skaska
Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 6.476
- Like
- 11
- Πόντοι
- 66
Προτιμώ 4 ρόδες που μπορούν να περάσουν πάνω απ'αυτούς τους 4 κυλίνδρους..
Προτιμώ 4 ρόδες που μπορούν να περάσουν πάνω απ'αυτούς τους 4 κυλίνδρους..
Προτιμώ 4 ρόδες που μπορούν να περάσουν πάνω απ'αυτούς τους 4 κυλίνδρους..
ελα ρε γκαμπατα ESP για ασταθη γονιδιακως αυτοκινητα,δηλαδη για αυτα που ειναι
προβληματικα εν τη γενεσει τους
Μπουρδελα που χωρις αυτα τα πουστοσυστηματα απλα δεν θα εστριβαν ΠΟΤΕ...
Τ S2000 στριβει σαν ξυραφι,σαν γιαπωνεζικη κατανα,και θελει χερια και να εισαι γνωστης για να παει σωστα...
Ενα μεγαλο Go Kart....για μυστες
Σιγουρα δυσκολο,σιγουρα δεν ειναι για πολλους,αλλα σου δινει τονους
απολαυσης οταν ξερεις πως να το χειριστεις....
Το οτι μπορει να πηγαινει για μερες με το πλαι δεν εχει να κανει με την
ικανοτητα του στο στριψιμο...Και μια Γκαγιαρντο μπορεις να την πηγαινεις
μετο παλι με τις ωρες,αλλα δεν ειναι αυτος ο ΤΡΟΠΟΣ...
χου ρε πουστακια
το ΕSP oμως ειναι προβλημα,εχει δικιο..με τη μαλακια που χω στην κεφαλα θα το καρφωσω σε καμια κολωνα..
**τα μοτερια της χοντα παντως ειναι σκυλια αγαρηνα...
γαματα μαλάκα.
οι μερκέληδες δε γαμάνε, είναι ανοργασμικοί αλλά μπορούν να σε κάνουν να χύσεις μονομιάς.
Βρίσκουν πάντα το σημείο amG σου......
όχι, μετά θα πάει στο δήμο καλλιθέας να κάνει μήνυση για το οδόστρωμα αράχωβα.Δεν θα φταιει το S2000 ομως.....
τα 4τροχα είναι σπορ που δεν κατέχεις....
βρε μαλακα τωρα που το θυμηθηκα..το συγκεκριμένο δουλεύει πάνω απ τα 8 χιλιάρια στροφές.
αμα το γαμήσεις πας για νέο κορμό..... όχι το γλυκό......
το άλλο...
και επειδή έχουν μεταβλητρό χρονισμό στης βαλβίδες κανένας χλιμίτζουρας έλληνας δεν μπορεί να τα ξανακάνει να δουλέψουν αμα ανοίξεις καπάκι.
καινούριο ολόκληρο και σταυροκόπημα.
φυσικα δε θα φταιει το χοντα..μαλιστα το συγκεκριμενο εχει με αλλαγες εξατμισης,φιλτρα και λοιπες παπαριεςΔεν θα φταιει το S2000 ομως.....
http://[URL unfurl="true"]www.mercedes-benz.gr/content/media_library/hq/hq_mpc_reference_site/passenger_cars_ng/new_cars/models/cl-class/c215/update_06-2009/gallery/740x295/cl-class_c216_gallery_01_740x295_06-2009_jpg.object-Single-MEDIA.tmp/cl-class_c216_gallery_04_740x295_06-2009.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
τι να λέμε ρε μπάρμπα....
από τα ταξί του 80 στο σημείο τζι του 2010....
μιλάμε έχουν δώσει ρέστα οι ανοργασμικοί τα τελευτάια 10 χρόνια...
όπως το 50 60........
ΓΛΥΚΟ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΑΧΑΑΧΑΑΧΑΑΧΑΑΧΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ ΤΩΡΑ ΜΠΩΡΟ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΓΕΛΑΣΤΟΣτο συγκεκριμένο δουλεύει πάνω απ τα 8 χιλιάρια στροφές.
αμα το γαμήσεις πας για νέο κορμό..... όχι το γλυκό......
το άλλο...
και επειδή έχουν μεταβλητρό χρονισμό στης βαλβίδες κανένας χλιμίτζουρας έλληνας δεν μπορεί να τα ξανακάνει να δουλέψουν αμα ανοίξεις καπάκι.
καινούριο ολόκληρο και σταυροκόπημα.
πίπες έχει 330.......φυσικα δε θα φταιει το χοντα..μαλιστα το συγκεκριμενο εχει με αλλαγες εξατμισης,φιλτρα και λοιπες παπαριες
330 ιππους..το καβαλησα προχτες στην καρεα...διαολος κανονικος...
πολυ προβληματιζομαι..
όχι, μετά θα πάει στο δήμο καλλιθέας να κάνει μήνυση για το οδόστρωμα αράχωβα.
η φτώχεια θέλει καλοπέραση.Παλιοκαπιτάλες κ το παίζετε αριστεροί τρομάρα σας!!!
Θα κάνετε πολύ ώρα ακόμα επίδειξη πλούτου;;;
Δε χρειάζεται ν'ανοίξεις και τη γκαραζόπορτα.
Σκαρφαλώνεις τη μάντρα..
Τέτοια φτώχεια δώσε κ από εδώ μπάρμπα!!!η φτώχεια θέλει καλοπέραση.
Τέτοια φτώχεια δώσε κ από εδώ μπάρμπα!!!