Νέα

tazzari zero.. ιταλικο, ηλεκρτικο μπαινει στην μπριζα και δεν ειναι δονητης!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα CLOSER822
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 26
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΜΑΞΑΚΙ ΠΟΛΗΣ?

  • ΜΕ ΜΠΡΙΖΩΣΕΣ ΛΕΜΕ...

    Ψήφοι: 2 9,5%
  • ΓΑΜΗΣΕΤΑ ,ΜΕ ΜΠΑΛΑΝΤΕΖΕΣ ΘΑ ΜΠΛΕΞΟΥΜΕ...

    Ψήφοι: 8 38,1%
  • ΣΤΕΛΝΕΙ ΚΑΙ ΜΜS?

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • FRAPPE ΚΑΝΕΙ?

    Ψήφοι: 1 4,8%
  • ΑΑΑΑΑ ΦΟΒΑΜΑΙ....

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ,ΚΑΤΙ ΣΕ ΜΟΥΛΑΡΙ ΕΧΕΙΣ???

    Ψήφοι: 10 47,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    21

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Ε, άμα δε σας αρέσει αυτό υπάρχει το:

http://[URL unfurl="true"]www.wired.com/images/productreviews/reviews/pr_tesla_sport_large_wide.jpg[/img[/URL]]


και το:

[img]http://5.mshcdn.com/wp-content/gallery/electric-mercedes-benz-sls-amg/Mercedes-Benz%20SLS%20AMG%201.jpg
Mercedes-Benz%20SLS%20AMG%201a.jpg



Και βέβαια το ηλετκρικό Σμαρτάκι.
 
OP
OP
CLOSER822

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
25.281
Like
11.679
Πόντοι
2.606
γιατί το ρεύμα από τι βγαίνει..

κατα σειράν στην Ελλάδα

λιγνίτης
φυσικό αέριο
υδροηλεκτρικά
πετρέλαιο
ανανεώσιμες πηγές...

αρα

(1) την βρώμα δεν την γλυτώνεις
(2) τους αγιατολάχ συνεχίζεις να τους κάνεις πλούσιους   εκτός αν

κόψουνε τις μαλακίες μερικοί μερικοί και τις ψευτοοικολογικές ευαισθησίες και μπορέσουν επιτέλους να αναπτυχθούν οι ανανεώσιμες πηγές και ειδικά η αιολική (γιατι τα φωτοβολταικά απαιτούν πολύ πολύ μεγάλες εκτάσεις)...

αλλά έλα όμως που κάθε φορά που πάει να γίνει κάτι μας πιάνουν αθροιστικά ή διαζευκτικά ένα ή περισσότερα από τα κάτω

(1) γιατί ρε να κονομήσει ο ιδιώτης
(2) θα μας καταστρέψει το τοπίο το αιολικό
(3) η περιοχή είναι νατούρα
(4) θα διαταρέξει τον ύπνο μας
κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ

γιαυτό με τον λιγνίτη θα μείνουμε (τουλάχιστον είναι δικός μας αλλά κάποια στιγμή θα τελειώσει και αυτός ήδη τα κοιτάσματα πέφτουν σε ποιότητα)... και από του χρόνου όταν θα εφαρμοστεί πλήρως η νομοθεσία περί ρύπων θα δούμε πόσο θα πάει το ηλεκτρικό...
Τραβομπαζολη απο τις σπανιες φορες που σε καποια σημεια συμφωνω μαζι σου,ειδικα στο θεμα ενσωματως των ΑΠΕ στο συστημα(Πραγματικα δεν διανοεισαι ποσο ΣΠΑΣΑΡΧΙΔΕΣ ειναι και τι χαρτουρα χρειαζεται και παλι ΑΝ...).Βεβαια οπως παντα το πεισμα σου να βλεπεις τα πραγματα μονο απο την οπτικη σου γωνια σε οδηγει και σε παπαρουπες...ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ του μπουρδελοκρατους ειναι σπουδη στο  ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ κονομησει ο ιδιωτης ΚΑΙ να κονομησει Ο ΜΕΓΑΛΟΙΔΙΩΤΗΣ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ που τσονταρει το κατιτης του καθε εκλογες....Ποσο ειναι τελος παντων το ρευμα που τραβαει αυτο "γκουβαδακι" για να φορτισει???Ειναι τοσο πολυ, που ειναι αναγκη να γινουν εκτροπα στις ηλεκτροπαραγωγικες μοναδες για να καλυφθει η ζητηση...(δεν γνωριζω σοβαρα ποσο κοστος εχει η καθε πληρης φορτιση)....ΟΣΟ για τις ανε μογεννητριες που γκρινιαζεις ,εχουν πολλα μα παρα πολλα αρνητικα....αντιθετα χωρο εχεις,ΒΟΥΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΣΚΥΛΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ φωτοβολταικα παρκα...ΤΟ θετικο ειναι οτι η ηλεκτροκινηση εχει αρχισει να ενδιαφερει ζεστα πλεον ολες τις αυτοκινητοβιομηχανιες και αναμενονται ΡΑΓΔΑΙΕΣ εξελιξεις ...ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ελπιζω και εμεις εδω οι ιθαγενεις να ξεμπλεξουμε γρηγορα με τα κρατικα λαμογια και τους μεγαλοκαρχαριες χορηγους,για να δουμε μια ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ.....για το κουβαδακι αυτο ξερεις κατι παραπανω?????
 
OP
OP
CLOSER822

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
25.281
Like
11.679
Πόντοι
2.606
AYTO εχω βρει για το σμαρτ...Χρειάζεται 8 ώρες για να φορτιστεί πλήρως ή 3,5 ώρες για να γεμίσει η μπαταρία από το 20% στο 80%. Με πλήρως φορτισμένο αυτοκίνητο απολαμβάνεις αυτονομία 135 km .
Μια πλήρης φόρτιση κοστίζει 2 ευρώ, οπότε με 10 ευρώ συμπληρώνεις πάνω από 600 km - με έναν πρόχειρο υπολογισμό είναι 4 φορές πιο οικονομικό από ένα βενζινοκίνητο Smart παρότι 60 kg πιο βαρύ.
Η τελική ταχύτητα του οχήματος περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 100 km/h.
ME λιγα λογια ,αν και το zero ειναι πανω κατω το ιδιο θελεις 0,017ε ανα χιλιομετρο  :o :o
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Τραβομπαζολη απο τις σπανιες φορες που σε καποια σημεια συμφωνω μαζι σου,ειδικα στο θεμα ενσωματως των ΑΠΕ στο συστημα(Πραγματικα δεν διανοεισαι ποσο ΣΠΑΣΑΡΧΙΔΕΣ ειναι και τι χαρτουρα χρειαζεται και παλι ΑΝ...).Βεβαια οπως παντα το πεισμα σου να βλεπεις τα πραγματα μονο απο την οπτικη σου γωνια σε οδηγει και σε παπαρουπες...ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ του μπουρδελοκρατους ειναι σπουδη στο  ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ κονομησει ο ιδιωτης ΚΑΙ να κονομησει Ο ΜΕΓΑΛΟΙΔΙΩΤΗΣ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ που τσονταρει το κατιτης του καθε εκλογες....Ποσο ειναι τελος παντων το ρευμα που τραβαει αυτο "γκουβαδακι" για να φορτισει???Ειναι τοσο πολυ, που ειναι αναγκη να γινουν εκτροπα στις ηλεκτροπαραγωγικες μοναδες για να καλυφθει η ζητηση...(δεν γνωριζω σοβαρα ποσο κοστος εχει η καθε πληρης φορτιση)....ΟΣΟ για τις ανε μογεννητριες που γκρινιαζεις ,εχουν πολλα μα παρα πολλα αρνητικα....αντιθετα χωρο εχεις,ΒΟΥΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΣΚΥΛΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ φωτοβολταικα παρκα...ΤΟ θετικο ειναι οτι η ηλεκτροκινηση εχει αρχισει να ενδιαφερει ζεστα πλεον ολες τις αυτοκινητοβιομηχανιες και αναμενονται ΡΑΓΔΑΙΕΣ εξελιξεις ...ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ελπιζω και εμεις εδω οι ιθαγενεις να ξεμπλεξουμε γρηγορα με τα κρατικα λαμογια και τους μεγαλοκαρχαριες χορηγους,για να δουμε μια ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ.....για το κουβαδακι αυτο ξερεις κατι παραπανω?????

κοντινούλη...

λοιπόν

αρτίκολο πρίμο

θεωρητικά αν αντικαταστήσεις όλα τα αμάξια που κυκλοφορούνε με ηλεκτροκίνητα θα πρέπει να παράγεις τόση ηλεκτρική ενέργεια όση και η ενέργεια των πετρεελαιοειδών (βενζίνη, πετρέλαιο) που αντικατέστησες... επειδή υπάρχουν και απώλειες στις μετατροπές να υπολογίζεις ότι απαιτείται σχεδόν 1.2-1.5 φορές ηλεκτρικό από την ενέργεια των καυσίμων που θα αντικαταστήσεις... αυτά στην θεωρία γιατί στην πράξη δεν πρόκειται να αντικαταστήσεις ποτέ όλα τα βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα..

και δεν είναι πρόβλημα ότι θα καταρεύσει το δίκτυο.. το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να εξασφαλίσεις τους τρόπους με τους οποίους θα παράγεις την ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται για να κινηθούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.. και οι τρόποι που θα βρείς δεν θα πρέπει να είναι το ίδιο επιβαρυντικοί για το περιβάλλον (ίσως και περισσότερο γιατί όπως είπαμε παραπάνω χριεάζεσαι περισσότερη αρχική ενέργεια για να παράγεις, μεταφέρεις και διανείμεις την ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται για την κίνηση.. με απλά λόγια αν πας σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα με παραγωγή ρεύματος από λιγνίτη, φυσικό αέριο ή πετρέλαιο έκανες μια τρύπα στο νερό ... στην περίπτωση αυτή για να κινήσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα παράγεις περισσότερους ρύπους...

αρα θα πρέπει κατ ανάγκη να πας σε μορφές παραγωγής φιλικές προς το περιβάλλον και ανανεώσιμες (νερό, αερας, ήλιος)

αρτίκολο σεκόντο

η γη στην Ελλάδα είναι πεπερασμένη και το πρόβλημα με τα φωτοβολταικά είναι ότι δεν μπορείς να σπείρεις τίποτε κάτω από αυτά αρα ξεκινάμε από το αρνητικό ότι θα πρέπει να εγκατασταθούν σε περιοχές που δεν είναι παραγωγικές... επίσης τα φωτοβολταικά έχουν το πρόβλημα ότι ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΟ ΒΡΑΔΥ οπότε θα πρέπει να στήσεις πανάκριβα συστήματα αποθήκευσης ενεργείας (όσο είναι αυτό δυνατόν)...

επίσης μεγάλες επιφάνειες φωτοβολταικών, λογω των ανακλάσεων του φωτός στο τζάμι που έχουν επάνω προκαλούν αλλαγες στο μικροκλίμα της περιοχής με πιθανή αύξηση της θερμοκρασίας τοπικά...

οι ανεμογεννήτριες δεν προκαλούν τίποτε από όλα αυτά.. στήνονται πάνω σε βουνοκορφές (εντάξει θα πρέπει να γίνουν κάποιες επεμβάσεις στην χλωρίδα για την εγκατάσταση αλλά αυτές αποκαθίστανται φυσικά και οι θάμνοι ξαναγίνονται), μακρυά απο κατοικημένες περιοχές και απέχουν πολύ η μία από την άλλη.. επιπλέον για να στηθούν οι ανεμόμυλοι απαιτείται διάνοιξη δασικών δρόμων, τους οποίους οι φωνασκούντες κατα των αιολογικών λένε ότι καταστρέφουν αλλά στην πράξη προφυλάσσουν διότι έτσι υπάρχει πρόσβαση σε περίπτωση πυρκαιάς (εμπρησμού ή φυσικής ανάφλεξης)..

τα περί πολυλιών και θορύβους είναι παπαριές... όσο δε για την ομορφια του τοπίου πήγαινε στην ΕΟ Αθηνών - Θεσσαλονίκης στο 120 χλμ περίπου έχει αιολικά.. και δες το θέαμα από μακρυά.. είναι κάτι το πανέμορφο...

αυτά τα ολίγα...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
AYTO εχω βρει για το σμαρτ...Χρειάζεται 8 ώρες για να φορτιστεί πλήρως ή 3,5 ώρες για να γεμίσει η μπαταρία από το 20% στο 80%. Με πλήρως φορτισμένο αυτοκίνητο απολαμβάνεις αυτονομία 135 km .
Μια πλήρης φόρτιση κοστίζει 2 ευρώ, οπότε με 10 ευρώ συμπληρώνεις πάνω από 600 km - με έναν πρόχειρο υπολογισμό είναι 4 φορές πιο οικονομικό από ένα βενζινοκίνητο Smart παρότι 60 kg πιο βαρύ.
Η τελική ταχύτητα του οχήματος περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 100 km/h.
ME λιγα λογια ,αν και το zero ειναι πανω κατω το ιδιο θελεις 0,017ε ανα χιλιομετρο  :o :o


αυτά με τις σημερινές τιμές ρεύματος για οικιακή κατανάλωση και για τις ελάχιστες καταναλώσεις (διότι ως γνωστόν όσο αυξάνεις την κατανάλωση τόσο αυξάνει και η τιμή)...

αν υπολογίσεις ότι η τιμή του ρεύματος θα αυξηθεί κατά 50-70% υα επόμενα χρόνια λόγω

(1) μετακύλισης του κόστους αγοράς ρύπων στην κατανάλωση (μέχρι τώρα το έτρωγε στον κώλο η ΔΕΗ)
(2) εξορθολογισμό των τιμολογίων έτσι ώστε να πάψει το παράδοξο να επιδοτείται η τιμή του οικιακού ρεύματος σε βάρος της κατανάλωσης των επιχειρήσεων (στο μαγαζί σου πληρώνεις ακριβότερα το ρεύμα από ότι στο σπίτι σου)...
(3) αύξησης του κόστους παραγωγής λόγω εισαγωγής των ανανεωσίμων των οποίων η παραγωγή είναι γενικά ακριβότερη (μέρος της αύξησης αυτής θα εξισοροπηθεί με την μείωση του κόστους ρύπων αλλά όχι όλο)

το κόστος πιθανόν να διπλαστεί.. πάλι φτηνό θα είναι...

και για να συνεχίσω για κατι που είπες περί κονόμας ιδιωτών...

το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η περιορισμένη αυτονομία τους και ο χρόνο ςπου απαιτείται για το "γεμισμα"... υπάρχει μία τάση στους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων και γίνονται συζητήσεις για από κοινού επένδυση σε τυποποιημένα στοιχεία μπαταριών και εναλλάξιμα μεταξύ τους.. με τον τρόπο αυτό σκοπεύουν να φτιάξουν δίκτυα "βενζινάδικων" στα οποία θα κλείνεις εκ των προτέρων ένα σετ μπαταρίες και φτάνοντας εκεί με ξελιγωμένες τις δικές σου θα τις δίνεις και θα φοράς ενα σετ φορτισμένες (όπως ακριβώς κάνεις με τις φιάλες υγραερίου σήμερα).. ουσιαστικά δηλαδή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κάνεις την αρχική αγορά των μπαταριών αλλά δεν θα σου ανήκουν .. επιστρέφοντες τις θα πάιρνεις το χρήμα πίσω (όπως με τις μπουκάλες από τις μπύρες)...

φυσικά αυτό δεν μπορεί να το κάνει κανένας αλλος παρά ιδιώτες ... γιατι τα "βενζινάδικα" που θα φτιαχτούν θα πρέπει να συνεργάζονται με παραγωγούς ρεύματος, με κατασκευαστές μπαταριών κλπ κλπ κλπ.. και φυσικά αυτοί που θα κονομάνε τα χοντρά δεν θα είναι οι "βενζινάδες" αλλα οι άλλοι.. και που σε χαλάει αυτό????
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
αρτίκολο σεκόντο

η γη στην Ελλάδα είναι πεπερασμένη και το πρόβλημα με τα φωτοβολταικά είναι ότι δεν μπορείς να σπείρεις τίποτε κάτω από αυτά αρα ξεκινάμε από το αρνητικό ότι θα πρέπει να εγκατασταθούν σε περιοχές που δεν είναι παραγωγικές... επίσης τα φωτοβολταικά έχουν το πρόβλημα ότι ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΟ ΒΡΑΔΥ οπότε θα πρέπει να στήσεις πανάκριβα συστήματα αποθήκευσης ενεργείας (όσο είναι αυτό δυνατόν)...

επίσης μεγάλες επιφάνειες φωτοβολταικών, λογω των ανακλάσεων του φωτός στο τζάμι που έχουν επάνω προκαλούν αλλαγες στο μικροκλίμα της περιοχής με πιθανή αύξηση της θερμοκρασίας τοπικά...

οι ανεμογεννήτριες δεν προκαλούν τίποτε από όλα αυτά.. στήνονται πάνω σε βουνοκορφές (εντάξει θα πρέπει να γίνουν κάποιες επεμβάσεις στην χλωρίδα για την εγκατάσταση αλλά αυτές αποκαθίστανται φυσικά και οι θάμνοι ξαναγίνονται), μακρυά απο κατοικημένες περιοχές και απέχουν πολύ η μία από την άλλη.. επιπλέον για να στηθούν οι ανεμόμυλοι απαιτείται διάνοιξη δασικών δρόμων, τους οποίους οι φωνασκούντες κατα των αιολογικών λένε ότι καταστρέφουν αλλά στην πράξη προφυλάσσουν διότι έτσι υπάρχει πρόσβαση σε περίπτωση πυρκαιάς (εμπρησμού ή φυσικής ανάφλεξης)..

τα περί πολυλιών και θορύβους είναι παπαριές... όσο δε για την ομορφια του τοπίου πήγαινε στην ΕΟ Αθηνών - Θεσσαλονίκης στο 120 χλμ περίπου έχει αιολικά.. και δες το θέαμα από μακρυά.. είναι κάτι το πανέμορφο...

αυτά τα ολίγα...

Και οι ανεμογεννήτριες δεν λειτουργούν όταν δεν φυσάει.
Ούτε οι ανεμογεννήτριες ούτε τα φωτοβολταϊκά λύνουν το πρόβλημα της αδιάλειπτης παραγωγής ενέργειας. Η ενέργεια βάσης θα πρέπει να προέρχεται από σίγουρη πηγή όπως τα πυρηνικά ή τα υδροηλεκτρικά.

Υπάρχει πάρα πολλή γη ανεκμετάλλευτη στην Ελλάδα. Πέραν τούτου οι αποδόσεις των πανέλων αυξάνουν καθώς η τεχνολογία προχωρεί με γρήγορους ρυθμούς (και ακόμη είμαστε στην αρχή) οπότε κάλλιστα μέσα σε 10 χρόνια μπορεί να αλλάξει κάποιος τα πανέλα και να παράγει 3πλάσια ενέργεια.

Το ηλιακό φως που αντανακλάται από τα πανέλα είναι μόνον το 4% του συνολικού. Δεδομένου ότι τα πανέλα είναι είτε στην στέγη είτε σε κάποια απόσταση από την περίμετρο στα πάρκα η επίδραση στο περιβάλλον είναι ελάχιστη. Πέραν τούτου και εδώ η τεχνολογία προχωρά και με τα νανοϋλικά η αντανάκλαση θα περιοριστεί και άλλο.

Τέλος πλησιάζουμε στο στάδιο που μπορούμε να πούμε ότι ο νόμος του Moore που ισχύει ή σε 3 χρόνια θα ισχύει και για τα πανέλα.

Η ηλιακή ενέργεια που φθάνει στην γη είναι τεραστίου μεγέθους, κάτι που δεν το συνειδητοποιούμε.

Μέσα σε 15 δευτερόλεπτα φθάνει η ενέργεια που καταναλώνει όλη η ανθρωπότητα μέσα σε μία μέρα, σε 90 λεπτά η ενέργεια ενός έτους και σε 5 μέρες η ενέργεια του συνόλου των στερεών, υγρών και αερίων αποθεμάτων, δηλαδή άνρθακα, πετρελαίου και φυσικού αερίου.

Στο ενεργειακό μίγμα όλες οι μορφές ενέργειας πρέπει να παίξουν τον ρόλο τους.
Την στιγμή όμως αυτή το βάρος θα πρέπει να δοθεί στις ΑΠΕ και στα πυρηνικά.

Με την έρευνα και την τεχνολογική καινοτομία η ανθρωπότητα θα καλύψει τις διαρκώς αυξανόμενες ενεργειακές ανάγκες της.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Και οι ανεμογεννήτριες δεν λειτουργούν όταν δεν φυσάει.
Ούτε οι ανεμογεννήτριες ούτε τα φωτοβολταϊκά λύνουν το πρόβλημα της αδιάλειπτης παραγωγής ενέργειας. Η ενέργεια βάσης θα πρέπει να προέρχεται από σίγουρη πηγή όπως τα πυρηνικά ή τα υδροηλεκτρικά.

Υπάρχει πάρα πολλή γη ανεκμετάλλευτη στην Ελλάδα. Πέραν τούτου οι αποδόσεις των πανέλων αυξάνουν καθώς η τεχνολογία προχωρεί με γρήγορους ρυθμούς (και ακόμη είμαστε στην αρχή) οπότε κάλλιστα μέσα σε 10 χρόνια μπορεί να αλλάξει κάποιος τα πανέλα και να παράγει 3πλάσια ενέργεια.

Το ηλιακό φως που αντανακλάται από τα πανέλα είναι μόνον το 4% του συνολικού. Δεδομένου ότι τα πανέλα είναι είτε στην στέγη είτε σε κάποια απόσταση από την περίμετρο στα πάρκα η επίδραση στο περιβάλλον είναι ελάχιστη. Πέραν τούτου και εδώ η τεχνολογία προχωρά και με τα νανοϋλικά η αντανάκλαση θα περιοριστεί και άλλο.

Τέλος πλησιάζουμε στο στάδιο που μπορούμε να πούμε ότι ο νόμος του Moore που ισχύει ή σε 3 χρόνια θα ισχύει και για τα πανέλα.

Η ηλιακή ενέργεια που φθάνει στην γη είναι τεραστίου μεγέθους, κάτι που δεν το συνειδητοποιούμε.

Μέσα σε 15 δευτερόλεπτα φθάνει η ενέργεια που καταναλώνει όλη η ανθρωπότητα μέσα σε μία μέρα, σε 90 λεπτά η ενέργεια ενός έτους και σε 5 μέρες η ενέργεια του συνόλου των στερεών, υγρών και αερίων αποθεμάτων, δηλαδή άνρθακα, πετρελαίου και φυσικού αερίου.

Στο ενεργειακό μίγμα όλες οι μορφές ενέργειας πρέπει να παίξουν τον ρόλο τους.
Την στιγμή όμως αυτή το βάρος θα πρέπει να δοθεί στις ΑΠΕ και στα πυρηνικά.

Με την έρευνα και την τεχνολογική καινοτομία η ανθρωπότητα θα καλύψει τις διαρκώς αυξανόμενες ενεργειακές ανάγκες της.

:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:

και τα υδροηλεκτρικά έχουν μειωμένη απόδοση σε περιόδους ξηρασίας...  ;)
προπερισυ στην Νορβηγία τον χειμώνα τριπλασιαστηκε η τιμή ρεύματος γιατι τα υδροηλεκτρικά δεν είχαν απόδοση.. είχαν παγώσει  :grin:

ΥΓ που είναι ρε ο περσόνας να μας κάνει αναλύσεις για την Φουκουσίμα ???????????????????????

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom