Ακριβώς όπως το λες. Αν κάποιος έχει μια όχι συνηθισμένη ιδιαιτερότητα πρέπει να στο αναφέρει στο τηλέφωνο. Ακόμη καλύτερα μπορείς να αναφέρεις στα προφίλ σου ποιες κατηγορίες ανθρώπων δεν συναντάς. Έχω δει στο εξωτερικό να γράφουν για παράδειγμα δεν βλέπω κάποιον αν την έχει πολύ μεγάλη γιατί δεν το αντέχω ή αν είναι μαύρος γιατί έχω αρκετές δυσάρεστες εμπειρίες με μαύρους σε θέματα συμπεριφοράς κτλ. Αν παραλείψει να στο πει θα σηκωθείς να φύγεις και δεν θα τον ξαναδεχτείς. Το χειρότερο που θα πάθεις είναι να μην πληρωθείς τον χρόνο ετοιμασίας και μετάβασης σου στον χώρο του ραντεβού αν και αν είναι σωστός θα σου δώσει το κατιτις για τα έξοδα σου. Το ξέρω δεν είναι ότι πιο ευχάριστο αυτό αλλά μας έχει συμβεί όλους στην δουλειά μας κάτι παρόμοιο και σε πολλούς πολύ χειρότερα. Τον διαγράφουμε από πελάτη και συνεχίζουμε.
Σε καμιά περίπτωση όμως αυτό δεν είναι αντικείμενο δημόσιας κριτικής, να ξέρει δηλαδή όλο το bourdela ότι ο Μάκης έχει ελεφαντίαση ή ο Λάκης την έχει πολύ μικρή και βγαίνει συνέχεια το προφυλακτικό. Ειδικά σε ένα σάιτ με φόρουμ στο οποίο οι χρήστες γνωρίζονται μεταξύ τους έστω διαδικτυακά και συζητάνε καθημερινά για κάθε λογής θέματα από σεξ μέχρι πολιτικά και αθλητικά.
Για αυτόν που σε παρενοχλεί, εκεί συμφωνώ ότι μπορείτε να έχετε ένα χώρο, στον οποίο θα μαυροπινακίζετε όσους είναι επικίνδυνοι, για παράδειγμα αυτούς που παρενοχλούν τηλεφωνικά ή που φεύγουν χωρίς να πληρώσουν κτλ, κατάλαβες τι θέλω να πω ως επικίνδυνους. Αυτό όμως και μόνο για την ασφάλεια σας και μόνο, και όχι αυτό που βλέπουμε δηλαδή κανονικές κριτικές με γαργαλιστικές λεπτομέρειες και βαθμολογία, συνολική και επιμέρους.