Το συγκεκριμένο θέμα με τα έργα κλπ είναι κόκκινο πανί για μένα γιατί εδώ και πολλά χρόνια έχω παρατηρήσει ότι τα έργα που γίνονται δε γίνονται με κριτήριο την εξυπηρέτηση του κόσμου αλλά με βάση το ποιο έργο θα κοστίσει περισσότερα και θα δώσει μεγαλύτερη μίζα.
Σαν χαρακτηριστικότερο παράδειγμα θέλω να αναφέρω κάτι που έχω ακούσει τον τελευταίο καιρό και έχω καραφλιάσει: Την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου και μέρους της Συγγρού (
). Δε θα κάτσω να αναφέρω τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν στον κόσμο (δυστυχώς μένω κέντρο), οποιοσδήποτε κυκλοφορεί στην Αθήνα καταλαβαίνει. Είναι ξεκάθαρο ότι με το συγκεκριμένο έργο λόγω μεγέθους θα φάνε πολλά λεφτά τα λαμόγια. Επίσης, τους μόνους ανθρώπους που εξυπηρετεί είναι οι τουρίστες ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την άποψη "οι Έλληνες να γίνουνε γκαρσόνια των Γερμαναράδων". Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η πλήρης έλλειψη κοινής λογικής. Όλοι λένε τι καλό έργο και πόσο θα αναβαθμίσει την όψη της πόλης... Τον κόσμο που μένει σε αυτό το μπουρδέλο κανένας δε τον σκέφτεται; Ένας δε βρίσκεται να τους πει ότι μας γαμάνε;
Άρες, μάρες, κουκουνάρες.
Η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου δεν θα έχει καμία αρνητική επίδραση στους κατοίκους του κέντρου. Διότι πρώτα απ' όλα δεν υπάρχουν κάτοικοι στην περιοχή που πεζοδρομείται. Όχι μόνον κανένας δεν μένει επί της Πανεπιστημίου αλλά δεν μένει σχεδόν κανένας και στην ευρύτερη περιοχή που ορίζεται από τα Χαυτεία - Πατησίων, Ακαδημίας, Βασιλίσσης Σοφίας, Σύνταγμα, Σταδίου. Πρόκειται για περιοχή που έχει μόνον γραφεία, δημόσιες υπηρεσίες, εμπορικά καταστήματα, τράπεζες και ξενοδοχεία.
Όσοι μένουν έξω από την περιοχή αυτή θα έχουν πρόσβαση όπως έχουν τώρα (οι ελάχιστοι που μένουν στο εμπορικό τρίγωνο ή νοτίως του Συντάγματος). Όσοι μένουν ανατολικά της Ακαδημίας θα έχουν πρόσβαση από την Σόλωνος.
Η κυκλοφορία της Πανεπιστημίου θα διοχετευθεί από Ακαδημίας που θα γίνει κάθοδος και είναι αρκετή. Η μικρή τωρινή κυκλοφορία της Ακαδημίας θα διοχετευθεί από Σταδίου η οποία έτσι και αλλοιώς έχει πρόβλημα μόνον όταν γίνεται κάποια διαδήλωση στο Σύνταγμα.
Τα πλεονεκτήματα της πεζοδρόμησης της Πανεπιστημίου θα είναι πολλαπλά. Πρώτον και κύριο θα αναδειχθούν τα 3 κτίρια κόσμημα της Αθήνας (Βιβλιοθήκη, Πανεπιστήμιο, Ακαδημία) που σήμερα ελάχιστοι τους δίνουν σημασία. Παράλληλα θα αναδειχθούν και άλλα κτίρια όπως το Οφθαλμιατρείο και το κτίριο της ΑΤΕ και υπάρχει ελπίδα να αξιοποιηθεί και να αναδειχθεί επί τέλους το κτίριο των Δικαστηρίων της Σανταρόζα.
Το τραμ θα κυκλοφορεί άνετα και θα μπορεί να συνεχίσει προς την πλατεία Αιγύπτου ανοίγοντας έτσι ένα διάδρομο προς το Αρχαιολογικό και γιατί όχι το πεδίο του Άρεως.
Βεβαίως πάντα θα υπάρχουν οι εξυπνάκηδες και οι ξερόλες που θα φέρνουν αντιρρήσεις.
Όπως αντιρρήσεις έφερναν και όταν η Μελίνα Μερκούρη πεζοδρόμησε την Πλάκα.
Αντιρρήσεις έφερναν και όταν ο Τρίτσης έφτιαχνε το οραματικό ρυθμιστικό της Αθήνας που πρόεβλεπε την ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων.
Αντιρρήσεις έφερναν για να πεζοδρομηθεί η Ερμού, η Αιόλου, η Αδριανού, τα στενά του εμπορικού τριγώνου. Αντιρρήσεις έφερναν ακόμη και στο να πεζοδρομηθεί η Φωκίωνος Νέγρη.
Αντιρρήσεις έφερναν και διάφοροι ηλίθιοι στον να πεζοδρομηθεί η Διονυσίου Αρεοπαγίτου.
Ευτυχώς δεν εισακούστηκαν.
Και σήμερα η Διονυσίου Αρεοπαγίτου είναι ένας από τους ωραιότερους περίπατους του κόσμου.