Νέα

Τα δάκρυα του Βασιλιά Κωνσταντίνου για την κατάσταση της χώρας μας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα petroskonstantinou17
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 782
  • Εμφανίσεις 31K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

loudowikos

Μέλος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
190
Like
2
Πόντοι
1
Κύριοι, η μοναρχία ήταν μια περίοδος της πολιτικής ιστορίας του τόπου η οποία έληξε.  Ασχοληθείτε καλύτερα πως θα ξετρυπώσετε καμμιά πονηρή φωτό της Κέιτ Μίντλετον.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.279
Πόντοι
8.006
Δεν έχω διαβάσει αυτά που γραφουν οι προλαλήσαντες πιο πάνω διότι είναι πολλά.
Είμαι 32 ετώ, γεννήθηκα δηλαδή μετά την πτώση της χούντας και την έκπτωση του βασιλέα. Προέρχομαι απο οικογένεια της εργατικής τάξης η οποία δεν ήταν στην δεξιά παράταξη ούτε φιλοβασιλική.
Διαβάζοντας λίγη ιστορία και κρίνοντας απο την πείρα μου την κοινωνική και πολιτική κατάσταση του τόπου αποφάσισα πρίν μερικά χρόνια να γίνω φιλοβασιλικός. Ο λόγος είναι πως ο θεσμός της βασιλείας, πέρα απο κόμματα και πολιτικές, είναι ο θεσμός που εκφράζει την ενότητα και την συνέχεια του ελληνικού έθνους. Οι αριστεροί αντίθετα επιθυμούν σοβιετοποίηση της χώρας μας. Οι πασόκοι λεηλατούν το δημόσιο χρήμα και δεν ενδιαφέρονται ούτε για πατρίδα ούτε για έθνος, παρά μόνο για την δημοσιουπαλληλική τους μονιμότητα.
Ο βασιλέας Κωνστανίνος στην συνέντευξη που έδωσε λέει "πιστέυω στον Έλληνα¨και δακρύζει απο συγκίνηση.    Τον συμπαθώ!
Επειδη ομως το να εισαι φιλοβασιλικος ειναι μαλλον θεωρητικο, αφου δεν τιθεται σημερα θεμα επιστροφης της βασιλειας, πολιτικά πού τοποθετεισαι?
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.469
Like
200
Πόντοι
866
Επειδη ομως το να εισαι φιλοβασιλικος ειναι μαλλον θεωρητικο, αφου δεν τιθεται σημερα θεμα επιστροφης της βασιλειας, πολιτικά πού τοποθετεισαι?
ολοι τον θελουμε
και θα τον φερουμε
τον βασιλια τον βασιλια
μονο αυτος θα κυβερνα
ερχεται ο κοκός τυπε
5176315418_f21e6db024.jpg
:grin:
 

thessalos

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2009
Μηνύματα
2.851
Κριτικές
5
Like
8
Πόντοι
16
Κύριοι, η μοναρχία ήταν μια περίοδος της πολιτικής ιστορίας του τόπου η οποία έληξε.  Ασχοληθείτε καλύτερα πως θα ξετρυπώσετε καμμιά πονηρή φωτό της Κέιτ Μίντλετον.
τελος η μοναρχια.....ζητω η μουναρχια.... :2funny: :2funny:
 

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
Επειδη ομως το να εισαι φιλοβασιλικος ειναι μαλλον θεωρητικο, αφου δεν τιθεται σημερα θεμα επιστροφης της βασιλειας, πολιτικά πού τοποθετεισαι?

Αυτό που λες είναι και θέση του supermouse. Την οποία δεν συμμερίζομαι.

Αυτό σημαίνει ότι αποδέχεσαι ανισότητα μεταξύ των ανθρώπων και τίτλους τιμής κι ευγενείας. Είναι πολύ σημαντικό στην πολιτική σκέψη αυτό.
 

gregory35

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
14.285
Κριτικές
25
Like
1.435
Πόντοι
966
Αυτό που λες είναι και θέση του supermouse. Την οποία δεν συμμερίζομαι.

Αυτό σημαίνει ότι αποδέχεσαι ανισότητα μεταξύ των ανθρώπων και τίτλους τιμής κι ευγενείας. Είναι πολύ σημαντικό στην πολιτική σκέψη αυτό.
Στην Ελλάδα ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΙΤΛΟΙ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ (κόμης, δούκας κτλπ). Μοναδική εξαίρεση ήταν ο τίτλος του διαδόχου που αν δε κάνω λάθος ονομαζόταν Δούκας της Σπάρτης. Ο  Κωνσταντίνος ο Α τον τίτλο κατά την ενηλικίωσή του το 1887. Κατά τη δημιουργία του τίτλου δημιουργήθηκε έντονη διαμάχη στη Βουλή, καθώς το Σύνταγμα απαγόρευε την απονομή ή αναγνώριση τίτλων ευγενείας σε Έλληνες. Κατ' εξαίρεση έγινε αποδεκτός ο τίτλος για τα μέλη της βασιλικής οικογένειας.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.279
Πόντοι
8.006
Αυτό που λες είναι και θέση του supermouse. Την οποία δεν συμμερίζομαι.

Αυτό σημαίνει ότι αποδέχεσαι ανισότητα μεταξύ των ανθρώπων και τίτλους τιμής κι ευγενείας. Είναι πολύ σημαντικό στην πολιτική σκέψη αυτό.
Εννοεις προφανως, οτι η κληρονομικοτητα στην διαδοχη του υπατου αξιωματος, αποτελει υψιστη μορφη ανισοτητας. Αυτο ειναι πολυ μεγαλη συζητηση και δεν νομιζω οτι εχει και νοημα.
Εγω ειμαι δεδηλωμενος αντιβασιλικος, για καθαρα θεσμικους λογους και οχι επειδη (οπως λενε οι περισσοτεροι) ο βασιλιας την δεκαετια του 1960 "δεν τα πηγε καλα".
Μια βασιλεία παντως με ηγεμονα καποιον με τυπικες εξουσιες μονο, δεν νομιζω οτι συνιστα ουσιαστικο προβλημα. Και δεν το εχω πει εγω. Το εχει πει ο Βενιζελος το 1924, με την ανακηρυξη της πρωτης ελληνικης δημοκρατιας. Και μονο βασιλικο δεν λες τον Βενιζελο.
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
11
Πόντοι
166
Να μη βάλω τον κ. Παπανδρέου που έβαλε το ποτηράκι της λαμπάδας στο μανουάλι, ή έλεγε καλή ανάσταση ανήμερα του Πάσχα
 

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
Στην Ελλάδα ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΙΤΛΟΙ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ (κόμης, δούκας κτλπ). Μοναδική εξαίρεση ήταν ο τίτλος του διαδόχου που αν δε κάνω λάθος ονομαζόταν Δούκας της Σπάρτης. Ο  Κωνσταντίνος ο Α τον τίτλο κατά την ενηλικίωσή του το 1887. Κατά τη δημιουργία του τίτλου δημιουργήθηκε έντονη διαμάχη στη Βουλή, καθώς το Σύνταγμα απαγόρευε την απονομή ή αναγνώριση τίτλων ευγενείας σε Έλληνες. Κατ' εξαίρεση έγινε αποδεκτός ο τίτλος για τα μέλη της βασιλικής οικογένειας.

Δεν χρειάζεται να υπάρχουν στην Ελλάδα. Υπάρχουν αλλού. Αναγνωρίζεις κάποιον με τίτλο ευγενείας ως ανώτερο από κάποιον που δεν έχει; Έχει περισσότερα δικαιώματα αυτός; Εάν ναι, τότε δεν πιστεύεις στην ισότητα των πολιτών.

ΑΥΤΟ εννοώ. Το ίδιο πάει φυσικά και για τη βασιλική οικογένεια.
 

pz89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
33.207
Κριτικές
14
Like
22
Πόντοι
376
Δεν χρειάζεται να υπάρχουν στην Ελλάδα. Υπάρχουν αλλού. Αναγνωρίζεις κάποιον με τίτλο ευγενείας ως ανώτερο από κάποιον που δεν έχει; Έχει περισσότερα δικαιώματα αυτός; Εάν ναι, τότε δεν πιστεύεις στην ισότητα των πολιτών.

ΑΥΤΟ εννοώ. Το ίδιο πάει φυσικά και για τη βασιλική οικογένεια.
Αυτό πρέπει να'ναι το πιο επαναστατικό σου ποστ!!! :cheesy: :rockon:
 

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
Μια βασιλεία παντως με ηγεμονα καποιον με τυπικες εξουσιες μονο, δεν νομιζω οτι συνιστα ουσιαστικο προβλημα. Και δεν το εχω πει εγω. Το εχει πει ο Βενιζελος το 1924, με την ανακηρυξη της πρωτης ελληνικης δημοκρατιας. Και μονο βασιλικο δεν λες τον Βενιζελο.

Αυτό ήταν και το μεγάλο πρόβλημα με το σύνταγμα του 1952 που διατηρούσε τα δικαιώματα που είχε ο Βασιλιάς στη διακυβέρνηση. Από εκεί προήλθε και η τελευταία κρίση με Γαρουφαλιά και Παπανδρέου.

Ο Βασιλιάς εκτός του να βασιλεύει μπορούσε και να κυβερνά.

ΥΓ: Γιατί λες πρώτη ελληνική δημοκρατία το 1924-1935; Δεύτερη δεν είναι; Και τρίτη από 1974 έως τώρα; :think:
 

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
Αυτό πρέπει να'ναι το πιο επαναστατικό σου ποστ!!! :cheesy: :rockon:

Υπάρχουν και άλλα που γράφω: "Γαμώ το μεγάλο κεφάλαιό μου γαμώ", "Μουνια μανατζαραίοι βγάζουμε όλη τη δουλειά εμείς και τα λεφτά τα παίρνετε εσείς:coffee:
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.279
Πόντοι
8.006
Αυτό ήταν και το μεγάλο πρόβλημα με το σύνταγμα του 1952 που διατηρούσε τα δικαιώματα που είχε ο Βασιλιάς στη διακυβέρνηση. Από εκεί προήλθε και η τελευταία κρίση με Γαρουφαλιά και Παπανδρέου.

Ο Βασιλιάς εκτός του να βασιλεύει μπορούσε και να κυβερνά.

ΥΓ: Γιατί λες πρώτη ελληνική δημοκρατία το 1924-1935; Δεύτερη δεν είναι; Και τρίτη από 1974 έως τώρα; :think:
Ναι εχεις δικιο.
Ιστορικα ως πρωτη ελληνικη δημοκρατια ειναι καθιερωμενη η περιοδος των επαναστατικων κυβερνησεων του 1822-1827.
 

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
Ναι εχεις δικιο.
Ιστορικα ως πρωτη ελληνικη δημοκρατια ειναι καθιερωμενη η περιοδος των επαναστατικων κυβερνησεων του 1822-1827.

Δεν πιάνει και τον Κάπο ντ' Ίστρια η Α' Ελληνική Δημοκρατία; Μέχρι πριν την απόλυτη μοναρχία υπό τον Βίττελσμπαχ δεν είναι;  :think:

Καλά, μικρό το κακό. Το θέμα είναι μέχρι πότε θα διαρκέσει η Γ' Ελληνική Δημοκρατία  :2funny:
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
11
Πόντοι
166
Επ' ιστορική ευκαιρία

Theophanu (960 – June 15, 991) (Greek: Θεοφανώ Σκλήραινα, Theophano Skleraina), also spelled Theophania, Theophana or Theophano, was born in Constantinople, and was the wife of Otto II, Holy Roman Emperor.

Family

Otto I, Holy Roman Emperor had requested a Byzantine princess for his son, Otto, to seal a treaty between the Holy Roman Empire and the Eastern Roman Empire. The unwise reference by the pope to the Nikephoros II Phokas, the ruler in Constantinople, as "Greek" in a letter while Otto's ambassador, Liudprand of Cremona, was in the Byzantine court, had destroyed the first round of negotiations[citation needed]. With the ascension of a new emperor who had not been personally referred to other than as Roman Emperor, the treaty negotiations were able to resume. Theophanu duly arrived in grand style in 972, with a magnificent escort and bearing great treasure. However, according to the chronicler Thietmar, she was not the virgo desiderata, the anticipated imperial princess. Theophanu is identified in the marriage contract as the neptis (niece or granddaughter) of Emperor John I Tzimiskes. Theophanu was nevertheless of distinguished noble heritage: recent research has established her as the daughter of Sophia Phokaina, Tzimiskes' cousin and niece of Nikephoros II, and of Tzimiskes' brother-in-law (from his first marriage) Constantine Skleros.

Life as Empress

Theophanu accompanied her husband on all his journeys, and issued diplomas in her own name as Empress. It is known that she was frequently at odds with her mother-in-law, Adelaide of Italy, and this caused an estrangement between Otto II and Adelaide. According to Odilo, Abbot of Cluny, Adelaide was very happy when "that Greek woman" died.

Albert of Metz describes Theophanu as being an unpleasant and talkative woman. Theophanu was also criticized for her decadence, which manifested in her bathing once a day and introducing luxurious garments and jewelry into Germany. She is credited with introducing the fork to Western Europe :cheesy: Τα ζώα με τα χέρια τρώγαν ως τα 1000 μχ - chronographers mention the astonishment she caused when she "used a golden double prong to bring food to her mouth" instead of using her hands as was the norm." The theologian Peter Damian even asserts that Theophanu had a love affair with John Philagathos, a Greek monk who briefly reigned as Antipope John XVI.

Otto II died suddenly on December 7, 983, and was buried in Rome. That Christmas Theophanu had their three-year-old son crowned as Otto III, with herself ruling as Empress Regent on his behalf. Henry II, Duke of Bavaria seized Otto in spring 984, but was forced to surrender the child to his mother. With the cooperation of Willigis, Archbishop of Mainz, and Hildebald, Bishop of Worms, Theophanu reigned until her death in 991.

She was buried in the Church of St. Pantaleon at Cologne. The chronicler Thietmar eulogized her as follows: "Though [Theophanu] was of the weak sex she possessed moderation, trustworthiness, and good manners. In this way she protected with male vigilance the royal power for her son, friendly with all those who were honest, but with terrifying superiority against rebels."

 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ναι,ακριβως ετσι το λενε.
Οποτε υποδειξτε μου τι ερμηνευσα λαθος.

τα συντάγματα επίσης θέτουν και ορισμένους περιορισμούς στην κατάληψη δημοσίων αξιωμάτων.. για παράδειγμα ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν μπορεί να είναι κάτω των 40 ετών, να είναι Ελληνας εξ αίματος (και όχι εκ πολιτογράφησης), να μην έχει καταδικαστεί για όρσμένα αδικήματα κλπ κλπ κλπ... με τον ιδιο τρόπο ένα σύνταγμα μπορεί να θέσει κληρονομικότητα σε ένα αξίωμα αν το κρίνει ο συνταγματικός νομοθέτης και το υπερψηφίσει το αρμόδιο νομοθετικό σώμα (βουλή, δημοψήφισμα κλπ)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom