Ντόλτσε βίτα στη Γερμανία με χορηγία Χριστοφοράκου
Δεν ήταν η πρώτη φορά που η συμπεριφορά του κ. Λιάπη προκάλεσε αρχικά αμηχανία και στη συνέχεια οργή στην παράταξη που τον ανέδειξε, τον έκανε υπουργό σε τρεις διαφορετικές 4ετίες και του προσέδωσε κύρος και πολιτική υπόσταση. Η πρώτη επί των κυβερνήσεων Μητσοτάκη και οι άλλες δύο επί των ημερών του εξαδέλφου του Κώστα Καραμανλή.
Πιο χαρακτηριστική ήταν η περίπτωση με το ταξίδι που έκανε με τον τότε ισχυρό άνδρα της Siemens Μιχάλη
Χριστοφοράκο, προκειμένου να παρακολουθήσει με τον γιο του τον αγώνα της Εθνικής μας ομάδας ποδοσφαίρου με τη Βραζιλία. Η κατηγορία που κλήθηκε να αντιμετωπίσει όχι μόνον ο ίδιος, αλλά ολόκληρη η κυβέρνηση Καραμανλή τότε, ήταν ότι ο υπουργός Μεταφορών δέχθηκε να συνταξιδεύσει και να διαμείνει σε πολυτελές ξενοδοχείο στη Γερμανία με έξοδα του επικεφαλής μίας εταιρείας που συνεργαζόταν με το ελληνικό Δημόσιο και συγκεκριμένα με το υπουργείο του κ. Λιάπη.
Σκάφος... φορτηγό και ΕΚΑΣ
Παράλληλα, ο κ. Λιάπης είχε και κακή σχέση με το... «πόθεν έσχες». Εχει δηλώσει -εκ παραδρομής, είχε πει τότε ο ίδιος- το σκάφος του ως φορτηγό, ενώ παράλληλα και πάλι από λάθος είχε διεκδικήσει το ΕΚΑΣ.
Ας σημειωθεί ότι μετά τις αποκαλύψεις για το ταξίδι με τον Χριστοφοράκο της Siemens o τότε πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής ζήτησε από τον Μιχάλη Λιάπη να μην είναι υποψήφιος στις εκλογές του 2009, όπως και συνέβη.
Tι άφησε πίσω του ως υπουργός
Φεύγοντας από το πρώην υπουργείο Μεταφορών το 2007 άφησε στον ΟΣΕ ζημιές 950 εκατ. ευρώ, δάνεια 6,8 δισ. ευρώ και συνολικές υποχρεώσεις 8,4 δισ. ευρώ.
Με κύκλο εργασιών 105 εκατ. ευρώ, ο ΟΣΕ πλήρωσε το 2007 για μισθούς, ημερομίσθια και επιδόματα 284 εκατ. ευρώ και είχε αρνητικό κόστος πωλήσεων -681 εκατ. ευρώ.
Το 2007 ο ΟΑΣΑ είχε σχεδόν 400 εκατ. ευρώ ζημιές, δάνεια ύψους 1,7 δισ. ευρώ και σύνολο υποχρεώσεων άνω των 2 δισ. ευρώ.
Ο ΟΑΣΑ με κύκλο εργασιών 181 εκατ. ευρώ πλήρωσε για μισθούς, ημερομίσθια και επιδόματα 341 εκατ. ευρώ και είχε αρνητικό κόστος πωλήσεων -585 εκατ. ευρώ.