Νέα

Σύγκρουση τρένων

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 28
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

podolagnos_28

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαΐ 2006
Μηνύματα
3.482
Like
33
Πόντοι
16
ο λιαπης του φταει του αλλου...
δοσεεεεεεε

Για το ατύχημα έχει την εύθηνη το ΠΑΣΟΚ και ειδικά αυτός ο Βλάκας ο ΒΕΡΕΛΗΣ 
Τι τρένα παρέδωσε  στον ΛΙΑΠΗ  που τρακάρουν μεταξύ τους , 20 χρόνια  τι κάνανε οι Μαλακές του ΠΑΣΟΚ ? Να  τρακάρουν τα τρένα  μεταξύ τους.

Ρε παιδιά...ανθρώπινο λάθος είναι...είπαμε φταίνε για πάρα-πάρα-πάρα πολλά οι πολιτικοί...αλλά όχι και σε μία σύγκρουση τρένων....απλά κάποιοι...κοιμήθηκαν...ευτυχώς που έβαλε ο Θεός το χέρι του και δεν είχαμε νεκρούς.....
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.210
Κριτικές
1
Like
1.902
Πόντοι
366
Πριν καταδικάσετε τους πολιτικούς αντιπάλους σας,δείτε και αυτό:

Και επειδή φίλε Fazer600 οι περισσότεροι που γράφουν στο νήμα αυτό δεν πρόκειται να ψάξουν το link που παραθέτεις μήπως και ξεστραβωθούν γιατί κυρίως ενδιαφέρονται να αλληλοβριστούν για παραταξιακούς μικροπολιτικούς ψευτο-ιδεολογικούς λόγους, παραθέτω αυτούσια την ανακοίνωση του δικτύου "ΕΠΙΒΑΤΗΣ" που θέτει το γεγονός στην πραγματική του διάσταση:


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΒΑΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ

"Το σημερινό δυστύχημα στον Προαστιακό στα Σεπόλια, ήταν κάτι σαν το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου. Ανεξάρτητα από το ποιός έχει την τυπική ευθύνη (ανθρώπινο λάθος), την ουσιαστική ευθύνη και την ηθική αυτουργία την έχουν όλοι όσοι έχουν μπλοκάρει ασυλλόγιστα τα έργα εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης του σιδηροδρομικού διαδρόμου Πειραιάς-Αθήνα-Τρείς Γέφυρες, στα πλαίσια των οποίων συμπεριλαμβάνονταν και έργα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης που είναι απαραίτητα για την ασφάλεια κυκλοφορίας των σιδηροδρόμων, ειδικά τώρα που με την δρομολόγηση του Προαστιακού έχουν πυκνώσει τα δρομολόγια. Ολοι αυτοί οι κύριοι (μερίδα κατοίκων των Σεπολίων και του Βοτανικού, εξωραιστικός σύλλογος «Αναγέννηση», δημοτικοί σύμβουλοι όπως οι κ.κ. Χαλβατζής, Μπέης κλπ, καθώς και η προηγούμενη δημοτική αρχή της Αθήνας που είχαν προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) για να μπλοκάρουν το έργο, όπως επίσης και η πλειοψηφία των Συμβούλων Επικρατείας που έλαβαν αυτήν την αυθαίρετη απόφαση που δεν στηρίζεται πουθενά (Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας, Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο Αθήνας κλπ), έχουν την απόλυτη ηθική αυτουργία και την ουσιαστική ευθύνη για το σημερινό συμβάν. Από την στιγμή που μπλοκάρουν έργα που μεταξύ των άλλων σχετίζονται με την ασφάλεια κυκλοφορίας των σιδηροδρόμων, φέρουν βαρύτατη ευθύνη, όπως φέρουν ευθύνη γιατί έχουν μπλοκάρει τα έργα του Νέου Σταθμού Αθηνών (με αποτέλεσμα ο κεντρικός σταθμός της πρωτεύουσας να έχει την όψη γιαπιού και αχουριού και να ξεφτυλιζόμαστε στα μάτια των ξένων), έχουν μπλοκάρει τα έργα δημιουργίας ανισόπεδων διαβάσεων πεζών και οχημάτων με τις γραμμές στον ίδιο αυτό διάδρομο (με αποτέλεσμα να εγκυμονούνται και εκεί κίνδυνοι ατυχημάτων) και γενικά έχουν μπλοκάρει έργα τεράστιας σημασίας για το λεκανοπέδιο που αφορούν την αποτελεσματική και πλήρη αναβάθμιση και λειτουργία του Προαστιακού Σιδηροδρόμου. Από όλους αυτούς πρέπει να ζητήσουν αποζημίωση οι οικογένειες των θυμάτων.
Το Δίκτυο Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ. ως θεσμός της κοινωνίας (ΟΛΩΝ) των πολιτών, εκφράζει τον βαθύτατο προβληματισμό του για το πως έχει εξελιχθεί τελικά ο ρόλος του Συμβουλίου Επικρατείας από ένα όργανο άμυνας των πολιτών απέναντι στην αυθαιρεσία της εξουσίας σε ένα μηχανισμό οπισθοδρόμησης και ακύρωσης κάθε πραγματικά αναπτυξιακού έργου (με ευρύτερη οικολογική σημασία για το σύνολο του λεκανοπεδίου – γκαράζ ΙΧ, Προαστιακός κλπ), στο όνομα της δήθεν οικολογικής ευαισθησίας κάποιων παροδίων που απλά διέπονται από την αντικοινωνική αντίληψη «έξω από την αυλή μου» (Not in my back yard). To ΣτΕ θα πρέπει να αποφασίζει μόνο ύστερα από γνωμοδότηση κατάλληλου τεχνικού συμβούλου (πχ ΤΕΕ) σε τέτοια τεχνικά και πολυσύνθετα θέματα.
Καλούμε αυτήν την στιγμή την Κυβέρνηση να κατοχυρώσει την απαραίτητη συνέχιση των έργων του Προαστιακού με νόμο και κατά προτεραιότητα μάλιστα τα έργα ολοκλήρωσης του νέου σταθμού Αθηνών, την σηματοδότηση, την τηλεδιοίκηση και την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Πειραιά-Αθήνας-Τριών Γεφυρών, για να σταματήσει το παρόν σκάνδαλο μπλοκαρίσματος έργων ανάσας για την Αθήνα που είχε μεταξύ άλλων και τα σημερινά τραγικά αποτελέσματα".

 

hunter1000

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2007
Μηνύματα
1.636
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
16
Αδελφέ αυτά είναι του κώλου , και τις αποφάσεις για τους συμβασιούχους ποιος τις έβγαλε , το Συμβούλιο της Επικρατείας  εξυπηρετεί πάντα τα αφεντικά του , και τα αφεντικά του τώρα σχεδόν 4 χρόνια δεν έχουν ρίξει πενία , εάν πριν 5-6 χρόνια έριχνες μια μάτια στον ΕΡΓΟΣΕ θα έβλεπες το πρόγραμμα του και τι δεν έχει γίνει , ας αρχίσουμε από τα απλά , ο προαστιακός έχει φτιαχτή για ταχύτητες 160 χμ  με ηλεκτρικές μηχανές , ξέρετε που είναι οι μηχανές η ηλεκτρικές  ο ΛΙΑΠΗΣ ξέρει , και εμείς κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου , Η απόλυτη  ξεφτίλα  , ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ .
 

Επισκέπτης
τελικα ποιος πουστης εφταιγε ρε παιδια?Ειναι δυνατον στην ελλαδα να μην τιμωριτε ποτε κανεις?
 

Fazer600

Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2007
Μηνύματα
560
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
6
Τιμωρούν τη μαρίδα.Θα φάει τιμωρία κάποιος από τους μηχανοδηγούς ή/και κάποιος σταθμάρχης,και ποτέ δε θα τιμωρηθεί ο πραγματικός υπαίτιος.
 

Επισκέπτης
Τιμωρούν τη μαρίδα.Θα φάει τιμωρία κάποιος από τους μηχανοδηγούς ή/και κάποιος σταθμάρχης,και ποτέ δε θα τιμωρηθεί ο πραγματικός υπαίτιος.

ενταξη δεν υπαμε να παει φυλακη και ο υπουργος,αλλα ας παει ο πουστης που φταιει.
 

aleksandrosbig

Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2007
Μηνύματα
124
Like
0
Πόντοι
1
Ε δεν ξέρης ρε φίλε τι παίζει τώρα κλασικά  θα το ρίξουν αποδώ και αποκεί μέχρι να ξεχαστεί  το θέμα
 

Επισκέπτης
τελικα το πουτανοσπερμα ο οδηγος που δεν πατησε φρενο ενκαιρος ειχε καμια επιπτωση?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom