Νέα

το φαγοποτι συνεχιζεται, προβληματα παρκινγκ και συναφη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bourdeliotis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 345
  • Εμφανίσεις 8K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

γουσταρετε ποδηλατοδρομους να γινουμε Ευρωπη?

  • ναι, τους χρησιμοποιω

    Ψήφοι: 23 50,0%
  • οχι, μου στερησαν το παρκινγκ που πληρωσα με τα τελη κυκλοφοριας και ενα σωρο φορους για να εξυπηρετ

    Ψήφοι: 23 50,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    46

memos@n

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2011
Μηνύματα
28.726
Like
22
Πόντοι
366
η μονη χρησιμη πεζοδρομιση στην αθηνα ειναι αυτη της Ιασωνος  :thumbsup: αντε το πολυ πολυ να επιτρεψουμε να πεζοδρομηθει και η φυλης, μετα τελος  :s&m_2:
 

drclaw

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2014
Μηνύματα
1.110
Like
21
Πόντοι
16
Άρες μάρες κουκουνάρες λες εσύ. Το να κλείσει ένας τόσο μεγάλος άξονας όπως η Πανεπιστημίου σημαίνι ότι το κέντρο θα είναι απροσπέλαστο. Εκεί που λες μπορεί να μη μένουν κόσμος αλλά μένουμε στις γύρω περιοχές και αναγκαζόμαστε να περνάμε από το κέντρο κάθε μέρα.

Το οτι λες "μικρή" την κυκλοφορία της Ακαδημίας δείχνει ότι στο κέντρο μόνο σαν Τουρίστας κατεβάινεις τις Κυριακές. Έλα μια καθημερινή πρωί να κυκλοφορήσεις Ακαδημίας / Σταδίου και τα λέμε μετά.

Όσο για τα άλλα "έργα" που περιγράφεις; Μαλακίες όλα για μένα. Ο μόνος τους σκοπός να φάνε τα λαμόγια τις μίζες και να κάνουνε βόλτα οι αργόσχολοι και οι Τουρίστες. Καμία πρόνοια για τους κατοίκους. Χίλιες φορές η Αθήνα όπως ήταν.

Πριν πεζοδρομηθεί η Δ. Αεροπαγίτου μπορούσες να πας Συγγρού - Πειραιώς σε 5 λεπτά. Τώρα θες μισή ώρα. Σκέψου τι θα γίνει όταν πεζοδρομηθεί η πανεπιστημίου. Θα θες μισή ώρα για να πας Σύνταγμα - Ομόνοια...

Άρες, μάρες, κουκουνάρες.

Η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου δεν θα έχει καμία αρνητική επίδραση στους κατοίκους του κέντρου. Διότι πρώτα απ' όλα δεν υπάρχουν κάτοικοι στην περιοχή που πεζοδρομείται. Όχι μόνον κανένας δεν μένει επί της Πανεπιστημίου αλλά δεν μένει σχεδόν κανένας και στην ευρύτερη περιοχή που ορίζεται από τα Χαυτεία - Πατησίων, Ακαδημίας, Βασιλίσσης Σοφίας, Σύνταγμα, Σταδίου. Πρόκειται για περιοχή που έχει μόνον γραφεία, δημόσιες υπηρεσίες, εμπορικά καταστήματα, τράπεζες και ξενοδοχεία.

Όσοι μένουν έξω από την περιοχή αυτή θα έχουν πρόσβαση όπως έχουν τώρα (οι ελάχιστοι που μένουν στο εμπορικό τρίγωνο ή νοτίως του Συντάγματος). Όσοι μένουν ανατολικά της Ακαδημίας θα έχουν πρόσβαση από την Σόλωνος.

Η κυκλοφορία της Πανεπιστημίου θα διοχετευθεί από Ακαδημίας που θα γίνει κάθοδος και είναι αρκετή. Η μικρή τωρινή κυκλοφορία της Ακαδημίας θα διοχετευθεί από Σταδίου η οποία έτσι και αλλοιώς έχει πρόβλημα μόνον όταν γίνεται κάποια διαδήλωση στο Σύνταγμα.

Τα πλεονεκτήματα της πεζοδρόμησης της Πανεπιστημίου θα είναι πολλαπλά. Πρώτον και κύριο θα αναδειχθούν τα 3 κτίρια κόσμημα της Αθήνας (Βιβλιοθήκη, Πανεπιστήμιο, Ακαδημία) που σήμερα ελάχιστοι τους δίνουν σημασία. Παράλληλα θα αναδειχθούν και άλλα κτίρια όπως το Οφθαλμιατρείο και το κτίριο της ΑΤΕ και υπάρχει ελπίδα να αξιοποιηθεί και να αναδειχθεί επί τέλους το κτίριο των Δικαστηρίων της Σανταρόζα.

Το τραμ θα κυκλοφορεί άνετα και θα μπορεί να συνεχίσει προς την πλατεία Αιγύπτου ανοίγοντας έτσι ένα διάδρομο προς το Αρχαιολογικό και γιατί όχι το πεδίο του Άρεως.

Βεβαίως πάντα θα υπάρχουν οι εξυπνάκηδες και οι ξερόλες που θα φέρνουν αντιρρήσεις.

Όπως αντιρρήσεις έφερναν και όταν η Μελίνα Μερκούρη πεζοδρόμησε την Πλάκα.

Αντιρρήσεις έφερναν και όταν ο Τρίτσης έφτιαχνε το οραματικό ρυθμιστικό της Αθήνας που πρόεβλεπε την ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων.

Αντιρρήσεις έφερναν για να πεζοδρομηθεί η Ερμού, η Αιόλου, η Αδριανού, τα στενά του εμπορικού τριγώνου. Αντιρρήσεις έφερναν ακόμη και στο να πεζοδρομηθεί η Φωκίωνος Νέγρη.

Αντιρρήσεις έφερναν και διάφοροι ηλίθιοι στον να πεζοδρομηθεί η Διονυσίου Αρεοπαγίτου.
Ευτυχώς δεν εισακούστηκαν.
Και σήμερα η Διονυσίου Αρεοπαγίτου είναι ένας από τους ωραιότερους περίπατους του κόσμου.


 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
ακριβως αυτο το δικαιωμα μου να πληρωσω και να ταλαιπωρηθω μου στερησαν απαγορευοντας μου την εισοδο στην πανεπιστημιουπολη μετα το μεσημερι που ειναι ΑΔΕΙΑ, και βαζοντας πασαλακια παντου γυρω απο το ΑΠΘ για να βοηθησουν 15 ποδηλατες που εδωσαν 50 ευρω ΦΠΑ για να παρουν ποδηλατο και να εκνευρισουν 15.000 οδηγους που εδωσαν απο 5.000 ευρω ΦΠΑ και δινουν αλλα 300 ευρω σε τελη κυκλοφοριας ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ. εσυ τι δεν καταλαβαινεις?

Τι λες;

Να πηγαίνεις να παρκάρεις στις Σαράντα Εκκλησιές άμα θέλεις να πηγαίνεις Πανεπιστήμιο

Ή στα Δικαστήρια άμα θέλεις να πηγαίνεις στην Αριστοτέλους. Άσε που έχει πάρκινγκ στο λιμάνι.
 

memos@n

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2011
Μηνύματα
28.726
Like
22
Πόντοι
366
Το οτι λες "μικρή" την κυκλοφορία της Ακαδημίας δείχνει ότι στο κέντρο μόνο σαν Τουρίστας κατεβάινεις τις Κυριακές. Έλα μια καθημερινή πρωί να κυκλοφορήσεις Ακαδημίας / Σταδίου και τα λέμε μετά.
ο συντροφος βολταιρος κυκλοφοραει ειτε με ελικοπτερο ή με αμαξι αλλα με συνοδεια ζηταδων που ανοιγουν την κυκλοφορια τυπε, γιαυτο του φαινονται συντομες οι διαδρομες  ;)
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Άρες μάρες κουκουνάρες λες εσύ. Το να κλείσει ένας τόσο μεγάλος άξονας όπως η Πανεπιστημίου σημαίνι ότι το κέντρο θα είναι απροσπέλαστο. Εκεί που λες μπορεί να μη μένουν κόσμος αλλά μένουμε στις γύρω περιοχές και αναγκαζόμαστε να περνάμε από το κέντρο κάθε μέρα.

Το οτι λες "μικρή" την κυκλοφορία της Ακαδημίας δείχνει ότι στο κέντρο μόνο σαν Τουρίστας κατεβάινεις τις Κυριακές. Έλα μια καθημερινή πρωί να κυκλοφορήσεις Ακαδημίας / Σταδίου και τα λέμε μετά.

Όσο για τα άλλα "έργα" που περιγράφεις; Μαλακίες όλα για μένα. Ο μόνος τους σκοπός να φάνε τα λαμόγια τις μίζες και να κάνουνε βόλτα οι αργόσχολοι και οι Τουρίστες. Καμία πρόνοια για τους κατοίκους. Χίλιες φορές η Αθήνα όπως ήταν.

Πριν πεζοδρομηθεί η Δ. Αεροπαγίτου μπορούσες να πας Συγγρού - Πειραιώς σε 5 λεπτά. Τώρα θες μισή ώρα. Σκέψου τι θα γίνει όταν πεζοδρομηθεί η πανεπιστημίου. Θα θες μισή ώρα για να πας Σύνταγμα - Ομόνοια...

Και που ακριβώς μένεις στο κέντρο και θα σε εμποδίσει η Πανεπιστημίου;
Για πες μας.

Η κίνηση στην Ακαδημίας καθημερινή πρωί είναι μεγάλη;
Μόνο λεωφορεία έχει.

Συγγρού - Πειραιώς να πας από Καλλιρόης. Πάλι 5 λεπτά είναι.

Εσένα μπορεί να μην σε ενδιαφέρει ούτε η Ακρόπολη, ούτε οι αρχαιολογικοί χώροι της Αθήνας και πως θα τους επισκεφθούμε είτε εμείς είτε οι τουρίστες.
Προφανώς εσύ δεν έχεις πάει ποτέ.
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.511
Like
2.739
Πόντοι
1.306
Άρες μάρες κουκουνάρες λες εσύ. Το να κλείσει ένας τόσο μεγάλος άξονας όπως η Πανεπιστημίου σημαίνι ότι το κέντρο θα είναι απροσπέλαστο. Εκεί που λες μπορεί να μη μένουν κόσμος αλλά μένουμε στις γύρω περιοχές και αναγκαζόμαστε να περνάμε από το κέντρο κάθε μέρα.

Το οτι λες "μικρή" την κυκλοφορία της Ακαδημίας δείχνει ότι στο κέντρο μόνο σαν Τουρίστας κατεβάινεις τις Κυριακές. Έλα μια καθημερινή πρωί να κυκλοφορήσεις Ακαδημίας / Σταδίου και τα λέμε μετά.

Όσο για τα άλλα "έργα" που περιγράφεις; Μαλακίες όλα για μένα. Ο μόνος τους σκοπός να φάνε τα λαμόγια τις μίζες και να κάνουνε βόλτα οι αργόσχολοι και οι Τουρίστες. Καμία πρόνοια για τους κατοίκους. Χίλιες φορές η Αθήνα όπως ήταν.

Πριν πεζοδρομηθεί η Δ. Αεροπαγίτου μπορούσες να πας Συγγρού - Πειραιώς σε 5 λεπτά. Τώρα θες μισή ώρα. Σκέψου τι θα γίνει όταν πεζοδρομηθεί η πανεπιστημίου. Θα θες μισή ώρα για να πας Σύνταγμα - Ομόνοια...

θα εισαι ο τυπικος καλοπερασακιας που και για τσιγαρα στο περιπτερο πας με το αυτοκινητο
 

pgp74

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2013
Μηνύματα
6.351
Κριτικές
6
Like
23
Πόντοι
66
Άρες μάρες κουκουνάρες λες εσύ. Το να κλείσει ένας τόσο μεγάλος άξονας όπως η Πανεπιστημίου σημαίνι ότι το κέντρο θα είναι απροσπέλαστο. Εκεί που λες μπορεί να μη μένουν κόσμος αλλά μένουμε στις γύρω περιοχές και αναγκαζόμαστε να περνάμε από το κέντρο κάθε μέρα.

Το οτι λες "μικρή" την κυκλοφορία της Ακαδημίας δείχνει ότι στο κέντρο μόνο σαν Τουρίστας κατεβάινεις τις Κυριακές. Έλα μια καθημερινή πρωί να κυκλοφορήσεις Ακαδημίας / Σταδίου και τα λέμε μετά.

Όσο για τα άλλα "έργα" που περιγράφεις; Μαλακίες όλα για μένα. Ο μόνος τους σκοπός να φάνε τα λαμόγια τις μίζες και να κάνουνε βόλτα οι αργόσχολοι και οι Τουρίστες.
Καμία πρόνοια για τους κατοίκους. Χίλιες φορές η Αθήνα όπως ήταν.

Πριν πεζοδρομηθεί η Δ. Αεροπαγίτου μπορούσες να πας Συγγρού - Πειραιώς σε 5 λεπτά. Τώρα θες μισή ώρα. Σκέψου τι θα γίνει όταν πεζοδρομηθεί η πανεπιστημίου. Θα θες μισή ώρα για να πας Σύνταγμα - Ομόνοια...

Στα περισσότερα με έχει ήδη καλύψει ο κ. Βολταίρος. Πες μου όμως αν θέλεις, ποιος ο λόγος να μην είναι το κέντρο απροσπέλαστο από αυτοκίνητα όταν έχεις το Μετρό; Πες μου περιοχή που θα επηρεαστεί απ' την πεζοδρόμηση και δεν έχει ήδη κάλυψη από Μετρό. Γιατί να πάρεις αυτοκίνητο για να πας Σύνταγμα - Ομόνοια;

Σχετικά με το δεύτερο περί λαμογιών και μιζών: Αν γίνει ένας σωστός και δίκαιος διαγωνισμός, θα εξακολουθήσεις να έχεις τις ίδιες ενστάσεις;
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Άρες μάρες κουκουνάρες λες εσύ. Το να κλείσει ένας τόσο μεγάλος άξονας όπως η Πανεπιστημίου σημαίνι ότι το κέντρο θα είναι απροσπέλαστο. Εκεί που λες μπορεί να μη μένουν κόσμος αλλά μένουμε στις γύρω περιοχές και αναγκαζόμαστε να περνάμε από το κέντρο κάθε μέρα.

Το οτι λες "μικρή" την κυκλοφορία της Ακαδημίας δείχνει ότι στο κέντρο μόνο σαν Τουρίστας κατεβάινεις τις Κυριακές. Έλα μια καθημερινή πρωί να κυκλοφορήσεις Ακαδημίας / Σταδίου και τα λέμε μετά.

Όσο για τα άλλα "έργα" που περιγράφεις; Μαλακίες όλα για μένα. Ο μόνος τους σκοπός να φάνε τα λαμόγια τις μίζες και να κάνουνε βόλτα οι αργόσχολοι και οι Τουρίστες. Καμία πρόνοια για τους κατοίκους. Χίλιες φορές η Αθήνα όπως ήταν.

Πριν πεζοδρομηθεί η Δ. Αεροπαγίτου μπορούσες να πας Συγγρού - Πειραιώς σε 5 λεπτά. Τώρα θες μισή ώρα. Σκέψου τι θα γίνει όταν πεζοδρομηθεί η πανεπιστημίου. Θα θες μισή ώρα για να πας Σύνταγμα - Ομόνοια...

(1) Σύνταγμα - Ομόνοια να πηγαίνεις με τα πόδια ...

(2) να παίρνεις λεωφορείο ή να κάνεις κύκλο να μην περνάς από το κέντρο.. σε όλες τις χώρες του κόσμου το κέντρο της πρωτεύουσας είναι απροσπέλαστο για τα ΙΧ

(3) Οι κάτοικοι να κάνουν χρήση των ΜΜΜ και να αφήσουν τα αυτοκίνητα στο σπίτι.. είναι ο μόνος τρόπος για να λυθεί το κυκλοφοριακό εκτός αν γκρεμίσουμε την μισή Αθήνα και την κάνουμε δρόμους για να κυκλοφορούνε τα τουτού των ελληναράδων

 

drclaw

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2014
Μηνύματα
1.110
Like
21
Πόντοι
16
> τα δάνεια από τον ευρωπαικό μηχανισμό στήριξης έχουν επιτόκιο 1.25% ετησιως...
Χμ έχω την εντύπωση ότι είναι πολύ παραπάνω αλλά δεν έχω στοιχεία τώρα οπότε πάω πάσο σε αυτό.

> οι εντολές της τρόικας είναι ΟΛΕΣ προς το συμφέρον της χώρας μας... και αυτά που λέει η τρόικα έπρεπε να τα έχουμε κάνει χρόνια τώρα...
Κάποιες ίσως είναι. Το θέμα είναι ότι δεν εφαρμόζοναι. Επίσης το όλο θέμα με το ξεπούλημα όσο όσο όλης της δημόσιας περιουσίας δε μου φαίνεται και τόσο προς το συμφέρον μας.

> καλύψανε θέσεις που ήταν κενές χωρίς να χρειαστεί να προσληφθεί νέος υπάλληλος... και όσο για τα πλαστά πτυχία περίμενε γιατί το θέμα έχει δικαστική εμπλοκή οπότε είναι χρονοβόρο
Άρα τους άχρηστους τους πήραμε από τη μία υπηρεσία που κάθονταν και τους πήγαμε να κάτσουν σε άλλη υπηρεσία για να κάτσουν εκεί. Οι κενές θέσεις δημιουργήθηκαν για να χωθούν οι συγκεκριμένοι και να μην απολυθούν. Όπως ο Λοβέρδος που θέλει να κάνει θέσεις διοικητικών στα πανεπιστήμια και να πάρει όσους είναι να απολυθούν. Γιατί είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα να απολυθεί κάποιος δημόσιος υπάλληλος ;

> αν το πρόβλημα του ελληνικού λαού είναι η ψυχολογία και απαιτεί αίμα και σπέρμα τότε δεν χρειάζεται κυβέρνηση αλλά ψυχίατρο
Το θέμα είναι να μη θεωρεί ο άλλος ότι τον πιάνουνε Κώτσο.

> εεε τότε να μην γκρινιάζει όταν του χώνουν στον κώλο τον ΕΝΦΙΑ... να τον πληρώνει και να σκάσει
Ναι να τον πληρώσει αλλά ... ουκ αν λάβεις παρα του μη έχοντος.

> η κυβέρνηση αυτή έχει κάνει πάρα πολλά (μεταξύ αυτών και πολλά λάθη βέβαια)... αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούσε να κάνει και παραπάνω ή καλύτερα αλλά το αποτέλεσμα έστω και αυτών των βημάτων που έχει κάνει είναι να θεριέψουν τα λαμόγια της ΧΑ και του ΤΣΥΡΙΖΑ
Οπότε για να μη χάσουμε τα ψηφαλάκια τελικα προσπαθούμε να τους έχουμε όλους ευχαριστημένους. Και το αποτέλεσμα ; Μια τρύπα στο νερό. Αν ήταν μάγκας ο Σαμαράς θα έλεγε "εγώ θα τα διαλύσω όλα σε μια τετραετία και μετά δε με ενδιαφέρει να ξαναβγώ". Δε τον είδα να το πει...
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.511
Like
2.739
Πόντοι
1.306

απο τις απαντησεις σου μαλλον τσυριζαιος εισαι

τοσες κολοτουμπες
 

drclaw

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2014
Μηνύματα
1.110
Like
21
Πόντοι
16
Ξαναλέω ότι περνάω από το κέντρο και ξέρω ότι με το να κλείσει η Πανεπιστημίου το κέντρο θα γίνει απροσπέλαστο. Δεν είπα ότι δε θα μπορώ να πάω σπίτι μου.

Για τους αρχαιολογικούς χώρους με ενδιαφέρει και έχω πάει. Απλώς δίνω μεγαλύτερη προτεραιότητα στη διευκόλυνση των κατοίκων του κέντρου και όχι των επισκεπτών. Τι να κάνουμε κάναμε το λάθος να έχουμε σπίτι εδώ.

Και που ακριβώς μένεις στο κέντρο και θα σε εμποδίσει η Πανεπιστημίου;
Για πες μας.

Η κίνηση στην Ακαδημίας καθημερινή πρωί είναι μεγάλη;
Μόνο λεωφορεία έχει.

Συγγρού - Πειραιώς να πας από Καλλιρόης. Πάλι 5 λεπτά είναι.

Εσένα μπορεί να μην σε ενδιαφέρει ούτε η Ακρόπολη, ούτε οι αρχαιολογικοί χώροι της Αθήνας και πως θα τους επισκεφθούμε είτε εμείς είτε οι τουρίστες.
Προφανώς εσύ δεν έχεις πάει ποτέ.
 

drclaw

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2014
Μηνύματα
1.110
Like
21
Πόντοι
16
θα εισαι ο τυπικος καλοπερασακιας που και για τσιγαρα στο περιπτερο πας με το αυτοκινητο

Καμία σχέση ίσα ίσα περπατώ πολύ και το αμάξι το παίρνω συνήθως μόνο για να πάω στη δουλειά μου.
 

drclaw

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2014
Μηνύματα
1.110
Like
21
Πόντοι
16
Στα περισσότερα με έχει ήδη καλύψει ο κ. Βολταίρος. Πες μου όμως αν θέλεις, ποιος ο λόγος να μην είναι το κέντρο απροσπέλαστο από αυτοκίνητα όταν έχεις το Μετρό; Πες μου περιοχή που θα επηρεαστεί απ' την πεζοδρόμηση και δεν έχει ήδη κάλυψη από Μετρό. Γιατί να πάρεις αυτοκίνητο για να πας Σύνταγμα - Ομόνοια;

Σχετικά με το δεύτερο περί λαμογιών και μιζών: Αν γίνει ένας σωστός και δίκαιος διαγωνισμός, θα εξακολουθήσεις να έχεις τις ίδιες ενστάσεις;

Δε θα πάρω αυτοκίνητο για να πάω σύνταγμα ομόνοια, θα περάσω όμως από εκεί για να πάω ξέρω γω Καλλιθέα - Γκύζη.

Για το δεύτερο: Από την αρχή της κουβέντας λέω για τη νοοτροπία των Ελλήνων. Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει τέτοιο έργο και να μη φάνε δεκάδες εκατομμύρια τα λαμόγια.
 

drclaw

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2014
Μηνύματα
1.110
Like
21
Πόντοι
16
(1) Σύνταγμα - Ομόνοια να πηγαίνεις με τα πόδια ...

(2) να παίρνεις λεωφορείο ή να κάνεις κύκλο να μην περνάς από το κέντρο.. σε όλες τις χώρες του κόσμου το κέντρο της πρωτεύουσας είναι απροσπέλαστο για τα ΙΧ

(3) Οι κάτοικοι να κάνουν χρήση των ΜΜΜ και να αφήσουν τα αυτοκίνητα στο σπίτι.. είναι ο μόνος τρόπος για να λυθεί το κυκλοφοριακό εκτός αν γκρεμίσουμε την μισή Αθήνα και την κάνουμε δρόμους για να κυκλοφορούνε τα τουτού των ελληναράδων

1) Με τα πόδια πάω
2) Ας ξεκαθαρίσουμε ποιο είναι το κέντρο, ας γίνουν οι κατάλληλες αρτηρίες για να κυκλοφοράει ο κόσμος και ας το κλείσουμε. Δε θα το κλείσουμε όμως με μελέτες της πλάκας που λένε "δε γαμιέται ας κλείσουμε και την Πανεπιστημιού" και χωρίς κανένα σχέδιο.
3) Όχι δε θα κάνω χρήση των ΜΜΜ. Παλιά έκανα. Πλέον προσπαθώ να αποφύγω αυτή την ταλαιπωρία. Ένα παράδειγμα:

Προχτές τετάρτη απόγευμα (στις 1800) πήρα μετρό από Δάφνη με σκοπό να κατέβω Αμπελόκηπους. Με το φτάνω στις αποβάθρες, βλέπω 12 λεπά για τον επόμνο συρμό. Αλλάζω Σύνταγμα, εκεί βλέπω άλλα 10 λεπτά. Σύνολο μαζί με τα μεταφορικά πάνω από μισή ώρα. Αν έπαιρνα το αμάξι μου θα πήγαινα πιο γρήγορα.

Και δε μιλάμε τώρα για τη βρωμιά και την απλυσιά των περισσοτέρων που χρησιμοποιούν λεοφωρεία και τρόλλευ και στριμόχνωνται πάνω σου. Ούτε για τα a/c που τη μια δουλεύουν την άλλη όχι.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Δε θα πάρω αυτοκίνητο για να πάω σύνταγμα ομόνοια, θα περάσω όμως από εκεί για να πάω ξέρω γω Καλλιθέα - Γκύζη.

Για το δεύτερο: Από την αρχή της κουβέντας λέω για τη νοοτροπία των Ελλήνων. Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει τέτοιο έργο και να μη φάνε δεκάδες εκατομμύρια τα λαμόγια.

(1) καλλιθέα ή γκύζη μπορείς να πάς από παντού χωρίς να περάσεις από σύνταγμα ή ομόνοια... η καλλιθέα έχει και ηλεκτρικό ενώ η περιοχή γκύζη εξυπηρετείται και με πολλές γραμμές λεωφορείων

(2) εφόσον το όλο μάνατζεμεντ του έργου το αναλαμβάνει το Ιδρυμα Ωνάση (και καλά κανει αφού βάζει το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων) μια χαρά θα είναι οι διαγωνισμοί... λες να θέλει να πληρώνει κερατιάτικα ??
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
ετσι οπως την φτιαξανε ειναι και αυτη μια λυση

μια χαρά είναι η Αθήνα... αν ελευθερωθούν οι διαθέσιμοι χώροι από κάθε είδους μαλακία που έχουν πάνω τους έχει πολύ μεγαλύτερη επιφάνεια δρόμων από πολλές πρωτεύουσες της ευρώπης...
 

Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom