Νέα

Βενζίνη vs Ντίζελ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα hitman7771
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 96
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
OP
OP
hitman7771

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.354
Κριτικές
3
Like
97
Πόντοι
16
Το πετρέλαιο ήταν ανέκαθεν ελεύθερο από τη Βάρης-Κορωπίου και μετά...
Ο κινητήρας είναι σύγχρονος turbodiesel και παράγεται ακόμη.
Όσον αφορά τους μηχανικούς δεν τους χρειάστηκα ποτέ εκτός από τη βαλβίδα που προανέφερα με υπαίτιο το καύσιμο.
Τώρα λάδια φίλτρα που είναι η συντήρηση του diesel αλλάζεις και μόνος σου που λέει ο λόγος....    

ευχαριστημένος δηλαδή με ντίζελ..
 

maximilian

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2009
Μηνύματα
1.642
Like
30
Πόντοι
16
ευχαριστημένος δηλαδή με ντίζελ..

Αν δεν σε ενοχλεί ο αυξημένος θόρυβος και οι μειωμένες επιδόσεις (για νορμάλ μοντέλα) μην το σκέφτεσαι.
Οδήγηση μέχρι 3000 σαλ και πέμπτη στο κιβώτιο από τις 1500 σαλ...
 
OP
OP
hitman7771

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.354
Κριτικές
3
Like
97
Πόντοι
16
Αν δεν σε ενοχλεί ο αυξημένος θόρυβος και οι μειωμένες επιδόσεις (για νορμάλ μοντέλα) μην το σκέφτεσαι.
Οδήγηση μέχρι 3000 σαλ και πέμπτη στο κιβώτιο από τις 1500 σαλ...

Ο θόρυβος ισχύει όπως και με τα παλιά? Νόμιζα πως έχουν φτιάξει τη μόνωση της καμπίνας αλλά και πιο αθόρυβους κινητήρες πλέον.

Όσον αφορά την οδήγηση, όλοι σήμερα από ότι ακούω τουλάχιστον θεωρούν την οδήγηση του ντίζελ πιο απολαυστική λόγω ρεπρίζ
 

maximilian

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2009
Μηνύματα
1.642
Like
30
Πόντοι
16
Ο θόρυβος ισχύει όπως και με τα παλιά? Νόμιζα πως έχουν φτιάξει τη μόνωση της καμπίνας αλλά και πιο αθόρυβους κινητήρες πλέον.

Όσον αφορά την οδήγηση, όλοι σήμερα από ότι ακούω τουλάχιστον θεωρούν την οδήγηση του ντίζελ πιο απολαυστική λόγω ρεπρίζ

Καλό είναι να συγκρίνουμε ομοιογενή πράγματα. Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο βενζίνης είναι πιο αθόρυβο από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο diesel ίδιας κατηγορίας.

Η οδήγηση diesel είναι πιο άνετη από βενζίνη για αυτοκίνητα παρόμοιας ιπποδύναμης λόγω αυξημένης ροπής σε χαμηλές στροφές.
 

iceman1988

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.263
Κριτικές
81
Like
8.207
Πόντοι
7.865
Μάγκες υπάρχουν αυτοκίνητα και αυτοκίνητα και στις περισσότερες περιπτώσεις ότι πληρώνεις παίρνεις.Υπάρχει Dacia ντίζελ,υπάρχει Fiat ντίζελ,υπάρχει Citroen ντίζελ,υπάρχει και Mercedes ντίζελ.Εγώ έχω ένα Passat 1.9TDi...Μέχρι τώρα έχει βγάλει 120.000 km άνετα.Απο σέρβις πάμε μια χαρά,ζημιές δεν βγάζει,καίει ακόμα και κάτουρο(6 λίτρα/100km εντός πόλης-5 λίτρα και λιγότερο εκτός αν είσαι προσεκτικός),τραβάει και το Καραϊσκάκη,δεν κολώνει πουθενά,δεν σπάει,δεν χαλάει,αλλά κάνει περισσότερο θόρυβο σε σχέση με τα βενζινοκίνητα και κάθε σέρβις είναι πιο ακριβό,αν και γίνονται πιο αραιά,το οποίο θέλει εξειδικευμένο μηχανικό και όχι του κώλου τα εννιάμερα.Αν κάποιος θέλει ντίζελ,μην στραφεί σε οικονομικές λύσεις τύπου Citroen C2,C3 ή C130,γιατί θα πληρώσει περισσότερα μακρορόθεσμα.Επίσης ωραία ντίζελ βγάζουν και οι Ιταλοί,αλλά σε πιο ακριβά μοντέλα,όπως η Gulietta,αν και δεν τα προτείνω.
 
OP
OP
hitman7771

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.354
Κριτικές
3
Like
97
Πόντοι
16
Μάγκες υπάρχουν αυτοκίνητα και αυτοκίνητα και στις περισσότερες περιπτώσεις ότι πληρώνεις παίρνεις.Υπάρχει Dacia ντίζελ,υπάρχει Fiat ντίζελ,υπάρχει Citroen ντίζελ,υπάρχει και Mercedes ντίζελ.Εγώ έχω ένα Passat 1.9TDi...Μέχρι τώρα έχει βγάλει 120.000 km άνετα.Απο σέρβις πάμε μια χαρά,ζημιές δεν βγάζει,καίει ακόμα και κάτουρο(6 λίτρα/100km εντός πόλης-5 λίτρα και λιγότερο εκτός αν είσαι προσεκτικός),τραβάει και το Καραϊσκάκη,δεν κολώνει πουθενά,δεν σπάει,δεν χαλάει,αλλά κάνει περισσότερο θόρυβο σε σχέση με τα βενζινοκίνητα και κάθε σέρβις είναι πιο ακριβό,αν και γίνονται πιο αραιά,το οποίο θέλει εξειδικευμένο μηχανικό και όχι του κώλου τα εννιάμερα.Αν κάποιος θέλει ντίζελ,μην στραφεί σε οικονομικές λύσεις τύπου Citroen C2,C3 ή C130,γιατί θα πληρώσει περισσότερα μακρορόθεσμα.Επίσης ωραία ντίζελ βγάζουν και οι Ιταλοί,αλλά σε πιο ακριβά μοντέλα,όπως η Gulietta,αν και δεν τα προτείνω.


Το δικό σου τι μοντέλο είναι?  Είναι Euro 5 με τα νέα φίλτρα dpf ? Γιατί τα περισσότερα προβλήματα τα βγάζουν τα καινούργια ντίζελ που δεν καίνε και κάτουρο. Τα παλιά που καίγανε ότι να ναι ήταν πολύ καλύτερα από άποψη βλαβών τουλάχιστον. Στο θέμα της οικονομίας αν συνυπολογίσεις την χαμηλότερη κατανάλωση λόγω ντίζελ, διαφορά τιμής με βενζίνης στο καύσιμο, διαφορά τιμής στην αγορά (πιο ακριβό ντίζελ), σέρβις κλπ κλπ... τελικά οικονομικά τι σε συμφέρει?

Εγώ προσωπικά το hyundai i30 ζαχαρώνω. 1.4 βενζίνη ή ντίζελ.
 

bourdeliotis

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
3.366
Κριτικές
23
Like
5
Πόντοι
26
εχω το ι30 βενζινη, ο αδερφος μου το ι30 ντιζελ. παρε το ντιζελ να μην σκεφτεσαι το κοστος στην μετακινηση, 8 λιτρα καιω εγω 5 αυτος και με τιμη μικροτερη
 
OP
OP
hitman7771

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.354
Κριτικές
3
Like
97
Πόντοι
16
εχω το ι30 βενζινη, ο αδερφος μου το ι30 ντιζελ. παρε το ντιζελ να μην σκεφτεσαι το κοστος στην μετακινηση, 8 λιτρα καιω εγω 5 αυτος και με τιμη μικροτερη

Παίζει να είσαι και ο πιο σωστός για συμβουλές τότε. Κοίτα τον προβληματισμό μου. Καταρχάς το ντίζελ έχει χαμηλότερα τέλη. Ελεύθερο δακτύλιο.  Ενώ το βενζίνης έχει η έκδοση comfort 140ευρώ τέλη (ρύπους 139, μπαίνει και δακτύλιο), ενώ η έκδοση style έχει τέλη 240ευρώ (ρύπους 142, λόγω ζαντών).

Και λέω μέσα μουν να πήγαινα προς το comfort και να έβαζα ζάντες μετά εγώ. Έτσι και στην άδεια θα είμαι κομπλέ.
Ευχαριστημένος από το αμάξι εσύ? ποια έκδοση έχεις? Πόσα χρόνια έχετε το αμάξι και εσύ και ο αδερφός σου? Καύσιμο από που βάζετε? Όπου να ναι εκείνος? Το θέμα είναι ότι στα ντίζελ αν σου βγάλει τη βλάβη θα στη βγάλει πιο μετά... εκεί η απόσβεση τελικά θα έχει γίνει?
 

bourdeliotis

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
3.366
Κριτικές
23
Like
5
Πόντοι
26
το βενζινης απο το 2008 δεν εβγαλε τιποτα, το ντιζελ ουτε ενα χρονο. αλλα τα χιουνταη γενικα δεν βγαζουν προβληματα μη φοβασαι ορμα ντιζελ, αν δεν αξιζαν τα λεφτα τους οι επαγγελματιες βενζινη θα παιρνανε
 
OP
OP
hitman7771

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.354
Κριτικές
3
Like
97
Πόντοι
16
το βενζινης απο το 2008 δεν εβγαλε τιποτα, το ντιζελ ουτε ενα χρονο. αλλα τα χιουνταη γενικα δεν βγαζουν προβληματα μη φοβασαι ορμα ντιζελ, αν δεν αξιζαν τα λεφτα τους οι επαγγελματιες βενζινη θα παιρνανε

Από ότι ξέρω οι επαγγελματίες τα πηγαίνουν και αλλού για σέρβις, έχουν άλλες τιμές και δικά τους πρατήρια που τα ξέρουν. Εγώ μέχρι να κάνω τις απόπειρες να βρώ το καλό πρατήριο την κάτσαμε τη βάρκα.
Τα χιουντάει όντως δε βγάζουν βλάβες, αλλά αυτό με τα ντίζελ είναι πέρα από τζαπάν κορέα κλπ κλπ. Έχει να κάνει καθαρά με καύσιμο. ΑΚι επειδή έχω διαβάσει πολλά περί βλαβών και από χιουντάει και του γκρούπ και από πολλούς, νιώθω ότι είναι όπως είχε γράψει κάποιος ότι σα να μπαίνεις στο καζίνο μεθυσμένος.

Διάβασε αν θέλεις..
 

Φ45

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Αυγ 2007
Μηνύματα
282
Κριτικές
24
Like
1.345
Πόντοι
5.960
Όπως έχει αναφερθεί, παίζει ρόλο και οι διαδρομές που θα κάνεις. Μικρές διαδρομές εντός πόλης ταιριάζουν καλύτερα σε βενζϊνη (και ακόμα καλύτερα σε μικρού κυβισμού ατμοσφαιρικό) και μεγαλύτερες διαδρομές σε ανοιχτό δρόμο σε ντίζελ.
Εντός πόλης είναι λίγοι κινητήρες μικρών ντίζελ που έχουν πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλό θόρυβο. Καλά λόγια έχω ακούσει για τους ιαπωνέζικους (honda, toyota και ο 1.5dci των renault/nissan), αλλά δεν έχω οδηγήσει κάποιο.
 
OP
OP
hitman7771

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.354
Κριτικές
3
Like
97
Πόντοι
16
Όπως έχει αναφερθεί, παίζει ρόλο και οι διαδρομές που θα κάνεις. Μικρές διαδρομές εντός πόλης ταιριάζουν καλύτερα σε βενζϊνη (και ακόμα καλύτερα σε μικρού κυβισμού ατμοσφαιρικό) και μεγαλύτερες διαδρομές σε ανοιχτό δρόμο σε ντίζελ.
Εντός πόλης είναι λίγοι κινητήρες μικρών ντίζελ που έχουν πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλό θόρυβο. Καλά λόγια έχω ακούσει για τους ιαπωνέζικους (honda, toyota και ο 1.5dci των renault/nissan), αλλά δεν έχω οδηγήσει κάποιο.

Οι διαδρομές που πέρα από λίγα ταξιδάκια είναι εντός πόλης γενικότερα. Κατανάλωση να κάνω 15 τον χρόνο στο περίπου. Μπορεί και λιγότερα ανάλογα τη χρονιά και τις υποχρεώσεις. Απλά επειδή το αμάξι δεν το θέλω για λίγα χρόνια αλλά για να το φτάσω μέχρι απόσυρση πάλι, ξέρω ότι με τα χιλιόμετρα κάποια στιγμή θα τα κάνω. Αλλά τη βλάβη φοβάμαι.

Κανένας με άσχημη εμπειρία δεν υπάρχει από ότι βλέπω.. Άρα με βλέπω ντίζελ +2000 αγορά, άρα πρέπει να κάνω οικονομία γαμώτο !
 

iceman1988

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.263
Κριτικές
81
Like
8.207
Πόντοι
7.865
Μάγκες υπάρχουν αυτοκίνητα και αυτοκίνητα και στις περισσότερες περιπτώσεις ότι πληρώνεις παίρνεις.Υπάρχει Dacia ντίζελ,υπάρχει Fiat ντίζελ,υπάρχει Citroen ντίζελ,υπάρχει και Mercedes ντίζελ.Εγώ έχω ένα Passat 1.9TDi...Μέχρι τώρα έχει βγάλει 120.000 km άνετα.Απο σέρβις πάμε μια χαρά,ζημιές δεν βγάζει,καίει ακόμα και κάτουρο(6 λίτρα/100km εντός πόλης-5 λίτρα και λιγότερο εκτός αν είσαι προσεκτικός),τραβάει και το Καραϊσκάκη,δεν κολώνει πουθενά,δεν σπάει,δεν χαλάει,αλλά κάνει περισσότερο θόρυβο σε σχέση με τα βενζινοκίνητα και κάθε σέρβις είναι πιο ακριβό,αν και γίνονται πιο αραιά,το οποίο θέλει εξειδικευμένο μηχανικό και όχι του κώλου τα εννιάμερα.Αν κάποιος θέλει ντίζελ,μην στραφεί σε οικονομικές λύσεις τύπου Citroen C2,C3 ή C130,γιατί θα πληρώσει περισσότερα μακρορόθεσμα.Επίσης ωραία ντίζελ βγάζουν και οι Ιταλοί,αλλά σε πιο ακριβά μοντέλα,όπως η Gulietta,αν και δεν τα προτείνω.
Μοντέλο του 2005 είναι...Δεν ξέρω για φίλτρα και τέτοια,αλλά ξέρω ότι δεν είναι σαν κάτι μπουρούχες που κυκλοφορούν τώρα.Επίσης τό πήρα τότε ντίζελ,ένεκα του γεγονότος ότι το είχα ως αγροτικό (δεν είμαι αγρότης,αλλά έχω κάτι χωράφια) και το προτίμησα λόγω των μετακινήσεων που έχω για λόγους αναψυχής.Πραγματικά έχω γλυτώσει πολλά λεφτά απο καύσιμα και οι βλάβη που έβγαλε μέχρι τώρα είναι στα αμορτισές λόγω των γαμάτων δρόμων της Ελλάδας.Αλλά έβαλα κάτι κίτρινα Bilstein,μετά απο παρότρυνση του υιού μου και καθάρισα.Μηχανικά είμαι κο,πλέ κατα τα άλλα.
 

Φ45

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Αυγ 2007
Μηνύματα
282
Κριτικές
24
Like
1.345
Πόντοι
5.960
Οι διαδρομές που πέρα από λίγα ταξιδάκια είναι εντός πόλης γενικότερα. Κατανάλωση να κάνω 15 τον χρόνο στο περίπου. Μπορεί και λιγότερα ανάλογα τη χρονιά και τις υποχρεώσεις. Απλά επειδή το αμάξι δεν το θέλω για λίγα χρόνια αλλά για να το φτάσω μέχρι απόσυρση πάλι, ξέρω ότι με τα χιλιόμετρα κάποια στιγμή θα τα κάνω.

Με αυτά που λες, πέφτει και σαν χρήση ανάμεσα στις δύο επιλογές. Πήγαινε κάνε test drive μερικά diesel για να δεις τη λειτουργία τους και τα ξαναλέμε.
Πλέον στα καινούρια υπάρχουν βλάβες και στα βενζινοκίνητα με πολλαπλασιαστές, μπεκ, εγκεφαλάκια και φυσικά τις τουρμπίνες. Δεν την γλιτώνεις στα σίγουρα. Η διαφορά είναι μικρή αλλά καλύπτεται από την εξοικονόμηση από το κόστος χρήσης (στην δική σου περίπτωση σχετικά μικρή αλλά και πάλι θα καλύπτεται).
Πιο πολύ εγώ θα κοιτούσα τη γενικότερη λειτουργία του στην καθημερινή μου χρήση.

Αλλιώς οικονομοτεχνικά για τη χρήση που θες μια χαρά συμφαίρει  και ένα μεταχειρισμένο ατμοσφαιρικό γιαπωνέζικο 6-7 χρόνων με λίγα χλμ, που βρίσκεις σε αγγελίες. Δεν φεύγει και συνάλλαγμα εξωτερικό σε αυτήν την περίπτωση.
 
OP
OP
hitman7771

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.354
Κριτικές
3
Like
97
Πόντοι
16
Ψάχνοντας στο ίντερνετ, βρήκα γνώμες από ταρίφες για το ντίζελ. ΣΑς γράφω τι γράφει ένας ταρίφας. Είναι greeklish ,οπότε λίγο κατανόηση

"Με 2,500,000 χλμ στο ενεργητικο μου και απειρες δοκιμες με σχεδον ολα τα πετρελαια βελτιωτικα κτλ,η εμπειρια μου λεει οτι ο κατοχος πετρελειοκινητου παντα θα πρεπει να γεμιζει μονο απο 1 το πολυ 2 πρατηρια που εμπιστευετε ολα τα αλλα βελτιωτικα v[power κτλ τα ακουω βερεσε.Υποψιν οι πετρελειοκινητηρες εχουν βγει, για να παραγουν εργο με χαμηλη καταναλωση κυριως για επαγγελματιες οι οποιοι συνηθως 1 ρεζερβουαρ καταναλωνετε σε 2-3 μερες το πολυ εαν ο χρονος καταναλωσης ενος ρεζερβουαρ ειναι πολυ μεγαλος,αυτο σημαινει προβληματα και οτι βελτιωτικα να βαλετε αυτο που ειναι να παθει θα το παθει.Τα καινουργιας γενιας με cormorate ειναι λιγακι πιο ευαισθητα και καλο ειναι να ξερουμε οταν την παθουμε, απο που την παθαμε γεμιζοντας παντα αυστηρα απο 1-2πρατηρια που εμπιστευετε ο καθενας.Ειχα αναρτησει παλια εναν οδηγο για πετρελαιοκινητα τον παραθετω παλι εδω...
Einai koino mustiko oti oi etairies pleon anmugneioun to diesel me bio, auto den to apofeugoume paidia alla h gnwmh mou einai oti den einai aparaithta kako auto !px lipainete kalutera h antlia kai ta mpek (palia otan gemizame vazame kai 10raki ladi )twra uparxoun merika triks pou mporoume na kanoume gia na prostateusoume thn antlia petrelaiou mas ...
apo thn 20xronh empeiria mou sta diesel exw diapistwsei oti..
ta shmerina kausima einai polu kalutera kai pio ka8ara apo tis prohgoumenhs 10etias kai se sundiasmo me kapoia pragmatakia pou mporoume na kanoume monoi mas apofeugoume polles zhmies......
1)ean prokeite na agorasoume diesel autokinhto 8a prepei na exoume upopsin oti ta en logw einai gia na paragoun ergo pio polu kai oxi gia askoph xrhsh (h suxnh xrhsh me kruo kinhthra an den prolavenei na zesta8ei dhmiourgrei provlhmata)
2)diesel vazoume apo 1 to polu 2 prathria (etsi wste oti kai na ginei na exoume ka8arh apopsh gia otidhpote sumvei)
3)apo thn stigmh pou gemizoume to rezervouar na kserete oti 8a prepei na katanalw8ei se suntomo xroniko diasthma(ean meinei polu kairo to diesel mesa meta arxizoun provlhmata)
4)otan to gemizoume panta ma panta NOMOS AUTO adeiazoume mexri to telos to diesel sto lampaki kai meta ksanagemizoume panta.(etsi apofeugoume na katakatsoun ston pato tou rezervouar katalupa kai skoupidia kai to rezervouar diathrhte panta ka8aro)PX ean diathroume to rezervouar gemato sunexeia,se va8os xronou ston pato ka8ontai ola ta katalupa (pou exei polla to diesel )kai otan mia fora xreiastei na to adeiasoume tote 8a ta travhksei ola kai 8a pa8oume zhmia sigoura
5)filtro petraileou to xeimwna pio suxna (mhn perimenete na er8ei to service) to kalokairi kai ka8olou na mhn allaxtei den pairazei
6)sunthrhsh antlias den ufistatai giati kanenas sth ellada den gnwrizei (ektos elaxistwn eksairesewn)kanonika h anlia ta mpek kai genika ola ta parelkomena exoun thn idia zwh me ton kinhthra
7)ean diapistwsoume provlhma oi kaluteroi texnikoi gia diesel einai sth 8esalonikh
auta ta liga elpizw na voh8hsa .....kai 8umh8eite ta provlhmata pou vgazoun ta diesel einai mono edw pou8ena allou alla lene sta kteo oti ftaiei h sunthrhsh oxi ta kausima!!!!
8)to filtro mikroswmatidiwn voulownei pio polu apo mh kalh xrhsh tou kinhthra kai oxi apo to petraileo px na douleuei to autokhnhto me xamhles strofes gia megalo xroniko diasthma (taxi mesa sth polh) mia fora thn hmera to ksekapnizoume me thn 2h kai 3 taxuthta se pshles strofes xwris na apokleiw thn kakh kaush tou diesel"
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
Μάγκες υπάρχουν αυτοκίνητα και αυτοκίνητα και στις περισσότερες περιπτώσεις ότι πληρώνεις παίρνεις.Υπάρχει Dacia ντίζελ,υπάρχει Fiat ντίζελ,υπάρχει Citroen ντίζελ,υπάρχει και Mercedes ντίζελ.Εγώ έχω ένα Passat 1.9TDi...Μέχρι τώρα έχει βγάλει 120.000 km άνετα.Απο σέρβις πάμε μια χαρά,ζημιές δεν βγάζει,καίει ακόμα και κάτουρο(6 λίτρα/100km εντός πόλης-5 λίτρα και λιγότερο εκτός αν είσαι προσεκτικός),τραβάει και το Καραϊσκάκη,δεν κολώνει πουθενά,δεν σπάει,δεν χαλάει,αλλά κάνει περισσότερο θόρυβο σε σχέση με τα βενζινοκίνητα και κάθε σέρβις είναι πιο ακριβό,αν και γίνονται πιο αραιά,το οποίο θέλει εξειδικευμένο μηχανικό και όχι του κώλου τα εννιάμερα.Αν κάποιος θέλει ντίζελ,μην στραφεί σε οικονομικές λύσεις τύπου Citroen C2,C3 ή C130,γιατί θα πληρώσει περισσότερα μακρορόθεσμα.Επίσης ωραία ντίζελ βγάζουν και οι Ιταλοί,αλλά σε πιο ακριβά μοντέλα,όπως η Gulietta,αν και δεν τα προτείνω.
Τους εκκεντροφόρους να προσέχεις . ;)
ακυρο το απο πανω καθως εγραψες μετά ότι έχεις του 2005 μοντελο.
 
OP
OP
hitman7771

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.354
Κριτικές
3
Like
97
Πόντοι
16
Άποψη για το υβριδικό σε σχέση με τα προαναφερθέντα? Είχε κανείς εμπειρία? Κόστος μπαταριών? και ισχύουν οι φήμες περί μικρής διαφοράς σε κατανάλωση σε σχέση με τη βενζίνη? Μόνο στην εκκίνηση και στο ρελαντί λένε πως είναι καλύτερα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom