tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.754
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.724
- Πόντοι
- 1.306
Για τα αεροσκάφη που είχαν αγοραστεί επί Τσοχα (αν δε κάνω λάθος) και είχαν ονομαστεί και ως η αγορά του αιώνα, όταν τελικά παραδόθηκαν αποδείχτηκε πως ήταν προηγούμενης γενιάς (και άρα κατά μια έννοια παρωχημένης τεχνολογίας)...Αλλά εδώ και τα υποβρύχια που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ πως ήταν τελευταίας τεχνολογιάς με το που έπεσαν στο νερό μπάταραν...Και παρολα αυτά εμείς τα κρατήσαμε (μάλλον) για να τα φτιάξουμε, πληρώνοντας επιπλέον λεφτά στου γερμανούς που αυτοί είχαν κάνει τη μαλακία, και μετά θα τα πουλούσαμε (ναι πως ουουουουουου) σε 3ους. Και με την ιστορία με τα υποβρύχια το δημόσιο το 2009 μπήκε μέσα 200μύρια περίπου.
τα πρώτα F16 αγοραστήκανε επί σιδερένιου στα πλαίσια της περίφημης "αγοράς του αιώνα" .. από το διάστημα που έγινε η πρώτη προσφορά , μέχρι την κατακύρωση της προμηθείας και τελικά την παράδοση τους στην Ελλάδα περάσαν περίπου 6 χρόνια οποτε λογικό είναι να έχουν βγεί νεώτερες εκδόσεις (χωρίς καμμία διάθεση να υπερασπιστώ κανέναν)
τα υποβρύχια 214 που παραγγείλαμε υπήρχαν μόνο σε σχέδια και συμφωνήσαμε να είμαστε οι πρώτοι πελάτες (δεν γνωρίζω με τι ανταλλάγματα)... λογικό είναι σε ένα τόσο συνθετο σύστημα στο πρώτο βιομηχανικό πρότυπο να υπάρχουν προβλήματα και κύρια καθυστερήσεις στην κατασκευή... το πρόβλημα είναι όχι το γιατί παραγγείλαμε τον συγκεκριμένο τύπο αλλά γιατί δεχθήκαμε να το παραλάβουμε (επί βασιλείας σιδερένιου τζούνιορ βεβαίως-βεβαίως και επί των στρατιωτικών υπουργίας μπέννυ του τρομερού) χωρίς πρώτα να έχουν αρθεί όλα τα προβλήματα του (που τελικά έγινε με δαπάνες μας)...