Νέα

Βαλτιμόρη: κατάρρευση γέφυρας μετά από σύγκρουση πλοίου σε πυλώνα της

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα billGor
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 94
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ΤΙΜΩΡΟΣ(1)

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
1.252
Κριτικές
3
Like
3.019
Πόντοι
456
αλλο να υποστηριζει και αλλο να ειναι εντελως εξαρτημενο αρα αν ριξω την αρχη της να πεσει και το τελος της! οι τυπαδες που την εφτιαξαν προφανως δεν υποστηριζουν το σεναριο που μολις συνεβη...

για ρωτα τωρα τον φιλο σου τον μηχανικο να σου πει αν στο ριο αντιρριο θα συνεβαινε το ιδιο! και αν πει ναι αλλαξε μηχανικο...
Τι μαθαμε και σημερα η Ελλαδα εχει καλυτερες υποδομες απο την Αμερικη
Ρε τρελλα που κουβαλατε
 

tsigkoleletos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
27 Ιαν 2024
Μηνύματα
1.137
Κριτικές
17
Like
2.031
Πόντοι
506

skatastamoutratous

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.056
Like
1.736
Πόντοι
216
Έχω δει στην Ευρώπη σε παλιές ή ιστορικές γέφυρες που δεν έχουν σχεδιαστεί να αντέχουν συγκρούσεις από μεγάλα και βαριά πλοία (λογικό γιατί σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν πριν 50-100-500 χρόνια) έχουν κατασκευαστεί εκ των υστέρων περιμετρικά από τους πυλώνες τσιμεντένια/χαλύβδινα αναχώματα/εμπόδια που σε έναν βαθμό "θωρακίζουν" τους πυλώνες με σκοπό να απορροφήσουν αυτά την σύγκρουση και να προστατέψουν τους πυλώνες και κατ' επέκταση την γέφυρα.
Σε τέτοιες γέφυρες που είναι εκτεθειμένες σε σοβαρή ναυσιπλοΐα αλλά και ταυτόχρονα ευάλωτες σε τέτοιου είδους ατυχήματα, ίσως είναι η μόνη λύση.
Προφανώς η συγκεκριμένη και δεν είχε προδιαγραφές αντοχής, και δεν είχε γίνει τίποτα για την επιπλέον προστασία της παρ' όλο που βρισκόταν σε ένα πολύ κυκλοφοριακά βεβαρυμένο σημείο...
 
Τελευταία τροποποίηση:

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.528
Like
35.839
Πόντοι
9.931

...Η Barclays υπολόγισε ότι οι μόνο οι απαιτήσεις για τις ζημιές στη γέφυρα θα μπορούσαν να φτάσουν τα 1,2 δισ. δολάρια, ενώ θα μπορούσαν επίσης να υπάρξουν υποχρεώσεις 350 - 700 εκατ. δολαρίων για τους θανάτους. Επιπλέον, εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια θα πρέπει πιθανώς να καταβληθούν για τις επιχειρηματικές διαταραχές που προκλήθηκαν από το κλείσιμο του λιμανιού...
 

Oletiras

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2017
Μηνύματα
1.530
Like
3.879
Πόντοι
456
Τι μαθαμε και σημερα η Ελλαδα εχει καλυτερες υποδομες απο την Αμερικη
Ρε τρελλα που κουβαλατε
Μην σου κανει εντυπωση ,οι υποδομες των ΗΠΑ ειναι οι περισσοτερες 50 ετων plus ενω στην ελλαδα εγιναν τα τελευταια 20-30 χρονια.
Η προοδος που εχει υπαρξει σε ολα τα επιπεδα ειναι τεραστια.
 

Y13

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
2.579
Like
5.252
Πόντοι
1.056

Βαλτιμόρη: Σε ασφαλιστικές αποζημιώσεις ρεκόρ μπορεί να οδηγήσει η κατάρρευση της γέφυρας​

Η Lloyd's του Λονδίνου εκτιμά ότι οι απαιτήσεις θα είναι «ενδεχομένως οι μεγαλύτερες όλων των εποχών» για θαλάσσιο δυστύχημα​


 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.396
Κριτικές
49
Like
22.910
Πόντοι
24.596
απο αυριο η φετα 20ευρω/κιλο λογω Βαλτιμορης:huh:
επισης βυθιστηκε μια βαρκα με καμια 200αρια σε πορθμειο στο Νοτιο Σουδαν= η βενζινη 4ευρω/λιτρο:confused::confused::confused:
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
8.664
Κριτικές
32
Like
18.352
Πόντοι
12.946
όταν άνοιξα το νήμα είχα την ελπίδα πως θα πέσουν κάθε είδους θεωριες συνομωσίας να έχει ενδιαφέρον το θέμα.
και μεις καθομαστε και αναλωνόμαστε σε πεζες τεχνικές λεπτομέρειες
Βγήκε το πόρισμα των νηογνωμόνων, ο καπετάνιος ονομαζόταν Ηλίας
και έριχνε ζεμπεκιές την ώρα του ατυχήματος :confused:
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.277
Πόντοι
8.006
Συγκροτηθηκε προανακριτικη επιτροπη για τον υπουργο μεταφορων των ΗΠΑ ή εχουμε συγκάλυψη σε εξελιξη?
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.277
Πόντοι
8.006

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.528
Like
35.839
Πόντοι
9.931
Συγκροτηθηκε προανακριτικη επιτροπη για τον υπουργο μεταφορων των ΗΠΑ ή εχουμε συγκάλυψη σε εξελιξη?
Ετοιμάζονται να μπαζώσουν την γέφυρα οι αλητες μαζι με το πλοίο.
 
OP
OP
B

billGor

Μέγας
Εγγρ.
9 Μαΐ 2008
Μηνύματα
3.301
Κριτικές
27
Like
4.112
Πόντοι
4.895
αν η γεφυρα ηταν αντισεισμικη δε θα επεφτε το δευτερο κομματι της... αντιθετα ηταν αλληλοεξαρτημενη και το ενα κομματι παρεσυρε το αλλο
όπως σου είπα η αντισεισμικότητα δεν έπαιξε κανέναν ρόλο στη συγκεκριμένη κατάρρευση.
Και αυτό που κάνει ο καθηγητης (ο κ.Καρύδης) στο λινκ που έβαλε ο padapadou συγκρίνοντας με τη γέφυρα Ρίου-Αντιρίου είναι τελείως άκυρο. Δεν ξερω γιατί βγήκε να πει δημόσια κάτι τέτοιο, υποθέτω για λόγους εντυπωσιασμού και να παινέψει τη δική μας γέφυρα :think:

Η σύγκριση που κάνει θα είχε νόημα αν η γέφυρα στη Βαλτιμόρη έπεφτε χωρίς να έχει καταρρεύσει πρώτα ο πυλώνας από τη σύγκρουση. Τότε θα λεγαμε πως η γέφυρα (το δικτύωμα) δεν άντεξε το δυναμικό φορτίο που ασκήθηκε, κάτι σαν ένα μεγάλο σεισμο δηλαδή.
εδώ ο λόγος που πέφτει η γέφυρα ειναι πως έπαψε να υπάρχει ο πυλώνας που τη στήριζε (ο ενας από τους δύο βασικούς του δικτυώματος). Καμία γέφυρα και καμια κατασκευή δεν αντέχει κάτι τέτοιο. Αν ειχε υπολογιστεί να στέκεται χωρίς την ανάγκη του ενός βασικού πυλώνα τότε δεν θα τον χρειαζόταν εξαρχής !
Αν είχε γνώσεις ο δημοσιογράφος θα έπρεπε να ρωτήσει τον καθηγητη τι θα γινόταν σε ένα υποθετικό σενάριο που ένα μαγικό χερι αφαιρούσε εναν από τους δύο κεντρικούς πυλώνες της Ρίου-Αντιρίου ; θα εμενε όρθια η γεφυρα επειδή είναι (πραγματικά) πολύ καλα σχεδιασμένη για σεισμική φόρτιση ;

στο παρακάτω λινκ από το ΠΘ έχουν γραφτεί μερικά σχολια για τις δηλώσεις του κ.Καρύδη που λένε αυτό που σου είπα και γω, δες αυτόν που υπογραφει ως "μηχανικός" και τις απαντήσεις πάνω στο δικό του
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom