Το θέμα δεν είναι αν εχεις κάνει κάτι σε κάποιον μεμονωμένα.
Άκου πως έχει το πράγμα. Θα το πω οσο πιο απλα και σύντομα γίνεται.
Έχεις ένα χώρο και προσφέρεις ιδιαίτερες υπηρεσίες έναντι ενός ακριβού αντιτίμου.
Εμείς από την άλλη είμαστε οι πελάτες που θα πληρώσουμε αυτό το αντίτιμο και θέλουμε αυτός που θα το εισπράξει να δειξει ότι σέβεται τα λεφτά μας.
Όταν σου κοινοποιούνται παράπονα, από άτομα που έχουν έρθει και αντι να κάτσεις να σκεφτείς τι πήγε στραβά και πως μπορείς έστω και εκ των υστέρων να ικανοποιήσεις με κάποιο τρόπο τον πελάτη, εσύ αντιθέτως χλευάζεις, ειρωνεύεσαι, ενίοτε βρίζεις και απαντάς με κοροϊδευτικά emoticons.
Επομένως μην ρωτάς τον bixterious τι του έκανες συγκεκριμένα εκείνου και έχει νεύρα μαζί σου, διότι πίσω από τον bixterious και τον κάθε bixterious και τα γραφόμενά του, αντιπροσωπεύεται ο κάθε ένας από μας που ήρθε αντιμέτωπος με μια κακή επαγγελματία.