kaiaphas
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Σεπ 2006
- Μηνύματα
- 1.105
- Like
- 81
- Πόντοι
- 16
Εγω πριν λιγο καιρο εδωσα το γκολφακι μου για ενα καινουργιο γκολφ TSI.
δεν το εχω παραλαβει ακομα.
Με το καλο φιλε μου κ Καλοταξιδο!
Εγω πριν λιγο καιρο εδωσα το γκολφακι μου για ενα καινουργιο γκολφ TSI.
δεν το εχω παραλαβει ακομα.
Τρέχω στο μπογιατζή.
Παράγγειλα ήδη το χρώμα. RAL 1016.
εγω εχω ενα GRAND CHEROCEE kai μια VARADERO επειδη ομως ολοι οι ανθρωποι ειναι ανηκανοποιητοι θα ηθελα μια F 40 H μια ENTGO FERRARI
Eν τάξει mclein, thanks.
Εχω όμως μια "τεχνική" απορία, και ρωτάω είτε εσένα, είτε όποιο άλλο φίλο ξέρει.
Το δικό μου δίπλωμα (αυτοκινήτου και μηχανής) είναι το γνωστό (αν είναι σε όλους) ροζ της ΕΟΚ, που διπλώνει στα τρία, και μέσα έχει χώρο για σφραγίδες σε πέντε κατηγορίες:
Α = Μοτοσυκλέττες δίκυκλες ή τρίκυκλες.
Β = Επιβατηκά μέχρι 9 θέσεις, ή φορτηγά μέχρι 3.500 kg, και δυνατότητα ρυμούλκησης ελαφρού ρυμουλκουμένου.
Γ = Ως άνω (Β) αλλά και φορτηγά πάνω από 3.500 kg.
Δ = Ως άνω, αλλά και λεωφορεία.
Ε = Οτιδήποτε (συνδυασμοί οχημάτων).
Το δικό μου έχει σφραγιστεί στα Α & Β.
Εκδόθηκε όμως ΠΡΙΝ απο το διαχωρισμό των moto σε μικρές και μεγάλες.
Τότε ίσχυε το "δίπλωμα μοτοποδηλάτου" (έως 50 cc) που το έβγαζες απ την τροχαία (όχι Υπ. Μετ) και απο ηλικία συμπληρωμένα 16.
Τώρα, υπάρχει αυτό?
Τώρα, που ισχύει ο διαχωρισμός στο δίπλωμα moto απο το Υπ.Μετ., οι κατηγορίες των moto στο ρόζ δίπλωμα είναι 2?
Δηλαδή ο 18ρης που παίρνει το "μικρό" δίπλωμα moto, δε του σφραγίζουν τη θέση Α? Είναι αλλοιώτικο?
Αυτό ρωτάω.
Enzo Ferrari λέγεται φίλε μου.................... ;)
Αρα πλέον τα διπλώματα έχουν 6 θέσεις για σφραγίδες και όχι 5 όπως το δικό μου. Σωστό?[size=8pt]Η Α κατηγορία χωρίζεται σε δύο υποκατηγορίες. Η μια για μηχανές <=25ΚW και <=0,16KW/Kg και η δεύτερη σε απεριόριστο. Οπότε αντιστοίχως σου σφραγίζουν την πρώτη πρώτα(πριν τα 21) και την δεύτερη μετά τα 21. Τώρα μόλις κλείσεις τα 21 σου πατάνε αυτομάτως την δεύτερη σφραγίδα, ενώ μέχρι πριν λίγα χρόνια έπρεπε να δώσεις εκ νέου εξετάσεις με μηχανή.[/size]
αφου μπηκες στον κοπο να διορθωσεις καντο μεχρι τελους αγαπητε
GRAND CHEROKEE γραφεται ...
Ξερολιά, τι σημαίνει RAL?
(αρχικά είναι)
(Απάντηση: Reichsausschuss für Lieferbedingungen που σημαίνει...., τι και αυτό θα σας το πω? Βρείτε και κάτι μόνοι!)
θα ηθελα να προσθεσω οτι η ταση που υπαρχει στην ελληνικη αγορα ειναι να αγοραζουν πολλοι αμαξια που δεν χρειαζοντε αχρηστα για μεσον επειδηξης και νεοπλουτισμου με αποτελεσμα να χανουν πολλοι τα λεφτα τους διοτι τα αλλαζουν...τζιπ για βολτα στην πλατεια κολωνακιου κλπ. πουθενα αλλου δεν το εχω δει αυτο μονο ελλαντα..
Προφανέστατα δεν έχεις κυκλοφορήσει Λονδίνο, Φρανκφούρτη, Μόναχο, Παρίσι, Ρώμη, Βιέννη στα αντίστοιχα "Κολωνάκια" (Μην αρχίσω την λίστα...σε μερικές από αυτές τις πόλεις υπάρχουν πάνω από 1-2 Κολωνάκια).
Πάνω κάτω και εκεί το ίδιο πράγμα γίνεται. Η αγορά των jeep έχει τρομερή άνοδο την τελευταία δεκαετία με τεράστια γκάμα μοντέλων από την πλεοψηφία των αυτοβιομηχανιών. Σκέψου μόνο για παράδειγμα VW, Porsche, BMW κλπ, εταιρίες που δεν είχαν αντιπροσωπευτικά μοντέλα στο χώρο.
Λες αυτό να οφείλεται μόνο στη μαλακία των Ελλήνων? Πολυ χλωμό το κόβω. Εκτός αν τελικά είμαστε τόόόόόόσο δυνατή αγορά που επηρεάζουμε την αυτοβιομηχανία στο σύνολό της.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν συμφωνώ με την χρήση jeep Στο κέντρο της Αθήνας...αλλά αυτό η παραπομπή στο "Ελλάντα" ρε παιδί μου κάθε φορά που κάτι δεν μας αρέσει έχει γίνει τουλάχιστον βαρετό ... για να μην πω ότι δηλώνει και μια άγνοια σε κάποιες περιπτώσεις.
Η Ευρώπη είναι πολύ πίσω σε αυτά. Οι πρώτοι που κάνανε τα SUV οικογενειακό αυτοκίνητο είναι οι Αμερικάνοι. Εκεί 1/2 τουλάχιστον αυτοκίνητα είναι SUV. Οι Ευρωπαίοι απλά ακολουθούμε. Η Porsche και η VW π.χ. στόχευαν σχεδόν αποκλειστικά στην Αμερικάνικη αγορά με τα Cayene και τα Touareg. Η Ευρωπαϊκή απλά προέκυψε.
Σημεία των καιρών είναι όλα. Στη δεκαετία του 80 η τάση ήταν όσο πιο μικρά και ευέλικτα τόσο πιο καλά. Τώρα ακόμα και τα λεγόμενα μικρά (Clio, Corsa, Punto) μεγάλωσαν στις νέες τους εκδόσεις.