You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τί τρέχει επιτέλους με αυτές τις ελλεηνίδες;
- Μέλος που άνοιξε το νήμα freddie krueger
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 190K
- Εμφανίσεις 7M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
peloponisios
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 1.630
- Like
- 3
- Πόντοι
- 16
Κάτω η τηλεόραση, τα περιοδικά, η μόδα, η πλύση εγκεφάλου, ο μιμητισμός, το τσουβάλιασμα, η ομογενοποίηση, οι παρωπίδες... Αρκετά από αυτά που έχουν γραφτεί στο παρόν είναι αναπαραγωγές Μέσων, της Εσπρέσσο, της Τατιάνας, της Ελένης, της Τι-Βούλας εν τέλει. Και ο μιμητισμός, αυτός ο διαβάλων ιός(διάβολος) αναπαράγει στο σοσάιετυ της πλάκας, την Τι-Βούλα. Και τσουβαλιάζονται όλες και όλοι βάσει του τιουμπ, του ευαγγελίου, της α-ληθ(η)ειας...
Σύμφωνοι, κατεβαίνοντας την Ερμού, τη Σόλωνος, τη Συγγρού κ.ο.κ. ο κώδικας είναι πανομοιότυπος, σειρές κώδικα η μία πλάι στην άλλη ίδιες και απαράλλαχτες, κόπιες του ίδιου προγράμματος. Αλλά αυτή είναι η "αλήθεια" της Τι-Βούλας, όχι η μόνη αλήθεια...
"....Ως εκ τούτου, βραβεύτηκε για μία ακόμη φορά η Ελένη Μενεγάκη και πήρε φυσικά το βραβείο από τα χέρια του Νίκου Χατζηνικολάου, που ανανήψας πλέον ως παρουσιαστής δελτίου μετά τους ρόλους που συνοδεύουν παγίως την καναλική του καριέρα, θεωρήθηκε ο καταλληλότερος για να προσθέσει τηλελάμψη στην απονομή. Φυσικά οι κάμερες των κουτσομπολάδικων και του δελτίου του Star επικεντρώθηκαν στο εν λόγω γεγονός, καταγράφοντας τις απαραίτητες δηλώσεις και των δύο για το πόσο αλληλοεκτιμώνται κ.λπ. Βραβεύτηκαν όμως και η επιστήμων Ιωάννα Αναστασοπούλου, που έχει αφιερωθεί στην έρευνα για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού και της οστεοπόρωσης. Επίσης η κ. Χαβιάρα-Κοκκινάκη, που όχι μόνο υιοθέτησε τρία παιδιά με αυτισμό, αλλά δίνει αγώνα για τη δημιουργία σχολείου για παιδιά με αυτισμό και εκμεταλλεύτηκε το βήμα που της προσφέρθηκε για να απευθύνει έκκληση υποστήριξης. Δεν είδαμε τις κάμερες των κουτσομπολάδικων να συνωστίζονται για να της πάρουν δυο κουβέντες παραπάνω, για να της ζητήσουν συνέντευξη, για να αναδείξουν αυτήν τη μοναδική προσφορά ζωής. Αντιθέτως έκαναν ζουμ στη βουλευτή Έλενα Ράπτη μετά του επισήμου συνοδού της και πατείς με πατώ σε μπροστά στη Μενεγάκη και τον Χατζηνικολάου και αυτά τα ενσταντανέ προβάλλονταν ξανά και ξανά από όλες τις εκπομπές. Βραβεύτηκε ακόμη η κ. Αλειφέρη, δήμαρχος Μελιγαλά για τη μάχη που έδωσε κατά της φωτιάς, μαζί με τους κατοίκους...."
Υπάρχει το σύμπαν της Τι-Βούλας και όσων κατοικούν στον πλανήτη εκείνο. Αλλά υπάρχει και άλλος κόσμος εκεί έξω, πέραν των δύο διαστάσεων και των υγρών κρυστάλλων. Και το έχετε ξεχάσει όπως το ξέχασαν στο Σπήλαιο.
Σύμφωνοι, κατεβαίνοντας την Ερμού, τη Σόλωνος, τη Συγγρού κ.ο.κ. ο κώδικας είναι πανομοιότυπος, σειρές κώδικα η μία πλάι στην άλλη ίδιες και απαράλλαχτες, κόπιες του ίδιου προγράμματος. Αλλά αυτή είναι η "αλήθεια" της Τι-Βούλας, όχι η μόνη αλήθεια...
"....Ως εκ τούτου, βραβεύτηκε για μία ακόμη φορά η Ελένη Μενεγάκη και πήρε φυσικά το βραβείο από τα χέρια του Νίκου Χατζηνικολάου, που ανανήψας πλέον ως παρουσιαστής δελτίου μετά τους ρόλους που συνοδεύουν παγίως την καναλική του καριέρα, θεωρήθηκε ο καταλληλότερος για να προσθέσει τηλελάμψη στην απονομή. Φυσικά οι κάμερες των κουτσομπολάδικων και του δελτίου του Star επικεντρώθηκαν στο εν λόγω γεγονός, καταγράφοντας τις απαραίτητες δηλώσεις και των δύο για το πόσο αλληλοεκτιμώνται κ.λπ. Βραβεύτηκαν όμως και η επιστήμων Ιωάννα Αναστασοπούλου, που έχει αφιερωθεί στην έρευνα για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού και της οστεοπόρωσης. Επίσης η κ. Χαβιάρα-Κοκκινάκη, που όχι μόνο υιοθέτησε τρία παιδιά με αυτισμό, αλλά δίνει αγώνα για τη δημιουργία σχολείου για παιδιά με αυτισμό και εκμεταλλεύτηκε το βήμα που της προσφέρθηκε για να απευθύνει έκκληση υποστήριξης. Δεν είδαμε τις κάμερες των κουτσομπολάδικων να συνωστίζονται για να της πάρουν δυο κουβέντες παραπάνω, για να της ζητήσουν συνέντευξη, για να αναδείξουν αυτήν τη μοναδική προσφορά ζωής. Αντιθέτως έκαναν ζουμ στη βουλευτή Έλενα Ράπτη μετά του επισήμου συνοδού της και πατείς με πατώ σε μπροστά στη Μενεγάκη και τον Χατζηνικολάου και αυτά τα ενσταντανέ προβάλλονταν ξανά και ξανά από όλες τις εκπομπές. Βραβεύτηκε ακόμη η κ. Αλειφέρη, δήμαρχος Μελιγαλά για τη μάχη που έδωσε κατά της φωτιάς, μαζί με τους κατοίκους...."
Υπάρχει το σύμπαν της Τι-Βούλας και όσων κατοικούν στον πλανήτη εκείνο. Αλλά υπάρχει και άλλος κόσμος εκεί έξω, πέραν των δύο διαστάσεων και των υγρών κρυστάλλων. Και το έχετε ξεχάσει όπως το ξέχασαν στο Σπήλαιο.
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
H κατάντια των Ελληνίδων και των Ελλήνων έχει αιτία ύπαρξης. Αποτελεί τον συγκερασμό 3 πραγμάτων, η μείξη των οποίων είναι εκρηκτικά αλλοπρόσαλλη.
Οι μουσουλμάνοι έχουν διακριτούς ρόλους γυναικών και αντρών, ανεξαρτήτως ποιός είναι ο ευνοούμενος.
Οι δυτικοευρωπαίοι έχουν σχεδόν μη διακριτούς ρόλους, αλλά και αντίστοιχη ηθική απελευθέρωση κοινωνική και θρησκευτικά κατοχυρωμένη.
Οι Αμερικάνοι έχουν λύσει κατά βάση τα οικονομικά τους προβλήματα οπότε έχουν πάψει να ασχολούνται με κυνήγια πολύφερνων γαμπρών/νυφών....
Στην Ελλάδα η Ελληνίδα γουστάρει να γαμιέται απελευθερωμένα, αλλά η μαμά και ο μπαμπάς της έχουν πει ότι μόνο οι παρθενοπιπίτσες έχουν καλή τύχη. Οπότε είναι αναγκασμένη (είτε επειδή το γνωρίζει, είτε όχι) να γαμιέται με ενοχές, με σκέψεις στο πίσω μέρος του μυαλού της και με το .....φόβο των Ιουδαίων. Ακόμα και αφού έχει γαμήσει το μισό αντρικό πληθυσμό, θα ψάξει να βρει το κελεπούρι να λύσει το πρόβλημα διαβίωσης. Βεβαίως, επειδή ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον, ο κόσμος θα το χει τούμπανο και ο κιαρατάς κρυφό καμάρι..... Σε περίπτωση που δεν έχει γαμήσει το μισό αντρικό πληθυσμό, αλλά περιμένει τον πρίγκηπα πάνω στον επιβήτορα, θα σέρνει μέχρι να αποθάνει απίστευτα κόμπλεξ, έλλειψη γνώσης καλού σεξ και ένα σύνδρομο πουτσοστέρησης τον οποίο με τον καιρό διαγράφεται ανάγλυφο στο κούτελό της.....
Κοινώς με βάση τα σημερινά πρότυπα αχταρμά της ελληνικής κοινωνίας, η καριόλα που ξέρει να γαμιέται σαν το σκυλί είναι καλή μόνο μέχρι π.Γ. (προ Γάμου) Μετά το ζωντανό θανατώνεται πάραυτα....
Η παρθενοπιπίτσα με τις κυλότες της γιαγιάς και το εικονοστάσι αμπόβ χέντ είναι άριστη νύφη, έχει χρηστικότητα διαιώνισης του ανωτέρου DNA του πούτσου που τη γαμάει (μ.Γ.) Μετά Γάμου κοινωνίαν, ουδείς άλλος δε, έχει δικαίωμα να την ακουμπήσει π.Γ., κατά τη διάρκεια και Μ.Γ., ενώ ακόμα και το ανώτερο είδος πούτσου που τη γαμεί μετά βέρας, από ένα σημείο και μετά τη βάζει στο σύνθετο της γιαγιάς αρχίζοντας της αέναη αναζήτηση του πρώτου είδους.
Ο φαύλος κύκλος συνεχίζεται, αφού ο μουσουλμανικού τύπου πουτσαράς μπορεί να γαμήσει μόνο με μαξιλάρι την κορασίδα?????? που παρέλαβε μετά Βαίων και Κλάδων (εγκεκριμένη από τον Ε.Ο.Π. Ελληνικό Οργανισμό Πεθερικών). Οταν δε αποκαλυφθούν οι μουνότσαρκες του κανακάρη, το σόι του γαμπρού δικαιολογεί πάραυτα τον κανακάρη (Αντρας είναι τι να καμουμε;), το δε σόι της κορασίδος ζητά το κεφάλι του επί πίνακι (διαζύγιο μετά περιουσίας και αποζημιώσεως) καθώς τόλμησε να σπιλώσει την ομορφιά του βαλσαμωμένου "μπουμπουκιού" της. Οι ρόλοι των Πεθερικών να πούμε ότι εναλλάσσονται αναλόγως του φύλου του απογόνου......Δλδ ο θύτης στην περίπτωση του θηλυκού γόνου γίνεται ταυτοχρόνως και θύμα στην περίπτωση του αρσενικού.....
Μ αυτά και μ αυτά...... όλοι βολεύονται, οι πουτάνες που γαμιούνται με τ αρσενικά αλλάζουν και υπηκοότητα προκειμένου να προστατευθεί το προς εξαφάνιση είδος ελληνίδος καντηλανάφτρας (ρωσσίδες, ουκρανές, βουλγάρες, σκανδιναυές, ρουμάνες, μολδαβές), τα δε αρσενικά δικαιολογούνται καθώς η ξενόφερτη μουνοδουλική λαίλαπα είναι συνήθως αποτέλεσμα μαγικών, πουτανιάς και DNA της ξένης φυλής που έχει την ακολασία και την πουτανιά στο αίμα της.....
Και όλ' αυτά γιατί ουδείς ελληνικής καταγωγής χωριάτης θέλει να παραδεχθεί το προφανές. Το σεξ δεν μπορεί να είναι ούτε ποινικό ούτε θρησκευτικό αδίκημα, αλλά ούτε και μέσο οικονομικής και οικογενειακής αποκατάαστασης. Πολλές φορές μάλιστα αποτελεί και διέξοδο στα χιλιάδες κόμπλεξ και προβλήματα που κατατρέχουν τον έλληνα βλαχοτσολιά και την ελληνίδα μουνολαμπίδα......
Οι μουσουλμάνοι έχουν διακριτούς ρόλους γυναικών και αντρών, ανεξαρτήτως ποιός είναι ο ευνοούμενος.
Οι δυτικοευρωπαίοι έχουν σχεδόν μη διακριτούς ρόλους, αλλά και αντίστοιχη ηθική απελευθέρωση κοινωνική και θρησκευτικά κατοχυρωμένη.
Οι Αμερικάνοι έχουν λύσει κατά βάση τα οικονομικά τους προβλήματα οπότε έχουν πάψει να ασχολούνται με κυνήγια πολύφερνων γαμπρών/νυφών....
Στην Ελλάδα η Ελληνίδα γουστάρει να γαμιέται απελευθερωμένα, αλλά η μαμά και ο μπαμπάς της έχουν πει ότι μόνο οι παρθενοπιπίτσες έχουν καλή τύχη. Οπότε είναι αναγκασμένη (είτε επειδή το γνωρίζει, είτε όχι) να γαμιέται με ενοχές, με σκέψεις στο πίσω μέρος του μυαλού της και με το .....φόβο των Ιουδαίων. Ακόμα και αφού έχει γαμήσει το μισό αντρικό πληθυσμό, θα ψάξει να βρει το κελεπούρι να λύσει το πρόβλημα διαβίωσης. Βεβαίως, επειδή ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον, ο κόσμος θα το χει τούμπανο και ο κιαρατάς κρυφό καμάρι..... Σε περίπτωση που δεν έχει γαμήσει το μισό αντρικό πληθυσμό, αλλά περιμένει τον πρίγκηπα πάνω στον επιβήτορα, θα σέρνει μέχρι να αποθάνει απίστευτα κόμπλεξ, έλλειψη γνώσης καλού σεξ και ένα σύνδρομο πουτσοστέρησης τον οποίο με τον καιρό διαγράφεται ανάγλυφο στο κούτελό της.....
Κοινώς με βάση τα σημερινά πρότυπα αχταρμά της ελληνικής κοινωνίας, η καριόλα που ξέρει να γαμιέται σαν το σκυλί είναι καλή μόνο μέχρι π.Γ. (προ Γάμου) Μετά το ζωντανό θανατώνεται πάραυτα....
Η παρθενοπιπίτσα με τις κυλότες της γιαγιάς και το εικονοστάσι αμπόβ χέντ είναι άριστη νύφη, έχει χρηστικότητα διαιώνισης του ανωτέρου DNA του πούτσου που τη γαμάει (μ.Γ.) Μετά Γάμου κοινωνίαν, ουδείς άλλος δε, έχει δικαίωμα να την ακουμπήσει π.Γ., κατά τη διάρκεια και Μ.Γ., ενώ ακόμα και το ανώτερο είδος πούτσου που τη γαμεί μετά βέρας, από ένα σημείο και μετά τη βάζει στο σύνθετο της γιαγιάς αρχίζοντας της αέναη αναζήτηση του πρώτου είδους.
Ο φαύλος κύκλος συνεχίζεται, αφού ο μουσουλμανικού τύπου πουτσαράς μπορεί να γαμήσει μόνο με μαξιλάρι την κορασίδα?????? που παρέλαβε μετά Βαίων και Κλάδων (εγκεκριμένη από τον Ε.Ο.Π. Ελληνικό Οργανισμό Πεθερικών). Οταν δε αποκαλυφθούν οι μουνότσαρκες του κανακάρη, το σόι του γαμπρού δικαιολογεί πάραυτα τον κανακάρη (Αντρας είναι τι να καμουμε;), το δε σόι της κορασίδος ζητά το κεφάλι του επί πίνακι (διαζύγιο μετά περιουσίας και αποζημιώσεως) καθώς τόλμησε να σπιλώσει την ομορφιά του βαλσαμωμένου "μπουμπουκιού" της. Οι ρόλοι των Πεθερικών να πούμε ότι εναλλάσσονται αναλόγως του φύλου του απογόνου......Δλδ ο θύτης στην περίπτωση του θηλυκού γόνου γίνεται ταυτοχρόνως και θύμα στην περίπτωση του αρσενικού.....
Μ αυτά και μ αυτά...... όλοι βολεύονται, οι πουτάνες που γαμιούνται με τ αρσενικά αλλάζουν και υπηκοότητα προκειμένου να προστατευθεί το προς εξαφάνιση είδος ελληνίδος καντηλανάφτρας (ρωσσίδες, ουκρανές, βουλγάρες, σκανδιναυές, ρουμάνες, μολδαβές), τα δε αρσενικά δικαιολογούνται καθώς η ξενόφερτη μουνοδουλική λαίλαπα είναι συνήθως αποτέλεσμα μαγικών, πουτανιάς και DNA της ξένης φυλής που έχει την ακολασία και την πουτανιά στο αίμα της.....
Και όλ' αυτά γιατί ουδείς ελληνικής καταγωγής χωριάτης θέλει να παραδεχθεί το προφανές. Το σεξ δεν μπορεί να είναι ούτε ποινικό ούτε θρησκευτικό αδίκημα, αλλά ούτε και μέσο οικονομικής και οικογενειακής αποκατάαστασης. Πολλές φορές μάλιστα αποτελεί και διέξοδο στα χιλιάδες κόμπλεξ και προβλήματα που κατατρέχουν τον έλληνα βλαχοτσολιά και την ελληνίδα μουνολαμπίδα......
Επισκέπτης
Τις προάλλες καθόμασταν με μια παρέα σε ένα τραπέζι και κάποιος ισχυρίστηκε ότι η μπίρα περιέχει γυναικείες ορμόνες. Αρχικά γελάσαμε αλλά σαν επιστήμονες που είμαστε είπαμε να το ερευνήσουμε το θέμα. Ήπιαμε ο καθένας από 10 μπίρες (καθαρά για επιστημονικούς λόγους).
Μετά το τέλος του πειράματος καταλήξαμε στα παρακάτω συμπεράσματα:
1. είχαμε παχύνει
2. μιλούσαμε ακατάπαυστα χωρίς να λέμε τίποτα
3. αντιμετωπίσαμε προβλήματα στην οδήγηση και στο παρκάρισμα
4. ήταν αδύνατο να κάνουμε λογικές σκέψεις
5. μας ήταν αδύνατο να παραδεχτούμε ότι είχαμε άδικο, παρότι ήταν ξεκάθαρο ότι δεν είχαμε δίκιο
6. κάθε ένας μας θεωρούσε ότι είναι το κέντρο του σύμπαντος
7. είχαμε πονοκέφαλο και δεν είχαμε διάθεση για σεξ
8. και η αποκορύφωση: έπρεπε να πάμε κάθε 10 λεπτά στην τουαλέτα και μάλιστα όλοι μαζί.
Περαιτέρω ανάλυση μάλλον είναι περιττή: Η ΜΠΙΡΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΟΡΜΟΝΕΣ!!!
Μετά το τέλος του πειράματος καταλήξαμε στα παρακάτω συμπεράσματα:
1. είχαμε παχύνει
2. μιλούσαμε ακατάπαυστα χωρίς να λέμε τίποτα
3. αντιμετωπίσαμε προβλήματα στην οδήγηση και στο παρκάρισμα
4. ήταν αδύνατο να κάνουμε λογικές σκέψεις
5. μας ήταν αδύνατο να παραδεχτούμε ότι είχαμε άδικο, παρότι ήταν ξεκάθαρο ότι δεν είχαμε δίκιο
6. κάθε ένας μας θεωρούσε ότι είναι το κέντρο του σύμπαντος
7. είχαμε πονοκέφαλο και δεν είχαμε διάθεση για σεξ
8. και η αποκορύφωση: έπρεπε να πάμε κάθε 10 λεπτά στην τουαλέτα και μάλιστα όλοι μαζί.
Περαιτέρω ανάλυση μάλλον είναι περιττή: Η ΜΠΙΡΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΟΡΜΟΝΕΣ!!!
thanoss
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 5.295
- Like
- 21
- Πόντοι
- 66
καλα......Τις προάλλες καθόμασταν με μια παρέα σε ένα τραπέζι και κάποιος ισχυρίστηκε ότι η μπίρα περιέχει γυναικείες ορμόνες. Αρχικά γελάσαμε αλλά σαν επιστήμονες που είμαστε είπαμε να το ερευνήσουμε το θέμα. Ήπιαμε ο καθένας από 10 μπίρες (καθαρά για επιστημονικούς λόγους).
Μετά το τέλος του πειράματος καταλήξαμε στα παρακάτω συμπεράσματα:
1. είχαμε παχύνει
2. μιλούσαμε ακατάπαυστα χωρίς να λέμε τίποτα
3. αντιμετωπίσαμε προβλήματα στην οδήγηση και στο παρκάρισμα
4. ήταν αδύνατο να κάνουμε λογικές σκέψεις
5. μας ήταν αδύνατο να παραδεχτούμε ότι είχαμε άδικο, παρότι ήταν ξεκάθαρο ότι δεν είχαμε δίκιο
6. κάθε ένας μας θεωρούσε ότι είναι το κέντρο του σύμπαντος
7. είχαμε πονοκέφαλο και δεν είχαμε διάθεση για σεξ
8. και η αποκορύφωση: έπρεπε να πάμε κάθε 10 λεπτά στην τουαλέτα και μάλιστα όλοι μαζί.
Περαιτέρω ανάλυση μάλλον είναι περιττή: Η ΜΠΙΡΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΟΡΜΟΝΕΣ!!!
εγραψες.....!!! ;) ;)
peloponisios
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 1.630
- Like
- 3
- Πόντοι
- 16
Τα παρεχόμενα κόμπλεξ, τον παρεχόμενο τρόπο ζωής, τις παρεχόμενες αντιλήψεις της γιαγιάς...
Κάποιος τα παρέχει, δεν είναι γραμμένα στο DNA κανενός. Ένα ψέμμα είναι. Μία αντανάκλαση, μία κατασκευή. Αντί να αλληλοκραζόμαστε με πάθος, ας ηρεμήσουμε. Στο ίδιο καζάνι βράζουμε.
Κάποιος τα παρέχει, δεν είναι γραμμένα στο DNA κανενός. Ένα ψέμμα είναι. Μία αντανάκλαση, μία κατασκευή. Αντί να αλληλοκραζόμαστε με πάθος, ας ηρεμήσουμε. Στο ίδιο καζάνι βράζουμε.
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
Διαφωνώ για το DNA...Για τα λοιπά συμφωνούμε.....Τα παρεχόμενα κόμπλεξ, τον παρεχόμενο τρόπο ζωής, τις παρεχόμενες αντιλήψεις της γιαγιάς...
Κάποιος τα παρέχει, δεν είναι γραμμένα στο DNA κανενός. Ένα ψέμμα είναι. Μία αντανάκλαση, μία κατασκευή. Αντί να αλληλοκραζόμαστε με πάθος, ας ηρεμήσουμε. Στο ίδιο καζάνι βράζουμε.
kaytos
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιαν 2007
- Μηνύματα
- 6.904
- Like
- 14
- Πόντοι
- 66
H κατάντια των Ελληνίδων και των Ελλήνων έχει αιτία ύπαρξης. Αποτελεί τον συγκερασμό 3 πραγμάτων, η μείξη των οποίων είναι εκρηκτικά αλλοπρόσαλλη.
Οι μουσουλμάνοι έχουν διακριτούς ρόλους γυναικών και αντρών, ανεξαρτήτως ποιός είναι ο ευνοούμενος.
Οι δυτικοευρωπαίοι έχουν σχεδόν μη διακριτούς ρόλους, αλλά και αντίστοιχη ηθική απελευθέρωση κοινωνική και θρησκευτικά κατοχυρωμένη.
Οι Αμερικάνοι έχουν λύσει κατά βάση τα οικονομικά τους προβλήματα οπότε έχουν πάψει να ασχολούνται με κυνήγια πολύφερνων γαμπρών/νυφών....
Στην Ελλάδα η Ελληνίδα γουστάρει να γαμιέται απελευθερωμένα, αλλά η μαμά και ο μπαμπάς της έχουν πει ότι μόνο οι παρθενοπιπίτσες έχουν καλή τύχη. Οπότε είναι αναγκασμένη (είτε επειδή το γνωρίζει, είτε όχι) να γαμιέται με ενοχές, με σκέψεις στο πίσω μέρος του μυαλού της και με το .....φόβο των Ιουδαίων. Ακόμα και αφού έχει γαμήσει το μισό αντρικό πληθυσμό, θα ψάξει να βρει το κελεπούρι να λύσει το πρόβλημα διαβίωσης. Βεβαίως, επειδή ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον, ο κόσμος θα το χει τούμπανο και ο κιαρατάς κρυφό καμάρι..... Σε περίπτωση που δεν έχει γαμήσει το μισό αντρικό πληθυσμό, αλλά περιμένει τον πρίγκηπα πάνω στον επιβήτορα, θα σέρνει μέχρι να αποθάνει απίστευτα κόμπλεξ, έλλειψη γνώσης καλού σεξ και ένα σύνδρομο πουτσοστέρησης τον οποίο με τον καιρό διαγράφεται ανάγλυφο στο κούτελό της.....
Κοινώς με βάση τα σημερινά πρότυπα αχταρμά της ελληνικής κοινωνίας, η καριόλα που ξέρει να γαμιέται σαν το σκυλί είναι καλή μόνο μέχρι π.Γ. (προ Γάμου) Μετά το ζωντανό θανατώνεται πάραυτα....
Η παρθενοπιπίτσα με τις κυλότες της γιαγιάς και το εικονοστάσι αμπόβ χέντ είναι άριστη νύφη, έχει χρηστικότητα διαιώνισης του ανωτέρου DNA του πούτσου που τη γαμάει (μ.Γ.) Μετά Γάμου κοινωνίαν, ουδείς άλλος δε, έχει δικαίωμα να την ακουμπήσει π.Γ., κατά τη διάρκεια και Μ.Γ., ενώ ακόμα και το ανώτερο είδος πούτσου που τη γαμεί μετά βέρας, από ένα σημείο και μετά τη βάζει στο σύνθετο της γιαγιάς αρχίζοντας της αέναη αναζήτηση του πρώτου είδους.
Ο φαύλος κύκλος συνεχίζεται, αφού ο μουσουλμανικού τύπου πουτσαράς μπορεί να γαμήσει μόνο με μαξιλάρι την κορασίδα?????? που παρέλαβε μετά Βαίων και Κλάδων (εγκεκριμένη από τον Ε.Ο.Π. Ελληνικό Οργανισμό Πεθερικών). Οταν δε αποκαλυφθούν οι μουνότσαρκες του κανακάρη, το σόι του γαμπρού δικαιολογεί πάραυτα τον κανακάρη (Αντρας είναι τι να καμουμε;), το δε σόι της κορασίδος ζητά το κεφάλι του επί πίνακι (διαζύγιο μετά περιουσίας και αποζημιώσεως) καθώς τόλμησε να σπιλώσει την ομορφιά του βαλσαμωμένου "μπουμπουκιού" της. Οι ρόλοι των Πεθερικών να πούμε ότι εναλλάσσονται αναλόγως του φύλου του απογόνου......Δλδ ο θύτης στην περίπτωση του θηλυκού γόνου γίνεται ταυτοχρόνως και θύμα στην περίπτωση του αρσενικού.....
Μ αυτά και μ αυτά...... όλοι βολεύονται, οι πουτάνες που γαμιούνται με τ αρσενικά αλλάζουν και υπηκοότητα προκειμένου να προστατευθεί το προς εξαφάνιση είδος ελληνίδος καντηλανάφτρας (ρωσσίδες, ουκρανές, βουλγάρες, σκανδιναυές, ρουμάνες, μολδαβές), τα δε αρσενικά δικαιολογούνται καθώς η ξενόφερτη μουνοδουλική λαίλαπα είναι συνήθως αποτέλεσμα μαγικών, πουτανιάς και DNA της ξένης φυλής που έχει την ακολασία και την πουτανιά στο αίμα της.....
Και όλ' αυτά γιατί ουδείς ελληνικής καταγωγής χωριάτης θέλει να παραδεχθεί το προφανές. Το σεξ δεν μπορεί να είναι ούτε ποινικό ούτε θρησκευτικό αδίκημα, αλλά ούτε και μέσο οικονομικής και οικογενειακής αποκατάαστασης. Πολλές φορές μάλιστα αποτελεί και διέξοδο στα χιλιάδες κόμπλεξ και προβλήματα που κατατρέχουν τον έλληνα βλαχοτσολιά και την ελληνίδα μουνολαμπίδα......
Όλα τα λεφτά...ο κώλος ατο avatar σου
Η εξέλιξη της κουβέντας (όπως και άλλων με παρόμοια θεματολογία στο site) μου θύμισε τα λόγια του μεγάλου μύστη Δημήτρη Λιαντίνη στο τελευταίο του έργο, την Γκέμμα..
"Είμαστε ένας λαός χωρίς ταυτότητα. Με μια ιστορία που ο ίδιος τη νομίζει λαμπρή. Και απορεί, πως και δεν πέφτουν οι ξένοι ξεροί μπροστά στο μεγαλείο της.
Οι ξένοι όμως σαν συλλογιούνται την ελληνική ιστορία, την αρχαία εννοώ, γιατί για τη νέα δεν έχουν ακούσει, και βάλουν απέναντι της εμάς τους νεοέλληνες, φέρνουν στο μυαλό τους άλλες παραστάσεις. Φέρνουν στο μυαλό τους κάποιους καμηλιέρηδες που περπατούν στο Καρνάκ και στη Γκίζα. Τι σχέση ημπορεί να 'χουν, συλλογιούνται, ετούτοι οι φελλάχοι του Μισιριού σήμερα με τους αρχαίους Φαραώ, και το βασιλικό ήθος των πυραμίδων τους;
Την ίδια σχέση βρίσκουν οι ξένοι, στους σημερινούς έλληνες με τους αρχαίους. Οι θεωρίες των διάφορων Φαλμεράυερ έχουν περάσει στους Φράγκους. Εμείς θέλουμε να πι στεύουμε ότι τους αποσβολώσαμε με τους ιστορικούς, τούς γλωσσολόγους, και τους λαογράφους μας. Λάθος. Κρύβου με το κεφάλι με το λιανό μας δάχτυλο.
Και βέβαια. Πώς μπορούσε να γίνει αλλιώς, αφού ο μέγας γλωσσολόγος Γ. Χατζιδάκις έλεγε αυτά που έλεγε, -ορθά- κι από την άλλη έβριζε το Σολωμό μας αγράμματο, και τη γλώσσα του σκύβαλα και μαλλιαρά μαλλιά;
Σχέση με τους αρχαίους έλληνες έχουμε εμείς, λένε οι γάλλοι, οι εγγλέζοι και οι γερμανοί. Εμείς, που τους ανα καλύψαμε, τους αναστυλώσαμε, τους εξηγήσαμε.
Για τους ευρωπαίους οι νεοέλληνες είμαστε μια δράκα ανθρώπων απρόσωπη, ανάμεσα σε βαλκανιλίκι', τουρκολογιά και αράπηδες. Είμαστε οι ορτοντόξ. Με το ρούσικο τυπικό στη γραφή, με τους κουμπέδες και τους τρούλλους πάνω από τα σπίτια των χωριών μας, με ακτινογραφίες σωμάτων και σκουληκόμορφες φιγούρες αγίων στους τοί χους των εκκλησιών.
Οι ευρωπαίοι βλέπουνε τους πολιτικούς μας να ψηφίζουν στη Βουλή να μπει το «ορθόδοξος» στην ευρωπαϊκή μας ταυτότητα, κατά τη διαταγή των παπάδων, και κοιτά νε ανακατωμένοι και ναυτιάζοντας κατά το θεοκρατικό Ιράν και τους Αγιατολάχους.
Τέτοιοι οι δουλευτές μας, ακόμη και της Αριστεράς. «Αυτοί οι πολιτικοί, αυτοί οι βουλεπταί (sic) εκατάστρεψαν το έθνος». Έτσι γράφει ο Παπαδιαμάντης2.
θέλεις να χεις πιστή την εικόνα του νεοέλληνα; Λάβε το ράσο του γύπα και του κόρακα. Λάβε τις ασπιδωτές κοιλιές των ιερέων, το καλυμμαύκι του Μακαρίου Β’ της Κύπρου. Και τα γένεια τα καλογερικά, που κρύβουν το πρόσωπο, καθώς άκοσμοι αγκαθεροί φράχτες τους αγρούς. Και τις κουκουλωμένες καλόγριες, την άλλη έκδοση του φερετζέ της τούρκισσας. και έχεις το νεοέλληνα φωτογραφία στον τοίχο.
Απέναντι σε τούτη τη μελανή και γανιασμένη φοβέρα, φέρε την εικόνα του αρχαίου έλληνα, για να μετρήσεις τη διαφορά.
Φέρε τις μορφές των νέων σωμάτων, τις ευσταλείς και τις διακριτές. Να ανεβαίνουν από την Ολυμπία και τους Δελφούς, καθώς λευκοί αργυρόηχοι κρότοι κυμβάλων. Τους ωραίους χιτώνες τους χειριδωτούς, και τα λευκά ιμάτια τα πτυχωτά και τα ποδήρη. Τα πέδιλα από δέρματα μαροκινά, αρμοσμένα στις δυνατές φτέρνες.
Φέρε την εικόνα που μας αφήσανε οι γυναίκες της αρχαίας Ελλάδας. Οι κοντυλογραμμένες, με τις λεπτές ζώνες, τον κυανό κεφαλόδεσμο, και το ζαρκαδένιο τόνο του κορμιού. Οι ελληνίδες του Αργούς και της Ιωνίας, οι λινές και οι φαινομηρίδες. Τρέχουνε στα όρη μαζί με την Αταλάντη. Και κοιμούνται στα κοιμητήρια σαν την Κόρη του Ευθυδίκου.
Όλες και όλοι στηριγμένοι χαρούμενα σε κάποια μαρμάρινη στήλη, σ' ένα λιτό κιονόκρανο, σε μια κρήνη λευκή της Αγοράς. Με περίγυρα τους ωραίους γεωμετρημένους ναούς, αναπαμένους στο φως και στην αιθρία. Άνθρωποι, και θεοί, και αγάλματα ένα.
Όλα ετούτα, για να συγκρίνεις την παλαιή και τη νέα Ελλάδα, να τα βάλεις και να τα παραβάλεις. Και στήσε το φράγκο από δίπλα, να τα κοιτάει και να τα αποτιμά. Με το δίκιο του θα 'χει να σου ειπεί: άλλο πράμα η μέρα και το φως, και άλλο η νύχτα και οι μαύροι βρυκολάκοι. Δε γίνεται να βάλεις στο ίδιο βάζο υάκινθους και βάτα.
Και κάπου θα αποσώσουν επιτιμητικά την κρίση τους:
- Ακούς αναίδεια; Να μας ζητούν κι από πάνω τα ελγίνεια μάρμαρα. Ποιοι μωρέ; Οι χριστιανοχομεΐνηδες.
Είναι καιρός από τις ασκήσεις επί χάρτου να περάσουμε στα πεδία των επιχειρήσεων. Να κοιτάξουμε την πυρκαγιά που αποτεφρώνει το σπιτάκι μας.
Γιατί είμαστε σβησμένοι από τον κατάλογο των εθνών; Γιατί η Μακεδονία γίνεται Σκόπια, η Κύπρος γίνεται τουρκιά, το Αιγαίο διεκδικιέται ως το mare nostrum των Οθωμανών; Γιατί ο πρόεδρος της Τουρκίας είπε πρόσφατα στην Αθήνα, ότι είμαστε μια επαρχία του παλιού οθωμανικού κράτους, που αποσχίσθηκε και πρέπει να μας ξανά προσαρτήσουν; Γιατί ο Μπερίσα της Αλβανίας έχει να λέει πως οι έλληνες κάνουν διπλωματία που έρχεται από το Μεσαίωνα και τους παπάδες; Γιατί ο Αλέξανδρος βαφτίζεται Ισκεντέρ, και ο Όμηρος Ομέρ Βρυώνης; Γιατί οι διακόσιες χιλιάδες έλληνες της Πόλης γίνανε χίλιοι, και οι τούρκοι της Δυτικής Θράκης θρασομανούν, και γίνου-νται όγκος κακοήθης που 'τοιμάζει μεταστάσεις;
Γιατί δύο από τους πιο σημαντικούς ποιητές μας, ο μέτριος Σεφέρης κι ο μεγάλος Καβάφης, καταγράφουνται στις διεθνείς ανθολογίες και τους ποιητικούς καταλόγους μισό έλληνες μισό τούρκοι;
Γιατί όλα τα αυτονόητα εθνικά μας δίκαια ευρωπαίοι και αλβανοί, βούλγαροι και εβραίοι, ορθόδοξοι και ρούσοι, τούρκοι και βουσμανοαμερικανοί τα βλέπουν σαν ανόητες και μίζερες προκλήσεις, σαν υλακές και κλεφτοεπαιτείες; Ποια τύφλωση μας φέρνει να μη βλέπουμε ότι στα μάτια των ξένων εκαταντήσαμε πάλι οι παλαιοί εκείνοι γραικολιγούρηδες; Οι esurientes graeculi του Γιουβενάλη και του Κικέρωνα;
Το πράγμα έχει και περιγραφή και ερμηνεία.
Μέσα στη χώρα, μέσα στην παιδεία δηλαδή και την παράδοση μας, εμείς περνάμε τους εαυτούς μας λιοντάρια, εκεί που οι έξω από τη χώρα μας βλέπουνε ποντίκια. θαρρούμε πως είμαστε τα παιδόγγονα του Αριστοτέλη και του Αλέξανδρου. Οι ξένοι όμως σε μας βλέπουνε τις μούμιες που βρεθήκανε σε κάποια ασήμαντα Μασταδά. Γιατί;
Τα διότι είναι πολλά. Όλα όμως συρρέουν σε μια κοίτη. Σε μια απλή εξίσωση με δύο όρους και ένα ίσον. Είναι αυτή:νεοέλληνες ίσον ελληνοεβραίοι.
Αν εφαρμόσουμε αυτή την εξίσωση στα πράγματα, θα μας δώσει δύο γινόμενα. Το πρώτο είναι ότι ζούμε σε εθνική πόλωση. Το δεύτερο, ακολουθία του πρώτου, ότι ζούμε χωρίς εθνική ταυτότητα
Οι νεοέλληνες είμαστε ένα γέννημα μπασταρδεμένο και νόθο. Ούτε ίπποι, ούτε όνοι, ούτε όνισσες ούτε φοράδες. Είμαστε μούλοι. Δηλαδή μουλάρια. Και τα μουλάρια δεν γεννούν.
Ότι οι νεοέλληνες είμαστε ελληνοεβραίοι σημαίνει το εξής:ενώ λέμε και φωνάζουμε και κηρύχνουμε ότι είμαστε έλληνες, στην ουσία κινιόμαστε και υπάρχουμε και μιλάμε σαν να είμαστε εβραίοι.
Αυτή είναι η αντίφαση. Είναι η σύγκρουση και η αντινομία που παράγει την πόλωση. Και η πόλωση στην πράξη γίνεται απώλεια της εθνικής ταυτότητας. Και το τελευταίο τούτο σημαίνει πολλά. Γιατί βαθιά στον καθένα μας υπάρχουν κρυμμένοι οι έλληνες. Και περιμένουν..."
"Είμαστε ένας λαός χωρίς ταυτότητα. Με μια ιστορία που ο ίδιος τη νομίζει λαμπρή. Και απορεί, πως και δεν πέφτουν οι ξένοι ξεροί μπροστά στο μεγαλείο της.
Οι ξένοι όμως σαν συλλογιούνται την ελληνική ιστορία, την αρχαία εννοώ, γιατί για τη νέα δεν έχουν ακούσει, και βάλουν απέναντι της εμάς τους νεοέλληνες, φέρνουν στο μυαλό τους άλλες παραστάσεις. Φέρνουν στο μυαλό τους κάποιους καμηλιέρηδες που περπατούν στο Καρνάκ και στη Γκίζα. Τι σχέση ημπορεί να 'χουν, συλλογιούνται, ετούτοι οι φελλάχοι του Μισιριού σήμερα με τους αρχαίους Φαραώ, και το βασιλικό ήθος των πυραμίδων τους;
Την ίδια σχέση βρίσκουν οι ξένοι, στους σημερινούς έλληνες με τους αρχαίους. Οι θεωρίες των διάφορων Φαλμεράυερ έχουν περάσει στους Φράγκους. Εμείς θέλουμε να πι στεύουμε ότι τους αποσβολώσαμε με τους ιστορικούς, τούς γλωσσολόγους, και τους λαογράφους μας. Λάθος. Κρύβου με το κεφάλι με το λιανό μας δάχτυλο.
Και βέβαια. Πώς μπορούσε να γίνει αλλιώς, αφού ο μέγας γλωσσολόγος Γ. Χατζιδάκις έλεγε αυτά που έλεγε, -ορθά- κι από την άλλη έβριζε το Σολωμό μας αγράμματο, και τη γλώσσα του σκύβαλα και μαλλιαρά μαλλιά;
Σχέση με τους αρχαίους έλληνες έχουμε εμείς, λένε οι γάλλοι, οι εγγλέζοι και οι γερμανοί. Εμείς, που τους ανα καλύψαμε, τους αναστυλώσαμε, τους εξηγήσαμε.
Για τους ευρωπαίους οι νεοέλληνες είμαστε μια δράκα ανθρώπων απρόσωπη, ανάμεσα σε βαλκανιλίκι', τουρκολογιά και αράπηδες. Είμαστε οι ορτοντόξ. Με το ρούσικο τυπικό στη γραφή, με τους κουμπέδες και τους τρούλλους πάνω από τα σπίτια των χωριών μας, με ακτινογραφίες σωμάτων και σκουληκόμορφες φιγούρες αγίων στους τοί χους των εκκλησιών.
Οι ευρωπαίοι βλέπουνε τους πολιτικούς μας να ψηφίζουν στη Βουλή να μπει το «ορθόδοξος» στην ευρωπαϊκή μας ταυτότητα, κατά τη διαταγή των παπάδων, και κοιτά νε ανακατωμένοι και ναυτιάζοντας κατά το θεοκρατικό Ιράν και τους Αγιατολάχους.
Τέτοιοι οι δουλευτές μας, ακόμη και της Αριστεράς. «Αυτοί οι πολιτικοί, αυτοί οι βουλεπταί (sic) εκατάστρεψαν το έθνος». Έτσι γράφει ο Παπαδιαμάντης2.
θέλεις να χεις πιστή την εικόνα του νεοέλληνα; Λάβε το ράσο του γύπα και του κόρακα. Λάβε τις ασπιδωτές κοιλιές των ιερέων, το καλυμμαύκι του Μακαρίου Β’ της Κύπρου. Και τα γένεια τα καλογερικά, που κρύβουν το πρόσωπο, καθώς άκοσμοι αγκαθεροί φράχτες τους αγρούς. Και τις κουκουλωμένες καλόγριες, την άλλη έκδοση του φερετζέ της τούρκισσας. και έχεις το νεοέλληνα φωτογραφία στον τοίχο.
Απέναντι σε τούτη τη μελανή και γανιασμένη φοβέρα, φέρε την εικόνα του αρχαίου έλληνα, για να μετρήσεις τη διαφορά.
Φέρε τις μορφές των νέων σωμάτων, τις ευσταλείς και τις διακριτές. Να ανεβαίνουν από την Ολυμπία και τους Δελφούς, καθώς λευκοί αργυρόηχοι κρότοι κυμβάλων. Τους ωραίους χιτώνες τους χειριδωτούς, και τα λευκά ιμάτια τα πτυχωτά και τα ποδήρη. Τα πέδιλα από δέρματα μαροκινά, αρμοσμένα στις δυνατές φτέρνες.
Φέρε την εικόνα που μας αφήσανε οι γυναίκες της αρχαίας Ελλάδας. Οι κοντυλογραμμένες, με τις λεπτές ζώνες, τον κυανό κεφαλόδεσμο, και το ζαρκαδένιο τόνο του κορμιού. Οι ελληνίδες του Αργούς και της Ιωνίας, οι λινές και οι φαινομηρίδες. Τρέχουνε στα όρη μαζί με την Αταλάντη. Και κοιμούνται στα κοιμητήρια σαν την Κόρη του Ευθυδίκου.
Όλες και όλοι στηριγμένοι χαρούμενα σε κάποια μαρμάρινη στήλη, σ' ένα λιτό κιονόκρανο, σε μια κρήνη λευκή της Αγοράς. Με περίγυρα τους ωραίους γεωμετρημένους ναούς, αναπαμένους στο φως και στην αιθρία. Άνθρωποι, και θεοί, και αγάλματα ένα.
Όλα ετούτα, για να συγκρίνεις την παλαιή και τη νέα Ελλάδα, να τα βάλεις και να τα παραβάλεις. Και στήσε το φράγκο από δίπλα, να τα κοιτάει και να τα αποτιμά. Με το δίκιο του θα 'χει να σου ειπεί: άλλο πράμα η μέρα και το φως, και άλλο η νύχτα και οι μαύροι βρυκολάκοι. Δε γίνεται να βάλεις στο ίδιο βάζο υάκινθους και βάτα.
Και κάπου θα αποσώσουν επιτιμητικά την κρίση τους:
- Ακούς αναίδεια; Να μας ζητούν κι από πάνω τα ελγίνεια μάρμαρα. Ποιοι μωρέ; Οι χριστιανοχομεΐνηδες.
Είναι καιρός από τις ασκήσεις επί χάρτου να περάσουμε στα πεδία των επιχειρήσεων. Να κοιτάξουμε την πυρκαγιά που αποτεφρώνει το σπιτάκι μας.
Γιατί είμαστε σβησμένοι από τον κατάλογο των εθνών; Γιατί η Μακεδονία γίνεται Σκόπια, η Κύπρος γίνεται τουρκιά, το Αιγαίο διεκδικιέται ως το mare nostrum των Οθωμανών; Γιατί ο πρόεδρος της Τουρκίας είπε πρόσφατα στην Αθήνα, ότι είμαστε μια επαρχία του παλιού οθωμανικού κράτους, που αποσχίσθηκε και πρέπει να μας ξανά προσαρτήσουν; Γιατί ο Μπερίσα της Αλβανίας έχει να λέει πως οι έλληνες κάνουν διπλωματία που έρχεται από το Μεσαίωνα και τους παπάδες; Γιατί ο Αλέξανδρος βαφτίζεται Ισκεντέρ, και ο Όμηρος Ομέρ Βρυώνης; Γιατί οι διακόσιες χιλιάδες έλληνες της Πόλης γίνανε χίλιοι, και οι τούρκοι της Δυτικής Θράκης θρασομανούν, και γίνου-νται όγκος κακοήθης που 'τοιμάζει μεταστάσεις;
Γιατί δύο από τους πιο σημαντικούς ποιητές μας, ο μέτριος Σεφέρης κι ο μεγάλος Καβάφης, καταγράφουνται στις διεθνείς ανθολογίες και τους ποιητικούς καταλόγους μισό έλληνες μισό τούρκοι;
Γιατί όλα τα αυτονόητα εθνικά μας δίκαια ευρωπαίοι και αλβανοί, βούλγαροι και εβραίοι, ορθόδοξοι και ρούσοι, τούρκοι και βουσμανοαμερικανοί τα βλέπουν σαν ανόητες και μίζερες προκλήσεις, σαν υλακές και κλεφτοεπαιτείες; Ποια τύφλωση μας φέρνει να μη βλέπουμε ότι στα μάτια των ξένων εκαταντήσαμε πάλι οι παλαιοί εκείνοι γραικολιγούρηδες; Οι esurientes graeculi του Γιουβενάλη και του Κικέρωνα;
Το πράγμα έχει και περιγραφή και ερμηνεία.
Μέσα στη χώρα, μέσα στην παιδεία δηλαδή και την παράδοση μας, εμείς περνάμε τους εαυτούς μας λιοντάρια, εκεί που οι έξω από τη χώρα μας βλέπουνε ποντίκια. θαρρούμε πως είμαστε τα παιδόγγονα του Αριστοτέλη και του Αλέξανδρου. Οι ξένοι όμως σε μας βλέπουνε τις μούμιες που βρεθήκανε σε κάποια ασήμαντα Μασταδά. Γιατί;
Τα διότι είναι πολλά. Όλα όμως συρρέουν σε μια κοίτη. Σε μια απλή εξίσωση με δύο όρους και ένα ίσον. Είναι αυτή:νεοέλληνες ίσον ελληνοεβραίοι.
Αν εφαρμόσουμε αυτή την εξίσωση στα πράγματα, θα μας δώσει δύο γινόμενα. Το πρώτο είναι ότι ζούμε σε εθνική πόλωση. Το δεύτερο, ακολουθία του πρώτου, ότι ζούμε χωρίς εθνική ταυτότητα
Οι νεοέλληνες είμαστε ένα γέννημα μπασταρδεμένο και νόθο. Ούτε ίπποι, ούτε όνοι, ούτε όνισσες ούτε φοράδες. Είμαστε μούλοι. Δηλαδή μουλάρια. Και τα μουλάρια δεν γεννούν.
Ότι οι νεοέλληνες είμαστε ελληνοεβραίοι σημαίνει το εξής:ενώ λέμε και φωνάζουμε και κηρύχνουμε ότι είμαστε έλληνες, στην ουσία κινιόμαστε και υπάρχουμε και μιλάμε σαν να είμαστε εβραίοι.
Αυτή είναι η αντίφαση. Είναι η σύγκρουση και η αντινομία που παράγει την πόλωση. Και η πόλωση στην πράξη γίνεται απώλεια της εθνικής ταυτότητας. Και το τελευταίο τούτο σημαίνει πολλά. Γιατί βαθιά στον καθένα μας υπάρχουν κρυμμένοι οι έλληνες. Και περιμένουν..."
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
Τι περιμένουν;Γιατί βαθιά στον καθένα μας υπάρχουν κρυμμένοι οι έλληνες. Και περιμένουν..."
ανάσταση νεκρών;
Αυτό τελευταία φορά γέγοναι πριν από 2008 χρονάκια παρά κάτι και μάλιστα ελέγχεται......
dimitrakis29
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 14.808
- Κριτικές
- 13
- Like
- 2.355
- Πόντοι
- 4.765
παντα γελαγα με της Ελληνιδες και της κοιταγα με λυπηση.αλλα μετα απο αυτο που εγινε στην Ανδριανουπολη εχασα καθε ιδεα.οταν θα ερθω Ελλαδα θα συχαινομαι να της αγγιξω.ειναι πιο βρωμερες απο οσο νομιζα!
Επισκέπτης
αχχ ρε Δημητρακη29,σωστα τα λες ,αλλα μην υπερβαλλεις.αξιζει να τις γαμας.μερικες ετσι,γιατι το 90% ειναι ψωναρες,μαλακισμενα και νευροσπαστα.εσυ σε ποια χωρα βρισκεσαι?
Επισκέπτης
παιχταρα μου τετοια θελω να μας λες,σωστα τα λες ,αλλα μην υπερβαλλεις.αξιζει να τις γαμας.
μερικες ετσι,γιατι το 90% ειναι ψωναρες,μαλακισμενα και νευροσπαστα
power
Επισκέπτης
και τι παρατηρησα γενικα με τις ελληνιδες ηλικιας 18-23.τις περισσοτερες φορες ,ενω ασχολουνται μαζι τους πολλα αγορια της ηλικιας τους +- 2- χρονια,που ειναι οκ ατομα,αυτες επιλεγουν και τις πηδανε καποιοι που μονο για αυτο τις εχουν.δηλαδη,αυτο ειναι το σωστο θα ελεγα.οταν σνομπαρεις ,θα σε σνομπαρουν,με τροπο που ποναει περισσοτερο.να σε εχουν μονο για πηδημα μικρα μου κοριτσακια ακουγεται ασχημο,αλλα οτι αξιζει κανεις σε αυτη τη ζωη.μου εχει τυχει,μια που γουσταρα(και με εστειλε χωρις πραγματικα καποιο λογο,και εδειχνε ξεκαθαρα οτι με γουσταρει),να βρει καποιον που τη γαμαει μονο(ετσι ακουσα απο κοινους γνωστους τουλαχιστον).σΥΜΠΕΡΑΣΜα.NO MORE THAN A GOOD FUCK.ΑΑΑ,και οποιος ,εβρισκε αξιολογα κοριτσια που ηταν ομορφα,καλα,που να μην ειναι βαρετα,και να ειναι και ταλεντα στο κρεβατι ας μας πει.εκτος και αν δε θελει να μας κανει να ζηλεψουσε.
Επισκέπτης
Και όλ' αυτά γιατί ουδείς ελληνικής καταγωγής χωριάτης θέλει να παραδεχθεί το προφανές. Το σεξ δεν μπορεί να είναι ούτε ποινικό ούτε θρησκευτικό αδίκημα, αλλά ούτε και μέσο οικονομικής και οικογενειακής αποκατάαστασης. Πολλές φορές μάλιστα αποτελεί και διέξοδο στα χιλιάδες κόμπλεξ και προβλήματα που κατατρέχουν τον έλληνα βλαχοτσολιά και την ελληνίδα μουνολαμπίδα......
Είναι πιθανόν να διαφωνούμε σε εκατομμύρια ζητήματα (και σε έναν τέταρτο γύρου εμφυλίου να είμασταν απέναντι , εγώ στους Χίτες και εσύ στους ΕΛΑΣίτες).
Με το παραπάνω όμως, συμφωνώ 1.000.000%
Palios pounai alios
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 1.514
- Like
- 8
- Πόντοι
- 16
Η εξέλιξη της κουβέντας (όπως και άλλων με παρόμοια θεματολογία στο site) μου θύμισε τα λόγια του μεγάλου μύστη Δημήτρη Λιαντίνη στο τελευταίο του έργο, την Γκέμμα..
"Είμαστε ένας λαός χωρίς ταυτότητα. Με μια ιστορία που ο ίδιος τη νομίζει λαμπρή. Και απορεί, πως και δεν πέφτουν οι ξένοι ξεροί μπροστά στο μεγαλείο της.
Οι ξένοι όμως σαν συλλογιούνται την ελληνική ιστορία, την αρχαία εννοώ, γιατί για τη νέα δεν έχουν ακούσει, και βάλουν απέναντι της εμάς τους νεοέλληνες, φέρνουν στο μυαλό τους άλλες παραστάσεις. Φέρνουν στο μυαλό τους κάποιους καμηλιέρηδες που περπατούν στο Καρνάκ και στη Γκίζα. Τι σχέση ημπορεί να 'χουν, συλλογιούνται, ετούτοι οι φελλάχοι του Μισιριού σήμερα με τους αρχαίους Φαραώ, και το βασιλικό ήθος των πυραμίδων τους;
Την ίδια σχέση βρίσκουν οι ξένοι, στους σημερινούς έλληνες με τους αρχαίους. Οι θεωρίες των διάφορων Φαλμεράυερ έχουν περάσει στους Φράγκους. Εμείς θέλουμε να πι στεύουμε ότι τους αποσβολώσαμε με τους ιστορικούς, τούς γλωσσολόγους, και τους λαογράφους μας. Λάθος. Κρύβου με το κεφάλι με το λιανό μας δάχτυλο.
Και βέβαια. Πώς μπορούσε να γίνει αλλιώς, αφού ο μέγας γλωσσολόγος Γ. Χατζιδάκις έλεγε αυτά που έλεγε, -ορθά- κι από την άλλη έβριζε το Σολωμό μας αγράμματο, και τη γλώσσα του σκύβαλα και μαλλιαρά μαλλιά;
Σχέση με τους αρχαίους έλληνες έχουμε εμείς, λένε οι γάλλοι, οι εγγλέζοι και οι γερμανοί. Εμείς, που τους ανα καλύψαμε, τους αναστυλώσαμε, τους εξηγήσαμε.
Για τους ευρωπαίους οι νεοέλληνες είμαστε μια δράκα ανθρώπων απρόσωπη, ανάμεσα σε βαλκανιλίκι', τουρκολογιά και αράπηδες. Είμαστε οι ορτοντόξ. Με το ρούσικο τυπικό στη γραφή, με τους κουμπέδες και τους τρούλλους πάνω από τα σπίτια των χωριών μας, με ακτινογραφίες σωμάτων και σκουληκόμορφες φιγούρες αγίων στους τοί χους των εκκλησιών.
Οι ευρωπαίοι βλέπουνε τους πολιτικούς μας να ψηφίζουν στη Βουλή να μπει το «ορθόδοξος» στην ευρωπαϊκή μας ταυτότητα, κατά τη διαταγή των παπάδων, και κοιτά νε ανακατωμένοι και ναυτιάζοντας κατά το θεοκρατικό Ιράν και τους Αγιατολάχους.
Τέτοιοι οι δουλευτές μας, ακόμη και της Αριστεράς. «Αυτοί οι πολιτικοί, αυτοί οι βουλεπταί (sic) εκατάστρεψαν το έθνος». Έτσι γράφει ο Παπαδιαμάντης2.
θέλεις να χεις πιστή την εικόνα του νεοέλληνα; Λάβε το ράσο του γύπα και του κόρακα. Λάβε τις ασπιδωτές κοιλιές των ιερέων, το καλυμμαύκι του Μακαρίου Β’ της Κύπρου. Και τα γένεια τα καλογερικά, που κρύβουν το πρόσωπο, καθώς άκοσμοι αγκαθεροί φράχτες τους αγρούς. Και τις κουκουλωμένες καλόγριες, την άλλη έκδοση του φερετζέ της τούρκισσας. και έχεις το νεοέλληνα φωτογραφία στον τοίχο.
Απέναντι σε τούτη τη μελανή και γανιασμένη φοβέρα, φέρε την εικόνα του αρχαίου έλληνα, για να μετρήσεις τη διαφορά.
Φέρε τις μορφές των νέων σωμάτων, τις ευσταλείς και τις διακριτές. Να ανεβαίνουν από την Ολυμπία και τους Δελφούς, καθώς λευκοί αργυρόηχοι κρότοι κυμβάλων. Τους ωραίους χιτώνες τους χειριδωτούς, και τα λευκά ιμάτια τα πτυχωτά και τα ποδήρη. Τα πέδιλα από δέρματα μαροκινά, αρμοσμένα στις δυνατές φτέρνες.
Φέρε την εικόνα που μας αφήσανε οι γυναίκες της αρχαίας Ελλάδας. Οι κοντυλογραμμένες, με τις λεπτές ζώνες, τον κυανό κεφαλόδεσμο, και το ζαρκαδένιο τόνο του κορμιού. Οι ελληνίδες του Αργούς και της Ιωνίας, οι λινές και οι φαινομηρίδες. Τρέχουνε στα όρη μαζί με την Αταλάντη. Και κοιμούνται στα κοιμητήρια σαν την Κόρη του Ευθυδίκου.
Όλες και όλοι στηριγμένοι χαρούμενα σε κάποια μαρμάρινη στήλη, σ' ένα λιτό κιονόκρανο, σε μια κρήνη λευκή της Αγοράς. Με περίγυρα τους ωραίους γεωμετρημένους ναούς, αναπαμένους στο φως και στην αιθρία. Άνθρωποι, και θεοί, και αγάλματα ένα.
Όλα ετούτα, για να συγκρίνεις την παλαιή και τη νέα Ελλάδα, να τα βάλεις και να τα παραβάλεις. Και στήσε το φράγκο από δίπλα, να τα κοιτάει και να τα αποτιμά. Με το δίκιο του θα 'χει να σου ειπεί: άλλο πράμα η μέρα και το φως, και άλλο η νύχτα και οι μαύροι βρυκολάκοι. Δε γίνεται να βάλεις στο ίδιο βάζο υάκινθους και βάτα.
Και κάπου θα αποσώσουν επιτιμητικά την κρίση τους:
- Ακούς αναίδεια; Να μας ζητούν κι από πάνω τα ελγίνεια μάρμαρα. Ποιοι μωρέ; Οι χριστιανοχομεΐνηδες.
Είναι καιρός από τις ασκήσεις επί χάρτου να περάσουμε στα πεδία των επιχειρήσεων. Να κοιτάξουμε την πυρκαγιά που αποτεφρώνει το σπιτάκι μας.
Γιατί είμαστε σβησμένοι από τον κατάλογο των εθνών; Γιατί η Μακεδονία γίνεται Σκόπια, η Κύπρος γίνεται τουρκιά, το Αιγαίο διεκδικιέται ως το mare nostrum των Οθωμανών; Γιατί ο πρόεδρος της Τουρκίας είπε πρόσφατα στην Αθήνα, ότι είμαστε μια επαρχία του παλιού οθωμανικού κράτους, που αποσχίσθηκε και πρέπει να μας ξανά προσαρτήσουν; Γιατί ο Μπερίσα της Αλβανίας έχει να λέει πως οι έλληνες κάνουν διπλωματία που έρχεται από το Μεσαίωνα και τους παπάδες; Γιατί ο Αλέξανδρος βαφτίζεται Ισκεντέρ, και ο Όμηρος Ομέρ Βρυώνης; Γιατί οι διακόσιες χιλιάδες έλληνες της Πόλης γίνανε χίλιοι, και οι τούρκοι της Δυτικής Θράκης θρασομανούν, και γίνου-νται όγκος κακοήθης που 'τοιμάζει μεταστάσεις;
Γιατί δύο από τους πιο σημαντικούς ποιητές μας, ο μέτριος Σεφέρης κι ο μεγάλος Καβάφης, καταγράφουνται στις διεθνείς ανθολογίες και τους ποιητικούς καταλόγους μισό έλληνες μισό τούρκοι;
Γιατί όλα τα αυτονόητα εθνικά μας δίκαια ευρωπαίοι και αλβανοί, βούλγαροι και εβραίοι, ορθόδοξοι και ρούσοι, τούρκοι και βουσμανοαμερικανοί τα βλέπουν σαν ανόητες και μίζερες προκλήσεις, σαν υλακές και κλεφτοεπαιτείες; Ποια τύφλωση μας φέρνει να μη βλέπουμε ότι στα μάτια των ξένων εκαταντήσαμε πάλι οι παλαιοί εκείνοι γραικολιγούρηδες; Οι esurientes graeculi του Γιουβενάλη και του Κικέρωνα;
Το πράγμα έχει και περιγραφή και ερμηνεία.
Μέσα στη χώρα, μέσα στην παιδεία δηλαδή και την παράδοση μας, εμείς περνάμε τους εαυτούς μας λιοντάρια, εκεί που οι έξω από τη χώρα μας βλέπουνε ποντίκια. θαρρούμε πως είμαστε τα παιδόγγονα του Αριστοτέλη και του Αλέξανδρου. Οι ξένοι όμως σε μας βλέπουνε τις μούμιες που βρεθήκανε σε κάποια ασήμαντα Μασταδά. Γιατί;
Τα διότι είναι πολλά. Όλα όμως συρρέουν σε μια κοίτη. Σε μια απλή εξίσωση με δύο όρους και ένα ίσον. Είναι αυτή:νεοέλληνες ίσον ελληνοεβραίοι.
Αν εφαρμόσουμε αυτή την εξίσωση στα πράγματα, θα μας δώσει δύο γινόμενα. Το πρώτο είναι ότι ζούμε σε εθνική πόλωση. Το δεύτερο, ακολουθία του πρώτου, ότι ζούμε χωρίς εθνική ταυτότητα
Οι νεοέλληνες είμαστε ένα γέννημα μπασταρδεμένο και νόθο. Ούτε ίπποι, ούτε όνοι, ούτε όνισσες ούτε φοράδες. Είμαστε μούλοι. Δηλαδή μουλάρια. Και τα μουλάρια δεν γεννούν.
Ότι οι νεοέλληνες είμαστε ελληνοεβραίοι σημαίνει το εξής:ενώ λέμε και φωνάζουμε και κηρύχνουμε ότι είμαστε έλληνες, στην ουσία κινιόμαστε και υπάρχουμε και μιλάμε σαν να είμαστε εβραίοι.
Αυτή είναι η αντίφαση. Είναι η σύγκρουση και η αντινομία που παράγει την πόλωση. Και η πόλωση στην πράξη γίνεται απώλεια της εθνικής ταυτότητας. Και το τελευταίο τούτο σημαίνει πολλά. Γιατί βαθιά στον καθένα μας υπάρχουν κρυμμένοι οι έλληνες. Και περιμένουν..."
Duracell άψογος! Έβαλες "προχώ" κείμενο του συγχωρεμένου του Λιαντίνη στα rdela.com ! Εύγε! Νομίζω θα συμφωνούσε και ο ίδιος να μπει κείμενο του εδώ. Λίγο βαρύ βέβαια και αναρωτιέμαι πόσοι συναγωνιστές το εμπέδωσαν, αλλά η κίνηση σου αξιέπαινη! Περιττό βέβαια να πω ότι αυτές τις λαλακίες που έχουν γεμίσει την Ελλάδα σήμερα - και των οποίων οι Ελληνίδες - μαλακιστήρια είναι ίσως μία απλή αντανάκλαση - ο Λιαντίνης επέλεξε να μην τις τρώει στη μάπα και την "έκανε"! Δεν επικροτώ προσωπικά την αυτοκτονία αλλά υπάρχει και ένα όριο του πόσα σκατά μπορείς να τρως καθημερινά στη ζωή σου. Εμείς και οι υπόλοιποι συναγωνιστές μείναμε να κολυμπάμε στα σκατά ελπίζοντας μια μέρα να κατορθώσουμε να βάλουμε μία τάπα στον "κώλο" αυτό που συνεχίζει να μας χέζει ασύστολα!
rozkrotalias
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2006
- Μηνύματα
- 1.707
- Κριτικές
- 158
- Like
- 1.000
- Πόντοι
- 5.355
τώρα που ανοίγουν και τα μαγαζιά στην παραλία οι ελλεηνίδες θα βάλουν πάλι τα μινάκια τους και τα στρινγκάκια τους, θα ξυρίσουν τα μουνάκια τους και εμείς θα τρέχουμε πάλι από πίσω τους...
Duracell άψογος! Έβαλες "προχώ" κείμενο του συγχωρεμένου του Λιαντίνη στα rdela.com ! Εύγε! Νομίζω θα συμφωνούσε και ο ίδιος να μπει κείμενο του εδώ. Λίγο βαρύ βέβαια και αναρωτιέμαι πόσοι συναγωνιστές το εμπέδωσαν, αλλά η κίνηση σου αξιέπαινη! Περιττό βέβαια να πω ότι αυτές τις λαλακίες που έχουν γεμίσει την Ελλάδα σήμερα - και των οποίων οι Ελληνίδες - μαλακιστήρια είναι ίσως μία απλή αντανάκλαση - ο Λιαντίνης επέλεξε να μην τις τρώει στη μάπα και την "έκανε"! Δεν επικροτώ προσωπικά την αυτοκτονία αλλά υπάρχει και ένα όριο του πόσα σκατά μπορείς να τρως καθημερινά στη ζωή σου. Εμείς και οι υπόλοιποι συναγωνιστές μείναμε να κολυμπάμε στα σκατά ελπίζοντας μια μέρα να κατορθώσουμε να βάλουμε μία τάπα στον "κώλο" αυτό που συνεχίζει να μας χέζει ασύστολα!
Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια συναγωνιστή!
Οσον αφορά τον Λιαντίνη, είχα την τιμή και την χαρμολύπη να τον γνωρίσω και να τα πούμε από κοντά... ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ που δυστηχώς δεν ταίριαζε με την εποχή μας...
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
περαστικά ........τώρα που ανοίγουν και τα μαγαζιά στην παραλία οι ελλεηνίδες θα βάλουν πάλι τα μινάκια τους και τα στρινγκάκια τους, θα ξυρίσουν τα μουνάκια τους και εμείς θα τρέχουμε πάλι από πίσω τους...
τώρα που ανοίγουν και τα μαγαζιά στην παραλία οι ελλεηνίδες θα βάλουν πάλι τα μινάκια τους και τα στρινγκάκια τους...
ρε γμτ! πάλι με το κολλύριο για τα μάτια στην τσέπη θα κυκλοφούμε...