Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 65K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 151 63,7%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 42 17,7%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 44 18,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    237

bourdeliotis

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
3.366
Κριτικές
23
Like
5
Πόντοι
26
μπορείς να απαντήσεις πως λες ότι οι θράκες είναι "ελληνικής καταγωγής",
ενώ οι έλληνες είναι μεταγενέστεροι?
αντε παλι απο την αρχη
πελασγοι λεγονταν στην αρχη ολοι σχεδον οι βαλκανιοι (κατα τον ηροδοτο και αλλους ιστορικους δεν τα λεω εγω)
ξεχωριστο ονομα εκαναν πρωτα οι θρακες και πηγαν σε διαφορα μερη
και μετα ξεχωρισαν και αχαιοι, μακεδονες, αιολεις και τελευταιοι ιωνες(οι οποιοι ομως ηταν πιο συγγενεις με θρακες και αυτο δεν ειναι μονο μυθολογικο εχουν γινει και ανθρωπολογικες μελετες)
και αρκετους αιωνες ΜΕΤΑ , απο το ονομα των ελληνων ενος βασιλειου αχαιων, η ονομασια γενικευθηκε για ολους τους αχαιους και μετα για ολους τους πρωην πελασγους, μεσα και οι ιωνες και οι κοντινοι τους συγγενεις θρακες,

σκεψου κατι αντιστοιχο εγινε με τους τουρκους πρωτη φορα η ονομασια τουρκος ειναι 700 χρονια μετα χριστον και ηταν ενα φυλο ΟΥΝΩΝ ετσι οι τουρκοι ορθως λενε και ο αττιλας του 500 μετα χριστον ειναι τουρκος και ας μην υπηρχε τοτε αυτη η λεξη
 

skieros

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.137
Κριτικές
29
Like
1.563
Πόντοι
1.720
Πορνοπαπε το σκοπιανο σου ονοματεπωνυμο πως ειναι?  :2funny:
 

bourdeliotis

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
3.366
Κριτικές
23
Like
5
Πόντοι
26
καταλαβες τωρα ή να τα πω πιο συντομα και πιο απλα ξανα πορνοπαπακι??
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
θρακες, φρυγες, ιλλυριοι και λοιποι απογονοι πελασγων οπως οι ιωνες και οι αλλοι ελληνες στην αρχαιοτητα γινονταν δεκτοι σε ολυμπιακους αγωνες και δελφικη αμφικτυωνια διοτι ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ , ΘΗΒΑΙΟΙ, ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΚΛΠ, αντιθετα εκει αιγυπτιοι, εβραιοι, γαλατες παιρναν τον μπουλο

αντε παλι απο την αρχη
πελασγοι λεγονταν στην αρχη ολοι σχεδον οι βαλκανιοι
ξεχωριστο ονομα εκαναν πρωτα οι θρακες και πηγαν σε διαφορα μερη
και μετα ξεχωρισαν και αχαιοι, μακεδονες, αιολεις και τελευταιοι ιωνες
και αρκετους αιωνες ΜΕΤΑ , απο το ονομα των ελληνων ενος βασιλειου αχαιων, η ονομασια γενικευθηκε για ολους τους αχαιους και μετα για ολους τους πρωην πελασγους, μεσα και οι ιωνες και οι κοντινοι τους συγγενεις θρακες,

σκεψου κατι αντιστοιχο εγινε με τους τουρκους πρωτη φορα η ονομασια τυορκος ειναι 700 χρονια μετα χριστον και ηταν ενα φυλο ΟΥΝΩΝ ετσι οι τουρκοι ορθως λενε και ο αττιλας του 500 μετα χριστον ειναι τουρκος και ας μην υπηρχε τοτε αυτη η λεξη

πως λοιπόν, αφού οι έλληνες δημιουργήθηκαν ΜΕΤΑ, οι θράκες έχουν ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ?

ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ.
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
συναγωνιστές, στο μάθημα ΙΣΤΟΡΙΑ, ΚΟΒΕΣΤΕ!

λυπάμαι αλλά θα πρέπει να ενημερώσω το συναγωνιστή Γρέγο,

διότι εκτίθεται το ελληνόψυχον του Κώματος  :jerking:


:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Bill OldKostas

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαΐ 2014
Μηνύματα
210
Κριτικές
4
Like
3
Πόντοι
1
Σαράντος Ι. Καργάκος
Ιστορικός - Συγγραφέας


   Κατά τις κρατούσες ιστορικές αντιλήψεις - τις οποίες δεν συμμερίζομαι - οι Θράκες είναι αρχαίο ινδοευρωπαϊκό φύλο συγγενές προς τους Έλληνες, Φρύγες, Ιλλυριούς. Κατά την προσωπική μου άποψη, όλοι οι πληθυσμοί της χερσονήσου του Αίμου είναι γηγενείς και σε χρόνους πολύ μακρινούς είχαν κοινή ανθρωπολογική βάση. Η οποιαδήποτε πολιτιστική τους ανάπτυξη συντελείται με κέντρο το Αιγαίο. Συνεπώς, οι λεγόμενοι Θράκες, Ιλλυριοί, Μακεδόνες, Τρώες, Κρήτες κ.λπ. είναι περιφερειακοί πληθυσμοί που έχουν σαν κέντρο τον Αιγαιακό πολιτισμό. Οι οποιεσδήποτε διαφοροποιήσεις συντελούνται μετά την καταστροφή -λόγω της εκρήξεως του ηφαιστείου της Θήρας— του Αιγαιακού πολιτισμού. Μοιραία την πολιτική σκυτάλη παίρνουν πρώτα η Κρήτη και ακολούθως τα οχυρά πολίσματα της Πελοποννήσου και της Βοιωτίας. Η περίοδος που ονομάζεται μυκηναϊκή είναι, όπως αποδεικνύουν τα γλωσσικά ευρήματα, περίοδος ελληνική, άρα και η προγενέστερη πρέπει να ήταν περίοδος Ελλήνων, εφόσον υπάρχει μια αδιάσπαστη πολιτιστική και γλωσσική ενότητα.

Εξελληνισμός σημαίνει εκπολιτισμός. Και συνεπώς, ανεξάρτητα από ονομασίες, οι λαοί εξελληνίζονται, δηλαδή εκπολιτίζονται, όχι με τον ερχομό κάποιων δήθεν ελληνικών φύλων από το Βορρά, αλλά με την άνοδο του πολιτισμού από το Νότο προς το Βορρά. Άρα και οι Θράκες, στο μέτρο που μετέχουν μια κοινής πολιτικής παραδόσεως που ονομάστηκε ελληνική και η οποία ανεξάρτητα από επιρροές —κυρίως από Ανατολή και Νότο—, είναι μια ιθαγενής πολιτιστική δημιουργία. Οι Θράκες για πρώτη φορά απαντούν στον Όμηρο, ως συγγενείς και σύμμαχοι των Τρώων. Ονομάζονται δε «Θρήικες ακρόκομοι». Ο Ηρόδοτος θεωρεί τους Θράκες ως τον πολυπληθέστερο μετά τους Ινδούς λαό του αρχαίου κόσμου. Το ίδιο υποστηρίζει και ο περιηγητής Παυσανίας. Ο γεωγράφος Στράβων (2ος μ.Χ. αιώνας) υπολογίζει τους Θράκες σε 2.000.000 και τους χωρίζει σε 22 φυλές.

Οι θρακικές φυλές δεν είχαν μόνιμη εγκατάσταση, αλλά λόγω ποιμενικού βίου ήσαν μετακινούμενες. Ίσως μάλιστα οι φυλές να δημιουργήθηκαν με βάση κάποιον ισχυρό ποιμένα πατριάρχη, που εξελίχθηκε σε φύλαρχο. Την κινητικότητα των θρακικών φυλών υποδηλώνει το όνομα μιας θρακικής φυλής, των «αλητών». Αλητοί, από το ρήμα αλάομαι, σημαίνει περιπλανώμενοι. Άλλες γνωστές Θρακικές φυλές είναι οι Αψίνθιοι (ανατολικά του Αίμου), οι Βέσσοι ή Βησσοί (μεταξύ Ροδόπης και Αίμου), οι Βισαλτοί (κατά μήκος του Στρυμόνα), οι Βίστονες (στις ακτές του Αιγαίου), οι Βρίαντες (απέναντι από τη Σαμοθράκη), οι Γέτες (μεταξύ Αίμου και Δουνάβεως), οι Δερραίοι (στον κάτω Στρυμόνα), οι Δίοι (στη Ροδόπη), οι Ηδώνες (στην πεδιάδα του κάτω Στρυμόνα), οι Θυνοί (στην ενδοχώρα του Βυζαντίου), οι Κορπίλοι (κοντά στο Διδυμότειχο), οι Μαίδοι, (στις κοιλάδες του άνω Στρυμόνα), οι Οδρύσσαι (στην κοιλάδα του Έβρου), οι Πίερες (στην περιοχή του Παγγαίου), οι Σαπαίοι (μεταξύ Βιστονίδος και Νέστου), οι Σέρδαι (στην περιοχή της Σερδικής νυν Σόφιας), οι Σίθωνες (στη Σιθωνία), οι Σιντοί (μεταξύ Στρυμόνα και Νέστου), οι Τραλείς (στον άνω Νέστο) κ.ά. Από τον Ξενοφώντα μνημονεύεται και μια θρακική φυλή, οι Μελινοφάγοι , επειδή έτρωγαν μελίνη, είδος κέγχρου (Ξεν. Αν. 7, 5, 12). Από τις τοποθεσίες που μνημονεύσαμε φαίνεται σαφώς, ότι το ανατολικό Τμήμα της προ του Φιλίππου Μακεδονίας το κατοικούσαν θρακικά φύλα. Ήταν με άλλα λόγια Θράκη. Άρα, το βασίλειο του Φιλίππου ήταν Μακεδονο-θρακικό.

Οι πληροφορίες των αρχαίων για τους Θράκες ποικίλλουν. Στον Όμηρο αναφέρονται ως δίκαιοι, φιλήσυχοι και λιτοδίαιτοι.
Άλλοι γράφουν πως ήσαν φιλήδονοι και οινοπότες. Ο Θουκυδίδης, που ήταν Θραξ από τον πατέρα του κι έζησε το 2ο ήμισυ της ζωής του στη Θράκη, τους χαρακτηρίζει λαό μαχητικό. Ο Μένανδρος γράφει ότι μεταξύ των Θρακών ίσχυε η πολυγαμία, πράγμα που δημιουργούσε δημογραφικά προβλήματα με ιδιότυπες κοινωνικές προεκτάσεις (π.χ. πώληση γυναικών και παιδιών, θρήνοι κατά τη γέννηση των παιδιών, χαρές και χοροί όταν πέθαινε κάποιος). Οι νεκροί καιγόταν και οι τάφοι των πλουσίων καλύπτονταν με τύμβους. Για να υποδηλώσουν την ευγενή καταγωγή τους συνήθιζαν να στιγματίζουν το σώμα τους, να κάνουν, δηλαδή, «τατουάζ». Ο οπλισμός τους, όπως μαθαίνουμε από τον Ηρόδοτο, ήταν ελαφρύς μικρές ασπίδες (πέλτες), ακόντια και κοντά εγχειρίδια. Δεν είχαν ανεπτυγμένη οικονομία. Ζούσαν κυρίως από τον πόλεμο. Μόνο όταν δημιουργήθηκαν μεγάλα ελληνικά κέντρα στις παραλιακές περιοχές, αρχίζει ν’ αναπτύσσεται η υλοτομία, η γεωργία, η κτηνοτροφία και η μεταλλουργία με κέντρο τη Σπαπτή ‘Υλη του Παγγαίου.

Μπορεί οι Θράκες να πήραν πολλά πολιτιστικά στοιχεία από τη Νότια Ελλάδα, έδωσαν όμως σ’ αυτήν κάτι πολύ σημαντικότερο: την ορφική λατρεία και τη διονυσιακή λατρεία από την οποία γεννήθηκαν η αρχαία μουσική, τα αρχαία μυστήρια, η αρχαία ποίηση και ειδικά στο Νότο, εκτός από τα μυστήρια, και πολλές άλλες θεότητες, κυρίως χθόνιες. Είναι ενδεικτικό ότι ο Εύμολπος, γιος του Μουσαίου, θεωρείται ιδρυτής των Ελευσινίων Μυστηρίων, και ο Ορφεύς, των ορφικών μυστηρίων. Τα παραπάνω ονόματα (Μουσαίος, Εύμολπος, Ορφεύς) δείχνουν πως οι ποιητικές καταβολές του ελληνικού κόσμου έχουν αφετηρία τις θρακικές τελετές. Είναι ακόμη ενδεικτικό ότι οι Θράκες μετείχαν στις εορτές των Αθηναίων. Στο περίφημο προοίμιο της “Πολιτείας του Πλάτωνα ο Σωκράτης λέγει για μια εορτή του Πειρειά:

‘Καλή μεν συν μοι και η των επιχωρίων πομπή έδοξε είναι, ου μέντοι ήταν εφαίνεται πρέπειν ην οι Θράκες έπιμπον” (Ωραία μου φάνηκε και η πομπή των εντοπίων, αλλά νομίζω ότι, καθόλου δεν υστερούσε και η πομπή που έστειλαν οι Θράκες).

Εξάλλου, οι κάτοικοι των νοτίων περιοχών δεν έκαναν διάκριση ανάμεσα στον εαυτό τους και τους Θράκες πάνω στη βάση της φυλετικότητας. Είναι χαρακτηριστικό ότι πολλοί ελληνικοί μύθοι συνδέουν τους Θράκες με τους κατοίκους νοτίων περιοχών. Π.χ. ο «Θρήικιος Βορέας» αρπάζει την Ωρείθνια, ο Ηρακλής αρπάζει τ’ άλογα του Θρακός Διομήδη, ο Φινεύς από τη Θράκη μετέχει στην αργοναυτική εκστρατεία, ο Τηρεύς (Θραξ και αυτός) βοηθά τον Αθηναίο Πανδίωνα και νυμφεύεται τη θυγατέρα του Πρόκνη. Τέλος, ο Ορέστης ιδρύει πόλη στη Θράκη που φέρει τ’ όνομά του, Ορεστιάδα.

Εκείνο πάντως που διαφοροποιούσε τους κατοίκους της Θράκης από τους κατοίκους των νοτίων περιοχών είναι η γλώσσα. Δεν ξέρω σε ποια γλωσσικά στοιχεία στηρίζονται διάφοροι ερευνητές, ώστε να θεωρούν την αρχαία θρακική τμήμα της ινδοευρωπαϊκής, γλώσσα συγγενή προς τη φρυγική και αρμενική, με επιδράσεις Ιλλυρικές, Σκυθικές, κ.λπ. Όμως διερωτώμαι: χωρίς γλωσσική συγγένεια προς την ελληνική, πώς επετεύχθη η διείσδυση τόσων λατρευτικών στοιχείων της Θράκης στη Ν. Ελλάδα;

               Εκείνο πάντως που είναι βέβαιο, μια και οι Θράκες δεν είχαν δική τους γραφή, είναι πως τα πρώτα γραπτά ίχνη της Θράκης είναι ελληνικά. Αυτό που οι ερευνητές —ακόμη και οι δικοί μας— ονομάζουν «εξελληνισμό», ενώ πρόκειται περί εκπολιτισμού, συντελείται εντονότερα μετά τον 7ο π. Χ. αιώνα. Οι διαφορές Βορρά-Νότου δεν ήταν τόσο φυλετικού όσο πολιτιστικού επιπέδου. Με άλλα λόγια κατά τον 6ο και 5ο π. Χ. αιώνα δεν υπάρχουν μεταξύ Αθηναίων και Θρακών φυλετικές προκαταλήψεις.Είναι ενδεικτικό ότι η Αβρότονος, μητέρα του Θεμιστοκλή, και η Ηγησιπύλη μητέρα του Κίμωνα, αλλά και ο Όμηρος πατέρας του Θουκυδίδη, ήσαν από τη Θράκη. (Οι Αθηναίοι είχαν εξ αρχής επισημάνει τη σημασία ειδικά της Καλλιπόλεως. Μετά από πρόσκληση των Δολόγκων, ο Μιλτιάδης ο Πρεσβύτερος, έκτισε εκεί αποικία. Στη διοίκηση τον διαδέχθηκε αργότερα ο Μιλτιάδης ο Νεώτερος, ο νικητής του Μαραθώνα. Ο Μιλτιάδης νυμφεύθηκε την Ηγησιούλη, μητέρα του Κίμωνα. Επίσης στη Θράκη κατέφυγε μετά την τελευταία εξορία του ο Αλκιβιάδης, που είχε στενούς δεσμούς με τοπικούς άρχοντες). Πάντως στους μετά το Φίλιππο χρόνους, το μεγαλύτερο μέρος της Θράκης, κυρίως το νοτίως του Αίμου και των παραλίων του Εύξεινου, της Προποντίδας και του Αιγαίου είχε ως μητρική γλώσσα την ελληνική.

Οι Θράκες μετείχαν σ’ όλες τις περιπέτειες του ελληνισμού. Στους Μηδικούς πολέμους, στον Πελοποννησιακό πόλεμο (τότε αναδεικνύεται ο βασιλιάς Σιτάλκης), στους πολέμους Αθηναίων-Φιλίππου (τότε ακούγεται το όνομα του Κερσοβλέπτη), στην εκστρατεία του Αλεξάνδρου και σ’ όλη πια την ύστερη περίοδο, ελληνιστική, ελληνορωμαϊκή, βυζαντινή, λογίζονται ως τμήμα του ευρύτερου ελληνικού χώρου. Ακμαίες ελληνικές αποικίες θα δώσουν ιδιαίτερη λάμψη στην περιοχή, όπως τα Άβδηρα, η Μεσημβρία, η Μαρώνεια, η Σηστός, η Πέρινθος, η Αγχίαλος και τέλος το Βυζάντιο, που έγινε πρωτεύουσα της μεγαλύτερης σε έκταση χώρου και χρόνου αυτοκρατορίας που γνώρισε ποτέ ο κόσμος.

Αν κάποτε συνειδητοποιήσουμε ότι δεν είμαστε απόγονοι μόνο των Αρχαίων Ελλήνων, αλλά και των κατοίκων μιας Αυτοκρατορίας που είχε πρωτεύουσα την Κωνσταντίνου Πόλιν, το τέως Βυζάντιον, θα αποκτήσουμε ένα αίσθημα υπεροχής έναντι όλων των μεγαλοκρατόρων της εποχής μας, που η ισχύς τους μοιάζει με ψίθυρο στο μεγάλο ρολόι της Μεγάλης Ελληνικής Αυτοκρατορίας της χριστιανικής Δύσης και Ανατολής. Κάποτε πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα θρακοκεντρικά και όχι αθηναιοκεντρικά.

Εμείς ας κρατήσουμε, πριν προχωρήσουμε στην περαιτέρω ανάλυσή μας, τούτο μόνο: Για τους αρχαίους προγόνους μας η Θράκη πήρε την ονομασία της από την Κόρη του Ωκεανού και της Παρθενόπης και ότι για τον Πλάτωνα, τον Πίνδαρο και τον Αισχύλο η ονομασία της είχε συμβολικό χαρακτήρα και υποδήλωνε τον τόπο της αγνής διδασκαλίας και της ιερής ποίησης.
Για μας μέχρι πρόσφατα ήταν τόπος τιμωρίας, εξορίας, δυσμενούς μεταθέσεως, έτσι που οι εντόπιοι να αποκαλούν χλευαστικά την ευλογημένη γη τους Θρακιστάν!

 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
ιδού ο λόγος που δεν αξίζει ο κόπος να ασχολείται κανείς με παραληρηματικά χρυσαβγά,
τύπου σκιερού / μπουρδελιότη.

είναι άσχετοι ξερόλες.

.-
 

bourdeliotis

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
3.366
Κριτικές
23
Like
5
Πόντοι
26
πως λοιπόν, αφού οι έλληνες δημιουργήθηκαν ΜΕΤΑ, οι θράκες έχουν ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ?

ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ.
ειναι απλο ρε πρωτα ξεχωρισαν οι θρακες απο τους πελασγους και μετα οι υπολοιποι.
τελικα την εποχη των πρωτων ολυμπιακων αγωνων περι το 750 π.Χ. και της δημιουργιας των ελληνικων αμφικτυωνιων, δελφοι κλπ
και οι υπολοιποι δωριεις, αιολεις, θηβαιοι, μακεδονες,
αλλα και οι πρωτοι που ξεχωρισαν θρακες
αποκαλουνταν και αντιμετοπιζονταν απο τους ελλανοδικες ως ΕΛΛΗΝΕΣ
ΠΙΟ σωστο θα ηταν ιστορικα να λεγομαστε πελασγοι, αμεσως πιο σωστο θα ηταν θρακες, αλλα τελικα επικρατησε η ονομασια ΕΛΛΗΝΕΣ απο ενα βασιλειο στην λαμια? τι να κανουμε να γυρισουμε τον χρονο πισω και να πουμε στους ελλανοδικες πρεπει να λεγεστε πελασγοδικες????
 

bourdeliotis

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
3.366
Κριτικές
23
Like
5
Πόντοι
26
ιδού ο λόγος που δεν αξίζει ο κόπος να ασχολείται κανείς με παραληρηματικά χρυσαβγά,
τύπου σκιερού / μπουρδελιότη.

είναι άχετοι ξερόλες.

.-
δεν ειμαστε ασχετοι ξερολες εξυπνακια διαβασε ηροδοτο, θουκυδιδη, ξενοφωντα, και μετα ελα πες μου οι θρακες, οι φρυγες, οι μακεδονες δεν ηταν ελληνες και δεν συμμετειχαν σε ολυμπιακους αγωνες, δελφικες τελετες , ελευσινια μυστηρια κλπ.
 

skieros

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.137
Κριτικές
29
Like
1.563
Πόντοι
1.720
ιδού ο λόγος που δεν αξίζει ο κόπος να ασχολείται κανείς με παραληρηματικά χρυσαβγά,
τύπου σκιερού / μπουρδελιότη.

είναι άσχετοι ξερόλες.

.-

ειπε ο ασχετος ξερολας
 

bourdeliotis

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
3.366
Κριτικές
23
Like
5
Πόντοι
26
και στο βυζαντιο γραικους μας ελεγε ολη η ευρωπη, οι ιδιοι απογονοι των αρχαιων ελληνων ημασταν ομως και ολοι το ηξεραν και ακομη και τωρα αρχαιους γραικους τους λενε αντι για αρχαιους ελληνες, ε δεν ξεχωριζαν ουτε στην αρχαιοτητα ουτε στον μεσαιωνα τους θρακες και τους μακεδονες απο τους υπολοιπους ελληνες πως να το κανουμε? να το αλλαξουμε για να χαιρεσαι εσυ πορνοπαπε και οι βουλγαροι και οι σκοπιανοι δεν γινεται γιατι τα κειμενα ειναι πολλα και σε πολλα αντιτυπα πλεον, σου αρεσει δεν σου αρεσει λοιπον ορφεας=θρακας=ελληνας, μεγαλεξανδρος=μακεδονας=ελληνας
γιατι ετσι το λεγανε πριν 2000 χρονια και οι ρωμαιοι και οι αιγυπτιοι και οι εβραιοι
 

Bill OldKostas

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαΐ 2014
Μηνύματα
210
Κριτικές
4
Like
3
Πόντοι
1
Διαβάστε το άρθρο του Σαράντου Ι. Καργάκου.Είναι κατατοπιστικότατο.
 

bourdeliotis

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
3.366
Κριτικές
23
Like
5
Πόντοι
26
Διαβάστε το άρθρο του Σαράντου Ι. Καργάκου.Είναι κατατοπιστικότατο.
καλο ειναι, αν και χωρις τις αρχαιες αναφορες απο το λινκ που εβαλα εγω λεει την ουσια,
βεβαια ο πορνοπαπος θα μελεταει φωτο απο σκοπια και βουλγαρια για να ριξει καμια προκληση παλι  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
καλο ειναι, αν και χωρις τις αρχαιες αναφορες απο το λινκ που εβαλα εγω λεει την ουσια,
βεβαια ο πορνοπαπος θα μελεταει φωτο απο σκοπια και βουλγαρια για να ριξει καμια προκληση παλι  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

να στείλεις τα ποστς  σου στον καργάκο!  :2funny:  :jerking:
 

bourdeliotis

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2014
Μηνύματα
3.366
Κριτικές
23
Like
5
Πόντοι
26
ο γρέγος σας περιμένει αύριο στην Καζαντζάκη...  :s&m_3:
ποιος που? εχουν παλι συγκεντρωση για το ωραριο των καταστηματων? δεν χορτασαν κινητοποιησεις τα κομμουνια αφου ολο 30 ατομα μαζευονται.
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
ποιος που? εχουν παλι συγκεντρωση για το ωραριο των καταστηματων? δεν χορτασαν κινητοποιησεις τα κομμουνια αφου ολο 30 ατομα μαζευονται.

Γρέγος στην Καζαντζάκη...  :s&m_2:

μην κάνεις την πάπια!  :s&m_3:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom