Boldemort
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 4 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 47.529
- Κριτικές
- 12
- Like
- 42
- Πόντοι
- 1.220
δε ΠΑΠΕΤ ΜΑΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡ
όλα ένα σχέδιο στο μυαλό του
εχμ
το πιάσατε, έτσι?
στο μυαλό του
Τραγουδα οσο θες
δε ΠΑΠΕΤ ΜΑΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡ
όλα ένα σχέδιο στο μυαλό του
εχμ
το πιάσατε, έτσι?
στο μυαλό του
οτι απλα θεωρούν το κάπνισμα και την οδήγηση διτρόχου αυξημένο κίνδυνο... και τον αποδέχονται μόνον με επασφάλιστρο...
ο μη καπνιστής λοιπόν γιατί να τον αποδεχθεί?
αφού ξαναθυμηθώ τα παρακάτω ΜΕΤΑ το ξεκάβλωμα θα σε αρχίσω στις φάπες.
Κάθε χρόνο χιλιάδες άνθρωποι στη χώρα μας βρίσκουν τραγικό θάνατο στην άσφαλτο. Από αυτούς, δυσανάλογα μεγάλο είναι το ποσοστό που αφορά μοτοσικλετιστές.
# Παρότι οι μοτοσικλετιστές αντιπροσωπεύουν μικρό ποσοστό της κίνησης (16,5%), αποτελούν το 35,8% των θανάτων από τροχαίο ατύχημα στη χώρα μας.
# Για το έτος 2006, 55% του συνόλου των νεκρών από τροχαίο ατύχημα στην Αττική,, ήταν μοτοσικλετιστές.
# Αντίστοιχα, για το ίδιο έτος, το 61,8% των βαριά τραυματισμένων από τροχαίο ατύχημα στην Αττική, ήταν μοτοσικλετιστές.
# Η κρανιοεγκεφαλική κάκωση είναι η κύρια αιτία θανάτου σε ατυχήματα με μοτοσικλέτες. Συγκεκριμένα, το 80% των μοτοσικλετιστών που σκοτώνονται σε τροχαίο ατύχημα υπολογίζεται ότι έχουν υποστεί κρανιοεγκεφαλική κάκωση.
# Μοτοσικλετιστές που δε φορούν κράνος έχουν διπλάσιες πιθανότητες να υποστούν κρανιοεγκεφαλική κάκωση σε μια σύγκρουση, σε σχέση με όσους το χρησιμοποιούν.
# Περισσότερα από 4 στα 5 ατυχήματα με μοτοσικλέτα καταλήγουν σε τραυματισμό ή θάνατο του μοτοσικλετιστή.
# Για κάθε 1,5 χλμ. οδήγησης, ένας μοτοσικλετιστής κινδυνεύει 16 φορές περισσότερο να πεθάνει σε μια σύγκρουση από ό,τι ο οδηγός ενός άλλου οχήματος.
ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ. ΠΕΣ ΣΚΛΗΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ. ΑΚΟΥΩ.
μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα
ειμαστε πρεζακια ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
δεν το κοβω που να σε δω να πηδας το Νοβο,δεν την κοβω την μηχανη,δεν με πειθεις
ουστ
αμα σου παιξω κανα δυο στην κεφαλη θα αλλαξεις γνωμη στρακι
ακους εκει η μηχανη βλαπτει
Η μηχανη ειναι υγεια ρε,ραιντ λαικ δε γουιντττττττττττττ ρε χαρβαλο
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα
αμα σου παιξω κανα δυο στην κεφαλη θα αλλαξεις γνωμη στρακι
ακους εκει η μηχανη βλαπτει
Η μηχανη ειναι υγεια ρε,ραιντ λαικ δε γουιντττττττττττττ ρε χαρβαλο
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα
Αστο παιχτη ;) στο καλο να πας και μην δινεις σημασια. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
αντε γεια
νατος και ο αντικαπνιστής....
μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα
ειμαστε πρεζακια ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
δεν το κοβω που να σε δω να πηδας το Νοβο,δεν την κοβω την μηχανη,δεν με πειθεις
στο πα και πριν ...δυνητικα τα παντα μπορει να σε βλαψουν...νατος και ο αντικαπνιστής....
Debate closed.
Claim staked out clearly.
μ αρέσει η μαιευτική μέθοδος.
μόλις ο δημοκρατικός νομοθετικός καθωσπρεπισμός αγγίξει το πάθος μας ξεχνάμε και δημοκρατία και νόμους και ευγένειες.
ααααααααχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχ
στο πα και πριν ...δυνητικα τα παντα μπορει να σε βλαψουν...
το τσιγαρο βλαπτει οπως και να χει...το ποσο εξαρταται απο τον οργανισμο και την καταναλωση
αυτα...
η μηχανη δεν ειναι Παθος
ειναι τροπος ζωης,λιγοτερα καυσιμα,λιγοτερος χρονος για μετακινηση,λιγοτερος χωρος για παρκαρισμα
λιγοτερη φθορα...παντου ωφελει....με μονο αντιτιμο τον οποιο αυξημενο κινδυνο
Να καταργηθει η κυκλοφορια των αυτοκινητων ΑΜΕΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Ολοι στα ΜΜΜ ή στα μηχανακια
Να δεις πως λυνονται ολα τα προβληματα μιας απανθρωπης μεγαλουπολης οπως η Αθηνα
το Τσιγαρο ειναι παθος
οι πουτανες ειναι παθος
και πολλα αλλα,αλλα οχι η μηχανη
Πες μας και για το κυνήγι τώρα...η μηχανη δεν ειναι Παθος
[size=42pt]1142[/size]
Τηλεφωνική γραμμή ενημέρωσης και υποστήριξης για το κάπνισμα
καθώς και για καταγγελίες
αααααααααααχχαχαχαχααχχαχαχααχχαχα κι άλλος κωλοτούμπας.
ΑΠΑΓΟΡΕΨΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΙΝΔΥΝΟ Τ Ω Ρ Α
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑ
εσυ εισαι δημοσιος κινδυνος ρε που οδηγας αμεγκε και χαζευεις τα μουνια στα πεζοδρομια
ουστττττττττ
[move] [size=30pt]Κλάστε μας τα ΠΕΛΕΕΕΕΕ[/size] [/move][size=42pt]1142[/size]
Τηλεφωνική γραμμή ενημέρωσης και υποστήριξης για το κάπνισμα
καθώς και για καταγγελίες