ruskiy standart
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 664
- Like
- 0
- Πόντοι
- 6
εγω λεω να τυπωσουμε ολο το 8ρεντ και να το στειλουμε στο γραφειο του!να του ζητησουμε να γινει μελος!
εγω λεω να τυπωσουμε ολο το 8ρεντ και να το στειλουμε στο γραφειο του!να του ζητησουμε να γινει μελος!
ετσι τυπε μουεγω λεω να τυπωσουμε ολο το 8ρεντ και να το στειλουμε στο γραφειο του!να του ζητησουμε να γινει μελος!
Μαλλον ο συναγωνιστης Arcans πρεπει να ειναι λιγωτερο συγκρατημενος οταν μιλαει για τον νεο κοσκοτα της χωρας μας και ειδικα οταν παραθετει δελτια τυπου της επομενης ισως μεγαλης απατης σε βαρος του ελληνικου λαου.
Δεν θα πω τιποτε για τον ΟΤΕ γιατι απο οτι διαβασα το θεμα εχει ηδη αναλυθει αρκετα ας μιλησουμε ομως για την ΟΑ.
Οπως ειναι γνωστο εδω και λιγα χρονια η ΟΑ δεν ειναι στις πτησεις εσωτερικου η πρωτη δυναμη αλλα δυστυχως κοιταει την Aegean να αναπτυσεται...
βασικος λογος αυτης της αναπτυξης της Αιγαιου ειναι οι ανταγωνιστικοι τυποι αεροσκαφων που υπαρχουν στις πτησεις. Γινομαι πιο επεξηγηματικος η ΟΑ εχει να παραταξει στο εσωτερικο δικτυο τους εξης τυπους αεροσκαφων
ΒΟΕΙΝG 737-300/400
ATR - 42
ATR - 72
DASH - 8 οι τρεις τελευταιοι τυποι ειναι ελικοφορα που αυτα εχουν περιπου το
80% του εσωτερικου δικτυου αλλα και δυστυχως εχουν επισης τα ATR - 72
και τις πτησεις για ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ - ΣΟΦΙΑ - ΤΙΡΑΝΑ - ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ -
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ απο ΑΘΗΝΑ
καθως επισης και τα ATR - 42 (48 θεσεων) την πτηση για ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
απο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
απο την αλλη μερια η Aegean εχει
AIRBUS 320/321
BOEING 737-300/400
CRJ
ολα τζετ και ειδικα τα αιρμπας ολοκαινουργια.
πεστε μου ενα λογο που θα επειθε καποιον επιβατη να ταξιδεψει με την ΟΑ οταν η Αιγαιου
περα απο οτιδηποτε αλλο σε πηγαινει στην πλειοψηφια με ολοκαινουργια αεροπλανα ακομη και τα CRJ τα πηρε το 1999 σε αντιθεση με τα αρχαια ATR της ΟΑ. Να μην σας αναφερω τεχνικες λεπτομερειες που θα σας κουρασουν απλα θα σας πω τον διαλογο της μητερας φιλου μου πιλοτου στην ΟΑ που προερχεται απο τις Μακεδονικες Αερογραμμες που του ειπε στο κινητο μολις προσγειωθηκε στην Μυτιληνη " αγορι μου αν ειναι να ξαναπεταξω με αυτο το μικρο (ATR-42) θα πω στην γυναικα σου να μου βγαζει εισητηριο με το καραβι...."
και ερχεται τωρα ο Βγενοπουλος ο οποιος θα σωσει την ΟΑ και προσλαμβανει καταρχην καποιον πρωην ηγετικο στελεχος της Aegean στην ομαδα τοτε που εκαναν με τις πλατες της αντιπολιτευσης και μετεπειτα κυβερνησης (βλεπε Μπακογιαννη αλλα και τον μετεπειτα σωτηρα της ΟΑ Χατζηδακι (ηταν ευρωβουλευτης της ΝΔ)) τα υπομνηματα εναντια στην ΟΑ αλλα και τις Μακεδονικες...
μετα συνεχιζει με την αγορα των Q400 τα οποια ναι ειναι πιο εξελιγμενα ελικοφορα σε σχεση με τα ATR που εχει τωρα η ΟΑ αλλα δεν παυουν να ειναι ελικοφορα και φυσικα αυτοι οι επιβατες που δοκιμασαν το AIRBUS απλα δεν θα ξαναγυρισουν τελος.
Να μην αναφερω το ειδικο μερος της συμβασης που λεει ρητα πως σε τρεις μηνες μετα την νεα κυβερνηση μπορει να επιστραφει η εταιρεια στο κρατος αλλα σιγουρα μαζι με τα Q400 με οτι αυτο συνεπαγεται... δεν λεω αλλα σχετικα γιατι ειναι ποινικα κολασιμα ....
παμε στο προσωπικο τωρα και ειδικωτερα στους πιλοτους.
Ερχεται λοιπον η mig και λεει καντε αιτησεις εσεις που πετατε ηδη στην εταιρεια αν θελετα να ξαναπεταξετε πολλοι για να μην πω ολοι καταλαβαν τι προκειται να γινει μετα τις αιτησεις εγινε μια προφορικη αξιολογηση την οποια εκαναν διαφοροι μεταξυ των οποιων ενας συνταξιουχος της ΟΑ, μια ψυχολογος, η γυναικα του βγενο ,ο πρωην αρχιχειριστης του ATR και το αποκορυφωμα ενας χειριστης απο την Aegean που θα ειναι και αρχιχειριστης ο οποιος στην Aegean δεν ηταν και δεν ειναι ουτε εκπαιδευτης και εχει τουλαχιστον 1500 με 2000 ωρες πτησης λιγοτερες απο τους παλιους συγκυβερνητες της ΟΑ, περιττο να τονισω οτι για υπερατλαντικα ταξιδια καμμια σχεση λοιπον τα συμπερασματα δικα σας....
τωρα να αναφερω αν ειχε κοπει στον διαγωνισμο της ΟΑ του 1990 ειναι δευτερευουσης σημασιας....
και αφου τελειωσε και η προφορικη συνεντευξη ερχεται το αποκορυφωμα το νεο συμβολαιο με περικοπες μισθου αλλα και ημερων αναπαυσης και φυσικα πολλα αλλα αλλα και το αποκορυφωμα της νεας εποχης βγενο για την OA και τους πιλοτους οτι οποιος αρρωστησει και χασει το πιστοποιητικο υγειας θα απολυεται χωρις αποζημιωση....
τι γινεται σημερα λοιπον ?
ψαχνουν πληρωματα απο τους πιλοτους των ελικοφορων για να εκπαιδευτουν στα Q400 και δεν πηγαινει σχεδον κανενας με εξαιρεση καποιους συγκεκριμενους στον χωρο....
η συντριπτικη πλειοψηφια των πιλοτων θα παει μαλλον σε αλλες οργανικες θεσεις του υπουργειου μεταφορων
και ο ελληνικος λαος θα εχει μια εταιρεια η οποια μονο κατ ονομα θα ειναι ΟΑ και που εγω της ευχομαι να διατηρησει την ιδια ασφαλεια πτησεων οπως ειχε μεχρι τωρα στα τοσα χρονια της παρουσιας της στους αιθερες ....
φιλαρακο εμας δεν μας ενδιαφερουν αυτα.εμεις λεμε οτι το κρατος γλιτωσε απο αυτην τη πουτανα.τοσα χρονια δηλαδη σου αρεζε αυτη η κατασταση?Μαλλον ο συναγωνιστης Arcans πρεπει να ειναι λιγωτερο συγκρατημενος οταν μιλαει για τον νεο κοσκοτα της χωρας μας και ειδικα οταν παραθετει δελτια τυπου της επομενης ισως μεγαλης απατης σε βαρος του ελληνικου λαου.
Δεν θα πω τιποτε για τον ΟΤΕ γιατι απο οτι διαβασα το θεμα εχει ηδη αναλυθει αρκετα ας μιλησουμε ομως για την ΟΑ.
Οπως ειναι γνωστο εδω και λιγα χρονια η ΟΑ δεν ειναι στις πτησεις εσωτερικου η πρωτη δυναμη αλλα δυστυχως κοιταει την Aegean να αναπτυσεται...
βασικος λογος αυτης της αναπτυξης της Αιγαιου ειναι οι ανταγωνιστικοι τυποι αεροσκαφων που υπαρχουν στις πτησεις. Γινομαι πιο επεξηγηματικος η ΟΑ εχει να παραταξει στο εσωτερικο δικτυο τους εξης τυπους αεροσκαφων
ΒΟΕΙΝG 737-300/400
ATR - 42
ATR - 72
DASH - 8 οι τρεις τελευταιοι τυποι ειναι ελικοφορα που αυτα εχουν περιπου το
80% του εσωτερικου δικτυου αλλα και δυστυχως εχουν επισης τα ATR - 72
και τις πτησεις για ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ - ΣΟΦΙΑ - ΤΙΡΑΝΑ - ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ -
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ απο ΑΘΗΝΑ
καθως επισης και τα ATR - 42 (48 θεσεων) την πτηση για ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
απο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
απο την αλλη μερια η Aegean εχει
AIRBUS 320/321
BOEING 737-300/400
CRJ
ολα τζετ και ειδικα τα αιρμπας ολοκαινουργια.
πεστε μου ενα λογο που θα επειθε καποιον επιβατη να ταξιδεψει με την ΟΑ οταν η Αιγαιου
περα απο οτιδηποτε αλλο σε πηγαινει στην πλειοψηφια με ολοκαινουργια αεροπλανα ακομη και τα CRJ τα πηρε το 1999 σε αντιθεση με τα αρχαια ATR της ΟΑ. Να μην σας αναφερω τεχνικες λεπτομερειες που θα σας κουρασουν απλα θα σας πω τον διαλογο της μητερας φιλου μου πιλοτου στην ΟΑ που προερχεται απο τις Μακεδονικες Αερογραμμες που του ειπε στο κινητο μολις προσγειωθηκε στην Μυτιληνη " αγορι μου αν ειναι να ξαναπεταξω με αυτο το μικρο (ATR-42) θα πω στην γυναικα σου να μου βγαζει εισητηριο με το καραβι...."
και ερχεται τωρα ο Βγενοπουλος ο οποιος θα σωσει την ΟΑ και προσλαμβανει καταρχην καποιον πρωην ηγετικο στελεχος της Aegean στην ομαδα τοτε που εκαναν με τις πλατες της αντιπολιτευσης και μετεπειτα κυβερνησης (βλεπε Μπακογιαννη αλλα και τον μετεπειτα σωτηρα της ΟΑ Χατζηδακι (ηταν ευρωβουλευτης της ΝΔ)) τα υπομνηματα εναντια στην ΟΑ αλλα και τις Μακεδονικες...
μετα συνεχιζει με την αγορα των Q400 τα οποια ναι ειναι πιο εξελιγμενα ελικοφορα σε σχεση με τα ATR που εχει τωρα η ΟΑ αλλα δεν παυουν να ειναι ελικοφορα και φυσικα αυτοι οι επιβατες που δοκιμασαν το AIRBUS απλα δεν θα ξαναγυρισουν τελος.
Να μην αναφερω το ειδικο μερος της συμβασης που λεει ρητα πως σε τρεις μηνες μετα την νεα κυβερνηση μπορει να επιστραφει η εταιρεια στο κρατος αλλα σιγουρα μαζι με τα Q400 με οτι αυτο συνεπαγεται... δεν λεω αλλα σχετικα γιατι ειναι ποινικα κολασιμα ....
παμε στο προσωπικο τωρα και ειδικωτερα στους πιλοτους.
Ερχεται λοιπον η mig και λεει καντε αιτησεις εσεις που πετατε ηδη στην εταιρεια αν θελετα να ξαναπεταξετε πολλοι για να μην πω ολοι καταλαβαν τι προκειται να γινει μετα τις αιτησεις εγινε μια προφορικη αξιολογηση την οποια εκαναν διαφοροι μεταξυ των οποιων ενας συνταξιουχος της ΟΑ, μια ψυχολογος, η γυναικα του βγενο ,ο πρωην αρχιχειριστης του ATR και το αποκορυφωμα ενας χειριστης απο την Aegean που θα ειναι και αρχιχειριστης ο οποιος στην Aegean δεν ηταν και δεν ειναι ουτε εκπαιδευτης και εχει τουλαχιστον 1500 με 2000 ωρες πτησης λιγοτερες απο τους παλιους συγκυβερνητες της ΟΑ, περιττο να τονισω οτι για υπερατλαντικα ταξιδια καμμια σχεση λοιπον τα συμπερασματα δικα σας....
τωρα να αναφερω αν ειχε κοπει στον διαγωνισμο της ΟΑ του 1990 ειναι δευτερευουσης σημασιας....
και αφου τελειωσε και η προφορικη συνεντευξη ερχεται το αποκορυφωμα το νεο συμβολαιο με περικοπες μισθου αλλα και ημερων αναπαυσης και φυσικα πολλα αλλα αλλα και το αποκορυφωμα της νεας εποχης βγενο για την OA και τους πιλοτους οτι οποιος αρρωστησει και χασει το πιστοποιητικο υγειας θα απολυεται χωρις αποζημιωση....
τι γινεται σημερα λοιπον ?
ψαχνουν πληρωματα απο τους πιλοτους των ελικοφορων για να εκπαιδευτουν στα Q400 και δεν πηγαινει σχεδον κανενας με εξαιρεση καποιους συγκεκριμενους στον χωρο....
η συντριπτικη πλειοψηφια των πιλοτων θα παει μαλλον σε αλλες οργανικες θεσεις του υπουργειου μεταφορων
και ο ελληνικος λαος θα εχει μια εταιρεια η οποια μονο κατ ονομα θα ειναι ΟΑ και που εγω της ευχομαι να διατηρησει την ιδια ασφαλεια πτησεων οπως ειχε μεχρι τωρα στα τοσα χρονια της παρουσιας της στους αιθερες ....
καμια σχεση φιλε με τιν μιγκ εγω.απλα βλεπω οτι ο βγενο παιζει μια χαρα τις δουλειες του.και να θυμηθεις οτι μολις ξεκινησει να πεταει κανονικα η ολυμπιακη ο βγενο θα ριξει τις τιμες και θα τους κανει καλο παιχνδι σε ολα τα λαμογια.οχι βεβαια και φυσικα δεν μου αρεσε.
Αλλα δεν μπορεις να λες πουτανα την ασφαλεστερη εταιρεια στον κοσμο
που στο κατω κατω δεν φταει η εταιρεια για τις μαλακιες της ελληνικης κυβερνησης με αυτα που εκανε και μιλαω παντα και για τα δυο κομματα. Ομως δεν μπορω να καταλαβω ακομη την επιμονη σου για την μιγκ μηπως εισαι υποψηφιος και ονειρευεσαι το σημα της ΟΑ ?
θα βαλει και απευθειας πτηση για κολομβια τυπε μουκαμια σχεση φιλε με τιν μιγκ εγω.απλα βλεπω οτι ο βγενο παιζει μια χαρα τις δουλειες του.και να θυμηθεις οτι μολις ξεκινησει να πεταει κανονικα η ολυμπιακη ο βγενο θα ριξει τις τιμες και θα τους κανει καλο παιχνδι σε ολα τα λαμογια.
θα βαλει τυπε.3 πτησεις τηνβ εβδομαδα.θα ανοιξη ο προορισμος.θα βαλει και απευθειας πτηση για κολομβια τυπε μου
θα βαλει τυπε.3 πτησεις τηνβ εβδομαδα.θα ανοιξη ο προορισμος.
ο βγενο δεν ειναι μαλακας φιλε.μονο να μην γαμηση και τον βασιλακη στο τελος.Απο οτι φαινετε η ΟΑ θα εχει την ιδια τυχη με τον ελευθερο τυπο αργα η γρηγορα θα κληση , και γιατι οχι , τα αεροπλανα περνανε στην EAGIAN και ο βασιλακης θα κληση την ΟΑ με μονο 170 εκατομιρια ευρο τοσο ειναι το κοστος του νεο αεροσκαφουε του Γαλλου προεδρου .ΖΗΤΩ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΙΑ .............................πουλημενοι.
λοιπον συναγωνιστες καλο βραδυ και μην πιστευετε σε σωτηρες
αυτοι υπαρχουν μονο στα παραμυθια της ΝΔ
οχι βεβαια και φυσικα δεν μου αρεσε.
Αλλα δεν μπορεις να λες πουτανα την ασφαλεστερη εταιρεια στον κοσμο
που στο κατω κατω δεν φταει η εταιρεια για τις μαλακιες της ελληνικης κυβερνησης με αυτα που εκανε και μιλαω παντα και για τα δυο κομματα. Ομως δεν μπορω να καταλαβω ακομη την επιμονη σου για την μιγκ μηπως εισαι υποψηφιος και ονειρευεσαι το σημα της ΟΑ ?
καλα μεγαλε εχεις πεταξει στην Σαμο με ΑΤR και 737 να δεις την διαφορα , ρωτα τους μαλακες που πετανε , εαν εχει αερα και εισαι μεσα στο ΑΤR τα βλεπεις ολα , και τον τουρκο το φανταρο επανω στο νισακι , ενω το 737 καθετε σαν κοτουλα ,
πρωσοπικα δεν εχω λογο να ξαναπεταξω οποτε στα αρχιδια μου , κοιταξτε οι υποστιριχτες της νεας ολυμπιακης οταν θα στουκαρει κανενα μην εχετε κανενα δικο σας μεσα , γιατι θα σας περνουν τα καναλια οταν θα λετε μαλακιες .