Νέα

ΚΛΕΙΣΤΟ Συγγρού 18, Class Μασάζ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα SYGRU29
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 127K
  • Tagged users Καμία
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

mimikos2000

Μέλος
Εγγρ.
13 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.064
Like
13
Πόντοι
16
η ιδια τα γραφει βρε ...

ειχε τον αλλον που μουτιαραν με ξεχωριστο λογαριασμο!

παλιοκατασταση ....
 

νιωτακης

Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2006
Μηνύματα
38
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
0
Για να μην ανοίγουν πάει να πει ότι έχουν βγάλει τα λεφτά που θέλουν!εδώ μόνο διαφήμιση γίνεται έστω και αρνητική!τους κανει καλο απ'ότι φενεται!!!εμένα πάντως μου βγαζει το όλο θέμα μια αρνητική ενέργεια!
 

bixterious

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Ιουν 2013
Μηνύματα
3.522
Κριτικές
42
Like
8.125
Πόντοι
5.916
οκ να εισαι καλα φιλουδια :-* :-* :-* :-* :-*

πάντως αμα δείς και πεφτει η δουλειά θα σου πρότεινα να πάς στην γείτονα αλβανία και να μεταφέρεις την έδρα σου εκεί. Δεν έχεις να χάσεις και τίποτα
 

Terry Meynolds

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.636
Like
346
Πόντοι
36
δεν ξερω τη σου εχω κανη και  :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:
Το θέμα δεν είναι αν εχεις κάνει κάτι σε κάποιον μεμονωμένα.
Άκου πως έχει το πράγμα. Θα το πω οσο πιο απλα και σύντομα γίνεται.
Έχεις ένα χώρο και προσφέρεις ιδιαίτερες υπηρεσίες έναντι ενός ακριβού αντιτίμου.
Εμείς από την άλλη είμαστε οι πελάτες που θα πληρώσουμε αυτό το αντίτιμο και θέλουμε αυτός που θα το εισπράξει να δειξει ότι σέβεται τα λεφτά μας.
Όταν σου κοινοποιούνται παράπονα, από άτομα που έχουν έρθει και αντι να κάτσεις να σκεφτείς τι πήγε στραβά και πως μπορείς έστω και εκ των υστέρων να ικανοποιήσεις με κάποιο τρόπο τον πελάτη, εσύ αντιθέτως χλευάζεις, ειρωνεύεσαι, ενίοτε βρίζεις και απαντάς με κοροϊδευτικά emoticons.
Επομένως μην ρωτάς τον bixterious τι του έκανες συγκεκριμένα εκείνου και έχει νεύρα μαζί σου, διότι πίσω από τον bixterious και τον κάθε bixterious και τα γραφόμενά του, αντιπροσωπεύεται ο κάθε ένας από μας που ήρθε αντιμέτωπος με μια κακή επαγγελματία.
 
OP
OP
SYGRU29

SYGRU29

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2012
Μηνύματα
1.429
Like
0
Πόντοι
16
Το θέμα δεν είναι αν εχεις κάνει κάτι σε κάποιον μεμονωμένα.
Άκου πως έχει το πράγμα. Θα το πω οσο πιο απλα και σύντομα γίνεται.
Έχεις ένα χώρο και προσφέρεις ιδιαίτερες υπηρεσίες έναντι ενός ακριβού αντιτίμου.
Εμείς από την άλλη είμαστε οι πελάτες που θα πληρώσουμε αυτό το αντίτιμο και θέλουμε αυτός που θα το εισπράξει να δειξει ότι σέβεται τα λεφτά μας.
Όταν σου κοινοποιούνται παράπονα, από άτομα που έχουν έρθει και αντι να κάτσεις να σκεφτείς τι πήγε στραβά και πως μπορείς έστω και εκ των υστέρων να ικανοποιήσεις με κάποιο τρόπο τον πελάτη, εσύ αντιθέτως χλευάζεις, ειρωνεύεσαι, ενίοτε βρίζεις και απαντάς με κοροϊδευτικά emoticons.
Επομένως μην ρωτάς τον bixterious τι του έκανες συγκεκριμένα εκείνου και έχει νεύρα μαζί σου, διότι πίσω από τον bixterious και τον κάθε bixterious και τα γραφόμενά του, αντιπροσωπεύεται ο κάθε ένας από μας που ήρθε αντιμέτωπος με μια κακή επαγγελματία.
ΣΥΝΦΟΝΟ
 

Invisible Man

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
13 Σεπ 2005
Μηνύματα
4.696
Κριτικές
164
Like
5.204
Πόντοι
21.265
συμφωνείς ότι είσαι κακή επαγγελματίας;

μπράβο...

ε τότε τι κάνεις εδώ;

άλλαξε επάγγελμα, κλείσε και το τσαρδί σου και τέλος

νομίζω ότι το νήμα δεν έχει λόγο ύπαρξης

 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom