Θα προσπαθησω να εξηγησω κατι.
Οσοι ειναι "υπερ" του γαμου και "εναντιον" της υιοθεσιας, κάνουν ένα θεμελιωδες λαθος.
Το βασικο ειναι η θεσπιση του γαμου, οχι της υιοθεσιας.
Ο νεος νομος δεν χρειαζεται να λεει ΤΙΠΟΤΑ για την υιοθεσια. Και προφανως δεν θα λεει τιποτα. Οι διαταξεις περι υιοθεσιας, οριζουν οτι "οι συζυγοι μπορουν να υιοθετουν απο κοινού". Αρα, αν αναγνωρισθει ο γαμος των ομοφυλων, τότε εφαρμόζεται απευθειας η διαταξη περι συζυγων, χωρίς καμία περαιτέρω εξειδίκευση στο νεο νόμο.
Μόνο "αρνητικα" θα μπορούσε να προσδιορισθει, οτι δηλαδη οι ομοφυλοι συζυγοι ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ να υιοθετησουν, όχι οτι δικαιούνται. Αλλά η άρνηση αυτή θα ήταν προδήλως αντισυνταγματική και θα επεφτε στα δικαστηρια αμεσως, αφού δεν νοείται να εχεις εναν "κανονικο" γαμο που επιτρεπει υιοθεσια και εναν "ολίγον" γάμο που δεν την επιτρέπει.
Και αυτο το εχει αντιληφθει εξ αρχής, ποιος νομιζετε? Ο Κασσελακης. Ο οποιος σε μια συνεντευξη το ειχε πει στον δημοσιογραφο "ο νομος λεει πουθενα ότι πρεπει να ειναι διαφορετικου φύλου οι συζυγοι για να υιοθετησουν"? Αντιλαμβανομενος οτι απαξ και αναγνωρισθει ο γαμος, η υιοθεσια ειναι μονοδρομος. Αρα οσοι λενε ναι στο γαμο, οχι στην υιοθεσια, λένε κατι που δεν μπορει να ισχυσει. Ή τιποτα δεν θα ισχυσει, ή ολα.