μαιντ ακομα σκεφτομαι το ποστ σου με τους πορτιερηδες κ τις ουρες εξω απο τα μαγαζια
που εχουν το υφακι οτι σου κανουν χαρη που σε αφηνουν να μπεις στο μπουρδελακι τους
αυτο το υφακι μαρκετινγκ πιστευεις τους το μαθαινουν τα αφεντικα οταν ξεκινανε δουλεια στη νυχτα? σαν κολπο εμμεση διαφημισης
Σιγουρα !! Τα αφεντικα μπορει εμπειρικα να το εχουν μαθει και να δινουν αναλογες οδηγιες.
Ειναι ομως βασικος κανονας στο marketing !! Και το βλεπεις σε πολλες περιπτωσεις.
Πολλοί φίλοι θα έχουν προσέξει ότι οποτεδήποτε σε κάποιο αγαθό η σε κάποια υπηρεσία εμποδίζεται η περιορίζεται η πρόσβαση, οι άνθρωποι στη κυριολεξία επικεντρώνονται πάνω του παθιασμένα λες και το συγκεκριμμένο αγαθό η η συγκεκριμμένη υπηρεσία αποτελεί την απόλυτη έλλειψη της ζωής τους. Λες και αν το αποκτήσουν η αν το ''γευθούν'' θα πάνε στο παράδεισο.
Παραδείγματα πολλά. Υπάρχουν στην Αμερική και στη Δυτική Ευρώπη άνθρωποι που ξενυχτάνε έξω απο πολυκαταστήματα για να είναι οι πρώτοι η απο τους πρώτους που θα ψωνίσουν στη περίοδο των εκπτώσεων. Αλλο παράδειγμα. Ανθρωποι που κατασκηνώνουν υπαιθρίως έξω απο τα γκισε πώλησης εισητηρίων για να πάρουν ένα εισητήριο για μια συναυλία, η για ένα ποδοσφαιρικό αγώνα. Η στα ''in'' clubs δεν γίνεται να μπείς αν δεν περιμένεις στην ουρά. Για να σου κάνουν την τιμή να τους πληρώσεις και να μπείς στο '' παράδεισό'' τους θα πρέπει να περιμένεις και ένα μισάωρο στην ουρά ( ώστε να γίνεις η ζωντανή τους διαφήμιση ). Οσο μεγαλύτερη η ουρά, τόσο μεγαλύτερη η προθυμία κάποιων να συμμετέχουν σε αυτή.
Υπαρχουν σνθρωποι με χαμηλα εισοδηματα που θα τρεξουν να μπουν δε λιστες για να παρουν πρωτοι το καινοργιο iphone.
Θεμα ψυχολογιας ειναι που οι πωλητες και οι μαρκετιστες το εκμεταλευονται !!