Νέα

Βγενόπουλος Ανδρέας - Ίσως κάποτε Πρωθυπουργός;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα arcans
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 765
  • Εμφανίσεις 38K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Πιστεύεται ότι ο Ανδρέας Βγενόπουλος είναι κατάλληλος για μελλοντι

  • Ναι

    Ψήφοι: 5 31,3%
  • Οχι

    Ψήφοι: 9 56,3%
  • Κατάλληλος ως επιχειρηματίας - ακατάλληλος ως πολιτικός

    Ψήφοι: 1 6,3%
  • Αναποφάσιστος. Είναι πολύ νωρίς ακόμα....

    Ψήφοι: 1 6,3%
  • Δεν ξέρω / Δεν απαντώ

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    16

ruskiy standart

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2009
Μηνύματα
664
Like
0
Πόντοι
6
εγω λεω να τυπωσουμε ολο το 8ρεντ και να το στειλουμε στο γραφειο του!να του ζητησουμε να γινει μελος! :s&m_2:
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.266
Κριτικές
3
Like
1.443
Πόντοι
566
εγω λεω να τυπωσουμε ολο το 8ρεντ και να το στειλουμε στο γραφειο του!να του ζητησουμε να γινει μελος! :s&m_2:

...ο Βγενόπουλος θα γίνει μέλος του bourdela.tv ενώ εμείς θα είμαστε τα μέλη της κυβέρνησής του  :rockon: :rockon: :rockon:
 

vakis

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.092
Κριτικές
8
Like
20
Πόντοι
16
Μαλλον ο συναγωνιστης Arcans πρεπει να ειναι λιγωτερο συγκρατημενος οταν μιλαει για τον νεο κοσκοτα της χωρας μας και ειδικα οταν παραθετει δελτια τυπου της επομενης ισως μεγαλης απατης σε βαρος του ελληνικου λαου.
Δεν θα πω τιποτε για τον ΟΤΕ γιατι απο οτι διαβασα το θεμα εχει ηδη αναλυθει αρκετα ας μιλησουμε ομως για την ΟΑ.

Οπως ειναι γνωστο εδω και λιγα χρονια η ΟΑ δεν ειναι στις πτησεις εσωτερικου η πρωτη δυναμη αλλα δυστυχως κοιταει την Aegean να αναπτυσεται...
βασικος λογος αυτης της αναπτυξης της Αιγαιου ειναι οι ανταγωνιστικοι τυποι αεροσκαφων που υπαρχουν στις πτησεις. Γινομαι πιο επεξηγηματικος η ΟΑ εχει να παραταξει στο εσωτερικο δικτυο τους εξης τυπους αεροσκαφων
 
ΒΟΕΙΝG 737-300/400
ATR - 42
ATR - 72
DASH - 8    οι τρεις τελευταιοι τυποι ειναι ελικοφορα που αυτα εχουν περιπου το
            80% του εσωτερικου δικτυου αλλα και δυστυχως εχουν επισης τα ATR - 72
            και τις πτησεις για ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ - ΣΟΦΙΑ - ΤΙΡΑΝΑ - ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ -
            ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ απο ΑΘΗΝΑ
            καθως επισης και τα ATR - 42 (48 θεσεων) την πτηση για ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
            απο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
           
απο την αλλη μερια η Aegean εχει

AIRBUS 320/321
BOEING 737-300/400
CRJ
ολα τζετ και ειδικα τα αιρμπας ολοκαινουργια.

πεστε μου ενα λογο που θα επειθε καποιον επιβατη να ταξιδεψει με την ΟΑ οταν η Αιγαιου
περα απο οτιδηποτε αλλο σε πηγαινει στην πλειοψηφια με ολοκαινουργια αεροπλανα ακομη και τα CRJ τα πηρε το 1999 σε αντιθεση με τα αρχαια ATR της ΟΑ. Να μην σας αναφερω τεχνικες λεπτομερειες που θα σας κουρασουν απλα θα σας πω τον διαλογο της μητερας φιλου μου πιλοτου στην ΟΑ που προερχεται απο τις Μακεδονικες Αερογραμμες που του ειπε στο κινητο μολις προσγειωθηκε στην Μυτιληνη " αγορι μου αν ειναι να ξαναπεταξω με αυτο το μικρο (ATR-42) θα πω στην γυναικα σου να μου βγαζει εισητηριο με το καραβι...."

και ερχεται τωρα ο Βγενοπουλος ο οποιος θα σωσει την ΟΑ και προσλαμβανει καταρχην καποιον πρωην ηγετικο στελεχος της Aegean στην ομαδα τοτε που εκαναν με τις πλατες της αντιπολιτευσης και μετεπειτα κυβερνησης (βλεπε Μπακογιαννη αλλα και τον μετεπειτα σωτηρα της ΟΑ Χατζηδακι (ηταν ευρωβουλευτης της ΝΔ)) τα υπομνηματα εναντια στην ΟΑ αλλα και τις Μακεδονικες...

μετα συνεχιζει με την αγορα των Q400 τα οποια ναι ειναι πιο εξελιγμενα ελικοφορα σε σχεση με τα ATR που εχει τωρα η ΟΑ αλλα δεν παυουν να ειναι ελικοφορα και φυσικα αυτοι οι επιβατες που δοκιμασαν το AIRBUS απλα δεν θα ξαναγυρισουν τελος.
Να μην αναφερω το ειδικο μερος της συμβασης που λεει ρητα πως σε τρεις μηνες μετα την νεα κυβερνηση μπορει να επιστραφει η εταιρεια στο κρατος αλλα σιγουρα μαζι με τα Q400 με οτι αυτο συνεπαγεται... δεν λεω αλλα σχετικα γιατι ειναι ποινικα κολασιμα ....

παμε στο προσωπικο τωρα και ειδικωτερα στους πιλοτους.
Ερχεται λοιπον η mig και λεει καντε αιτησεις εσεις που πετατε ηδη στην εταιρεια αν θελετα να ξαναπεταξετε πολλοι για να μην πω ολοι καταλαβαν τι προκειται να γινει μετα τις αιτησεις εγινε μια προφορικη αξιολογηση την οποια εκαναν διαφοροι μεταξυ των οποιων ενας συνταξιουχος της ΟΑ, μια ψυχολογος, η γυναικα του βγενο ,ο πρωην αρχιχειριστης του ATR και το αποκορυφωμα ενας χειριστης απο την Aegean που θα ειναι και αρχιχειριστης ο οποιος στην Aegean δεν ηταν και δεν ειναι ουτε εκπαιδευτης και εχει τουλαχιστον 1500 με 2000 ωρες πτησης λιγοτερες απο τους παλιους συγκυβερνητες της ΟΑ, περιττο να τονισω οτι για υπερατλαντικα ταξιδια καμμια σχεση λοιπον τα συμπερασματα δικα σας....
τωρα να αναφερω αν ειχε κοπει στον διαγωνισμο της ΟΑ του 1990 ειναι δευτερευουσης σημασιας.... 
και αφου τελειωσε και η προφορικη συνεντευξη ερχεται το αποκορυφωμα το νεο συμβολαιο με περικοπες μισθου αλλα και ημερων αναπαυσης και φυσικα πολλα αλλα αλλα και το αποκορυφωμα της νεας εποχης βγενο για την OA και τους πιλοτους οτι οποιος αρρωστησει και χασει το πιστοποιητικο υγειας θα απολυεται χωρις αποζημιωση....

τι γινεται σημερα λοιπον ?
ψαχνουν πληρωματα απο τους πιλοτους των ελικοφορων για να εκπαιδευτουν στα Q400 και δεν πηγαινει σχεδον κανενας με εξαιρεση καποιους συγκεκριμενους στον χωρο....
η συντριπτικη πλειοψηφια των πιλοτων θα παει μαλλον σε αλλες οργανικες θεσεις του υπουργειου μεταφορων

και ο ελληνικος λαος θα εχει μια εταιρεια η οποια μονο κατ ονομα θα ειναι ΟΑ και που εγω της ευχομαι να διατηρησει την ιδια ασφαλεια πτησεων οπως ειχε μεχρι τωρα στα τοσα χρονια της παρουσιας της στους αιθερες ....
 

vakis

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.092
Κριτικές
8
Like
20
Πόντοι
16
Μαλλον ο συναγωνιστης Arcans πρεπει να ειναι λιγωτερο συγκρατημενος οταν μιλαει για τον νεο κοσκοτα της χωρας μας και ειδικα οταν παραθετει δελτια τυπου της επομενης ισως μεγαλης απατης σε βαρος του ελληνικου λαου.
Δεν θα πω τιποτε για τον ΟΤΕ γιατι απο οτι διαβασα το θεμα εχει ηδη αναλυθει αρκετα ας μιλησουμε ομως για την ΟΑ.

Οπως ειναι γνωστο εδω και λιγα χρονια η ΟΑ δεν ειναι στις πτησεις εσωτερικου η πρωτη δυναμη αλλα δυστυχως κοιταει την Aegean να αναπτυσεται...
βασικος λογος αυτης της αναπτυξης της Αιγαιου ειναι οι ανταγωνιστικοι τυποι αεροσκαφων που υπαρχουν στις πτησεις. Γινομαι πιο επεξηγηματικος η ΟΑ εχει να παραταξει στο εσωτερικο δικτυο τους εξης τυπους αεροσκαφων
 
ΒΟΕΙΝG 737-300/400
ATR - 42
ATR - 72
DASH - 8    οι τρεις τελευταιοι τυποι ειναι ελικοφορα που αυτα εχουν περιπου το
            80% του εσωτερικου δικτυου αλλα και δυστυχως εχουν επισης τα ATR - 72
            και τις πτησεις για ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ - ΣΟΦΙΑ - ΤΙΡΑΝΑ - ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ -
            ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ απο ΑΘΗΝΑ
            καθως επισης και τα ATR - 42 (48 θεσεων) την πτηση για ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
            απο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
           
απο την αλλη μερια η Aegean εχει

AIRBUS 320/321
BOEING 737-300/400
CRJ
ολα τζετ και ειδικα τα αιρμπας ολοκαινουργια.

πεστε μου ενα λογο που θα επειθε καποιον επιβατη να ταξιδεψει με την ΟΑ οταν η Αιγαιου
περα απο οτιδηποτε αλλο σε πηγαινει στην πλειοψηφια με ολοκαινουργια αεροπλανα ακομη και τα CRJ τα πηρε το 1999 σε αντιθεση με τα αρχαια ATR της ΟΑ. Να μην σας αναφερω τεχνικες λεπτομερειες που θα σας κουρασουν απλα θα σας πω τον διαλογο της μητερας φιλου μου πιλοτου στην ΟΑ που προερχεται απο τις Μακεδονικες Αερογραμμες που του ειπε στο κινητο μολις προσγειωθηκε στην Μυτιληνη " αγορι μου αν ειναι να ξαναπεταξω με αυτο το μικρο (ATR-42) θα πω στην γυναικα σου να μου βγαζει εισητηριο με το καραβι...."

και ερχεται τωρα ο Βγενοπουλος ο οποιος θα σωσει την ΟΑ και προσλαμβανει καταρχην καποιον πρωην ηγετικο στελεχος της Aegean στην ομαδα τοτε που εκαναν με τις πλατες της αντιπολιτευσης και μετεπειτα κυβερνησης (βλεπε Μπακογιαννη αλλα και τον μετεπειτα σωτηρα της ΟΑ Χατζηδακι (ηταν ευρωβουλευτης της ΝΔ)) τα υπομνηματα εναντια στην ΟΑ αλλα και τις Μακεδονικες...

μετα συνεχιζει με την αγορα των Q400 τα οποια ναι ειναι πιο εξελιγμενα ελικοφορα σε σχεση με τα ATR που εχει τωρα η ΟΑ αλλα δεν παυουν να ειναι ελικοφορα και φυσικα αυτοι οι επιβατες που δοκιμασαν το AIRBUS απλα δεν θα ξαναγυρισουν τελος.
Να μην αναφερω το ειδικο μερος της συμβασης που λεει ρητα πως σε τρεις μηνες μετα την νεα κυβερνηση μπορει να επιστραφει η εταιρεια στο κρατος αλλα σιγουρα μαζι με τα Q400 με οτι αυτο συνεπαγεται... δεν λεω αλλα σχετικα γιατι ειναι ποινικα κολασιμα ....

παμε στο προσωπικο τωρα και ειδικωτερα στους πιλοτους.
Ερχεται λοιπον η mig και λεει καντε αιτησεις εσεις που πετατε ηδη στην εταιρεια αν θελετα να ξαναπεταξετε πολλοι για να μην πω ολοι καταλαβαν τι προκειται να γινει μετα τις αιτησεις εγινε μια προφορικη αξιολογηση την οποια εκαναν διαφοροι μεταξυ των οποιων ενας συνταξιουχος της ΟΑ, μια ψυχολογος, η γυναικα του βγενο ,ο πρωην αρχιχειριστης του ATR και το αποκορυφωμα ενας χειριστης απο την Aegean που θα ειναι και αρχιχειριστης ο οποιος στην Aegean δεν ηταν και δεν ειναι ουτε εκπαιδευτης και εχει τουλαχιστον 1500 με 2000 ωρες πτησης λιγοτερες απο τους παλιους συγκυβερνητες της ΟΑ, περιττο να τονισω οτι για υπερατλαντικα ταξιδια καμμια σχεση λοιπον τα συμπερασματα δικα σας....
τωρα να αναφερω αν ειχε κοπει στον διαγωνισμο της ΟΑ του 1990 ειναι δευτερευουσης σημασιας....  
και αφου τελειωσε και η προφορικη συνεντευξη ερχεται το αποκορυφωμα το νεο συμβολαιο με περικοπες μισθου αλλα και ημερων αναπαυσης και φυσικα πολλα αλλα αλλα και το αποκορυφωμα της νεας εποχης βγενο για την OA και τους πιλοτους οτι οποιος αρρωστησει και χασει το πιστοποιητικο υγειας θα απολυεται χωρις αποζημιωση....

τι γινεται σημερα λοιπον ?
ψαχνουν πληρωματα απο τους πιλοτους των ελικοφορων για να εκπαιδευτουν στα Q400 και δεν πηγαινει σχεδον κανενας με εξαιρεση καποιους συγκεκριμενους στον χωρο....
η συντριπτικη πλειοψηφια των πιλοτων θα παει μαλλον σε αλλες οργανικες θεσεις του υπουργειου μεταφορων

και ο ελληνικος λαος θα εχει μια εταιρεια η οποια μονο κατ ονομα θα ειναι ΟΑ και που εγω της ευχομαι να διατηρησει την ιδια ασφαλεια πτησεων οπως ειχε μεχρι τωρα στα τοσα χρονια της παρουσιας της στους αιθερες ....
 

arcansR

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουν 2009
Μηνύματα
1.008
Like
0
Πόντοι
16
Μαλλον ο συναγωνιστης Arcans πρεπει να ειναι λιγωτερο συγκρατημενος οταν μιλαει για τον νεο κοσκοτα της χωρας μας και ειδικα οταν παραθετει δελτια τυπου της επομενης ισως μεγαλης απατης σε βαρος του ελληνικου λαου.
Δεν θα πω τιποτε για τον ΟΤΕ γιατι απο οτι διαβασα το θεμα εχει ηδη αναλυθει αρκετα ας μιλησουμε ομως για την ΟΑ.

Οπως ειναι γνωστο εδω και λιγα χρονια η ΟΑ δεν ειναι στις πτησεις εσωτερικου η πρωτη δυναμη αλλα δυστυχως κοιταει την Aegean να αναπτυσεται...
βασικος λογος αυτης της αναπτυξης της Αιγαιου ειναι οι ανταγωνιστικοι τυποι αεροσκαφων που υπαρχουν στις πτησεις. Γινομαι πιο επεξηγηματικος η ΟΑ εχει να παραταξει στο εσωτερικο δικτυο τους εξης τυπους αεροσκαφων
 
ΒΟΕΙΝG 737-300/400
ATR - 42
ATR - 72
DASH - 8    οι τρεις τελευταιοι τυποι ειναι ελικοφορα που αυτα εχουν περιπου το
            80% του εσωτερικου δικτυου αλλα και δυστυχως εχουν επισης τα ATR - 72
            και τις πτησεις για ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ - ΣΟΦΙΑ - ΤΙΡΑΝΑ - ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ -
            ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ απο ΑΘΗΝΑ
            καθως επισης και τα ATR - 42 (48 θεσεων) την πτηση για ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
            απο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
           
απο την αλλη μερια η Aegean εχει

AIRBUS 320/321
BOEING 737-300/400
CRJ
ολα τζετ και ειδικα τα αιρμπας ολοκαινουργια.

πεστε μου ενα λογο που θα επειθε καποιον επιβατη να ταξιδεψει με την ΟΑ οταν η Αιγαιου
περα απο οτιδηποτε αλλο σε πηγαινει στην πλειοψηφια με ολοκαινουργια αεροπλανα ακομη και τα CRJ τα πηρε το 1999 σε αντιθεση με τα αρχαια ATR της ΟΑ. Να μην σας αναφερω τεχνικες λεπτομερειες που θα σας κουρασουν απλα θα σας πω τον διαλογο της μητερας φιλου μου πιλοτου στην ΟΑ που προερχεται απο τις Μακεδονικες Αερογραμμες που του ειπε στο κινητο μολις προσγειωθηκε στην Μυτιληνη " αγορι μου αν ειναι να ξαναπεταξω με αυτο το μικρο (ATR-42) θα πω στην γυναικα σου να μου βγαζει εισητηριο με το καραβι...."

και ερχεται τωρα ο Βγενοπουλος ο οποιος θα σωσει την ΟΑ και προσλαμβανει καταρχην καποιον πρωην ηγετικο στελεχος της Aegean στην ομαδα τοτε που εκαναν με τις πλατες της αντιπολιτευσης και μετεπειτα κυβερνησης (βλεπε Μπακογιαννη αλλα και τον μετεπειτα σωτηρα της ΟΑ Χατζηδακι (ηταν ευρωβουλευτης της ΝΔ)) τα υπομνηματα εναντια στην ΟΑ αλλα και τις Μακεδονικες...

μετα συνεχιζει με την αγορα των Q400 τα οποια ναι ειναι πιο εξελιγμενα ελικοφορα σε σχεση με τα ATR που εχει τωρα η ΟΑ αλλα δεν παυουν να ειναι ελικοφορα και φυσικα αυτοι οι επιβατες που δοκιμασαν το AIRBUS απλα δεν θα ξαναγυρισουν τελος.
Να μην αναφερω το ειδικο μερος της συμβασης που λεει ρητα πως σε τρεις μηνες μετα την νεα κυβερνηση μπορει να επιστραφει η εταιρεια στο κρατος αλλα σιγουρα μαζι με τα Q400 με οτι αυτο συνεπαγεται... δεν λεω αλλα σχετικα γιατι ειναι ποινικα κολασιμα ....

παμε στο προσωπικο τωρα και ειδικωτερα στους πιλοτους.
Ερχεται λοιπον η mig και λεει καντε αιτησεις εσεις που πετατε ηδη στην εταιρεια αν θελετα να ξαναπεταξετε πολλοι για να μην πω ολοι καταλαβαν τι προκειται να γινει μετα τις αιτησεις εγινε μια προφορικη αξιολογηση την οποια εκαναν διαφοροι μεταξυ των οποιων ενας συνταξιουχος της ΟΑ, μια ψυχολογος, η γυναικα του βγενο ,ο πρωην αρχιχειριστης του ATR και το αποκορυφωμα ενας χειριστης απο την Aegean που θα ειναι και αρχιχειριστης ο οποιος στην Aegean δεν ηταν και δεν ειναι ουτε εκπαιδευτης και εχει τουλαχιστον 1500 με 2000 ωρες πτησης λιγοτερες απο τους παλιους συγκυβερνητες της ΟΑ, περιττο να τονισω οτι για υπερατλαντικα ταξιδια καμμια σχεση λοιπον τα συμπερασματα δικα σας....
τωρα να αναφερω αν ειχε κοπει στον διαγωνισμο της ΟΑ του 1990 ειναι δευτερευουσης σημασιας....   
και αφου τελειωσε και η προφορικη συνεντευξη ερχεται το αποκορυφωμα το νεο συμβολαιο με περικοπες μισθου αλλα και ημερων αναπαυσης και φυσικα πολλα αλλα αλλα και το αποκορυφωμα της νεας εποχης βγενο για την OA και τους πιλοτους οτι οποιος αρρωστησει και χασει το πιστοποιητικο υγειας θα απολυεται χωρις αποζημιωση....

τι γινεται σημερα λοιπον ?
ψαχνουν πληρωματα απο τους πιλοτους των ελικοφορων για να εκπαιδευτουν στα Q400 και δεν πηγαινει σχεδον κανενας με εξαιρεση καποιους συγκεκριμενους στον χωρο....
η συντριπτικη πλειοψηφια των πιλοτων θα παει μαλλον σε αλλες οργανικες θεσεις του υπουργειου μεταφορων

και ο ελληνικος λαος θα εχει μια εταιρεια η οποια μονο κατ ονομα θα ειναι ΟΑ και που εγω της ευχομαι να διατηρησει την ιδια ασφαλεια πτησεων οπως ειχε μεχρι τωρα στα τοσα χρονια της παρουσιας της στους αιθερες ....
φιλαρακο εμας δεν μας ενδιαφερουν αυτα.εμεις λεμε οτι το κρατος γλιτωσε απο αυτην τη πουτανα.τοσα χρονια δηλαδη σου αρεζε αυτη η κατασταση?
 

vakis

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.092
Κριτικές
8
Like
20
Πόντοι
16
οχι βεβαια και φυσικα δεν μου αρεσε.
Αλλα δεν μπορεις να λες πουτανα την ασφαλεστερη εταιρεια στον κοσμο
που στο κατω κατω δεν φταει η εταιρεια για τις μαλακιες της ελληνικης κυβερνησης με αυτα που εκανε και μιλαω παντα και για τα δυο κομματα. Ομως δεν μπορω να καταλαβω ακομη την επιμονη σου για την μιγκ μηπως εισαι υποψηφιος και ονειρευεσαι το σημα της ΟΑ ?
 

arcansR

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουν 2009
Μηνύματα
1.008
Like
0
Πόντοι
16
οχι βεβαια και φυσικα δεν μου αρεσε.
Αλλα δεν μπορεις να λες πουτανα την ασφαλεστερη εταιρεια στον κοσμο
που στο κατω κατω δεν φταει η εταιρεια για τις μαλακιες της ελληνικης κυβερνησης με αυτα που εκανε και μιλαω παντα και για τα δυο κομματα. Ομως δεν μπορω να καταλαβω ακομη την επιμονη σου για την μιγκ μηπως εισαι υποψηφιος και ονειρευεσαι το σημα της ΟΑ ?
καμια σχεση φιλε με τιν μιγκ εγω.απλα βλεπω οτι ο βγενο παιζει μια χαρα τις δουλειες του.και να θυμηθεις οτι μολις ξεκινησει να πεταει κανονικα η ολυμπιακη ο βγενο θα ριξει τις τιμες και θα τους κανει καλο παιχνδι σε ολα τα λαμογια.
 

vakis

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.092
Κριτικές
8
Like
20
Πόντοι
16
για να ξεκινησει πρεπει να βρει πιλοτους πρωτα......
χθες ειπε για μισθμενα απο το εξωτερικο Q400 με ξενους πιλοτους και πραγματικα περιμενω να δω πως θα προσγειωθουν αυτοι οι τυποι στα περισσοτερα ελληνικα αεροδρομια με τους ανεμους που εχουμε εδω σαν χωρα, και φυσικα να μην μιλησω για τα νησια που πολλες φορες δεν δουλευουν ουτε τα απαραιτητα ραδιοβοηθηματα θα εχει πολυ ενδιαφερον....
πιστευω οτι μετα την πρωτη επαφη με την χωρα μας οι μισες πτησεις θα ακυρωνονται...
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.469
Like
200
Πόντοι
866
καμια σχεση φιλε με τιν μιγκ εγω.απλα βλεπω οτι ο βγενο παιζει μια χαρα τις δουλειες του.και να θυμηθεις οτι μολις ξεκινησει να πεταει κανονικα η ολυμπιακη ο βγενο θα ριξει τις τιμες και θα τους κανει καλο παιχνδι σε ολα τα λαμογια.
θα βαλει και απευθειας πτηση για κολομβια τυπε μου :rockon: :rockon:
 

vakis

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.092
Κριτικές
8
Like
20
Πόντοι
16
ξερεις τον διαλογο που ειχε με τον Γιαννακοπουλο οταν τους ειπε οτι η μιγκ θελει να παρει τον Παναθηναικο?
αληθεια γιατι μετα τον διαλογο αυτον επαψε να ειναι αντιπροεδρος της μιγκ και εγινε προεδρος?
 

vakis

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.092
Κριτικές
8
Like
20
Πόντοι
16
λοιπον συναγωνιστες καλο βραδυ και μην πιστευετε σε σωτηρες
αυτοι υπαρχουν μονο στα παραμυθια της ΝΔ
 

hunter1000

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2007
Μηνύματα
1.636
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
16
Απο οτι φαινετε η ΟΑ θα εχει την ιδια τυχη με τον ελευθερο τυπο  αργα η γρηγορα θα κληση , και γιατι οχι , τα αεροπλανα περνανε στην EAGIAN και ο βασιλακης θα κληση την ΟΑ με μονο 170 εκατομιρια ευρο  τοσο ειναι το κοστος του νεο αεροσκαφουε του Γαλλου προεδρου .ΖΗΤΩ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΙΑ .............................πουλημενοι.
 

arcansR

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουν 2009
Μηνύματα
1.008
Like
0
Πόντοι
16
Απο οτι φαινετε η ΟΑ θα εχει την ιδια τυχη με τον ελευθερο τυπο  αργα η γρηγορα θα κληση , και γιατι οχι , τα αεροπλανα περνανε στην EAGIAN και ο βασιλακης θα κληση την ΟΑ με μονο 170 εκατομιρια ευρο  τοσο ειναι το κοστος του νεο αεροσκαφουε του Γαλλου προεδρου .ΖΗΤΩ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΙΑ .............................πουλημενοι.
ο βγενο δεν ειναι μαλακας φιλε.μονο να μην γαμηση και τον βασιλακη στο τελος.
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.266
Κριτικές
3
Like
1.443
Πόντοι
566
λοιπον συναγωνιστες καλο βραδυ και μην πιστευετε σε σωτηρες
αυτοι υπαρχουν μονο στα παραμυθια της ΝΔ

... θυμόμαστε και τους σωτήρες του ΠΑΣΟΚ, που ήδη ακονίζουν τα μαχαίρια για την άλωση του κράτους....

...ο Βγενόπουλος δεν έχει κομματικές εξαρτήσεις ούτε από ΝΔ ούτε από ΠΑΣΟΚ....
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
οχι βεβαια και φυσικα δεν μου αρεσε.
Αλλα δεν μπορεις να λες πουτανα την ασφαλεστερη εταιρεια στον κοσμο
που στο κατω κατω δεν φταει η εταιρεια για τις μαλακιες της ελληνικης κυβερνησης με αυτα που εκανε και μιλαω παντα και για τα δυο κομματα. Ομως δεν μπορω να καταλαβω ακομη την επιμονη σου για την μιγκ μηπως εισαι υποψηφιος και ονειρευεσαι το σημα της ΟΑ ?

Λες πολλές ανακρίβειες. Καταρχήν η Ο.Α. η "ασφαλέστερη εταιρεία" έχει στο ενεργητικό της ήδη το ατύχημα με το ΥS -11 στην Κερατέα, στη Βούλα και την Κοζάνη.Επίσης το ατύχημα του 89 με το Shorts 330 στη Σάμο. Eπομένως δεν είναι ότι είναι ασφαλής και ο Βγενόπουλος θα την καταστήσει μη ασφαλή. Βέβαια η Τεχνική Βάση της Ο.Α. είναι από τις καλύτερες και τις πλέον αξιόπιστες, πλην όμως τα ατυχηματάκια της τα έχει στο ενεργητικό της και η Ο.Α.

Όσο για την επιλογή ΑΤR. Η επιλογή ενός αεροσκάφους έχει να κάνει με το κόστος ανά επιβάτη, την πληρότητα κλπ. Τελικά για το αν συμφέρει η όχι. Το ίδιο και με την επιλογή των Q 400 της Bomardier.Δεν έχει καμία σημασία για την ασφάλεια της πτήσης αν το αεροσκάφος είναι jet ή ελικοφόρο. Απλά το ελικοφόρο είναι ελαφρώς πιο αργό. Για την απόκτηση ενός αεροσκάφους συνυπολογίζονται παράγοντες όπως το κόστος καυσίμων, συντήρησης, στους πόσους κύκλους "αντέχει" ο κινητήρας κλπ κλπ. ( μη τα λέω με λεπτομέρειες). Τα ATR είναι καλά αεροσκάφη για αυτές τις αποστάσεις ικανά να βγάζουν καλή αγγαρεία. Το πρόβλημα θα έλεγα περισσότερο είναι στον κάπως γερασμένο στόλο των Boeing 737.
Βέβαια για ένα πρώτο βήμα επιλέγονται τα Q 400 και Q 800 ( όχι η άριστη κατά τη γνώμη μου αλλά έχουν τα πλεονεκτήματά τους). Αλλά ενδεχομένως να ακολουθήσουν νέα Boeing 737 ΝG ( New Generation). Κάτι που θα είναι κίνηση ματ σε σχέση με τα Airbus Α 320 της Αegean.

Δε μπορείς να συγκρίνεις Aegean με Ο.Α. Καταρχήν ο Ο.Α. είναι διαφορετικό μέγεθος. Ας κάνει και η Aegean την πρώτη της long haul πτήση και ας πάρει το πρώτο long range αεροσκάφος και μετά το συζητάμε. Προς το παρόν πετάει μόνο Ευρώπη. Η Ο.Α. αν και έκοψε αρκετά long haul δρομολόγια ωστόσο πετάει για Η.Π.Α, Καναδά και Γιοχάνεσμπουργκ.

Και διατηρεί στο στόλο της 4 ιδιόκτητα Airbus A 340 -300 τετρακινητήρια. Μαλακία της βέβαια που δεν έχει πλέον τα Αirbus A 300. Επίσης είναι πιθανό να αποκτήσει ( επιτέλους ) και twin long haul κάνα Βoeing 767 ή και 777.( 767 ήταν να πάρει παλιότερα αλλά κατέληξε στα Α340).Μεγάλη απώλεια επίσης ( λόγω πρεστίζ κυρίως) που δεν έχει πλέον τα 747.

Επομένως μη κρίνεις μια εταιρεία από το αν έχει ελικοφόρα ή όχι. Καμιά σχέση. Και για να στο πω πιο απλά. Για την Ολυμπιακή το ζήτημα είναι να ξαναβρεθεί στο Narita του Τόκυο ή στο Πεκίνο ή στη Μελβούρνη. Aς δούμε και το livery της Aegean στη Νέα Υόρκη και μετά το ξανασυζητάμε. Και ας δούμε με 4κινητήριο ή 767 ή 777  την Aegean.Βέβαια μεγάλο βήμα για την Aegean ήταν πρόσφατη είσοδός της στη Star Alliance. Αλλά και η Ολυμπιακή μετά από αυτό θα απαντήσει δυναμικά.

Να μαθαίνουμε τι λέμε και όχι να λέμε ότι μπαρούφα ναναι για να δικαιολογήσουμε την κομματική μας θέση. Επίσης ο Βγενόπουλος στα αρχίδια του αν εσείς και εγώ γουστάρουμε ή όχι αυτά που κάνει. Και αυτά για πρωθυπουργός εμείς τα λέμε. Ο ίδιος δεν έχει πει ποτέ κάτι τέτοιο. Οπότε ούτε για πολιτικός πάει ούτε ενδιαφέρεται για τη γνώμη καθενός από εμάς. Την τσέπη του κοιτάει και καλά κάνει.
 

hunter1000

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2007
Μηνύματα
1.636
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
16
καλα μεγαλε εχεις πεταξει στην Σαμο με ΑΤR και 737 να δεις την διαφορα , ρωτα τους μαλακες που  πετανε , εαν εχει αερα και εισαι μεσα στο ΑΤR τα βλεπεις ολα , και τον τουρκο το φανταρο επανω στο νισακι , ενω το 737 καθετε σαν κοτουλα ,
πρωσοπικα δεν εχω λογο να ξαναπεταξω οποτε στα αρχιδια μου , κοιταξτε οι υποστιριχτες της νεας ολυμπιακης οταν θα στουκαρει κανενα μην εχετε κανενα δικο σας μεσα , γιατι θα σας περνουν τα καναλια οταν θα λετε μαλακιες .
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
καλα μεγαλε εχεις πεταξει στην Σαμο με ΑΤR και 737 να δεις την διαφορα , ρωτα τους μαλακες που  πετανε , εαν εχει αερα και εισαι μεσα στο ΑΤR τα βλεπεις ολα , και τον τουρκο το φανταρο επανω στο νισακι , ενω το 737 καθετε σαν κοτουλα ,
πρωσοπικα δεν εχω λογο να ξαναπεταξω οποτε στα αρχιδια μου , κοιταξτε οι υποστιριχτες της νεας ολυμπιακης οταν θα στουκαρει κανενα μην εχετε κανενα δικο σας μεσα , γιατι θα σας περνουν τα καναλια οταν θα λετε μαλακιες .

Το αεροδρόμιο της Σάμου είναι δύσκολο. Ο αέρας το επηρεάζει είτε είναι Boeing είτε ATR. Δες στο youtube βιντεάκια με τίτλο "crosswinds". Κοίτα ιδιαίτερα το αεροδρόμιο του Hong Kong. Να δεις πως κάτι τέρατα 777 και 747 προσγειώνονται και παρασέρνονται σα να είναι παιχνιδάκια! Τι σχέση έχει ο τρόπος προώθησης με την ασφάλεια δε μπορώ να καταλάβω ειλικρινά! Για εξήγησέ το λίγο αυτό τεχνικά!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom