Νέα

Βενζίνη vs Ντίζελ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα hitman7771
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 96
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

enallaktikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2007
Μηνύματα
5.490
Like
281
Πόντοι
86
Το ντιζελ αμαξι γαμει κ δερνει, μονο μην βαλεις κωλοπετρελαιο κ στα γαμησει ολα μεσα... 2-3χιλ ζημια θα βγει.. τωρα για το Φυσ.αεριο που ρωτατε δεν ξερω τι παιζει απο χιλιομετρα,διαρκεια ζωης κτλ αλλα μονο που εμαθα με τι πιεση γεμιζουν οι φιαλες μου σηκωθηκε η τριχα...
ενα θα σας πω οι θερμοσιφωνες στα σπιτια μας αντεχουν το πολυ 20 bar βαρια-βαρια. μετα σκανε...
ρωτηστε να σας πουν τις πιεσεις φυσ.αεριου... για να μην λετε οτι σας δουλευω....
Δεν βάζουν θερμοσίφωνες για φιάλες αερίου τύπε!
Το'χουν μελετήσει.
 
OP
OP
hitman7771

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.354
Κριτικές
3
Like
97
Πόντοι
16
Η πίεση είναι 200 μπαρ. Άλλη κατασευή όμως. Βέβαια είναι σα να οδηγείς με βόμβα πίσω. και αν έχεις και παιδιά το ξανασκέφτεσαι. Υπάρχει και βιντεάκι με αμάξι που σκάνε οι μπουκάλες.

Προσωπικά τώρα, με την οδήγηση που κάνω το ντίζελ θα το απολάμβανα πιο πολύ. Ένα καλύτερο τράβηγμα και καλές ρεπρίζ. Όντως έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, αλλά για μια αγορά 10ετίας το βλέπω, όπου και τα βενζίνης για τη χρήση που κάνω αντέχουν μια χαρά. Το θέμα είναι ότι όλοι λέμε μη σου τύχει ο παπάρας με τη μάνικα και σου βάλω μέσα ότι μαλακία κυκλοφορεί. Να το πάμε αλλιώς λοιπόν. Έχετε περιστατικά από φίλο σας που του έτυχε? Όχι φίλος φίλου και κουκουρούκου. Όντως να έχει τύχει βλάβη σε γνωστό. Ιδιαίτερα τα τελευταία 2 χρόνια που αλλάξανε και τα euro5 και τα φίλτρα τους.
 

nmak81

Μέλος
Εγγρ.
27 Αυγ 2010
Μηνύματα
189
Like
219
Πόντοι
21
Συνοπτικά
-το επιπλέον κόστος αγοράς ενός diesel αποσβένεται ΜΟΝΟ από κάποιον που κάνει πολλά χλμ.

-το κόστος επισκευής του κινητήρα είναι αρκετά υψηλό σε σχέση με τη βενζίνη.

-π.χ. μπεκ, φίλτρο μικροσωματιδίων (dpf). τρόμπα κλπ.

-όλα τα diesel έχουν τούρμπο/Intercooler. αρά επιβαρύνονται με ένα επιπλέον κόστος σε περίπτωση βλάβης.

-το κόστος συντήρησης είναι υψηλότερο π.χ. φίλτρο πετρελαίου.

-οι τιμές ενός μεταχειρισμένου είναι υψηλότερες λόγω αυξημένης ζήτησης, ενώ τα βενζινοκίνητα έχουν πέσει σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα.

-όσο το αυτ/το καλύπτεται από εγγύηση ή η το συνεργείο είναι διατεθειμένο να περάσει εγγύηση σε άλλο πλαίσιο ok. αλλά μετά το κόστος είναι μεγάλο.

Με λίγα λόγια
τα χρήματα που θα εξοικονομήσει κάποιος από την χαμηλότερη κατανάλωση/τιμή καυσίμου, θα τα πληρώσει σε μια μελλοντική ΔΑΠΑΝΗΡΗ επισκευή του κινητήρα.

---
κάποιοι που αγοράζουν diesel εισαγωγής και τα θεωρούν ευκαιρίες, αν κοίταζαν τα χλμ. που είχε κάποτε το αυτ/το δεν θα πλησίαζαν καθόλου.

 
OP
OP
hitman7771

hitman7771

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.354
Κριτικές
3
Like
97
Πόντοι
16
Συνοπτικά
-το επιπλέον κόστος αγοράς ενός diesel αποσβένεται ΜΟΝΟ από κάποιον που κάνει πολλά χλμ.

-το κόστος επισκευής του κινητήρα είναι αρκετά υψηλό σε σχέση με τη βενζίνη.

-π.χ. μπεκ, φίλτρο μικροσωματιδίων (dpf). τρόμπα κλπ.

-όλα τα diesel έχουν τούρμπο/Intercooler. αρά επιβαρύνονται με ένα επιπλέον κόστος σε περίπτωση βλάβης.

-το κόστος συντήρησης είναι υψηλότερο π.χ. φίλτρο πετρελαίου.

-οι τιμές ενός μεταχειρισμένου είναι υψηλότερες λόγω αυξημένης ζήτησης, ενώ τα βενζινοκίνητα έχουν πέσει σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα.

-όσο το αυτ/το καλύπτεται από εγγύηση ή η το συνεργείο είναι διατεθειμένο να περάσει εγγύηση σε άλλο πλαίσιο ok. αλλά μετά το κόστος είναι μεγάλο.

Με λίγα λόγια
τα χρήματα που θα εξοικονομήσει κάποιος από την χαμηλότερη κατανάλωση/τιμή καυσίμου, θα τα πληρώσει σε μια μελλοντική ΔΑΠΑΝΗΡΗ επισκευή του κινητήρα.

---
κάποιοι που αγοράζουν diesel εισαγωγής και τα θεωρούν ευκαιρίες, αν κοίταζαν τα χλμ. που είχε κάποτε το αυτ/το δεν θα πλησίαζαν καθόλου.


-Για τα πολλά χιλιόμετρα που λες δεν είναι πάντα απαραίτητο. Αν κάποιος κρατήσει το αμάξι του πάνω από 10 χρόνια, θα κάνει απόσβεση αλλά σε βάθος χρόνου. Το ίδιο είναι.

-σε όλα τα άλλα συμφωνώ. Αν και καμία εγγύηση από όσο γνωρίζω δεν καλύπτει βλάβη στην αντλία πετρελαίου. Και αυτό γιατί αν προξενηθεί βλαάβη είναι από νοθευμένο κάυσιμο, είναι κάτι που δεν το δικαιολογούν οι αντιπροσωπείες. Γιατί σου λένε ότι το αμάξι δουλεύει με πετρέλαιο κίνησης... εδώ μέσα βρήκαμε μαλακτικό μαλλιών.... Άντε βγάλε άκρη. Εσύ θα έπαιρνες?
 

pantremenos(1)

Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2007
Μηνύματα
6.478
Like
12
Πόντοι
66
Για θεματα σωστου πετρελαιου ρωτα τους ταρίφες που βάζουν σε ποιο βενζινάδικο!
;)
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
Το μυστήριο είναι πως στην Ελλάδα το ντίζελ είναι έστω λίγο πιο φθηνό από τη βενζίνη ενώ στο εξωτερικό συμβαίνει το αντίστροφο.

Εγώ λόγω απόδοσης και για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του κινητήρα προτιμώ βενζίνη.
:uglystupid:
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
Το ντιζελ αμαξι γαμει κ δερνει, μονο μην βαλεις κωλοπετρελαιο κ στα γαμησει ολα μεσα... 2-3χιλ ζημια θα βγει.. τωρα για το Φυσ.αεριο που ρωτατε δεν ξερω τι παιζει απο χιλιομετρα,διαρκεια ζωης κτλ αλλα μονο που εμαθα με τι πιεση γεμιζουν οι φιαλες μου σηκωθηκε η τριχα...
ενα θα σας πω οι θερμοσιφωνες στα σπιτια μας αντεχουν το πολυ 20 bar βαρια-βαρια. μετα σκανε...
ρωτηστε να σας πουν τις πιεσεις φυσ.αεριου... για να μην λετε οτι σας δουλευω....
Ξερεις πόσα λεωφορεία έχουν τέτοιες και μεγαλύτερες δεξαμενες;Τι σχέση εχουν οι θερμοσίφωνες; :idiot:
 

Απολλύων

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Αυγ 2013
Μηνύματα
6.199
Like
4.773
Πόντοι
1.756
Ξερεις πόσα λεωφορεία έχουν τέτοιες και μεγαλύτερες δεξαμενες;Τι σχέση εχουν οι θερμοσίφωνες; :idiot:
Δεν μιλαω για θερμοσιφωνες ρε γαμω τα μυαλα σας... Θελω να σας δωσω να καταλαβετε την ισχυ της εκρηξης που εχουν τα 20 μπαρ(που οταν σκαει σου γκρεμιζει το μισο σπιτι)...
σε σχεση με την φιαλη αεριου που εχει 200 μπαρ... ρε γμτ ολα τα ντουγανια εδω μεσα ειναι..???  :headbang:
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
Δεν μιλαω για θερμοσιφωνες ρε γαμω τα μυαλα σας... Θελω να σας δωσω να καταλαβετε την ισχυ της εκρηξης που εχουν τα 20 μπαρ(που οταν σκαει σου γκρεμιζει το μισο σπιτι)...
σε σχεση με την φιαλη αεριου που εχει 200 μπαρ... ρε γμτ ολα τα ντουγανια εδω μεσα ειναι..???  :headbang:
Ναι οταν σκασει η φιαλη του ΦΑ θα μπεις σε τροχιά!!! :jerking:
 

nmak81

Μέλος
Εγγρ.
27 Αυγ 2010
Μηνύματα
189
Like
219
Πόντοι
21
Η πίεση είναι 200 μπαρ. Άλλη κατασευή όμως. Βέβαια είναι σα να οδηγείς με βόμβα πίσω. και αν έχεις και παιδιά το ξανασκέφτεσαι. Υπάρχει και βιντεάκι με αμάξι που σκάνε οι μπουκάλες.

Προσωπικά τώρα, με την οδήγηση που κάνω το ντίζελ θα το απολάμβανα πιο πολύ. Ένα καλύτερο τράβηγμα και καλές ρεπρίζ. Όντως έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, αλλά για μια αγορά 10ετίας το βλέπω, όπου και τα βενζίνης για τη χρήση που κάνω αντέχουν μια χαρά. Το θέμα είναι ότι όλοι λέμε μη σου τύχει ο παπάρας με τη μάνικα και σου βάλω μέσα ότι μαλακία κυκλοφορεί. Να το πάμε αλλιώς λοιπόν. Έχετε περιστατικά από φίλο σας που του έτυχε? Όχι φίλος φίλου και κουκουρούκου. Όντως να έχει τύχει βλάβη σε γνωστό. Ιδιαίτερα τα τελευταία 2 χρόνια που αλλάξανε και τα euro5 και τα φίλτρα τους.

αυτό είναι το βίντεο
στο δεύτερο αυτ/το γίνεται έκρηξη γιατί η δεξαμενή δεν είναι εγκεκριμένη.
στην πρώτη περίπτωση όμως η διαρροή υγραερίου είναι ελεγχόμενη μέσω της βαλβίδας.
 

Απολλύων

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Αυγ 2013
Μηνύματα
6.199
Like
4.773
Πόντοι
1.756
Ναι οταν σκασει η φιαλη του ΦΑ θα μπεις σε τροχιά!!! :jerking:
Λογω σχετικου επαγγελματος ξερω τι λεω...
και εχω δει πολλα μποιλερ και λεβητες σκασμενους...
εκρηξη μποιλερ με πιεση 300psi περιπου (20 bar)...


 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
Λογω σχετικου επαγγελματος ξερω τι λεω...
και εχω δει πολλα μποιλερ και λεβητες σκασμενους...
εκρηξη μποιλερ με πιεση 300psi περιπου (20 bar)...

Υδραυλικός ,ηλεκτρολογος ή εγκαταστάτης αερίου είσαι;
Για βαλβίδα διαφυγής ξέρεις κατι;
 

Απολλύων

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Αυγ 2013
Μηνύματα
6.199
Like
4.773
Πόντοι
1.756
Υδραυλικός ,ηλεκτρολογος ή εγκαταστάτης αερίου είσαι;
Για βαλβίδα διαφυγής ξέρεις κατι;
Εννοεις απο αυτες που τις καταργουν ή απο αυτες που τις ταπωνουν...????
ή μηπως εννοεις τις βαλβιδες που σταζουν και τις βρισκω πεταμενες απο δω κ απο κει???
Φιλε... την καλυτερη δεξαμενη να παρεις,ανθρωποι την εχουν φτιαξει δεν την εχει φτιαξει ο Θεος..
κ οι ανθρωποι κανουν λαθη κ μαλακιες,κ για μαλακια αλλουνου δεν προκειται να γινω ο πρωτος Ελληνας στο φεγγαρι.
Εσυ αν θες να οδηγεις πανω σε αυτο καλη τυχη... εγω βομβα στον κωλο μ δεν βαζω...
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.196
Like
767
Πόντοι
146
Εννοεις απο αυτες που τις καταργουν ή απο αυτες που τις ταπωνουν...????
ή μηπως εννοεις τις βαλβιδες που σταζουν και τις βρισκω πεταμενες απο δω κ απο κει???
Φιλε... την καλυτερη δεξαμενη να παρεις,ανθρωποι την εχουν φτιαξει δεν την εχει φτιαξει ο Θεος..
κ οι ανθρωποι κανουν λαθη κ μαλακιες,κ για μαλακια αλλουνου δεν προκειται να γινω ο πρωτος Ελληνας στο φεγγαρι.
Εσυ αν θες να οδηγεις πανω σε αυτο καλη τυχη... εγω βομβα στον κωλο μ δεν βαζω...
|Οποτε φανταζομαι οδηγας και μακρυα απο τα λεωφορεια που εχουν ΦΑ,μενεις σε περιοχη που δεν εχει ΦΑ ,φοβασαι μη πεσει ο ουρανος στο κεφαλι σου κλπ κλπ  :rolleyes:
Μονος σου το λες:ανθρωποι τις καταργουν ή τις ταπωνουν!!
 

Απολλύων

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Αυγ 2013
Μηνύματα
6.199
Like
4.773
Πόντοι
1.756
το οικιακο ΦΑ δεν εχει 200 μπαρ ρε ασχετε... πας να το παιξεις εξυπνος τωρα??
και το φ.α στο αμαξι ανθρωπος θα το εγκαταστησει ρε επιστημονα... και την δεξαμενη που πρεπει να αντεχει 200 ανθρωπος θα την φτιαξει..
εσυ αν εμπιστευεσαι τοσο πολυ τους ανθρωπους αν σου φερω μια χειροβομβιδα στο κρεβατι θα κοιμασαι ησυχα δηλαδη....
 

enallaktikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2007
Μηνύματα
5.490
Like
281
Πόντοι
86
το οικιακο ΦΑ δεν εχει 200 μπαρ ρε ασχετε... πας να το παιξεις εξυπνος τωρα??
και το φ.α στο αμαξι ανθρωπος θα το εγκαταστησει ρε επιστημονα... και την δεξαμενη που πρεπει να αντεχει 200 ανθρωπος θα την φτιαξει..
εσυ αν εμπιστευεσαι τοσο πολυ τους ανθρωπους αν σου φερω μια χειροβομβιδα στο κρεβατι θα κοιμασαι ησυχα δηλαδη....
Την ίδια φοβία έχεις και για τα εργοστασιακά αυτοκίνητα με φα;
Ομοιως και η βενζίνη εκρήγνυται, το πατρέλαιο (υπό προϋποθέσεις) κλπ. Φοβάσαι κι'αυτά;
Όσο για τη χειροβομβίδα αν ήταν ασφαλισμένη και έμενα μόνος μου (δηλ δεν υπήρχε περίπτωση να πάει να την πειράξει άλλος) δεν θα φοβόμουν.
 

bourdeliotis

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
3.366
Κριτικές
23
Like
5
Πόντοι
26
Την ίδια φοβία έχεις και για τα εργοστασιακά αυτοκίνητα με φα;
Ομοιως και η βενζίνη εκρήγνυται, το πατρέλαιο (υπό προϋποθέσεις) κλπ. Φοβάσαι κι'αυτά;
Όσο για τη χειροβομβίδα αν ήταν ασφαλισμένη και έμενα μόνος μου (δηλ δεν υπήρχε περίπτωση να πάει να την πειράξει άλλος) δεν θα φοβόμουν.
ναι εγω φοβαμαι για αυτο το επομενο αμαξι μου(το παρον με αναγκασε ο νομος να το παρω με βενζινη) αν δεν ειναι ηλεκτρικο θα ειναι ντιζελ για να μην σκασει σε κανα ατυχημα, μια ζωη εχουμε δεν μετραμε πιθανοτητες.
 

enallaktikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2007
Μηνύματα
5.490
Like
281
Πόντοι
86
ναι εγω φοβαμαι για αυτο το επομενο αμαξι μου(το παρον με αναγκασε ο νομος να το παρω με βενζινη) αν δεν ειναι ηλεκτρικο θα ειναι ντιζελ για να μην σκασει σε κανα ατυχημα, μια ζωη εχουμε δεν μετραμε πιθανοτητες.
Περίμενε λίγο ακόμη θα βγάλει η πεζό ένα με άζωτο που ειναι αδρανές αέριο και δεν αναφλέγεται!  :S
Για την ακρίβεια ειναι ντήζελ-αζώτου:
 

farouk1

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2005
Μηνύματα
27
Like
1
Πόντοι
0
H απαντηση στο ερω΄τημα ειναι πολύ απλή diesel με κλειστά τα μάτια. το κόατος σε σχέση με την βενζίνη ειναι στο μισό τα χλμ βγαίνουν άνετα (βλέπε ροπή) diesel καλο πλεον εχει και η bp εκτός απο την shell . εγω μετά απο 16 κ χλμ με το 116D δεν κοιτάζω τίποτα σε βενζινη
 

mounoeilotas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2013
Μηνύματα
2.660
Like
1.452
Πόντοι
216
Κι εγω στο ιδιο διλημμα ειμαι
Mito βενζινη και μετατροπη σε υγραεριο
ή
Mito diesel?

εχει κανεις εμπειρια απο το συγκεκριμενο αμαξι?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom