thourios
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 1.424
- Κριτικές
- 2
- Like
- 10
- Πόντοι
- 16
Δεν μπορώ να καταλάβω προς τι η όλη μανούρα.
Το γιατί δεν μας λέει ο τύπος ποιό είναι το βιβλίο είναι άλλο θέμα.
Είπα και παραπάνω ότι οι φορείς πιστοποίησης από δυό τρεις που ήταν έγιναν πάνω από είκοσι τα τελευταία χρόνια. Επειδή είμαι του χώρου για τα Αγγλικά τουλάχιστον πασσάρουν οι εκδοτικοί οίκοι κάθε χρόνο καινούργιες σειρές των βιβλίων για όλες τις βαθμίδες. Αυτά που δεν αλλάζει πέρα από τι προτείνουν οι οίκοι είναι η Γραμματική της γλώσσας το συντακτικό και οι ασκήσεις συντακτικού γιατί ο καθένας βολεύεται με την γραμματική του. Πχ εγώ δεν αλλάζω την γραμματική του Murphy ο άλλος του Σταυρόπουλου.(50 χρονών βιβλία) και οι μαθητές αυτην που βολεύονται την χρησιμοποιούν ακόμα και στις ανώτατες σπουδές τους. Οι αλλαγές κυρίως γίνονται στο Reading και στο Use of English. Προσθέτουν κάποιες έγχρωμες εικόνες και χρησιμοποιούν κάποιες υποτιθέμενες νεες τεχνικές εκπαίδευσης. Φυσικά και η γλώσσα αλλάζει αλλά δεν χρειάζεται να αλλάζουν έτσι τα βιβλία.
Πριν δέκα χρόνια το ιντερνετ δεν ήταν καθόλυ διαδεδομένο. Το e-mail ήταν ακόμα άγνωστο όπως και η φράση google it ας πούμε. Δεν μπορούμε να λέμε στον μαθητή ακόμα να γράψει μια επιστολη παραπόνων προς ένα ξενοδοχείο για κακές υπηρεσίς και να μην του λέμε να στείλει ένα e-mail παραπόνων για το ίδιο θέμα.
Αν δεις στα site των εκδοτικών οίκων γίνεται χαμός από τις παρουσιάσεις των νέων κυκλοφοριών σε σημείο να τρελένονται και οι εκπαιδευτικοί.
Σωστά λες μία φορά τον χρόνο αλλά σίγουρα στα δύο χρόνια είναι πεπαλαιωμένα. Παλαιότερα ήταν τα ίδια για πέντε χρόνια.
Το γιατί δεν μας λέει ο τύπος ποιό είναι το βιβλίο είναι άλλο θέμα.
Είπα και παραπάνω ότι οι φορείς πιστοποίησης από δυό τρεις που ήταν έγιναν πάνω από είκοσι τα τελευταία χρόνια. Επειδή είμαι του χώρου για τα Αγγλικά τουλάχιστον πασσάρουν οι εκδοτικοί οίκοι κάθε χρόνο καινούργιες σειρές των βιβλίων για όλες τις βαθμίδες. Αυτά που δεν αλλάζει πέρα από τι προτείνουν οι οίκοι είναι η Γραμματική της γλώσσας το συντακτικό και οι ασκήσεις συντακτικού γιατί ο καθένας βολεύεται με την γραμματική του. Πχ εγώ δεν αλλάζω την γραμματική του Murphy ο άλλος του Σταυρόπουλου.(50 χρονών βιβλία) και οι μαθητές αυτην που βολεύονται την χρησιμοποιούν ακόμα και στις ανώτατες σπουδές τους. Οι αλλαγές κυρίως γίνονται στο Reading και στο Use of English. Προσθέτουν κάποιες έγχρωμες εικόνες και χρησιμοποιούν κάποιες υποτιθέμενες νεες τεχνικές εκπαίδευσης. Φυσικά και η γλώσσα αλλάζει αλλά δεν χρειάζεται να αλλάζουν έτσι τα βιβλία.
Πριν δέκα χρόνια το ιντερνετ δεν ήταν καθόλυ διαδεδομένο. Το e-mail ήταν ακόμα άγνωστο όπως και η φράση google it ας πούμε. Δεν μπορούμε να λέμε στον μαθητή ακόμα να γράψει μια επιστολη παραπόνων προς ένα ξενοδοχείο για κακές υπηρεσίς και να μην του λέμε να στείλει ένα e-mail παραπόνων για το ίδιο θέμα.
Αν δεις στα site των εκδοτικών οίκων γίνεται χαμός από τις παρουσιάσεις των νέων κυκλοφοριών σε σημείο να τρελένονται και οι εκπαιδευτικοί.
Σωστά λες μία φορά τον χρόνο αλλά σίγουρα στα δύο χρόνια είναι πεπαλαιωμένα. Παλαιότερα ήταν τα ίδια για πέντε χρόνια.