Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 65K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 151 63,7%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 42 17,7%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 44 18,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    237

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.333
Κριτικές
3
Like
1.544
Πόντοι
566
Ο Νάσος δεν είναι μόνος στο ΣΥΡΙΖΑ, εχει πολλά μπουμπούκια...


Mε αφορμή την «υπόθεση Θεοδωρίδη»

Του Στρατή Μπουρνάζου

Η σιωπή ήταν η αντίδραση που κυριάρχησε δημόσια, στα έντυπα και τα μέσα της Αριστεράς, για την «υπόθεση Θεοδωρίδη» (με λίγες εξαιρέσεις, όπως το άρθρο της Ελένης Αστρινάκη και του Πάρι Μπουρλάκη στην Αυγή, 9.2.2013). Δεν νομίζω ότι  η σιωπή οφείλεται στο ότι οι φίλοι και σύντροφοι αξιολόγησαν ως αδιάφορο το ζήτημα -- οι σχετικές συζητήσεις στα social media και τις παρέες συνηγορούν μάλλον για το αντίθετο. Οι λόγοι είναι μάλλον άλλοι: ο φόβος να μην παίξουμε το παιχνίδι του αδίσταχτου –όπως έχει αποδειχθεί– αντιπάλου, η μέριμνα να μη γυρνάμε γύρω απ’ την ουρά μας την ώρα που ο κόσμος καίγεται, ο σκεπτικισμός για  τα όρια της πλουραλισμού και της αυθαιρεσίας, προσωπικές συμπάθειες, αντιπάθειες και εκτιμήσεις. Αν και συμμερίζομαι, σε μεγάλο βαθμό, τις παραπάνω ανησυχίες, ταυτόχρονα πιστεύω ότι δεν μπορούμε να μη συζητήσουμε το θέμα, καθώς υπερβαίνει και το συγκεκριμένο πρόσωπο και τη συγκεκριμένη υπόθεση, θέτοντας ουσιώδη ζητήματα. Ας προσπαθήσουμε να  δούμε ποια είναι, με ψυχραιμότερο μάτι, τώρα που έχουν περάσει κάποιες μέρες.

Πρώτον, ο τρόπος που έγινε η αποπομπή του Νάσου Θεοδωρίδη από την Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΕΔΑ): με ένα non paper. Δεν θα μείνω στη διαδικασία,  δηλαδή ποιο είναι το αρμόδιο όργανο για μια τέτοια απόφαση. Προχωρώ στην ουσία. Αν δεν κάνω λάθος, είναι η πρώτη φορά, στη μεταπολιτευτική ιστορία της δικής μας Αριστεράς (ανανεωτικής και ριζοσπαστικής) που απομακρύνεται κάποιο στέλεχος από μια θέση. Μου φαίνεται λοιπόν προφανές ότι μια τέτοια απόφαση (που δεν τη θεωρώ a priori απαράδεκτη, ίσα-ίσα: σε ένα δημοκρατικό κόμμα μπορεί να χρειαστούν και αποδοκιμασίες και αποπομπές, ακριβώς για να διαφυλαχθεί η συλλογικότητα και η δημοκρατία) ήταν απολύτως επιβεβλημένο, αν λαμβανόταν, να λαμβανόταν πολύ πιο συλλογικά και με ρητό σκεπτικό -- και όχι από «πηγές» και «κύκλους» που λένε ότι «είναι σαφές πως δεν μπορεί να εκπροσωπεί τον φορέα» κλπ. κλπ.

Προχωρώ στο δεύτερο, και εξίσου σοβαρό, αν όχι σοβαρότερο, για μένα ζήτημα. Ο Νάσος Θεοδωρίδης δεν ήταν εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ σε κάποια επιτροπή Εξωτερικής Πολιτικής ή Ελληνοτουρκικών Σχέσεων· παύθηκε από την Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου μετά τις αναρτήσεις του στο facebook για τη «μακεδονική γλώσσα» και τα «Ίμια/Καρντάκ». Άραγε, αν ένα στέλεχος διατύπωνε μια προσωπική άποψη εντελώς αντίθετη με τις απόψεις του ΣΥΡΙΖΑ (λ.χ. εναντίον του συμφώνου συμβίωσης, ότι η ΠΓΔΜ πρέπει να αναγνωριστεί ως «Σκόπια», κατά της ψήφου των μεταναστών) θα αποπεμπόταν, και πολύ περισσότερο από μια άσχετη με όλα αυτά επιτροπή, ας πούμε Οικονομικών ή Πολιτισμού ή Ναυτιλίας; Προφανώς όχι. Θα αποπεμπόταν (και από κάθε Επιτροπή και από το ίδιο το κόμμα) αν αυτές οι προσωπικές απόψεις συγκρούονταν κατάφωρα με πολύ βασικές αρχές της πολιτικής και της φυσιογνωμίας του ΣΥΡΙΖΑ: αν έλεγε, λ.χ., ότι οι μετανάστες είναι βήτα κατηγορίας άνθρωποι, ότι πρέπει να απαγορευθούν οι απεργίες ή ότι οι βασανισμοί κρατουμένων είναι αναγκαίοι – κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Η απόφαση να αποπεμφθεί ο Νάσος Θεοδωρίδης,  επειδή μίλησε για  «μακεδονική γλώσσα» και για «Ίμια/Καρντάκ» με έναν μόνο τρόπο μπορεί να δικαιολογηθεί: αν θεωρηθεί ότι οι αντιλήψεις για  τα «εθνικά ζητήματα» ανάγονται στον σκληρό, πολύ σκληρό, σχεδόν αξιακό πυρήνα των απόψεων του ΣΥΡΙΖΑ. Και αυτό είναι εξαιρετικά προβληματικό. Γιατί;

Μα γιατί –για να απαντήσω με ένα παράδειγμα– αρκεί να ανοίξει κανείς την Brittanica για να διαβάσει, επί λέξει, ότι «η μακεδονική γλώσσα, επίσημη γλώσσα της Δημοκρατίας της Μακεδονίας» μιλιέται, εκτός των άλλων, και στην «ελληνική Μακεδονία». Και επίσης γιατί μια πρόχειρη έρευνα στο google scholar δείχνει εκατοντάδες επιστημονικά άρθρα στα αγγλικά (πολλά από αυτά  γραμμένα από Έλληνες) τα οποία μιλάνε για «Imia/Kardak». Μήπως πρέπει να παταχθούν και όλοι αυτοί;

Τι θέλω να πω; Πρώτον, ότι τα ζητήματα αυτά, επί της ουσίας, πρέπει να είναι αντικείμενο τεκμηριωμένης και επιστημονικής κουβέντας, με κατάθεση στοιχείων και όχι επίκληση «αυτονοήτων». Δεύτερον, ότι ενώ είναι πολύ προβληματικό να εκτοξεύει κανείς «αντιεθνικιστικές φωτοβολίδες» (και εν γένει «φωτοβολίδες») στο facebook, χωρίς αίσθηση της συγκυρίας, της ακροδεξιάς ΝΔ που καραδοκεί, των ριζωμένων εθνικιστικών στερεοτύπων που ασπάζεται η συντριπτική πλειονότητα των συμπολιτών μας [1,] αυτό δεν μας λύνει το πρόβλημα. Γιατί αν, παρά ταύτα, ένα στέλεχος επιμένει να γράφει τα δικά του στο facebook, είτε επειδή είναι λάτρης της πρόκλησης, είτε επειδή δεν έχει αίσθηση της συγκυρίας, είτε επειδή πιστεύει εδραία ότι αυτό είναι το σωστό, τότε, είτε έχει δίκιο επί της ουσίας είτε όχι (προσωπικά, στην προκείμενη περίπτωση, πιστεύω ότι ο Nάσος έχει δίκιο για τη «μακεδονική γλώσσα», δεν είμαι όμως καθόλου σίγουρος για τα «Ίμια/Καρντάκ»), το ζήτημα δεν μπορεί να λυθεί διά της αποπομπής. Θα αρκούσε, σε κάθε περίπτωση, η δήλωση ότι δεν είναι αυτή η άποψη του ΣΥΡΙΖΑ.

Τελειώνοντας, έχω  τον φόβο ότι η απόφαση της αποπομπής δεν πάρθηκε μόνο για λόγους πειθαρχίας, συμμόρφωσης στη συλλογικότητα κλπ., αλλά υπό την πίεση της Νέας Δημοκρατίας και του φόβου του «πολιτικού κόστους». Αν ισχύει αυτό, καθώς οι «πιέσεις» από τις ποικίλες,  κατ’ ευφημισμόν, «Ομάδες Αλήθειας» θα ενταθούν, η συνέχεια θα είναι ακόμα πιο δύσκολη.

Υ.Γ.: Πιστεύω ότι το facebook και το twitter  είναι δημόσιος χώρος. Όσο και αν η έκφραση εκεί είναι πιο χαλαρή και πιο προσωπική, όσο και αν ο κανιβαλισμός των «Ομάδων Αλήθειας» που ψάχνουν (και εκεί) να βρουν οτιδήποτε προς δημαγωγία προσβάλλει συχνά την αξιοπρέπεια και την ιδιωτικότητα, όλα αυτά δεν αναιρούν τον χαρακτήρα του facebook  και του  twitter  ως δημόσιου χώρου. Για έναν απλό λόγο: όποιος γράφει εκεί,  μοιράζεται τις σκέψεις του με χιλιάδες ανθρώπους (δυνάμει τον καθένα), και τις γράφει με πρόθεση να διαβαστούν. Αλλιώς θα τις έγραφε στο ημερολόγιό του ή θα τις τραγουδούσε στο μπάνιο του.


 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
αγράμματε ελληνάρα,

αυτό που κράζατε όλα τα φασιστομαλακιστήρια,

ήταν ότι η δήλωση "πόθεν έσχες" του Αλέξη,
διέψευδε την τηλεοπτική δήλωσή του ότι μένει στο νοίκι.

από τη χρονολογία της δήλωσης (χρήση 2010) αποδεικνύεται ότι αυτό δεν ισχύει...

αφού λύσαμε το θέμα,

ας γελάσουμε και λίγο...

τι σημαίνει η ελληνικούρα κάτω απ' την ψωλιά σου?

το να μένεις στο νοίκι δεν σημαίνει υποχρεωτικά ότι δεν διαθέτεις ακίνητη περιουσία... μάλλον σημαίνει ότι η εκμετάλλευσις της είναι προσοδοφόρος που σου επιτρέπει να καλύπτεις τα έξοδα του ενοικίου (πιθανόν μίας μεγαλύτερης σε επιφάνεια κατοικίας)...

και ο κος Τσίπρας διαθέτει ακίνητον για το οποίο θα πρέπει να καταβάλλει τους σχετικούς φόρους που προβλέπονται για όλους τους έλληνες...

 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
το να μένεις στο νοίκι δεν σημαίνει υποχρεωτικά ότι δεν διαθέτεις ακίνητη περιουσία... μάλλον σημαίνει ότι η εκμετάλλευσις της είναι προσοδοφόρος που σου επιτρέπει να καλύπτεις τα έξοδα του ενοικίου (πιθανόν μίας μεγαλύτερης σε επιφάνεια κατοικίας)...

και ο κος Τσίπρας διαθέτει ακίνητον για το οποίο θα πρέπει να καταβάλλει τους σχετικούς φόρους που προβλέπονται για όλους τους έλληνες...

ξεφτιλισμένε τραβελοπνίχτη τραβατρόμπα
πόσο μπορείς να ξεφτιλιστείς ακόμα?

για το (μη) θέμα έχω ήδη απαντήσει...

αυτό που κράζατε όλα τα φασιστομαλακιστήρια,

ήταν ότι η δήλωση "πόθεν έσχες" του Αλέξη,
διέψευδε την τηλεοπτική δήλωσή του ότι μένει στο νοίκι.

από τη χρονολογία της δήλωσης (χρήση 2010) αποδεικνύεται ότι αυτό δεν ισχύει...

για να γελάσουμε λίγο:

τραβατρόμπα, τραβελοπνίχτη
θα μας πεις για την "λυσσαλέα αντίθεση της αριστεράς και την προσφυγή της στα ευρωδικαστήρια" κατά της ρύθμισης του βασικού μετόχου?

θα ξεφτιλιστείς λίγο ακόμα?
πόσο άραγε?
ρητορική ερώτηση...

και
για να γελάσουμε λίγο ακόμα:

μπορεί ο ψωλιάς να μεταφράσει την αρχαϊζουσα αρλούμπα που λανσάρει κάτω απ' την ψωλιά του?
 

Temaxistis

Μέλος
Εγγρ.
18 Δεκ 2009
Μηνύματα
1.390
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
Ποιος ο ορισμος σου για το προλεταριατο;
Δεν βλεπω καποια αντιφαση.  :think:

ΜΙκρέ, για να είναι κάποιος προλεταριακός something*, θα πρέπει να είναι αν όχι ριζοσπάστης, τουλάχιστον ρεφορμιστής.

Πιστεύεις ότι ο Πάπιας Νούμερο 2 είναι κάτι από αυτά; Το προφίλ του σου δίνει αυτήν την εντύπωση;

Γιατί εμένα μου δίνει την εντύπωση ενός ζεστοθεσούλη κομφορμιστή, ενός καναπεδάτου αριστερού που έχει διαβάσει την αντίστοιχη βιβλιογραφία και περιμένει να περάσει το τρένο της Αριστεράς για να επιβιβαστεί.

Κοίτα γύρω σου, Μικρέ. Πόσους επαναστάτες βλέπεις;
 

Temaxistis

Μέλος
Εγγρ.
18 Δεκ 2009
Μηνύματα
1.390
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
Ο Νάσος δεν είναι μόνος στο ΣΥΡΙΖΑ, εχει πολλά μπουμπούκια...

...


...

Την αλήθεια είπε.

Ο ΑΝΤΙπατριωτισμός είναι ΥΠΑΡΞΙΑΚΗ ΑΝΑΓΚΗ της Αριστεράς.

Και της παραδοσιακής (σταλινικής) και της λεγόμενης ανανεωτικής-εκσυγχρονιστικής.
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Μαρούλι τον έχουμε πάει τον πάπια τύπε. Θέμα χρόνου η επιστροφή του στο θρόνο του Μίστερ Μαλάκα του μπου. :2funny: :2funny: :2funny:


το φανταζόσουν ότι θα πήγαινες χέρι χέρι με το στέκα, όταν έγλειφες το γαπ?  :uglystupid:

άντε και στο ίδιο κώμα...
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Την αλήθεια είπε.

Ο ΑΝΤΙπατριωτισμός είναι ΥΠΑΡΞΙΑΚΗ ΑΝΑΓΚΗ της Αριστεράς.

Και της παραδοσιακής (σταλινικής) και της λεγόμενης ανανεωτικής-εκσυγχρονιστικής.

μην ασχολείσαι με ό,τι δεν ξέρεις... :uglystupid:
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
ΜΙκρέ, για να είναι κάποιος προλεταριακός something*, θα πρέπει να είναι αν όχι ριζοσπάστης, τουλάχιστον ρεφορμιστής.

Πιστεύεις ότι ο Πάπιας Νούμερο 2 είναι κάτι από αυτά; Το προφίλ του σου δίνει αυτήν την εντύπωση;

Γιατί εμένα μου δίνει την εντύπωση ενός ζεστοθεσούλη κομφορμιστή, ενός καναπεδάτου αριστερού που έχει διαβάσει την αντίστοιχη βιβλιογραφία και περιμένει να περάσει το τρένο της Αριστεράς για να επιβιβαστεί.

Κοίτα γύρω σου, Μικρέ. Πόσους επαναστάτες βλέπεις;

εμένα μου δίνεις την εντύπωση ενος ακροδεξιού παπαγάλου του σαμαρά...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Την αλήθεια είπε.

Ο ΑΝΤΙπατριωτισμός είναι ΥΠΑΡΞΙΑΚΗ ΑΝΑΓΚΗ της Αριστεράς.

Και της παραδοσιακής (σταλινικής) και της λεγόμενης ανανεωτικής-εκσυγχρονιστικής.

διαφωνώ για την σταλινική... μπορεί να είχαν κάποια διεθνιστικά στοιχεία αλλά η ροντίνα (πατρίδα) ήταν πάνω από όλα...
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
58.338
Κριτικές
90
Like
41.266
Πόντοι
25.467
διαφωνώ για την σταλινική... μπορεί να είχαν κάποια διεθνιστικά στοιχεία αλλά η ροντίνα (πατρίδα) ήταν πάνω από όλα...

Κουϊζ.

Ποιός έγραψε το κάτωθι κείμενο;

«Η ευημερία του Κράτους είναι αθλιότητα του πραγματικού Έθνους, του λαού. Το μεγαλείο και η ισχύς του Κράτους είναι σκλαβιά του Λαού. Ο Λαός είναι φυσικός και νόμιμος εχθρός του Κράτους. Ακόμα και αν ο Λαός υποκύπτει –πολύ συχνά αλίμονο- στις αρχές, κάθε αρχή του είναι μισητή. Το Κράτος δεν είναι Πατρίδα. Είναι η αφαίρεση, ο μεταφυσικός, μυστικιστικός, πολιτικός, νομικός μύθος της πατρίδας. Οι λαϊκές μάζες όλων των χωρών αγαπούν βαθιά την πατρίδα τους. Αλλά αυτό είναι μια φυσική, πραγματική αγάπη.

Ο πατριωτισμός του λαού δεν είναι ιδέα αλλά γεγονός, και ο πολιτικός πατριωτισμός, η αγάπη του Κράτους δεν είναι η ακριβής έκφραση αυτού του γεγονότος αλλά μια εκφυλισμένη έκφραση μέσω μιας απατηλής αφαίρεσης, και πάντα προς όφελος μιας εκμεταλλεύτριας μειοψηφίας. Η Πατρίδα, η εθνικότητα όπως και η ατομικότητα, είναι ταυτόχρονα ένα γεγονός φυσικό και κοινωνικό, ψυχολογικό και ιστορικό. Δεν είναι μια θεωρητική αρχή. Μπορούμε να ονομάσουμε ανθρώπινη αρχή μόνο ό,τι είναι καθολικό, κοινό σε όλους τους ανθρώπους. Η εθνικότητα τους χωρίζει. Δεν είναι λοιπόν αρχή. Αλλά αυτό που είναι αρχή, είναι ο σεβασμός που ο καθένας πρέπει να έχει για τα φυσικά, πραγματικά ή κοινωνικά γεγονότα. Η εθνικότητα, όπως και η ατομικότητα, είναι ένα από τα γεγονότα αυτά. Οφείλουμε λοιπόν να τη σεβόμαστε. Η καταπίεσή της είναι έγκλημα, και για να μιλήσουμε με τη γλώσσα του Μαντσίνι, αυτή γίνεται ιερή αρχή κάθε φορά που απειλείται ή καταπιέζεται. Γι' αυτό λοιπόν συναισθάνομαι ειλικρινά και πάντα τον πατριώτη κάθε καταπιεσμένης πατρίδας. Η Πατρίδα αντιπροσωπεύει το ιερό και αδιαφιλονίκητο δικαίωμα κάθε ανθρώπου, κάθε ομάδας ανθρώπων, ενώσεων, κοινοτήτων, περιοχών, εθνών να αισθάνονται, να σκέπτονται, να θέλουν και να δρουν με τον δικό τους τρόπο, και ο τρόπος αυτός είναι πάντα το αναμφισβήτητο αποτέλεσμα μιας μακροχρόνιας ιστορικής εξέλιξης.
Υποκλινόμαστε, λοιπόν, στην παράδοση, στην ιστορία. Ή, καλύτερα, τις αναγνωρίζουμε όχι γιατί μας παρουσιάζονται σαν αφηρημένα εμπόδια που σχηματίστηκαν μεταφυσικά, νομικά και πολιτικά από τους σοφούς δασκάλους και ερμηνευτές του παρελθόντος , αλλά μόνο γιατί έχουν περάσει πραγματικά στο αίμα και στη σάρκα, στις αληθινές σκέψεις και τη θέληση των σημερινών λαών".
 

kosnik26

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2009
Μηνύματα
49.260
Like
20
Πόντοι
366

Michael%20Jackson_300.jpg
αθάνατος :rockon:
 

NIK DANDOLO(1)

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.882
Κριτικές
4
Like
29
Πόντοι
16
το φανταζόσουν ότι θα πήγαινες χέρι χέρι με το στέκα, όταν έγλειφες το γαπ?  :uglystupid:

άντε και στο ίδιο κώμα...

Και δεν σε ενοχλει ο υποβιβασμος απο ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΗ-ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑ σε σκετο ΜΑΛΑΚΑ????? :2funny: :2funny: :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom