Για ανθρωπος του χωρου ολο μαλακιες λες.το οικιακο ΦΑ δεν εχει 200 μπαρ ρε ασχετε... πας να το παιξεις εξυπνος τωρα??
και το φ.α στο αμαξι ανθρωπος θα το εγκαταστησει ρε επιστημονα... και την δεξαμενη που πρεπει να αντεχει 200 ανθρωπος θα την φτιαξει..
εσυ αν εμπιστευεσαι τοσο πολυ τους ανθρωπους αν σου φερω μια χειροβομβιδα στο κρεβατι θα κοιμασαι ησυχα δηλαδη....
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Βενζίνη vs Ντίζελ
- Μέλος που άνοιξε το νήμα hitman7771
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 96
- Εμφανίσεις 5K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Οτι και να παρεις να ειναι απο το εργοστασιο ετοιμο.Κι εγω στο ιδιο διλημμα ειμαι
Mito βενζινη και μετατροπη σε υγραεριο
ή
Mito diesel?
εχει κανεις εμπειρια απο το συγκεκριμενο αμαξι?
enallaktikos
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 5.490
- Like
- 281
- Πόντοι
- 86
Οτι και να παρεις να ειναι απο το εργοστασιο ετοιμο.
τωρα γτ λετε μαλακιες?? δεν μιλαω για εκρηξη ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ η οποια προυποθετει πυρκαγια πρωτα...Την ίδια φοβία έχεις και για τα εργοστασιακά αυτοκίνητα με φα;
Ομοιως και η βενζίνη εκρήγνυται, το πατρέλαιο (υπό προϋποθέσεις) κλπ. Φοβάσαι κι'αυτά;
Όσο για τη χειροβομβίδα αν ήταν ασφαλισμένη και έμενα μόνος μου (δηλ δεν υπήρχε περίπτωση να πάει να την πειράξει άλλος) δεν θα φοβόμουν.
μιλαω για εκρηξη ΠΙΕΣΗΣ απο την φιαλη φ.α,οπως σκανε τα μπαλονια δηλαδη... και το περιεχομενο δεν χρειαζεται να ειναι ευφλεκτο...
ειτε εχεις νερο μεσα,ειτε εχεις υγραεριο,φυσικο αεριο,φακες,φασολαδα ή την κλανια του παππου σου... τα 200 μπαρ θα σε κανουν κομματακια....
kαθημερινα σκανε εκατομμυρια φιαλες!!!!τωρα γτ λετε μαλακιες?? δεν μιλαω για εκρηξη ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ η οποια προυποθετει πυρκαγια πρωτα...
μιλαω για εκρηξη ΠΙΕΣΗΣ απο την φιαλη φ.α,οπως σκανε τα μπαλονια δηλαδη... και το περιεχομενο δεν χρειαζεται να ειναι ευφλεκτο...
ειτε εχεις νερο μεσα,ειτε εχεις υγραεριο,φυσικο αεριο,φακες,φασολαδα ή την κλανια του παππου σου... τα 200 μπαρ θα σε κανουν κομματακια....
bull4cuck
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2012
- Μηνύματα
- 541
- Κριτικές
- 6
- Like
- 596
- Πόντοι
- 306
Ταξίδι με Jeep βενζίνης 5.700cc από Πάτρα με πλοίο για Ancona και από εκεί Τορίνο, Παρίσι, Λονδίνο. Σύνολο χιλιομέτρων περίπου 3.000 και κατανάλωση 13,5lt/100km, τηρώντας τα όρια ταχύτητας.
Ταξίδι με το ίδιο Jeep πετρελαίου 3.000cc από Πάτρα για Ancona και από εκεί Ελβετία, Γαλλία, Λονδίνο. 'Ιδιο σύνολο χιλιομέτρων και κατανάλωση 12lt/100km, επίσης τηρώντας τα όρια ταχύτητας.
Αν συνυπολογίσω το γεγονός ότι απ' όλες τις χώρες που πέρασα (πλην Ελλάδας) το diesel ήταν ακριβότερο από την βενζίνη, μάλλον δεν είχα ουσιαστικό κέρδος. Συν τοις άλλοις, ο βενζινοκινητήρας (χωρίς turbo) απέδιδε 340hp, ενώ ο πετρελαιοκινητήρας (με turbo) μόλις 220hp.
Από την άλλη, κινούμενος στην Αθήνα και με τα δύο αυτοκίνητα, είχα με την βενζίνη κατανάλωση 19lt/100km και με το πετρέλαιο 13lt/100km, οπότε, συνεκτιμωμένης και της τιμής αγοράς του diesel, συμφέρει.
Στην δυτική Ευρώπη, που ταξιδεύω συχνά, θα έλεγα ότι η αναλογία είναι 60% diesel και 40% βενζίνη, ενώ στα επαγγελματικά αυτοκίνητα η αναλογία είναι συντριπτική υπέρ του diesel.
Εχω μπερδευτεί απίστευτα, οπότε πήρα ένα σκούτερ, που καίει 3lt/100km κι ησύχασα...
Ταξίδι με το ίδιο Jeep πετρελαίου 3.000cc από Πάτρα για Ancona και από εκεί Ελβετία, Γαλλία, Λονδίνο. 'Ιδιο σύνολο χιλιομέτρων και κατανάλωση 12lt/100km, επίσης τηρώντας τα όρια ταχύτητας.
Αν συνυπολογίσω το γεγονός ότι απ' όλες τις χώρες που πέρασα (πλην Ελλάδας) το diesel ήταν ακριβότερο από την βενζίνη, μάλλον δεν είχα ουσιαστικό κέρδος. Συν τοις άλλοις, ο βενζινοκινητήρας (χωρίς turbo) απέδιδε 340hp, ενώ ο πετρελαιοκινητήρας (με turbo) μόλις 220hp.
Από την άλλη, κινούμενος στην Αθήνα και με τα δύο αυτοκίνητα, είχα με την βενζίνη κατανάλωση 19lt/100km και με το πετρέλαιο 13lt/100km, οπότε, συνεκτιμωμένης και της τιμής αγοράς του diesel, συμφέρει.
Στην δυτική Ευρώπη, που ταξιδεύω συχνά, θα έλεγα ότι η αναλογία είναι 60% diesel και 40% βενζίνη, ενώ στα επαγγελματικά αυτοκίνητα η αναλογία είναι συντριπτική υπέρ του diesel.
Εχω μπερδευτεί απίστευτα, οπότε πήρα ένα σκούτερ, που καίει 3lt/100km κι ησύχασα...
txar
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 4.225
- Κριτικές
- 3
- Like
- 1.795
- Πόντοι
- 496
Ταξίδι με Jeep βενζίνης 5.700cc από Πάτρα με πλοίο για Ancona και από εκεί Τορίνο, Παρίσι, Λονδίνο. Σύνολο χιλιομέτρων περίπου 3.000 και κατανάλωση 13,5lt/100km, τηρώντας τα όρια ταχύτητας.
Ταξίδι με το ίδιο Jeep πετρελαίου 3.000cc από Πάτρα για Ancona και από εκεί Ελβετία, Γαλλία, Λονδίνο. 'Ιδιο σύνολο χιλιομέτρων και κατανάλωση 12lt/100km, επίσης τηρώντας τα όρια ταχύτητας.
Αν συνυπολογίσω το γεγονός ότι απ' όλες τις χώρες που πέρασα (πλην Ελλάδας) το diesel ήταν ακριβότερο από την βενζίνη, μάλλον δεν είχα ουσιαστικό κέρδος. Συν τοις άλλοις, ο βενζινοκινητήρας (χωρίς turbo) απέδιδε 340hp, ενώ ο πετρελαιοκινητήρας (με turbo) μόλις 220hp.
Από την άλλη, κινούμενος στην Αθήνα και με τα δύο αυτοκίνητα, είχα με την βενζίνη κατανάλωση 19lt/100km και με το πετρέλαιο 13lt/100km, οπότε, συνεκτιμωμένης και της τιμής αγοράς του diesel, συμφέρει.
Στην δυτική Ευρώπη, που ταξιδεύω συχνά, θα έλεγα ότι η αναλογία είναι 60% diesel και 40% βενζίνη, ενώ στα επαγγελματικά αυτοκίνητα η αναλογία είναι συντριπτική υπέρ του diesel.
Εχω μπερδευτεί απίστευτα, οπότε πήρα ένα σκούτερ, που καίει 3lt/100km κι ησύχασα...
Ξεχασες και τα 2.700κεκ που εχουν διαφορά. Iταλια πιο ακριβη η βενζινη,Γαλλια το ιδιο,Ελβετια ελαφρα πιο ακριβο το ντιζελ,οπως και UK .Ταξίδι με Jeep βενζίνης 5.700cc από Πάτρα με πλοίο για Ancona και από εκεί Τορίνο, Παρίσι, Λονδίνο. Σύνολο χιλιομέτρων περίπου 3.000 και κατανάλωση 13,5lt/100km, τηρώντας τα όρια ταχύτητας.
Ταξίδι με το ίδιο Jeep πετρελαίου 3.000cc από Πάτρα για Ancona και από εκεί Ελβετία, Γαλλία, Λονδίνο. 'Ιδιο σύνολο χιλιομέτρων και κατανάλωση 12lt/100km, επίσης τηρώντας τα όρια ταχύτητας.
Αν συνυπολογίσω το γεγονός ότι απ' όλες τις χώρες που πέρασα (πλην Ελλάδας) το diesel ήταν ακριβότερο από την βενζίνη, μάλλον δεν είχα ουσιαστικό κέρδος. Συν τοις άλλοις, ο βενζινοκινητήρας (χωρίς turbo) απέδιδε 340hp, ενώ ο πετρελαιοκινητήρας (με turbo) μόλις 220hp.
Λιάρης5695236
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Ιαν 2014
- Μηνύματα
- 15.243
- Like
- 199
- Πόντοι
- 166
Εγώ από όσο ξέρω και έχω ψάξει έχω βγάλει το συμπέρασμα ότι οι βενζινοκινητήρες προσφέρουν μια ποιο απολαυστική οδήγηση σε αντίθεση με τα diesel τα οποία ''κρεμάνε'' μετά από έναν αριθμό στροφών.Είναι γεγονός ότι το diesel αυτή τη στιγμή είναι φτηνότερο από την βενζίνη αλλά εκτός από την τιμή έχει και ένα μεγαλύτερο πλεονέκτημα...την μεγαλύτερη αυτονομία.Ο diesel βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα από την βενζίνη.Αυτό θα συνεχίσει να ισχύει και στην περίπτωση που η τιμή του diesel γίνει ίδια με της βενζίνης.Η τεχνολογία εξελίσσεται όπως και πλέον βλέπουμε βενζινοκίνητα αυτοκίνητα που βγάζουν πάρα πολλά χιλιόμετρα ακόμα και μέσα στην πόλη με πολύ λίγα χρήματα.Λαμβάνοντας υπόψιν την μεγαλύτερη τιμή αγοράς ενός diesel έχω βγάλει το συμπέρασμα ότι για τα μικρά αυτοκίνητα αξίζει να πας σε βενζίνη ενώ για μεγαλύτερα κυβικά και με την προυπόθεση ότι κάνεις τα χιλιόμετρα που πρέπει για να κάνεις απόσβεση την διαφορά που θα είχε με τη βενζίνη να πας σε diesel.
bull4cuck
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2012
- Μηνύματα
- 541
- Κριτικές
- 6
- Like
- 596
- Πόντοι
- 306
Εχεις δίκιο για τις διαφορές των τιμών. Απλά, κάνοντας πολλά χιλιόμετρα στην Αγγλία και γεμίζοντας αρκετές φορές το ρεζερβουάρ, μου έχει μείνει η αίσθηση ότι παντού το diesel ήταν ακριβότερο.Ξεχασες και τα 2.700κεκ που εχουν διαφορά. Iταλια πιο ακριβη η βενζινη,Γαλλια το ιδιο,Ελβετια ελαφρα πιο ακριβο το ντιζελ,οπως και UK .
Για την διαφορά στα κυβικά εκατοστά, φαντάζομαι ότι εννοείς πως έπρεπε να ευνοούν ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση από τον πετρελαιοκινητήρα. Δυστυχώς όμως, οι κινητήρες πετρελαίου για να επιτύχουν ταχύτητες 120km/h δουλεύουν σχετικά ψηλά, σε σχέση με το εύρος στροφών τους, ενώ οι βενζινοκινητήρες για τα ίδια χιλιόμετρα δουλεύουν κάτω από την μέση του φάσματος στροφών λειτουργίας τους.
Η αληθεια ειναι οτι με την αεροδυναμικη περιπτερου και λιγα εκαψες!!Για την διαφορά στα κυβικά εκατοστά, φαντάζομαι ότι εννοείς πως έπρεπε να ευνοούν ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση από τον πετρελαιοκινητήρα. Δυστυχώς όμως, οι κινητήρες πετρελαίου για να επιτύχουν ταχύτητες 120km/h δουλεύουν σχετικά ψηλά, σε σχέση με το εύρος στροφών τους, ενώ οι βενζινοκινητήρες για τα ίδια χιλιόμετρα δουλεύουν κάτω από την μέση του φάσματος στροφών λειτουργίας τους.
Γιατι να δουλευουν ψηλοτερα στα 120χλμ;Με μια ταχυτητα κατω πηγαινες;
bull4cuck
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2012
- Μηνύματα
- 541
- Κριτικές
- 6
- Like
- 596
- Πόντοι
- 306
Κοίταξε: Ο πετρελαιοκινητήρας έχει όριο στροφών κάπου στις 4.000-4.500 rpm και δίνει σχεδόν 45km/1.000rpm, οπότε για τα 120km/h "δουλεύει" περίπου στις 2.650rpm, δηλαδή πάνω από την μέση του φάσματος.Η αληθεια ειναι οτι με την αεροδυναμικη περιπτερου και λιγα εκαψες!!
Γιατι να δουλευουν ψηλοτερα στα 120χλμ;Με μια ταχυτητα κατω πηγαινες;
Αντίστοιχα, ο βενζινοκινητήρας είχε όριο στροφών μεταξύ 5.500-6.000 rpm και έδινε 48km/1.000rpm, οπότε για την ίδια ταχύτητα "στροφάριζε" στις 2.500rpm, δηλαδή στο πρώτο μισό του φάσματος.΄
Είναι προφανές βέβαια ότι παίζει ρόλο και η κλιμάκωση του κιβωτίου, αλλά, γενικά μιλώντας, όταν ο πετρελαιοκινητήρας δουλεύει στα κόκκινα, ο βενζινοκινητήρας αποδίδει την ίδια ταχύτητα πολύ πριν φτάσει στο όριό του.
Karaman 7
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 14 Ιουν 2009
- Μηνύματα
- 6.919
- Κριτικές
- 384
- Like
- 5.875
- Πόντοι
- 11.585
Τα καινουρια ντιζελ πονανε στα μπεκ, οι αντλιες τους εχουν απλοποιηθει και δεν εχουν το κοστος που ειχαν οι παλιες, στα παλαιοτερης τεχνολογιας η αντλια τα εκανε ολα, ανεβαζε πιεση και καθοριζε και τον ψεκασμο, πλεον τα περισοτερα ειναι τεχνολογιας commonrail, αντλια χαμηλης στο ρεζερβουαρ, ανλτια υψηλης στο χωρο της μηχανης, και ηλεκτροβαλβιδα-μπεκ, αλλα αν σου βγαλει μπεκ, κλααααμα.
Το pdf ειναι μια μαλακια και μιση, η λυση ειναι η αφαιρεση του, με αποτελεσμα την μακροζωια του κινητηρα.
Τα ανταλακτικα των ντιζελ, σαν καινουρια γνησια, ειναι ακριβα για το λογο οτι δεν κυκλοφορουν πολλα, και συν του οτι δεν βρησκεις και μεταχηρησμενα ανταλακτικα ευκολα, μιας και δεν φερνουν οι μαντραδες.
Η γνωμη μου για οικονομια ειναι ντιζελ, ειχα παλαιοτερα και αν θα ξαναπαρω μονο ντιζελ, το φορτωνεις 5 ατομα και τραβαει σαν μουλαρι...
Ενας βενζινοκινητηρας σε σχεση με εναν ντιζελ, αν τον δεις χωρις τα περιφερειακα, και αν τους σεβαστεις και τους δυο, ο βενζινης θα χρειαστει μια επισκευη στο καπακι στα 300000 βαρια στις 400000κμ, θα χρειαστει να τον ανοιξεις, ενας ντιζελ θα βγαλει μεχρι 800000-1000000κμ, για να τον κανεις επισκευη.
Το pdf ειναι μια μαλακια και μιση, η λυση ειναι η αφαιρεση του, με αποτελεσμα την μακροζωια του κινητηρα.
Τα ανταλακτικα των ντιζελ, σαν καινουρια γνησια, ειναι ακριβα για το λογο οτι δεν κυκλοφορουν πολλα, και συν του οτι δεν βρησκεις και μεταχηρησμενα ανταλακτικα ευκολα, μιας και δεν φερνουν οι μαντραδες.
Η γνωμη μου για οικονομια ειναι ντιζελ, ειχα παλαιοτερα και αν θα ξαναπαρω μονο ντιζελ, το φορτωνεις 5 ατομα και τραβαει σαν μουλαρι...
Ενας βενζινοκινητηρας σε σχεση με εναν ντιζελ, αν τον δεις χωρις τα περιφερειακα, και αν τους σεβαστεις και τους δυο, ο βενζινης θα χρειαστει μια επισκευη στο καπακι στα 300000 βαρια στις 400000κμ, θα χρειαστει να τον ανοιξεις, ενας ντιζελ θα βγαλει μεχρι 800000-1000000κμ, για να τον κανεις επισκευη.
hitman7771
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2011
- Μηνύματα
- 3.354
- Κριτικές
- 3
- Like
- 97
- Πόντοι
- 16
Ρε μάγγες δε διαφωνούμε για την οικονομία και σε τιμή καυσίμου αλλά και σε διαφορά κατανάλωσης του κάθε καυσίμου. Το μείον στο ντίζελ είναι οι βλάβες και τίποτα άλλο. Τώρα για μικρές διαφορές περί τραβήγματος ροπής και χύμα στο κύμα δεν τρέχει τίποτα.
Το ερώτημα είναι...: Έχετε κάποιον φίλο που να έχει ντίζελ? Αν ναι ποιο ποσοστό τους έχει τύχει βλάβη από βρώμικο καύσιμο?
και ξαναλέω δε μιλάμε για φίλο φίλου του κουμπάρου κλπ κλπ. Άνθρωπο που ξέρετε.
Να δούμε πάνω κάτω στατιστικά πόσοι πήραν ντίζελ και πόσοι κάτσανε στον άξωνα...
Το ερώτημα είναι...: Έχετε κάποιον φίλο που να έχει ντίζελ? Αν ναι ποιο ποσοστό τους έχει τύχει βλάβη από βρώμικο καύσιμο?
και ξαναλέω δε μιλάμε για φίλο φίλου του κουμπάρου κλπ κλπ. Άνθρωπο που ξέρετε.
Να δούμε πάνω κάτω στατιστικά πόσοι πήραν ντίζελ και πόσοι κάτσανε στον άξωνα...
Tοσες χιλιαδες φορτηγα ταξι και λοιπα ντιζελοκινητα κυκλοφορουν.Αμα ψαχνεις το απολυτως φτηνοτερο καυσιμο εισαι αξιος της τυχης σου.Ρε μάγγες δε διαφωνούμε για την οικονομία και σε τιμή καυσίμου αλλά και σε διαφορά κατανάλωσης του κάθε καυσίμου. Το μείον στο ντίζελ είναι οι βλάβες και τίποτα άλλο. Τώρα για μικρές διαφορές περί τραβήγματος ροπής και χύμα στο κύμα δεν τρέχει τίποτα.
Το ερώτημα είναι...: Έχετε κάποιον φίλο που να έχει ντίζελ? Αν ναι ποιο ποσοστό τους έχει τύχει βλάβη από βρώμικο καύσιμο?
και ξαναλέω δε μιλάμε για φίλο φίλου του κουμπάρου κλπ κλπ. Άνθρωπο που ξέρετε.
Να δούμε πάνω κάτω στατιστικά πόσοι πήραν ντίζελ και πόσοι κάτσανε στον άξωνα...
hitman7771
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2011
- Μηνύματα
- 3.354
- Κριτικές
- 3
- Like
- 97
- Πόντοι
- 16
Tοσες χιλιαδες φορτηγα ταξι και λοιπα ντιζελοκινητα κυκλοφορουν.Αμα ψαχνεις το απολυτως φτηνοτερο καυσιμο εισαι αξιος της τυχης σου.
Τι θέλει να πεί ο ποιητής? Λογικό είναι να ψάχνω ένα οικονομικότερο καύσιμο από της βενζίνης, λαμβάνοντας υπόψιν και το ρίσκο σε αυτό. Λογικό μου φαίνεται. Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πείς
Τι θελω να πω;Οτι αν βαζεις απο πρατηρια που εχουν πολυ φτηνα εως υποπτα φτηνα βενζινη ή ντιζελ εισαι αξιος της μοιρας σου.Δεν μπορει ολα τα πρατηρια να εχουν Χ τιμη και ο μαγκας να πουλαει χ-.010€ ,κατι τρεχει ,κοκκινο ντιζελ;Τολουόλη;Καμμενα λαδια;νεφτι;Ντίζελ στην δεξαμενη την αμολυβδης;Τι θέλει να πεί ο ποιητής? Λογικό είναι να ψάχνω ένα οικονομικότερο καύσιμο από της βενζίνης, λαμβάνοντας υπόψιν και το ρίσκο σε αυτό. Λογικό μου φαίνεται. Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πείς
(εχεις δικιο ,ετσι οπως το ειχα γραψει ηταν μπερδεμενο,σορρυ! )
hitman7771
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2011
- Μηνύματα
- 3.354
- Κριτικές
- 3
- Like
- 97
- Πόντοι
- 16
Τι θελω να πω;Οτι αν βαζεις απο πρατηρια που εχουν πολυ φτηνα εως υποπτα φτηνα βενζινη ή ντιζελ εισαι αξιος της μοιρας σου.Δεν μπορει ολα τα πρατηρια να εχουν Χ τιμη και ο μαγκας να πουλαει χ-.010€ ,κατι τρεχει ,κοκκινο ντιζελ;Τολουόλη;Καμμενα λαδια;νεφτι;Ντίζελ στην δεξαμενη την αμολυβδης;
(εχεις δικιο ,ετσι οπως το ειχα γραψει ηταν μπερδεμενο,σορρυ! )
Ρε εσύ εννοείτε αυτό που λές. Όπως και για να είμαστε ειλικρινής, δε σημαίνει ότι όπου πληρώνεις ακριβά το καύσιμο σου βάζουν μέσα τα καλύτερα. Ξέρω βενζινάδικο Σελ κοντά στην περιοχή μου, που ήτανε πανάκριβος. Μιλάμε πιο ακριβή βενζίνη δεν έχω ξαναδεί. Στη λίστα με τα νοθευμένα πρατήρια, είχε το μεγαλύτερο ποσοστό από όλους ο αλήτης. είχε φτάσει κοντά στο 60% νοθεία αν θυμάμαι καλά.
Το θέμα είναι ότι επειδή με ενδιαφέρει να πάρω αμάξι με σκοπό να το κρατήσω χρόνια, και τα οικονομικά δεν είναι και τα καλύτερα, δε θέλω να μετανοιώσω για την επιλογή μου. Οπότε όσο πιο μελετημένη αγορά κάνω τόσο το καλύτερο. Το ντίζελ είναι και σαν το τζόκερ και η βενζίνη ακριβή. Ε χέσε μέσα πολυχρόνη που δε γίναμε ευζόνι !!!
Έχει κανείς εμπειρίες ή να έχει ακούσει βλάβες ή καλά λόγια από γνωστό?
maximilian
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 1.642
- Like
- 30
- Πόντοι
- 16
Είπες 10 χρόνια? Κάτσε πότε ελευθερώθηκε στην Αθήνα το πετρέλαιο? Και αν έχεις παλιό κινητήρα αλλάζει. Οι παλιοί καίγανε και τηγανόλαδο. Σήμερα αλλάζουν τα πράγματα. Μπορούν να σου βάλουν μέσα μέχρι και θέρμανσης, και το φίλτρο που έχουν μπουκώνει από τη βρώμα, δε φέυγουν τα λάδια και μέχρι βλάβη τουρμπίνας μπορεί να τραβήξει. Τα φοβάμαι γιατί σκέφτομαι ότι μήπως τελικά μπλέκεις σε λάκκο με φίδια?
Άσε το άλλο, ασχετοσύνη μηχανικών. Πραγματικά δε ξέρουν ακόμα να διαβάζουν ντίζελοκινητήρες
Το πετρέλαιο ήταν ανέκαθεν ελεύθερο από τη Βάρης-Κορωπίου και μετά...
Ο κινητήρας είναι σύγχρονος turbodiesel και παράγεται ακόμη.
Όσον αφορά τους μηχανικούς δεν τους χρειάστηκα ποτέ εκτός από τη βαλβίδα που προανέφερα με υπαίτιο το καύσιμο.
Τώρα λάδια φίλτρα που είναι η συντήρηση του diesel αλλάζεις και μόνος σου που λέει ο λόγος....
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 22
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 23
- Εμφανίσεις
- 2K