Κάποιοι είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως.
Δεδομένα κατάστασης του άνωθεν βίντεο: μια τύπισσα που ως πρώτη εντύπωση μοιάζει τουλάχιστον νευρωτική
λέει παπαριές στην οθόνη της. Προσωπικά δεν μου αρέσει ως πακέτο άρα δεν θα της την πέσω ακόμα κι αν
την συναντήσω. Κουμάντο που πέφτω, κάνω μόνο εγώ κι αυτές ανταποκρίνονται, ακυρώνουν ή γειώνουν.
Μετρημένα κουκιά.
Σύνθεση κι εξήγηση: αν κάποια μου αρέσει, πάω και της την πέφτω. Το τι εννοεί ή θέλει/επιθυμεί, μου είναι παγερά αδιάφορο διότι πολύ απλά δεν επηρεάζει τίποτα. Συνεπώς, αν δεν την πέσουμε έχουμε αποτέλεσμα μηδέν σε κάθε σκέψη/θεωρία ενώ αν την πέσουμε, έχουμε πιθανότητες επιτυχίας και μάλιστα με ακαριαία απάντησή της.
Θα ανταποκριθεί, ακυρώσει ή γειώσει.
Η ανικανότητα κι η δειλία είναι χαρακτηριστικά των λούζερς. Δεν είναι ικανοί να την πέσουν όχι σε πολλές
αλλά ούτε και σε κάποια που σίγουρα θα γουστάρουν ή τους έχει δώσει σήμα, οδηγούμενοι σε θολές, έμμεσες
και χρονοβόρες μεθόδους (σόσιαλ) μαζί με σάλια και άοκνους αυνανισμούς επιπέδου λυκείου.
Ηττοπάθεια και παρακμή.
Λύση: Να σκέφτεστε επενδυτικά στο πέσιμο. Όσο την πέφτετε συναισθηματικά υπό τον φόβο
της πιθανής απόρριψης, θα βάζετε αυτογκόλ.
1+1=2.