5 m σε όλα τα μοντέλα
Επιλογές Κινητήρων: Δύο κινητήρες τζετ, μεταξύ 64,4 kN και 117,3 kN έκαστος
Pratt & Whitney JT8D (-100, -200)
CFMI CFM56-3 (-300, -400, -500)
CFMI CFM56-7 (-600, -700, -800, -900, -900ER)
Μέγιστο βάρος Απογείωσης:

650,000Ν(-600)
790,100Ν(-700, -800, -900)
Χωρητικότητα Επιβατών: 85 με 215 επιβάτες
Κόστος: $45,5 εκατομμύρια με $77 εκατομμύρια, σύμφωνα με τις τιμές που ανακοίνωσε η Boeing το 2005
Συστήματα Αυτόματου Πιλότου, οθόνες, συστήματα πλοήγησης και αισθητήρες κατασκευάζονται από τη Honeywell.



Στοιχεία ATR 42 ATR 72
Θέσεις 44-50 64-74
Ακτίνα με Μέγιστο Φορτίο 1185 km (ATR 42-300)
1611 km (ATR 42-500) 1722 km (ATR 72-200)
1518 km (ATR 72-210)
1537 km (ATR 72-500)
Άνοιγμα Φτερών 24.57 m 27.1 m
Μήκος 22.67 m 27.2 m
Ύψος 7.59 m 7.7 m
Μέγιστο Βάρος Απογείωσης 16,700 kg (ATR 42-300/320)
17,900 kg (ATR 42-400)
18,600 kg (ATR 42-500) 21,500 kg (ATR 72-2XX)
22,000 kg (ATR 72-500)
Κινητήρες Pratt & Whitney Canada
2 x PW120 1800 ίππων (ATR 42-300)
2 x PW121 1900 ιππων (ATR 42-320)
2 x PW121A 2000 ίππων (ATR 42-400)
2 x PW127E 2160 ίππων (ATR 42-500) Pratt & Whitney Canada
2 x PW124 2160 ίππων (ATR 72-200)
2 x PW127 2475 ίππων (ATR 72-210)
2 x PW127F 2475 ίππων (ATR 72-500)

για αυτο ....
 

hunter1000

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2007
Μηνύματα
1.636
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
16
ζηταω την βοηθεια του ΙΠΤΑΜΕΝΟΥ να μας δωση τα φωτα του .
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
Ναι και τη λένε αυτά για την ασφάλεια ? Και για τις δυνατότητες τι δείχνουν αυτά? Το καθε αεροσκάφος είναι κατάλληλο για ορισμένους προορισμούς σύμφωνα με ορισμένα κριτήρια. Και μη ξεχνάς ότι πρόσφατα και η Aegean πήρε ATR!

ΑΤR για εσωτερικές πτήσεις έχουν πολλές εταιρείες και η Air France μεταξύ άλλων.Eπίσης η KLΜ έχει Fokker ( έχω πετάξει με ελικοφόρο Άμστερνταμ-Βρέμη). Και τόσες άλλες εταιρείες. Η επιλογή ελικοφόρου ή όχι έχει να κάνει με το κόστος της πτήσης και την οικονομία. Περιμένω να μου πεις για την ασφάλεια πως τεκμηριώνεις ότι τα jet είναι ασφαλέστερα. Προς το παρόν μου βάζεις το άνοιγμα φτερών του κάθε σκάφους και τον τύπο του κινητήρα του!!!!
 

vakis

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.092
Κριτικές
8
Like
20
Πόντοι
16
φιλε φιντελε
μαλλον εσυ λες ανακριβιες η Αιγαιου ειχε τα ATR της AIR GREECE εκτος αν εννοεις το ολλανδικο αεροπλανο που νοικιασε οταν στην κερκυρα ειχε μειωθει ο διαδρομος λογω εργων οσο για τα ατυχηματα με εξαιρεση αυτο της Σαμου που ηταν καθαρα λαθος ενος απο τους καλους Κυβερνητες της Αεροπλοιας δεν εχει να δειξει κατι αλλο και φυσικα μιλας για ατυχηματα πριν τριαντα χρονια ετσι για να λεμε την ολη αληθεια. Τωρα αν θελεις να μιλησουμε για αεροδυναμικη και αερονηματια, για το πως δημιουργειται το λιφτ στην πτερυγα κλπ , δεν ειναι της ουσιας για ολους τους αλλους συναγωνιστες να προσεχεις τι λες
 

leopard

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουν 2009
Μηνύματα
374
Like
0
Πόντοι
1
Ο Βγενόπουλος δεν θα βγει ποτέ πρωθυπουργός γιατί δεν είναι δυνατό να σπάσει αυτό το σάπιο δίπολο ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Μην βλέπετε την Ιταλία με το παράδειγμα του Μπερλουσκόνι. Αλλο Ιταλία,άλλο Ελλάδα βρε παιδιά. Και δεν πρόκειται ποτέ να πάρει την αρχηγία της ΝΔ αφού σειρά στη ΝΔ έχει πάρει προ πολλού η Ντόρα (ο Καραμανλής είναι τελειωμένος μόνο που δεν το ξέρει ακόμα-η Ντόρα έρχεται)
 

vakis

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.092
Κριτικές
8
Like
20
Πόντοι
16
Α και κατι ακομη οταν επεσε ο Μουτζουρεας στην Σαμο ο συγκυβερνητης εκανε την βασικη εκπαιδευση (line training) στο αεροπλανο μολις ειχε προσληφθει σειρα 1989 της Αεροπλοιας και δεν ειχε καλο καιρο ηταν full IFR και το λαθος εγινε γιατι πιστευε οτι θα πεταγε μεσα απο την χαραδρα του βουνου, απλα δεν ειχε ανεμο εκεινη την ημερα. Και δεν λεω οτι μου κατεβαινει το ατυχημα το εχω συζητησει με πολλους συναδερφους που ηξεραν και τον Μουτζουρεα και ολα τα αλλα . Οσα για τα κομματικα που αναφερεις μπορει να ειμαι ΠΑΣΟΚ αλλα το αρχιδι τον Βερελη και τον Καλοφωνο τους εχω γραμμενους γιατι συνεβαλαν στην καταστροφη της Ολυμπιακης αλλα και του Τσαρτερ οσο αν θελεις και για το ονομα "Μακεδονικες " που χαθηκε ασχετα αν εμεις οι πρασινοφρουροι τους λεγαμε προδοτες και να μην το κανουν...
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.266
Κριτικές
3
Like
1.443
Πόντοι
566
Ο Βγενόπουλος δεν θα βγει ποτέ πρωθυπουργός γιατί δεν είναι δυνατό να σπάσει αυτό το σάπιο δίπολο ΝΔ-ΠΑΣΟΚ.

...και εγώ το θεωρώ πολύ δύσκολο.

Όμως μη ξεχνάς ότι η οικονομία μας είναι σε τραγική κατάσταση, αν πτωχεύσουμε ως χώρα οι εξελίξεις θα είναι απίστευτες...
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.631
Κριτικές
61
Like
43.345
Πόντοι
22.785
...και εγώ το θεωρώ πολύ δύσκολο.

Όμως μη ξεχνάς ότι η οικονομία μας είναι σε τραγική κατάσταση, αν πτωχεύσουμε ως χώρα οι εξελίξεις θα είναι απίστευτες...
Βεβαίως και υπόλογη για την ανασφάλειά μας είναι η εκάστοτε κυβέρνηση.  :headbang: :headbang: :headbang: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea:
Ψηφίστηκε για να κυβερνήσει και ακριβώς αυτό οφείλει να πράξει, χωρίς θεωρητικά να απαιτείται συναίνεση κομμάτων, δημοσιογράφων και κουλτουριάρηδων...........................
 

arcansR

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουν 2009
Μηνύματα
1.008
Like
0
Πόντοι
16
Ο Βγενόπουλος δεν θα βγει ποτέ πρωθυπουργός γιατί δεν είναι δυνατό να σπάσει αυτό το σάπιο δίπολο ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Μην βλέπετε την Ιταλία με το παράδειγμα του Μπερλουσκόνι. Αλλο Ιταλία,άλλο Ελλάδα βρε παιδιά. Και δεν πρόκειται ποτέ να πάρει την αρχηγία της ΝΔ αφού σειρά στη ΝΔ έχει πάρει προ πολλού η Ντόρα (ο Καραμανλής είναι τελειωμένος μόνο που δεν το ξέρει ακόμα-η Ντόρα έρχεται)
το μονο που δεν θα υπολογιζει ο βγενοπουλος αν ειναι να κατεβει στην πολιτικη εινια το πασοκ-ΝΔ.οταν τους την ειπε σε ολους μεσα στη βουλη ολοι κανανε τις πουτανες,και δεν μιλησε κανενας.ξερουν ολοι τους οτι δεν τους περνει.
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
φιλε φιντελε
μαλλον εσυ λες ανακριβιες η Αιγαιου ειχε τα ATR της AIR GREECE εκτος αν εννοεις το ολλανδικο αεροπλανο που νοικιασε οταν στην κερκυρα ειχε μειωθει ο διαδρομος λογω εργων οσο για τα ατυχηματα με εξαιρεση αυτο της Σαμου που ηταν καθαρα λαθος ενος απο τους καλους Κυβερνητες της Αεροπλοιας δεν εχει να δειξει κατι αλλο και φυσικα μιλας για ατυχηματα πριν τριαντα χρονια ετσι για να λεμε την ολη αληθεια. Τωρα αν θελεις να μιλησουμε για αεροδυναμικη και αερονηματια, για το πως δημιουργειται το λιφτ στην πτερυγα κλπ , δεν ειναι της ουσιας για ολους τους αλλους συναγωνιστες να προσεχεις τι λες

Εγώ ξέρω τι λέω. Λέει ο άλλος ότι ο Βγενόπουλος πάει να κάνει ανασφαλή την Ο.Α. επειδή παίρνει ελικοφόρα. Και φέρνει σα παράδειγμα ότι τα ΑΤR που έχει τώρα είναι ανασφαλή. Ε λοιπόν τρίχες κατσαρές!!! Εγώ δε ξέρω τι λέω μετά? Για τις συγκεκριμένες πτήσεις συμφέρει να βάζεις ελικοφόρα παρά τζετ! Γιατί να στέλενεις άδειο ένα Α 320 και να πληρώνεις τα καύσιμα? Επίσης για πτήσεις όπως Σάμο, Πάρο, Μήλο, Σαντορίνη, Ζάκυνθο ,Καστοριά χρειάζεται τζετ? Θα τρελαθούμε?
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
Α και κατι ακομη οταν επεσε ο Μουτζουρεας στην Σαμο ο συγκυβερνητης εκανε την βασικη εκπαιδευση (line training) στο αεροπλανο μολις ειχε προσληφθει σειρα 1989 της Αεροπλοιας και δεν ειχε καλο καιρο ηταν full IFR και το λαθος εγινε γιατι πιστευε οτι θα πεταγε μεσα απο την χαραδρα του βουνου, απλα δεν ειχε ανεμο εκεινη την ημερα. Και δεν λεω οτι μου κατεβαινει το ατυχημα το εχω συζητησει με πολλους συναδερφους που ηξεραν και τον Μουτζουρεα και ολα τα αλλα . Οσα για τα κομματικα που αναφερεις μπορει να ειμαι ΠΑΣΟΚ αλλα το αρχιδι τον Βερελη και τον Καλοφωνο τους εχω γραμμενους γιατι συνεβαλαν στην καταστροφη της Ολυμπιακης αλλα και του Τσαρτερ οσο αν θελεις και για το ονομα "Μακεδονικες " που χαθηκε ασχετα αν εμεις οι πρασινοφρουροι τους λεγαμε προδοτες και να μην το κανουν...

δεν έχεις άδικο. Το θέμα είναι υπάρχει σοβαρό επιχείρημα που να δείχνει ότι τώρα ο Βγενόπουλος θα καταστρέψει την Ολυμπιακή? Επειδή πήρε τα Q 400 της Bompardier???
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
δεν έχεις άδικο. Το θέμα είναι υπάρχει σοβαρό επιχείρημα που να δείχνει ότι τώρα ο Βγενόπουλος θα καταστρέψει την Ολυμπιακή? Επειδή πήρε τα Q 400 της Bompardier???
Δέχομαι οτι το παλουκάρι πήρε μια εταιρία με παραπάνω εργαζομένους, με νοοτροπία δημοσίου μπουρδέλου, με χρέη, με με με με....
Αλλά...
α) Πρίν ακόμα στεγνώσει η υπογραφή του βγαίνει και προκυρήσει θέσεις μερικών χιλιαδών εργαζομένων. Εντάξει, μια λογική υπάρχει μιας και οι "παλιοί" είτε θα συνταξιοδοτηθούν, χωρίς να πληρώσει αυτός κάτι, είτε θα πάρουν τον μπούλο υπογράφοντας νέες συμβάσεις  :tooth: :tooth: :tooth: :tooth:
β) Αλλάζει στολές, αλλάζει αεροσκάφη και τι άλλο θα το δείξει η συνέχεια. Όταν θα λειτουργήσει η εταιρία ίδωμεν...

Και λέω τώρα εγώ, πρίν ακόμα πετάξει με τα νέα διακριτικά η εταιρεία έχει ήδη πληρώσει ένα τίμημα για να την αγοράσει.
Θα πληρώσει νέες στολές και τα νεα διακριτικά (διαφημιστικά, σήματα κλπ) .
Θα πάρει νέα αεροσκάφη.
Όλα αυτά, και επαναλαμβάνω και οτι άλλο προκύψει στην πορεία, χωρίς ακόμα να έχει μπεί ενα ευρουλάκι απο εισητήρια στα ταμεία του.
Ναι λογικό είναι, επένδυση θα κάνει ο άνθρωπος. Κάποιες ζημιές θα τις γράψει στην αρχή.
Αλλά και όλοι οι προηγούμενοι έτσι δεν ξεκίνησαν??
Και καταλήξαμε να συζητάμε πάλι τα ίδια...
Υπομονή και θα δούμε τι θα απογίνει πάλι  :grin: :grin: :grin:
 

vakis

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.092
Κριτικές
8
Like
20
Πόντοι
16
" Ναι και τη λένε αυτά για την ασφάλεια ? Και για τις δυνατότητες τι δείχνουν αυτά? Το καθε αεροσκάφος είναι κατάλληλο για ορισμένους προορισμούς σύμφωνα με ορισμένα κριτήρια. Και μη ξεχνάς ότι πρόσφατα και η Aegean πήρε ATR! "

λοιπον φιλε Συναγωνιστη σεβαλιε σου ειπα οτι λες ανακριβειες για αυτην την φραση σου και σου εξηγησα για τα ATR που δηθεν πηρε η AEGEAN, δευτερον μαλλον δεν μπορεις να καταλαβεις τι γραφω. Δεν ειπα ποτε οτι τα ελικοφορα ειναι ανασφαλη απλα ειπα οτι με ελικοφορα δεν μπορεις να κτυπησεις τον ανταγωνισμο. Σαφεστατα και δεν χρειαζεται να βαλουμε τζετ στην καστορια ασχετα αν οι ρωσοι πηγαινουν εκει με κατι αντονοφ θηρια, αλλα ο ανταγωνισμος δεν ειναι στην Καστορια ουτε στην Λερο ουτε στην Αστυπαλαια ουτε στο Καστελοριζο...
ειναι πχ στην Μυκονο που κατεβαζει η Αιγαιου το Α-320 τιγκα και εμεις πηγαινουμε με ενα ταλαιπορο ΑΤΡ-42 με 48 επιβατες οι οποιοι ερχοντε με την ΟΑ γιατι δεν βρηκαν θεση στην Αιγαιου, ο ανταγωνισμος πχ ειναι στην πτηση Ροδο Ηρακλειο που οι Cyprus πηγαινει με Α320 και εμεις με DAsh8 με 35 θεσεις. Ο ανταγωνισμος ειναι στο Βελιγραδι που αναγκαζεται ο χειριστης να κανει σλαλομ αναμεσα στα συννεφα με το 72 για να αποφυγει τις καταιγιδες και ο αλλος ειναι στο FL300 και δεν τρεχει καστανο απλα τα κοιταει απο πανω. Δεν ειπα οτι θα ειναι ανασφαλη γιατι παιρνει τα Q400 αλλα ειπα το εξης. Η Ολυμπιακη δεν ειναι μονο τα γραφεια, τα αεροπλανα, το ονομα, και τα σλοτς. Η ΟΑ ειναι η προσωποποιηση της ασφαλειας πτησεων και βεβαια αν αναφερθουμε στα δυο ατυχηματα της δεκαετιας του εξηντα και στο συμβαν της Σαμου που εγινε πριν 20 χρονια μαλλον εθελοτυφλουμε. Η ΟΑ ειναι το εμψυχο δυναμικο της Ιπταμενο και Μηχανικοι που την εχουν πρωτοπορα, αυτο ειναι η ΟΑ. Και αυτο το δυναμικο θα επρεπε πολυ σοβαρα να το αγκαλιασει ο καθε νεος ιδιοκτητης και να του συμπεριφερθει οπως του αξιζει.... και ο νοων νοειτο.
Μην με αναγκασεις να βγαλω στο ιντερνετ το συμβολαιο που δινει η μιγκ γιατι θα γελασουν και οι πετρες...

δεν ειπα οτι θα καταστρεψει την ΟΑ γιατι παιρνει ελικοφορα και φυσικα να μην ακουω για την καταναλωση των αεροσκαφων, γιατι ξερεις ποσο κανει στην αγορα τωρα ενα μεταχειρισμενο 737NG σε σχεση με ενα καινουργιο Q400. Δεν ειπα ποτε οτι δεν χρειαζονται τα ελικοφορα για καποιους προορισμους αλλα ειπα οτι δεν κερδιζεις τον ανταγωνισμο του Α320 με ελικοφορα. Επισης δεν καταλαβα αφου πρεπει να υπαρχουν ελικοφορα γιατι οχι καινουργια ATR μιας και εχουμε στην Θεσσαλονικη τον εξομοιωτη και θα μπορουσαν οι χειριστες των ελικοφορων να ειναι σε χρονο ρεκορ ετοιμοπολεμοι και οχι να πανε αν πανε στον Καναδα ή στην Αγγλια για να κανουν ενα νεο τυπο απο την αρχη. Μινιμουμ χρονος δυο μηνες και αν βαλεις και το line training τουλαχιστον 4 μηνες ξεχωρα του οτι θα υπαρχουν και προβληματα με τους μηχανικους μεχρι να αφομοιωσουν το νεο αεροσκαφος σε σχεση με το ATR που σε 10 μερες ολα θα ηταν οκ.
Αυτα ειπα, και να ξερεις οτι πολλοι πιλοτοι της ΟΑ ειναι μελη στο σαιτ και θελουν να ακουστουν οι αληθειες που αναφερω. Α και κατι αλλο μπορεις να δεις τις πληροτητες που εχει η αιγαιου πχ στην Σαμο που πηγαινει με τζετ σε σχεση με την ΟΑ που πηγαινει με ελικοφορα?
 

vakis

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.092
Κριτικές
8
Like
20
Πόντοι
16
ξεχασα επισης να σου πω οτι τα Boeing 767 που ενω ειχαμε παραγγειλει δεν πηραμε εγιναν Boeing 737-400 kai oxi Α-340 και σε συνεχεια αγορασε ο Γραμματικος και τα Airbus A-300/600 ενω πουλησε τα Airbus A-300/B4 και τα ξανανοικιασε αμεσως...
και επισης τα Β-767 που ηταν για την ΟΑ κατεληξαν στην Αιγυπτο ( μαλιστα το ενα απο αυτα δεν υπαρχει οταν ο Αιγυπτιος Συγκυβερνητης αυτοκτονησε το 1999) ετσι για να μην μιλαμε για ανακριβειες
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
Τα τελευταία που λες είναι σωστά. Αλλά ωστόσο έχω την εντύπωση ότι πρώτον στις πτήσεις που η Aegean βάζει A 320 η Ο.Α. βάζει boeing. Όντως έχει ένα πρόβλημα με αυτό τα Boeing είναι καταπονημένα και γερασμένα. Και όντως τα ATR σε ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ωστόσο είναι λύσεις ανάγκης. Αλλά η Αegean έχει μεγαλύτερες τιμές. Αγκομαχώντας πήρε την πρωτιά τα τελευταία χρόνια με πολλά προβλήματα με την Ο.Α. Για τις πληρότητες π.χ. για Σάμο ( ή άλλους προορισμούς) όχι δεν έχω ακριβή στοιχεία- και συγκριτικά με την Aιγαίου.

Εν πάση περιπτώσει, η Ο.Α. απλά κάνει μια αρχή με τα Q 400. Aν θες να ξέρεις , ούτε εγώ έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος με αυτή την παραγγελία. Ωστόσο στα σκαριά επίκειται μεγάλη ανανέωση του στόλου. Είναι η αρχή. Πριν ακόμη ξεκινήσει η εταιρεά τη λειτουργία της! γίνεται η πρώτη παραγγελία! Τα Q 400 πάντως είναι ικανά να βγάλουν καλό ανταγωνισμό σε κάποιους προορισμούς. Όπως και να χει σε αρκετούς προορισμούς ( ακόμη και όμορες χώρες) είναι προτιμότερο ένα turboprop.


Πάντως θα συμφωνήσουμε στο εξής. Η Μ.I.G. έχει ένα τεράστιο "κεφάλαιο" να διαχειριστεί. Όχι με τη στενή έννοια αλλά την ευρύτερη. Το brand name.κλπ. Οπότε λογικό να έχουμε απαιτήσεις. Και δόθηκε υπό όρους από το δημόσιο επομένως ακόμη νομιμοποιούμαστε να τη θεωρούμε δημόσιο αερομεταφορέα. Ναι έχουμε απαιτήσεις για την Ο.Α. και καλώς τις έχουμε και περιμένουμε πολλά. Γιατί η κληρονομιά είναι βαριά.

Διαφωνούμε στο ότι εσύ θεωρείς ότι οι προοπτικές είναι κακές. Και οι απαιτήσεις δε θα ικανοποιηθούν. Και μιλάς για ατυχήματα.

Εγώ χωρίς να θριαμβολογώ ή να τα βλέπω ρόδινα, απλά δε συμμερίζομαι το μεγάλο πεισισμό σου ( εσένα και του hunter).Διατηρώ αρκετές επιφυλάξεις μπορώ να σου πω. Σε κάθε περίπτωση διατηρώ αρκετές επιφυλάξεις όταν ένας αερομεταφορέας είναι σε ιδιωτικά χέρια. Προτιμώ έναν αξιόπιστο στο δημόσιο έστω και με χασούρα ( είναι το τίμημα που πρέπει να πληρώνουμε για ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΠΤΗΣΕΙΣ) και κάλυψη από τον προυπολογισμό. Ένας ασφαλής και αξιόπιστος εθνικός αερομεταφορέας, ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ!!!!

Και συμφωνούσε ότι έπρεπε να μπει μια τάξη. Αλλά πίστευα ότι έπρεπε να μείνει δημόσια. Τώρα όμως έγινε μια συγκεκριμένη κίνηση. ΟΚ την αποδέχομαι, θα προσπαθήσω να τη στηρίξω. Όχι να τη σαμποτάρω. Πρέπει να είμαστε καλόπιστοι.Βεβαίως με ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ. Και ναι με την πρώτη στραβή να κρατικοποιηθεί εκ νέου!

Όπως γενικά διαφωνώ με τη λογική της ιδιωτικής εταιρείας για τον αερολιμένα Αθηνών. Αν δείτε ως δημόσιο αγαθό, ως αεροδρόμιο μαραζώνει. Οι απευθείας προορισμοί του όσο πάνε και μειώνονται! Αυτός είναι ο "κόμβος" που μας έλεγαν? Που είναι ελάχιστες οι πόλεις- ακόμη και μέσα στην Ευρώπη! που πετάς απευθείας? Είναι τρελό για να πας Κίνα, Ιαπωνία, Αυστραλία ή Αφρική να πρέπει να πας μέσω Βόρειας ή Δυτικής Ευρώπης! Ενώ έπρεπε να συμβαίνει το αντίθετο!
Το αεροδρόμιο του Ελληνικού είχε πολύ περισσότερους απευθείας προορισμούς! Μέχρι και η Aerolineas Argentinas ερχόταν! Αλλά ξεφεύγουμε , δε πειράζει όμως. Συνδέονται κατά κάποιο τρόπο τα θέματα.
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.266
Κριτικές
3
Like
1.443
Πόντοι
566
...νομίζω πως είμαστε :offtopic:, σχολιάζοντας τις πρώτες κινήσεις του Βγενόπουλου στην ΟΑ που να σημειωθεί δεν έχει αναλάβει τη διοίκησή της ακόμα....

...να θυμίσω πως ο Όμιλος MIG περιλαμβάνει εταιρείες κατά πολύ μεγαλύτερες της Ο.Α..... 
 

arcansR

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουν 2009
Μηνύματα
1.008
Like
0
Πόντοι
16
...νομίζω πως είμαστε :offtopic:, σχολιάζοντας τις πρώτες κινήσεις του Βγενόπουλου στην ΟΑ που να σημειωθεί δεν έχει αναλάβει τη διοίκησή της ακόμα....

...να θυμίσω πως ο Όμιλος MIG περιλαμβάνει εταιρείες κατά πολύ μεγαλύτερες της Ο.Α.....   
πεστα ρε φιλε.γιατι καταντησε να γινετε test drive για αεροπλανα η συζητηση.
 

PILOTENIOS

Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2007
Μηνύματα
233
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
1
Μήπως να βλέπαμε και λιγάκι τι πείρε ΜΑΖΙ με την Ολυμπιακή?? Λέω μήπως??

Κάτι θυγατρικές που διαχειρίζονται το αγωγό jet και τα καύσιμα...
κάτι θυγατρικές με το galileo....
Λέω μήπως????
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom