jhonny64
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 31 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 67.511
- Like
- 2.738
- Πόντοι
- 1.306
δημιουρηθεί
παω να ουρησω
δημιουρηθεί
εννοώ ότι αν δημιουρηθεί ρεύμα αυτοδυναμίας, μπορεί να συμβεί κι αυτό...
θα μείνουν μόνο οι σκληροί πυρήνες.
Λίγες ημέρες αφότου έλαβε το χρίσμα του ΣΥΡΙΖΑ για την Περιφέρεια Αττικής η κυρία Ρένα Δούρου καταφτάνει στο στούντιο του ραδιοσταθμού Στο Κόκκινο, που διατηρεί το κόμμα, για μια πρώτη, κατατοπιστική των προθέσεών της συνέντευξη.
.......................................
Περίτεχνες πολιτικές πιρουέτες
«Τι θα κάνει η νέα περιφερειάρχης για τα διόδια που καίει τον κόσμο, πού θα πάει αυτό το πράγμα;» επιμένει η δημοσιογράφος. «Κοίταξε, η ιστορία με τα διόδια δεν είναι χθεσινή, δεν έχουμε όλοι μνήμη χρυσόψαρου, οι ηλίθιοι είναι πιο επικίνδυνοι από πολλά άλλα», αρχίζει ξανά τις περικοκλάδες η κυρία Δούρου και προσπαθεί να μπουρδουκλώσει πάλι τα πράγματα: «Τα θέματα αυτά, το κουβούκλιο που καίγεται, ο Γκλέτσος, δεν είναι ψηφίδες για χάρη της τηλεθέασης στο δελτίο των 8. Ερχονται από παλιά, εδώ και οκτώ χρόνια, που κάποιοι βρήκαν μια καλή μπίζνα για να διευκολύνουν ημέτερους επιχειρηματίες, οι οποίοι δεν ρισκάρουν τίποτα»… «Εθνικούς εργολάβους», πετάγεται η δημοσιογράφος, αλλά η κυρία Δούρου κάνει πως δεν ακούει και συνεχίζει αμήχανα: «Διότι ο καπιταλισμός προϋποθέτει ρίσκο…». Τη διακόπτει ξανά η δημοσιογράφος με έναν ελεγχόμενο εκνευρισμό: «Ασε τον καπιταλισμό. Θα συγκρουστεί ο ΣΥΡΙΖΑ με αυτούς;». «Εχουμε ήδη ξεκινήσει τη σύγκρουση», την… κατακεραυνώνει η υποψήφια περιφερειάρχης, αποφεύγοντας όμως να αποκαλύψει περισσότερα για τη… σύγκρουση αυτή, που ίσως εξελίσσεται μανιωδώς σε κάποιο παρασκήνιο, αλλά δεν την έχει αντιληφθεί κανείς μέχρι τώρα. Κάπως έτσι η συνέντευξη της κυρίας Δούρου έληξε κακήν κακώς ως προς το θέμα των διοδίων, αποκάλυψε όμως κι αυτή με τη σειρά της τις τουλάχιστον περίεργες διαθέσεις που έχει και η υποψήφια περιφερειάρχης Αττικής, αλλά και το ίδιο το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης απέναντι στο μείζον πρόβλημα με τους εργολάβους των εθνικών οδών και τα υπέρογκα ανταλλάγματα που απολαμβάνουν έναντι δρόμων που ακόμη ο πολίτης δεν έχει δει και είναι άγνωστο πότε θα χρησιμοποιήσει. Την ίδια περίοδο που η κυρία Δούρου απέφευγε με περίτεχνες πιρουέτες να πάρει θέση στο θέμα, το ίδιο το κόμμα τηρούσε άκρως υποτονική στάση στη Βουλή. Απέφυγαν να θέσουν ερωτήματα και να ζητήσουν εξηγήσεις από τον αρμόδιο υπουργό για τις υπέρογκες αυξήσεις, ενώ ακόμη και για τις διώξεις κατά πολιτών που συνελήφθησαν στη Μαλακάσα για τις διαμαρτυρίες δεν επέδειξε ιδιαίτερο φρόνημα αλληλεγγύης - μόνο ο κ. Παναγιώτης Λαφαζάνης και στελέχη της αριστερής πτέρυγας βρέθηκαν για συμπαράσταση στα δικαστήρια της Ευελπίδων. Η υπόθεση ήταν σαν να μην απασχόλησε ποτέ την ηγεσία της Κουμουνδούρου. Ωστόσο για την κυρία Δούρου το πρόβλημα είναι πιο συγκεκριμένο και αρχίζει να απασχολεί ακόμη και ηγετικά στελέχη.
Η νεαρή βουλευτής δεν είναι μια τυχαία περίπτωση πολιτικού. Στέλεχος της λεγόμενης «ανανεωτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ», της πιο «δεξιάς» πτέρυγας του κόμματος σύμφωνα με τον εσωκομματικό χάρτη, είναι γνωστή για τις καλές σχέσεις που διατηρεί με το «σύστημα». Αρθρογραφεί μόνιμα στην εφημερίδα «Εθνος», ενώ η πρώτη δημόσια παρέμβασή της μετά το χρίσμα που έλαβε για την υποψηφιότητά της στην Περιφέρεια Αττικής έγινε μέσω της ιστοσελίδας του MEGA - κριτικάροντας μάλιστα τον ευτελισμό της πολιτικής από διαδικτυακά μέσα όπως το Twitter, όταν η ίδια επιδίδεται καθημερινά σε ουκ ολίγα «τιτιβίσματα»! Στα πλατό του Μεγάλου Καναλιού άλλωστε είναι επί χρόνια θαμώνας και μόνιμη καλεσμένη εκπομπών, που μόνο με συμπάθεια δεν είδαν τις ριζοσπαστικές πολιτικές του ΣΥΡΙΖΑ - τις «μετριοπαθείς» και «διαχειριστικές» όμως τις αγάπησαν παλαιόθεν.
Δεν υπάρχει καμμία περίπτωση ο Syriza να διαφοροποιηθεί από τα συμφέροντα του Μπόμπολα.Δαγκώνεις το χέρι πού σε ταίζει;
Ποιά είναι η θέση τού Syriza για την εξωφρενική αύξηση τών διοδίων;
Μούγγα στη στρούγκα παρατηρώ.Με τον λαό ή με τον Μπόμπολα;
[size=18pt]Ερώτηση στη Βουλή
Άμεση ανάκληση των αυξήσεων στα διόδια ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ
[/size]
[size=15pt]Δριμύ κατηγορώ κατά του υπουργού Μεταφορών Μ. Χρυσοχοΐδη για τις ληστρικές αυξήσεις στα διόδια ζητώντας από την κυβέρνηση άμεση ανάκλησή τους εξαπέλυσε ομάδα 27 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ με σχετική ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή.
[/size]
Στην ερώτηση, που απευθύνεται προς τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, τον υπουργό Δικαιοσύνης και τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, επισημαίνεται ότι “η κυβέρνηση για μια ακόμη φορά εξαπάτησε τον Ελληνικό Λαό. Προχώρησε σε ληστρικές αυξήσεις των διοδίων έως και 60 %” ενώ επιπλέον αυξήθηκαν οι σταθμοί των διοδίων.
Βασικός αποδέκτης της κριτικής είναι ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ο οποίος τον Δεκέμβριο 2013 από το Βήμα της Βουλής διαβεβαίωνε ότι: “δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για αύξηση διοδίων, καμία απολύτως”, διευκρινίζοντας ότι “μοναδική αλλαγή στην σύμβαση με τις παραχωρησιούχους εταιρίες, αποτελεί η εγκαθίδρυση αναλογικών υβριδικών διοδίων. Και όπου ακόμα δεν υπάρχουν αναλογικά διόδια, θα λειτουργήσουν εκπτώσεις της τάξεως του 50%, ενώ θα προχωρήσει και το θέμα της λειτουργικότητας”.
Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ υπενθυμίζουν ακόμα δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών για αύξηση μόνο στο τμήμα από τις Αφίδνες μέχρι τα Καμένα Βούρλα αλλά και περί εξασφάλισης εναλλακτικού οδικού δικτύου για τους πολίτες που πλήττονται περισσότερο απ΄τις εν λόγω αυξήσεις.
“Τέλος, ο κ. υπουργός στην προσπάθειά του να πείσει ότι δεν θα γίνουν αυξήσεις έφθασε να κατηγορεί σύσσωμη την Αντιπολίτευση λέγοντας στο Κοινοβούλιο: «Άφησα όλη αυτήν τη σπέκουλα που έγινε όλες αυτές τις μέρες για τις αυξήσεις στα διόδια για να φανεί πού πάει το πράγμα. Σας άφησα να κάνετε λαϊκισμό, αλλά το ψέμα έχει κοντά πόδια»”, υπενθυμίζουν ακόμα.
Όπως επισημαίνουν: “σήμερα, που το εισόδημα των πολιτών έχει συρρικνωθεί δραματικά, οι τιμές των διοδίων θα έπρεπε να μειωθούν συστοίχως προς την οικονομική δυσπραγία της κοινωνίας. Η επίκληση «ανωτέρας βίας λόγω οικονομικής κρίσης», δεν μπορεί να ισχύει μόνο για την επιπλέον χρηματοδότηση των παραχωρισιούχων.
Η ενεργοποίηση του συστήματος Fast Pass από πλευράς της παραχωρησιούχου εταιρίας της Νέας Οδού, αφορά τη συχνότητα χρήσης και όχι την πραγματική αναλογική χρήση των οδών, δηλαδή τη χιλιομετροχρέωση, που μόνο με το ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων μπορεί να εξασφαλιστεί.
Οι υποτιθέμενες εκπτώσεις που διαφημίζονται έντονα από τις Παραχωρησιούχους, αποτελούν απροκάλυπτο ψέμα. Οι εκπτώσεις πχ της τάξης του 50% δίνονται στους χρήστες, για τις διελεύσεις μετά την 50η και όχι για τις προγενέστερες (δηλαδή ο χρήστης μέχρι τις 60 διελεύσεις το μήνα παλαιότερα πλήρωνε 105 € και σήμερα καλείται να πληρώσει 157,45 € ακόμα και με από τις παρεχόμενες εκπτώσεις).
Τέλος, οι εκπτώσεις δίνονται στα επιβατηγά οχήματα και σε 4 μόνο (!) σταθμούς διοδίων. Αυτό δεν αποτελεί ούτε εκπτωτική πολιτική ούτε ανταποκρίνεται στις ανάγκες ειδικών κατηγοριών του πληθυσμού (άνεργοι, Άτομα με Αναπηρία).
Οδηγείται στις ελληνικές καλένδες το πλήρες ηλεκτρονικό σύστημα των διοδίων και η συμβατική υποχρέωση των παραχωρησιούχων να προωθήσουν την τήρηση των Αρχών της Διαλειτουργικότητας του Διευρωπαϊκού Δικτύου, επειδή αυτό εισφέρει λιγότερες εισπράξεις από διόδια. Αντίθετα, τοποθετούνται από 5.2.2014, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ., Ειδικές Ηλεκτρονικές Τεχνικές Συσκευές προς βεβαίωση παραβάσεων μη καταβολής διοδίου τέλους σε Σταθμούς Διοδίων κατά μήκος της Εθνικής Οδού Αθηνών - Κορίνθου. Το πρόστιμο θα ανέρχεται στα 200 ευρώ, ενώ παράλληλα ο οδηγός χάνει άδεια και δίπλωμα για 20 ημέρες.
Επειδή η αύξηση των διοδίων λειτουργεί μόνο υπέρ των Παραχωρησιούχων, ως εισπρακτικό εργαλείο χωρίς αντίστοιχη κοινωνική ανταπόδοση ή ωφέλεια, αλλά προς βλάβη της κοινωνίας
Επειδή η αστρονομική αυτή αύξηση υλοποιεί αντιλαϊκή πολιτική και περιορίζει υπέρμετρα και κατά παράβαση του Συντάγματος την ελευθερία κίνησης εντός της Επικράτειας
Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:
1.Δεδομένου ότι οι αρχικές Συμβάσεις Παραχώρησης ανέφεραν αυξήσεις των τιμών των διοδίων το 2014 με βάση το αρχικό χρονοδιάγραμμα, όπου οι αυτοκινητόδρομοι θα πλησίαζαν το στάδιο της ολοκλήρωσης, σκοπεύει το Υπουργείο, έστω και σήμερα, να διαπραγματευθεί με τους Παραχωρησιούχους το μέγεθος της αναπροσαρμογής των τιμών των διοδίων προς όφελος των πολιτών, σύμφωνα με το νέο χρηματοδοτικό μοντέλο και τα νέα χρονοδιαγράμματα των έργων;
2.Θα ανακληθούν οι αυξήσεις των διοδίων; Θα εξετασθεί μείωση του αριθμού των σταθμών σε όλους του οδικούς άξονες;
3.Έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή ασφαλών παραπλεύρων οδών, σε όλο το εθνικό οδικό δίκτυο, για τη μετακίνηση των πολιτών;
4.Σκοπεύει η Κυβέρνηση να μεριμνήσει για την ανακούφιση ευπαθών ομάδων όπως χρονίως πασχόντων ή ασθενών και Ατόμων με Αναπηρία να εφαρμόσει ειδικό τιμολόγιο;
5.Σε ποιο στάδιο βρίσκεται το σύστημα τοποθέτησης ηλεκτρονικών διοδίων σύμφωνα με το διευρωπαϊκό σύστημα διοδίων (αναλογική χρέωση βάσει της χιλιομετρικής χρήσης);
6.Θα σταματήσει η ποινικοποίηση των συλλογικών αγώνων όσων εναντιώνονται στα υπερβολικά διόδια και στις παράλογες αυξήσεις αυτών; Πού ερείδονται τα νέα μέτρα της ΕΛ.ΑΣ;”
Newsroom Enet
[size=17pt]
τι έχει να πει τo troll Γεωργίτης Ξενοφών?[/size]
Λίγες ημέρες αφότου έλαβε το χρίσμα του ΣΥΡΙΖΑ για την Περιφέρεια Αττικής η κυρία Ρένα Δούρου καταφτάνει στο στούντιο του ραδιοσταθμού Στο Κόκκινο, που διατηρεί το κόμμα, για μια πρώτη, κατατοπιστική των προθέσεών της συνέντευξη.
.......................................
Περίτεχνες πολιτικές πιρουέτες
«Τι θα κάνει η νέα περιφερειάρχης για τα διόδια που καίει τον κόσμο, πού θα πάει αυτό το πράγμα;» επιμένει η δημοσιογράφος. «Κοίταξε, η ιστορία με τα διόδια δεν είναι χθεσινή, δεν έχουμε όλοι μνήμη χρυσόψαρου, οι ηλίθιοι είναι πιο επικίνδυνοι από πολλά άλλα», αρχίζει ξανά τις περικοκλάδες η κυρία Δούρου και προσπαθεί να μπουρδουκλώσει πάλι τα πράγματα: «Τα θέματα αυτά, το κουβούκλιο που καίγεται, ο Γκλέτσος, δεν είναι ψηφίδες για χάρη της τηλεθέασης στο δελτίο των 8. Ερχονται από παλιά, εδώ και οκτώ χρόνια, που κάποιοι βρήκαν μια καλή μπίζνα για να διευκολύνουν ημέτερους επιχειρηματίες, οι οποίοι δεν ρισκάρουν τίποτα»… «Εθνικούς εργολάβους», πετάγεται η δημοσιογράφος, αλλά η κυρία Δούρου κάνει πως δεν ακούει και συνεχίζει αμήχανα: «Διότι ο καπιταλισμός προϋποθέτει ρίσκο…». Τη διακόπτει ξανά η δημοσιογράφος με έναν ελεγχόμενο εκνευρισμό: «Ασε τον καπιταλισμό. Θα συγκρουστεί ο ΣΥΡΙΖΑ με αυτούς;». «Εχουμε ήδη ξεκινήσει τη σύγκρουση», την… κατακεραυνώνει η υποψήφια περιφερειάρχης, αποφεύγοντας όμως να αποκαλύψει περισσότερα για τη… σύγκρουση αυτή, που ίσως εξελίσσεται μανιωδώς σε κάποιο παρασκήνιο, αλλά δεν την έχει αντιληφθεί κανείς μέχρι τώρα. Κάπως έτσι η συνέντευξη της κυρίας Δούρου έληξε κακήν κακώς ως προς το θέμα των διοδίων, αποκάλυψε όμως κι αυτή με τη σειρά της τις τουλάχιστον περίεργες διαθέσεις που έχει και η υποψήφια περιφερειάρχης Αττικής, αλλά και το ίδιο το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης απέναντι στο μείζον πρόβλημα με τους εργολάβους των εθνικών οδών και τα υπέρογκα ανταλλάγματα που απολαμβάνουν έναντι δρόμων που ακόμη ο πολίτης δεν έχει δει και είναι άγνωστο πότε θα χρησιμοποιήσει. Την ίδια περίοδο που η κυρία Δούρου απέφευγε με περίτεχνες πιρουέτες να πάρει θέση στο θέμα, το ίδιο το κόμμα τηρούσε άκρως υποτονική στάση στη Βουλή. Απέφυγαν να θέσουν ερωτήματα και να ζητήσουν εξηγήσεις από τον αρμόδιο υπουργό για τις υπέρογκες αυξήσεις, ενώ ακόμη και για τις διώξεις κατά πολιτών που συνελήφθησαν στη Μαλακάσα για τις διαμαρτυρίες δεν επέδειξε ιδιαίτερο φρόνημα αλληλεγγύης - μόνο ο κ. Παναγιώτης Λαφαζάνης και στελέχη της αριστερής πτέρυγας βρέθηκαν για συμπαράσταση στα δικαστήρια της Ευελπίδων. Η υπόθεση ήταν σαν να μην απασχόλησε ποτέ την ηγεσία της Κουμουνδούρου. Ωστόσο για την κυρία Δούρου το πρόβλημα είναι πιο συγκεκριμένο και αρχίζει να απασχολεί ακόμη και ηγετικά στελέχη.
Ο Syriza δεν έχει κανέναν λόγο να συμπαρασταθεί στους πολίτες πού αντιδρούν στην Μαλακάσα.Εφόσον οι πολίτες στρέφονται κατά του Μπόμπολα στρέφονται κατά του Syriza.
Ολη η συμπαράσταση εξαντλείται σε νερόβραστες επερωτήσεις κοινοβουλευτικού ελέγχου.Το πρόβλημα του Μr. Alexis είναι να υπάρχει μειωμένο τιμολόγιο για τις ευπαθείς ομάδες (υπάρχει σήμερα μη ευπαθής Ελληνας;) και να κατασκευασθεί δίκτυο παράπλευρων δρόμων!!!
Δηλαδή να βγάλουμε "δουλίτσες" για τον εθνικό εργολάβο!!!!
Ο Syriza σαν σοσιαλδημοκρατικό συστημικό μόρφωμα δεν κρατά ούτε τα προσχήματα.
ρε τρόμπες, άλλη δουλειά δεν έχετε?
ΣΥΡΙΖΑ: ΣΕΒασμός στους βιομηχάνους
Ίσως η επιλογή του χώρου, το Πολεμικό Μουσείο, να είναι και σημειολογικά για την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, η τυπική εναπόθεση σε μουσειακές προθήκες, του «πολέμου» τον οποίο τάχα είχε κηρύξει στο κεφάλαιο, στα μεγάλα συμφέροντα και τη διαπλοκή. Η τοποθέτηση Τσίπρα μπροστά στον πρόεδρο του ΣΕΒ μόνο ως δήλωση πίστης, αν όχι μετάνοιας μπορεί να χαρακτηριστεί.
Πίστη στην καπιταλιστική αγορά, στην κερδοφορία, στην "παραγωγική ανασυγκρότηση" σε όφελος του κεφαλαίου, στην διατήρηση του κράτους ως μοχλό στήριξης και ενίσχυσης επιχειρηματικών κλάδων και επιλογών.
Κουβέντα για το ξεζούμισμα που έχουν υποστεί οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα με τους εξευτελιστικούς μισθούς, τις απαράδεκτες μορφές απασχόλησης, τις κλεμμένες ώρες εργασίας, τους απλήρωτους μισθούς, τις απολύσεις, τις μεσαιωνικές συνθήκες δουλειάς.
Αντί η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ να προσπαθεί να "γλυκάνει" τον επιχειρηματικό κόσμο για τον τρόπο και τις μορφές που σχεδιάζει να διαχειριστεί την καπιταλιστική κρίση προς όφελος του, ας απαντήσει στις εκατοντάδες χιλιάδες εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα πώς και με ποιους τρόπους, ως κυβέρνηση, θα μπορέσει να εξυπηρετήσει τα συμφέροντά τους, να εξασφαλίσει αξιοπρεπείς αμοιβές, σταθερή εργασία, διεύρυνση των εργασιακών δικαιωμάτων, κατάργηση όλων των μνημονιακών νόμων, εξασφάλιση και επέκταση των κοινωνικών παροχών και υπηρεσιών. Γίνονται όλα αυτά χωρίς σύγκρουση με τα συμφέροντα των βιομηχάνων, όπως επιλέγει και όπως ισχυρίζεται;
Τα τάματα για επαναφορά του κατώτερου μισθού στο εξευτελιστικό 700άρι του 2009 μόνο ώς καθρεφτάκι για τους ιθαγενείς μπορούν να χαρακτηριστούν.
Η ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α πιστεύει πώς ανασυγκρότηση της κοινωνίας μπορεί να γίνει μόνο προς όφελος των εργαζομένων, σε βάρος και ενάντια σε μια χούφτα επιχειρηματιών καπιταλιστών που προς όφελός τους και μόνο εφαρμόζονται οι βάρβαρες πολιτικές των τελευταίων χρόνων ως συνέχεια όλων των προηγούμενων.
Καμία επιλογή υπέρ των εργαζομένων, των ανέργων, των αυτοαπασχολούμενων και των νέων της ανεργίας και της απαξίωσης, δεν θα έρθει χωρίς ανατροπή της πολιτικής και των επιλογών του κεφαλαίου, χωρίς σύγκρουση με την Ε.Ε και τα συμφέροντα που εξυπηρετεί σε Ελλάδα και Ευρώπη.
O έρωτας του ΣΕΒ με τον Syriza και η άμεση ανταπόκριση του Syriza, θέλει να καταδείξει, ότι το σύστημα δεν έχει τίποτα να φοβηθεί από το μόρφωμα αυτό (πώς θα είχε άλλωστε όταν το 90% του μορφώματος είναι ο σκληρός πασοκικός πυρήνας!).
[size=16pt]τι έγινε κλωνοτρολλ, συμφωνείς με τις θέσεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ?
ό,τι να ναι, αρκεί να ναι αντιΣΥΡΙΖΑ? [/size]
εεεε τότε το παιδί είναι αντιφα .....
το παιδί είναι κλωνοτρολλ...
κι εσύ είσαι κοιλαράς μπυρόβιος...
τι να κάνω πιπούλη μ'... δεν έχει τσίπουρα εδώ...
[size=17pt]«Με τη χρυσή της νιότης πανοπλία»: 23 Φλεβάρη 1943 ιδρύεται η ΕΠΟΝ[/size]
Στις 23 Φλεβάρη 1943 ιδρύθηκε η ΕΠΟΝ, η οποία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα κατά του Άξονα - Εκδήλωση στις 6:30 από την Ομάδα Πολιτισμού και τη Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ
O έρωτας του ΣΕΒ με τον Syriza και η άμεση ανταπόκριση του Syriza, θέλει να καταδείξει, ότι το σύστημα δεν έχει τίποτα να φοβηθεί από το μόρφωμα αυτό (πώς θα είχε άλλωστε όταν το 90% του μορφώματος είναι ο σκληρός πασοκικός πυρήνας!).
δεν έχει τσιπ'ρα εκεί?
πάντως αμα κρίνω από την κατάσταση στην οποία είναι το σπίτι στο οποίο έγινε η ίδρυση της ΕΠΟΝ (στους Αμπελόκηπους στην οδοό Εσλιν κοντά στα γραφεία σας και πολύ κοντα στα γραφεία της οικογενειακής επιχείρησης Τσίπρα) μάλλον στα παπάρια σας την έχετε γραμμένη την ΕΠΟΝ ....
στην πολιτική οι εγγλέζοι είναι αρκετά σοβαροί για να έχουν τσιπ'ρα
στο πιώμα όμως όχι γιατί δεν έχουν τσιπ'ρα