You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Διαγραμμένο μέλος 101687
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Νοε 2010
- Μηνύματα
- 18.658
- Like
- 17
- Πόντοι
- 166
Εισαι κοινωνικα ευαισθητη και με συγκινεις πρεπει να ομολογησω.
Στην προκειμενη ομως η ευαισθησια αποτελεί ρισκο για πολλους εστω ανοητους ανωνυμους...
Αν αδυνατεις ή δεν θελεις να το καταλαβεις ειναι δικο σου θεμα...
Η προστασία του κάθε ανθρώπου στην κοινωνία δεν είναι ευαισθησία .
Στα δύσκολα φαίνεται πόσο μπορούμε να διαχειριστούμε σωστά καταστάσεις κ οι σπασμωδικές κινήσεις μόνο προβλήματα δεν επιλύουν .
Διαγραμμένο μέλος 101687
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Νοε 2010
- Μηνύματα
- 18.658
- Like
- 17
- Πόντοι
- 166
γεννηθηκε ενας ακομη μεγαλος ερωτας αποψε.
9876qwerty
Νέο Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 4
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
Φοβήθηκα κι εγώ όταν έμαθα την είδηση πως μια πουτάνα από τα μπουρδέλα της Φώκαιας βρέθηκε να είναι οροθετική. Φοβήθηκα γιατί επισκέπτομαι συχνά αυτά τα μπουρδελάκια που φέρνουν πιπίνια, μικρά τόσο που θα μπορούσαν να είναι παιδιά μου. Φυσικά από την ανακοίνωση του ΚΕΛΠΝΟ δεν μπορεί κανείς να μάθει πολλά πράγματα αλλά από αυτό και άλλα παρεμφερή φόρουμ έλαβα όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμουν, ότι την έλεγαν Νατάσσα, ότι δούλευε και στη Φυλής και ίσως και σε ένα στούντιο, κ.ο.κ. Ωστόσο κοιτώντας την φωτογραφία της διαπίστωσα πως ακόμα και αν την είχα πάρει, όχι μόνο μια αλλά και δύο και τρείς φορές, πάλι δεν θα την αναγνώριζα- γιατί πια, ύστερα από τόσες πουτάνες που έχω γαμήσει, δύσκολα συγκρατώ πρόσωπα. Ίσως εάν έβαζαν μια φωτό της γυμνή, ή στημένη στα τέσσερα να μπορούσα να καταλάβω. Ωστόσο κοιτούσα και ξανακοιτούσα την φωτογραφία και άθελα μου πέρασαν από το μυαλό μου οι παραπάνω σκέψεις που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας. Η Νατάσσα, ή η Τατιάνα δεν ήταν η μοναδική κοπέλα που βρέθηκε να είναι οροθετική, γιατί δημοσίευσαν αρχικά ΜΟΝΟ τη δική της φωτογραφία και το όνομα; Μήπως γιατί ήταν η μοναδική κοπέλα που βρέθηκε να δουλεύει σε μπουρδέλα και στούντιο, εκεί που πάνε δηλαδή ευυπόληπτοι και καθόλα σεβάσμιοι και μετρήσιμοι πολίτες και όχι στις πιάτσες του πεζοδρομίου που εμπλέκονται γενικά με περιθωριακές κοινωνικές ομάδες; Αυτή την κατάφορη παραβίαση, εγώ δεν θα πω των προσωπικών δεδομένων, αλλά της ισότητας και της ισονομίας, όλες οι αρχές και οι φορείς την έκαναν γαργάρα και για να τα μπαλώσουν δημοσίευσαν χθες τις φωτό και των άλλων οροθετικών πουτανών.
Μου έκανε και μένα εντύπωση αυτή η φωτογραφία και ιδίως το χαμόγελο της κοπέλας, χαμόγελο εκτός τόπου και χρόνου, που έδωσε όμως πάτημα σε μερικούς, (ίσως και στον εισαγγελέα; ) να διαπιστώσουν ότι η κοπέλα γνώριζε την τραγική της μοίρα και σκόπιμα παράσερνε και άλλους. Όμως εγώ, που πια έχω γαμήσει πολλές φορές πολλές πουτάνες αλλά και άλλους ανθρώπους και μπορώ να πω ότι ωρίμασα και έχω εμπειρία να καταλάβω από το βλέμμα πότε ο άλλος πάει να με γαμήσει ή πότε μπορώ να τον γαμήσω, εγώ λοιπόν νομίζω ότι διακρίνω πίσω από το αμήχανο χαμόγελο της, ένα κορίτσι που το έστησαν μπροστά στην κάμερα και του είπαν να χαμογελάσει και αυτή το έκανε γιατί έτσι αναγκάζονταν να κάνει τον τελευταίο καιρό, και επιπλέον νομίζω ότι διακρίνω φόβο και το λυγμό έτοιμο να ξεσπάσει, νομίζω ότι διακρίνω ένα πολύ βαθειά πληγωμένο παιδί που το σαθρό κοινωνικό σύστημα το ανάγκασε να δουλεύει σε παράνομο οίκο ανοχής, χωρίς χαρτιά, χωρίς έλεγχο, χωρίς προστασία, απλά και μόνο επειδή όλοι εμείς που είμαστε πίσω από τη φωτογραφία επιλέξαμε αυτοί οι οίκοι ανοχής να υπάρχουν και να λειτουργούν παράνομα και χωρίς έλεγχο όχι από επιλογή τους αλλά επειδή δεν θέλουμε να είναι νόμιμοι, ώστε κάθε φορά που κάθε Νατάσσα για κάποιο λόγο ταράζει το σύστημα να γίνεται αυτή αυτόματα ο αποδιοπομπαίος τράγος και όλοι οι άλλοι - αρχές και πολίτες- Πόντιοι Πιλάτοι . Ποιος τελικά ευθύνεται που η μικρή Τατιάνα είναι οροθετική και στα 22 της και η ζωή της καταστράφηκε για πάντα; Η φωτογραφία αυτή τελικά μου θυμίζει το θεατρικό έργο «Ο επιθεωρητής έρχεται» που κάποιος επιθεωρητής προσπαθώντας να εξιχνιάσει το θάνατο μιας κοπέλας δείχνει σε κάθε μέλος μιας αστικής οικογένειας από μια ξεχωριστή φωτογραφία και διαπιστώνεται πως τα θύματα είναι παραπάνω από ένα και ότι κάθε ένας έχει διαπράξει και ένα διαφορετικό φόνο.
Και θυμάμαι τώρα και την άλλη τραγική φιγούρα, την μιλφ, χοντρή αλλά πάντα πρόθυμη και σχεδόν μητρική, ουκρανέζα στην Αλκιβιάδου, πού έτυχε και την είχα πάρει δύο μέρες πριν την δολοφονήσουν, πόσο λυπήθηκα τότε, και πραγματικά όλες αυτές οι γυναίκες που τόσο μας εξυπηρέτησαν, που καταλήγουν; Χωρίς ποτέ μου να υπήρξα χριστιανός θα ήθελα να θυμίσω εδώ αυτή την ωραία ιστορία που τόσο ταιριάζει στους καιρούς μας: Ο Χριστός, μετά την ανάσταση του Λαζάρου, σε κάποια πόλη προσκλήθηκε να δειπνήσει στο σπίτι κάποιου πλουσίου Φαρισαίου, ονόματι Σίμωνος. Και ενώ συνέτρωγε ο Χριστός με τους συνδαιτυμόνες του, μπήκε στην οικία μια αμαρτωλή γυναίκα, γνωστή πόρνη της περιοχής, έχοντας στα χέρια της αγγείο γεμάτο με πανάκριβο μύρο. Πλησίασε το Χριστό, έχυσε ένας μέρος από το μύρο στην κεφαλή και το σώμα του Κυρίου και με το υπόλοιπο και τα ασταμάτητα δάκρυά της έβρεχε και έπλυνε τα πόδια του Χριστού. Τέλος έλυσε την πλούσια πλεξούδα των μαλλιών της και άρχισε να σκουπίζει τα άχραντα πόδια του Δασκάλου. Ο Χριστός έμεινε ατάραχος, όχι όμως και οι παραβρισκόμενοι. Ο μεν οικοδεσπότης φαρισαίος σκανδαλίσθηκε με τη θέα της πόρνης και ακόμα περισσότερο με το άγγιγμά της στο σώμα του Ιησού. Διερωτόταν, πως είναι δυνατόν, προφήτης όντας, ο καλεσμένος του ραβίνος να μην διαγνώσει ότι η γυναίκα αυτή είναι αμαρτωλή και να μην τη διώξει κακείν κακώς, όπως θα έκανε ο ίδιος και οι όμοιοί του φαρισαίοι. Ο φιλάργυρος και ανάξιος μαθητής του Χριστού, ο Ιούδας ο Ισκαριώτης, μέτρησε τη μεγάλη αξία του μύρου, το οποίο κατά τη γνώμη του “πήγε χαμένο”, ενώ θα μπορούσε να πουληθεί και να δοθεί δήθεν στους φτωχούς. Ουσιαστικά όμως ο μέλλων προδότης μαθητής δεν ενδιαφέρονταν για τους φτωχούς, αλλά για τη δική του τσέπη, γιατί ήταν κλέφτης. Ο Χριστός έδωσε απάντηση και στους δυο “σκανδαλισθέντες” από το γεγονός αυτό. Στον μεν φαρισαίο απάντησε πως η γυναίκα αυτή έδωσε περίσσια και εγκάρδια περιποίηση, σε αντίθεση με αυτόν που τον κάλεσε προφανώς τυπικά και επιδεικτικά στο σπίτι του. Στον δε δόλιο Ιούδα απάντησε πως τους φτωχούς θα τους έχουν πάντοτε μαζί τους και έχουν χρέος και καθήκον να τους ελεούν…
Μου έκανε και μένα εντύπωση αυτή η φωτογραφία και ιδίως το χαμόγελο της κοπέλας, χαμόγελο εκτός τόπου και χρόνου, που έδωσε όμως πάτημα σε μερικούς, (ίσως και στον εισαγγελέα; ) να διαπιστώσουν ότι η κοπέλα γνώριζε την τραγική της μοίρα και σκόπιμα παράσερνε και άλλους. Όμως εγώ, που πια έχω γαμήσει πολλές φορές πολλές πουτάνες αλλά και άλλους ανθρώπους και μπορώ να πω ότι ωρίμασα και έχω εμπειρία να καταλάβω από το βλέμμα πότε ο άλλος πάει να με γαμήσει ή πότε μπορώ να τον γαμήσω, εγώ λοιπόν νομίζω ότι διακρίνω πίσω από το αμήχανο χαμόγελο της, ένα κορίτσι που το έστησαν μπροστά στην κάμερα και του είπαν να χαμογελάσει και αυτή το έκανε γιατί έτσι αναγκάζονταν να κάνει τον τελευταίο καιρό, και επιπλέον νομίζω ότι διακρίνω φόβο και το λυγμό έτοιμο να ξεσπάσει, νομίζω ότι διακρίνω ένα πολύ βαθειά πληγωμένο παιδί που το σαθρό κοινωνικό σύστημα το ανάγκασε να δουλεύει σε παράνομο οίκο ανοχής, χωρίς χαρτιά, χωρίς έλεγχο, χωρίς προστασία, απλά και μόνο επειδή όλοι εμείς που είμαστε πίσω από τη φωτογραφία επιλέξαμε αυτοί οι οίκοι ανοχής να υπάρχουν και να λειτουργούν παράνομα και χωρίς έλεγχο όχι από επιλογή τους αλλά επειδή δεν θέλουμε να είναι νόμιμοι, ώστε κάθε φορά που κάθε Νατάσσα για κάποιο λόγο ταράζει το σύστημα να γίνεται αυτή αυτόματα ο αποδιοπομπαίος τράγος και όλοι οι άλλοι - αρχές και πολίτες- Πόντιοι Πιλάτοι . Ποιος τελικά ευθύνεται που η μικρή Τατιάνα είναι οροθετική και στα 22 της και η ζωή της καταστράφηκε για πάντα; Η φωτογραφία αυτή τελικά μου θυμίζει το θεατρικό έργο «Ο επιθεωρητής έρχεται» που κάποιος επιθεωρητής προσπαθώντας να εξιχνιάσει το θάνατο μιας κοπέλας δείχνει σε κάθε μέλος μιας αστικής οικογένειας από μια ξεχωριστή φωτογραφία και διαπιστώνεται πως τα θύματα είναι παραπάνω από ένα και ότι κάθε ένας έχει διαπράξει και ένα διαφορετικό φόνο.
Και θυμάμαι τώρα και την άλλη τραγική φιγούρα, την μιλφ, χοντρή αλλά πάντα πρόθυμη και σχεδόν μητρική, ουκρανέζα στην Αλκιβιάδου, πού έτυχε και την είχα πάρει δύο μέρες πριν την δολοφονήσουν, πόσο λυπήθηκα τότε, και πραγματικά όλες αυτές οι γυναίκες που τόσο μας εξυπηρέτησαν, που καταλήγουν; Χωρίς ποτέ μου να υπήρξα χριστιανός θα ήθελα να θυμίσω εδώ αυτή την ωραία ιστορία που τόσο ταιριάζει στους καιρούς μας: Ο Χριστός, μετά την ανάσταση του Λαζάρου, σε κάποια πόλη προσκλήθηκε να δειπνήσει στο σπίτι κάποιου πλουσίου Φαρισαίου, ονόματι Σίμωνος. Και ενώ συνέτρωγε ο Χριστός με τους συνδαιτυμόνες του, μπήκε στην οικία μια αμαρτωλή γυναίκα, γνωστή πόρνη της περιοχής, έχοντας στα χέρια της αγγείο γεμάτο με πανάκριβο μύρο. Πλησίασε το Χριστό, έχυσε ένας μέρος από το μύρο στην κεφαλή και το σώμα του Κυρίου και με το υπόλοιπο και τα ασταμάτητα δάκρυά της έβρεχε και έπλυνε τα πόδια του Χριστού. Τέλος έλυσε την πλούσια πλεξούδα των μαλλιών της και άρχισε να σκουπίζει τα άχραντα πόδια του Δασκάλου. Ο Χριστός έμεινε ατάραχος, όχι όμως και οι παραβρισκόμενοι. Ο μεν οικοδεσπότης φαρισαίος σκανδαλίσθηκε με τη θέα της πόρνης και ακόμα περισσότερο με το άγγιγμά της στο σώμα του Ιησού. Διερωτόταν, πως είναι δυνατόν, προφήτης όντας, ο καλεσμένος του ραβίνος να μην διαγνώσει ότι η γυναίκα αυτή είναι αμαρτωλή και να μην τη διώξει κακείν κακώς, όπως θα έκανε ο ίδιος και οι όμοιοί του φαρισαίοι. Ο φιλάργυρος και ανάξιος μαθητής του Χριστού, ο Ιούδας ο Ισκαριώτης, μέτρησε τη μεγάλη αξία του μύρου, το οποίο κατά τη γνώμη του “πήγε χαμένο”, ενώ θα μπορούσε να πουληθεί και να δοθεί δήθεν στους φτωχούς. Ουσιαστικά όμως ο μέλλων προδότης μαθητής δεν ενδιαφέρονταν για τους φτωχούς, αλλά για τη δική του τσέπη, γιατί ήταν κλέφτης. Ο Χριστός έδωσε απάντηση και στους δυο “σκανδαλισθέντες” από το γεγονός αυτό. Στον μεν φαρισαίο απάντησε πως η γυναίκα αυτή έδωσε περίσσια και εγκάρδια περιποίηση, σε αντίθεση με αυτόν που τον κάλεσε προφανώς τυπικά και επιδεικτικά στο σπίτι του. Στον δε δόλιο Ιούδα απάντησε πως τους φτωχούς θα τους έχουν πάντοτε μαζί τους και έχουν χρέος και καθήκον να τους ελεούν…
Επισκέπτης
;)
Επισκέπτης
Γιατί όχι μάντρωμα
Σε στρατόπεδο συγκέντρωσης από τα Τάγματα Εφόδου/Ασφαλείας ;;;;;;
Ιδού κι ο παπαζόλης έρχεται στο σωστό δρόμο !!!!!!
Επισκέπτης
Απλά τη στροφή του κράτους και της κοινωνίας προς το λαϊκιστοεθνικοσυντηρητικότερο δείχνει.
Κάβλωσα !!!!!
Πάμε για τα ποκάμισα λες αρχηγέ ;;;;;;
Μια χαρά.Καθόλου άσχημα δεν μου ακούγεται.Όπως είπαμε και πριν , Η δημοσίευση των φωτογραφιών όχι μόνο είναι άθλια διαπόμπευση, αλλά δεν έχει και κανένα νόημα. Δεν προστατεύει και δεν ενημερώνει για τίποτα που δεν είναι ήδη πασίγνωστο. Απλά τη στροφή του κράτους και της κοινωνίας προς το λαϊκιστοεθνικοσυντηρητικότερο δείχνει.
kosnik26
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 49.260
- Like
- 20
- Πόντοι
- 366
Έγραψες.Φοβήθηκα κι εγώ όταν έμαθα την είδηση πως μια πουτάνα από τα μπουρδέλα της Φώκαιας βρέθηκε να είναι οροθετική. Φοβήθηκα γιατί επισκέπτομαι συχνά αυτά τα μπουρδελάκια που φέρνουν πιπίνια, μικρά τόσο που θα μπορούσαν να είναι παιδιά μου. Φυσικά από την ανακοίνωση του ΚΕΛΠΝΟ δεν μπορεί κανείς να μάθει πολλά πράγματα αλλά από αυτό και άλλα παρεμφερή φόρουμ έλαβα όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμουν, ότι την έλεγαν Νατάσσα, ότι δούλευε και στη Φυλής και ίσως και σε ένα στούντιο, κ.ο.κ. Ωστόσο κοιτώντας την φωτογραφία της διαπίστωσα πως ακόμα και αν την είχα πάρει, όχι μόνο μια αλλά και δύο και τρείς φορές, πάλι δεν θα την αναγνώριζα- γιατί πια, ύστερα από τόσες πουτάνες που έχω γαμήσει, δύσκολα συγκρατώ πρόσωπα. Ίσως εάν έβαζαν μια φωτό της γυμνή, ή στημένη στα τέσσερα να μπορούσα να καταλάβω. Ωστόσο κοιτούσα και ξανακοιτούσα την φωτογραφία και άθελα μου πέρασαν από το μυαλό μου οι παραπάνω σκέψεις που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας. Η Νατάσσα, ή η Τατιάνα δεν ήταν η μοναδική κοπέλα που βρέθηκε να είναι οροθετική, γιατί δημοσίευσαν αρχικά ΜΟΝΟ τη δική της φωτογραφία και το όνομα; Μήπως γιατί ήταν η μοναδική κοπέλα που βρέθηκε να δουλεύει σε μπουρδέλα και στούντιο, εκεί που πάνε δηλαδή ευυπόληπτοι και καθόλα σεβάσμιοι και μετρήσιμοι πολίτες και όχι στις πιάτσες του πεζοδρομίου που εμπλέκονται γενικά με περιθωριακές κοινωνικές ομάδες; Αυτή την κατάφορη παραβίαση, εγώ δεν θα πω των προσωπικών δεδομένων, αλλά της ισότητας και της ισονομίας, όλες οι αρχές και οι φορείς την έκαναν γαργάρα και για να τα μπαλώσουν δημοσίευσαν χθες τις φωτό και των άλλων οροθετικών πουτανών.
Μου έκανε και μένα εντύπωση αυτή η φωτογραφία και ιδίως το χαμόγελο της κοπέλας, χαμόγελο εκτός τόπου και χρόνου, που έδωσε όμως πάτημα σε μερικούς, (ίσως και στον εισαγγελέα; ) να διαπιστώσουν ότι η κοπέλα γνώριζε την τραγική της μοίρα και σκόπιμα παράσερνε και άλλους. Όμως εγώ, που πια έχω γαμήσει πολλές φορές πολλές πουτάνες αλλά και άλλους ανθρώπους και μπορώ να πω ότι ωρίμασα και έχω εμπειρία να καταλάβω από το βλέμμα πότε ο άλλος πάει να με γαμήσει ή πότε μπορώ να τον γαμήσω, εγώ λοιπόν νομίζω ότι διακρίνω πίσω από το αμήχανο χαμόγελο της, ένα κορίτσι που το έστησαν μπροστά στην κάμερα και του είπαν να χαμογελάσει και αυτή το έκανε γιατί έτσι αναγκάζονταν να κάνει τον τελευταίο καιρό, και επιπλέον νομίζω ότι διακρίνω φόβο και το λυγμό έτοιμο να ξεσπάσει, νομίζω ότι διακρίνω ένα πολύ βαθειά πληγωμένο παιδί που το σαθρό κοινωνικό σύστημα το ανάγκασε να δουλεύει σε παράνομο οίκο ανοχής, χωρίς χαρτιά, χωρίς έλεγχο, χωρίς προστασία, απλά και μόνο επειδή όλοι εμείς που είμαστε πίσω από τη φωτογραφία επιλέξαμε αυτοί οι οίκοι ανοχής να υπάρχουν και να λειτουργούν παράνομα και χωρίς έλεγχο όχι από επιλογή τους αλλά επειδή δεν θέλουμε να είναι νόμιμοι, ώστε κάθε φορά που κάθε Νατάσσα για κάποιο λόγο ταράζει το σύστημα να γίνεται αυτή αυτόματα ο αποδιοπομπαίος τράγος και όλοι οι άλλοι - αρχές και πολίτες- Πόντιοι Πιλάτοι . Ποιος τελικά ευθύνεται που η μικρή Τατιάνα είναι οροθετική και στα 22 της και η ζωή της καταστράφηκε για πάντα; Η φωτογραφία αυτή τελικά μου θυμίζει το θεατρικό έργο «Ο επιθεωρητής έρχεται» που κάποιος επιθεωρητής προσπαθώντας να εξιχνιάσει το θάνατο μιας κοπέλας δείχνει σε κάθε μέλος μιας αστικής οικογένειας από μια ξεχωριστή φωτογραφία και διαπιστώνεται πως τα θύματα είναι παραπάνω από ένα και ότι κάθε ένας έχει διαπράξει και ένα διαφορετικό φόνο.
Και θυμάμαι τώρα και την άλλη τραγική φιγούρα, την μιλφ, χοντρή αλλά πάντα πρόθυμη και σχεδόν μητρική, ουκρανέζα στην Αλκιβιάδου, πού έτυχε και την είχα πάρει δύο μέρες πριν την δολοφονήσουν, πόσο λυπήθηκα τότε, και πραγματικά όλες αυτές οι γυναίκες που τόσο μας εξυπηρέτησαν, που καταλήγουν; Χωρίς ποτέ μου να υπήρξα χριστιανός θα ήθελα να θυμίσω εδώ αυτή την ωραία ιστορία που τόσο ταιριάζει στους καιρούς μας: Ο Χριστός, μετά την ανάσταση του Λαζάρου, σε κάποια πόλη προσκλήθηκε να δειπνήσει στο σπίτι κάποιου πλουσίου Φαρισαίου, ονόματι Σίμωνος. Και ενώ συνέτρωγε ο Χριστός με τους συνδαιτυμόνες του, μπήκε στην οικία μια αμαρτωλή γυναίκα, γνωστή πόρνη της περιοχής, έχοντας στα χέρια της αγγείο γεμάτο με πανάκριβο μύρο. Πλησίασε το Χριστό, έχυσε ένας μέρος από το μύρο στην κεφαλή και το σώμα του Κυρίου και με το υπόλοιπο και τα ασταμάτητα δάκρυά της έβρεχε και έπλυνε τα πόδια του Χριστού. Τέλος έλυσε την πλούσια πλεξούδα των μαλλιών της και άρχισε να σκουπίζει τα άχραντα πόδια του Δασκάλου. Ο Χριστός έμεινε ατάραχος, όχι όμως και οι παραβρισκόμενοι. Ο μεν οικοδεσπότης φαρισαίος σκανδαλίσθηκε με τη θέα της πόρνης και ακόμα περισσότερο με το άγγιγμά της στο σώμα του Ιησού. Διερωτόταν, πως είναι δυνατόν, προφήτης όντας, ο καλεσμένος του ραβίνος να μην διαγνώσει ότι η γυναίκα αυτή είναι αμαρτωλή και να μην τη διώξει κακείν κακώς, όπως θα έκανε ο ίδιος και οι όμοιοί του φαρισαίοι. Ο φιλάργυρος και ανάξιος μαθητής του Χριστού, ο Ιούδας ο Ισκαριώτης, μέτρησε τη μεγάλη αξία του μύρου, το οποίο κατά τη γνώμη του “πήγε χαμένο”, ενώ θα μπορούσε να πουληθεί και να δοθεί δήθεν στους φτωχούς. Ουσιαστικά όμως ο μέλλων προδότης μαθητής δεν ενδιαφέρονταν για τους φτωχούς, αλλά για τη δική του τσέπη, γιατί ήταν κλέφτης. Ο Χριστός έδωσε απάντηση και στους δυο “σκανδαλισθέντες” από το γεγονός αυτό. Στον μεν φαρισαίο απάντησε πως η γυναίκα αυτή έδωσε περίσσια και εγκάρδια περιποίηση, σε αντίθεση με αυτόν που τον κάλεσε προφανώς τυπικά και επιδεικτικά στο σπίτι του. Στον δε δόλιο Ιούδα απάντησε πως τους φτωχούς θα τους έχουν πάντοτε μαζί τους και έχουν χρέος και καθήκον να τους ελεούν…
Heartbreaker83
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 3.814
- Like
- 12
- Πόντοι
- 16
Mου εκανε εντυπωση που στις 11 που δημοσιευσανε, δεν ηταν ουτε μια μαυρη. Καποια μαλακια εχει γινει...
Επισης ηταν ολες πρεζακια, ειναι φως φαναρι. Ποιος μαλακας θα εκανε ακοποτο με πρεζακι?
Επισης ηταν ολες πρεζακια, ειναι φως φαναρι. Ποιος μαλακας θα εκανε ακοποτο με πρεζακι?
TAFTAAR
Μέγας
- Εγγρ.
- 25 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 22.576
- Κριτικές
- 13
- Like
- 202
- Πόντοι
- 4.525
Συγκινήθηκα μαν :'(Έγραψες.
kosnik26
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 49.260
- Like
- 20
- Πόντοι
- 366
μήπως τις έχουν μπαγλαρώσει όλες στην ΑμυγδαλέζαMου εκανε εντυπωση που στις 11 που δημοσιευσανε, δεν ηταν ουτε μια μαυρη. Καποια μαλακια εχει γινει...
Heartbreaker83
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 3.814
- Like
- 12
- Πόντοι
- 16
μήπως τις έχουν μπαγλαρώσει όλες στην Αμυγδαλέζα
Ναι θα ειναι το joy division της Αμυγδαλεζας...Οταν λενε οτι θα τους απελασουν δηλαδη, δεν εννοουν στις χωρες τους αλλα για καπου μακρυτερα
arcans82
Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 1.318
- Like
- 20
- Πόντοι
- 16
αμα η ελλαδα ηταν κρατος και ειχε και νομους,δεν θα ερχοντανε οι καθε ρωσσιδα-ουκρανεζα και δεν ξερω τι αλλο ειναι για να κανει την πουτανα στην ελλαδα.καλα θα κανεις την ρωσσιδα που γαμιοτανε ενω ηξερε οτι εχει ειτζ, να μην την λυπασε και πολυ.επειδη ηξερε οτι ειναι σε χωρα μπουρδελο,ηξερε οτι την περνει να δουλευει και ας εχει ολες τις αρρωστιες του κοσμου πανω τις.αλλα αν ηταν νορμαλ στο μυαλα το πρωτο πραγμα που θα εκανε,θα ηταν να κοιταξει την υγεια τις,και οχι να γαμιετε για 10-20 ευρω.αλλα απο την πολυ πρεζα που να παρει στροφες ομως.περιτο να σου πω οτι αν εκανε κατι τετοιο στην ρωσια θα την ειχαν θαψει κιολας στην σιβιρια.ο κλασικος μαλακας γαμιας του 10ευρου που λυπατε την πουτανα κιολας.Φοβήθηκα κι εγώ όταν έμαθα την είδηση πως μια πουτάνα από τα μπουρδέλα της Φώκαιας βρέθηκε να είναι οροθετική. Φοβήθηκα γιατί επισκέπτομαι συχνά αυτά τα μπουρδελάκια που φέρνουν πιπίνια, μικρά τόσο που θα μπορούσαν να είναι παιδιά μου. Φυσικά από την ανακοίνωση του ΚΕΛΠΝΟ δεν μπορεί κανείς να μάθει πολλά πράγματα αλλά από αυτό και άλλα παρεμφερή φόρουμ έλαβα όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμουν, ότι την έλεγαν Νατάσσα, ότι δούλευε και στη Φυλής και ίσως και σε ένα στούντιο, κ.ο.κ. Ωστόσο κοιτώντας την φωτογραφία της διαπίστωσα πως ακόμα και αν την είχα πάρει, όχι μόνο μια αλλά και δύο και τρείς φορές, πάλι δεν θα την αναγνώριζα- γιατί πια, ύστερα από τόσες πουτάνες που έχω γαμήσει, δύσκολα συγκρατώ πρόσωπα. Ίσως εάν έβαζαν μια φωτό της γυμνή, ή στημένη στα τέσσερα να μπορούσα να καταλάβω. Ωστόσο κοιτούσα και ξανακοιτούσα την φωτογραφία και άθελα μου πέρασαν από το μυαλό μου οι παραπάνω σκέψεις που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας. Η Νατάσσα, ή η Τατιάνα δεν ήταν η μοναδική κοπέλα που βρέθηκε να είναι οροθετική, γιατί δημοσίευσαν αρχικά ΜΟΝΟ τη δική της φωτογραφία και το όνομα; Μήπως γιατί ήταν η μοναδική κοπέλα που βρέθηκε να δουλεύει σε μπουρδέλα και στούντιο, εκεί που πάνε δηλαδή ευυπόληπτοι και καθόλα σεβάσμιοι και μετρήσιμοι πολίτες και όχι στις πιάτσες του πεζοδρομίου που εμπλέκονται γενικά με περιθωριακές κοινωνικές ομάδες; Αυτή την κατάφορη παραβίαση, εγώ δεν θα πω των προσωπικών δεδομένων, αλλά της ισότητας και της ισονομίας, όλες οι αρχές και οι φορείς την έκαναν γαργάρα και για να τα μπαλώσουν δημοσίευσαν χθες τις φωτό και των άλλων οροθετικών πουτανών.
Μου έκανε και μένα εντύπωση αυτή η φωτογραφία και ιδίως το χαμόγελο της κοπέλας, χαμόγελο εκτός τόπου και χρόνου, που έδωσε όμως πάτημα σε μερικούς, (ίσως και στον εισαγγελέα; ) να διαπιστώσουν ότι η κοπέλα γνώριζε την τραγική της μοίρα και σκόπιμα παράσερνε και άλλους. Όμως εγώ, που πια έχω γαμήσει πολλές φορές πολλές πουτάνες αλλά και άλλους ανθρώπους και μπορώ να πω ότι ωρίμασα και έχω εμπειρία να καταλάβω από το βλέμμα πότε ο άλλος πάει να με γαμήσει ή πότε μπορώ να τον γαμήσω, εγώ λοιπόν νομίζω ότι διακρίνω πίσω από το αμήχανο χαμόγελο της, ένα κορίτσι που το έστησαν μπροστά στην κάμερα και του είπαν να χαμογελάσει και αυτή το έκανε γιατί έτσι αναγκάζονταν να κάνει τον τελευταίο καιρό, και επιπλέον νομίζω ότι διακρίνω φόβο και το λυγμό έτοιμο να ξεσπάσει, νομίζω ότι διακρίνω ένα πολύ βαθειά πληγωμένο παιδί που το σαθρό κοινωνικό σύστημα το ανάγκασε να δουλεύει σε παράνομο οίκο ανοχής, χωρίς χαρτιά, χωρίς έλεγχο, χωρίς προστασία, απλά και μόνο επειδή όλοι εμείς που είμαστε πίσω από τη φωτογραφία επιλέξαμε αυτοί οι οίκοι ανοχής να υπάρχουν και να λειτουργούν παράνομα και χωρίς έλεγχο όχι από επιλογή τους αλλά επειδή δεν θέλουμε να είναι νόμιμοι, ώστε κάθε φορά που κάθε Νατάσσα για κάποιο λόγο ταράζει το σύστημα να γίνεται αυτή αυτόματα ο αποδιοπομπαίος τράγος και όλοι οι άλλοι - αρχές και πολίτες- Πόντιοι Πιλάτοι . Ποιος τελικά ευθύνεται που η μικρή Τατιάνα είναι οροθετική και στα 22 της και η ζωή της καταστράφηκε για πάντα; Η φωτογραφία αυτή τελικά μου θυμίζει το θεατρικό έργο «Ο επιθεωρητής έρχεται» που κάποιος επιθεωρητής προσπαθώντας να εξιχνιάσει το θάνατο μιας κοπέλας δείχνει σε κάθε μέλος μιας αστικής οικογένειας από μια ξεχωριστή φωτογραφία και διαπιστώνεται πως τα θύματα είναι παραπάνω από ένα και ότι κάθε ένας έχει διαπράξει και ένα διαφορετικό φόνο.
Και θυμάμαι τώρα και την άλλη τραγική φιγούρα, την μιλφ, χοντρή αλλά πάντα πρόθυμη και σχεδόν μητρική, ουκρανέζα στην Αλκιβιάδου, πού έτυχε και την είχα πάρει δύο μέρες πριν την δολοφονήσουν, πόσο λυπήθηκα τότε, και πραγματικά όλες αυτές οι γυναίκες που τόσο μας εξυπηρέτησαν, που καταλήγουν; Χωρίς ποτέ μου να υπήρξα χριστιανός θα ήθελα να θυμίσω εδώ αυτή την ωραία ιστορία που τόσο ταιριάζει στους καιρούς μας: Ο Χριστός, μετά την ανάσταση του Λαζάρου, σε κάποια πόλη προσκλήθηκε να δειπνήσει στο σπίτι κάποιου πλουσίου Φαρισαίου, ονόματι Σίμωνος. Και ενώ συνέτρωγε ο Χριστός με τους συνδαιτυμόνες του, μπήκε στην οικία μια αμαρτωλή γυναίκα, γνωστή πόρνη της περιοχής, έχοντας στα χέρια της αγγείο γεμάτο με πανάκριβο μύρο. Πλησίασε το Χριστό, έχυσε ένας μέρος από το μύρο στην κεφαλή και το σώμα του Κυρίου και με το υπόλοιπο και τα ασταμάτητα δάκρυά της έβρεχε και έπλυνε τα πόδια του Χριστού. Τέλος έλυσε την πλούσια πλεξούδα των μαλλιών της και άρχισε να σκουπίζει τα άχραντα πόδια του Δασκάλου. Ο Χριστός έμεινε ατάραχος, όχι όμως και οι παραβρισκόμενοι. Ο μεν οικοδεσπότης φαρισαίος σκανδαλίσθηκε με τη θέα της πόρνης και ακόμα περισσότερο με το άγγιγμά της στο σώμα του Ιησού. Διερωτόταν, πως είναι δυνατόν, προφήτης όντας, ο καλεσμένος του ραβίνος να μην διαγνώσει ότι η γυναίκα αυτή είναι αμαρτωλή και να μην τη διώξει κακείν κακώς, όπως θα έκανε ο ίδιος και οι όμοιοί του φαρισαίοι. Ο φιλάργυρος και ανάξιος μαθητής του Χριστού, ο Ιούδας ο Ισκαριώτης, μέτρησε τη μεγάλη αξία του μύρου, το οποίο κατά τη γνώμη του “πήγε χαμένο”, ενώ θα μπορούσε να πουληθεί και να δοθεί δήθεν στους φτωχούς. Ουσιαστικά όμως ο μέλλων προδότης μαθητής δεν ενδιαφέρονταν για τους φτωχούς, αλλά για τη δική του τσέπη, γιατί ήταν κλέφτης. Ο Χριστός έδωσε απάντηση και στους δυο “σκανδαλισθέντες” από το γεγονός αυτό. Στον μεν φαρισαίο απάντησε πως η γυναίκα αυτή έδωσε περίσσια και εγκάρδια περιποίηση, σε αντίθεση με αυτόν που τον κάλεσε προφανώς τυπικά και επιδεικτικά στο σπίτι του. Στον δε δόλιο Ιούδα απάντησε πως τους φτωχούς θα τους έχουν πάντοτε μαζί τους και έχουν χρέος και καθήκον να τους ελεούν…
ρε αντε γαμηθητε σαβουρογαμηδες. και καλα θα κανουν να βαλουν και τις φατσες ολων που την γαμησαν,ετσι για να δουμε με τι μαλακες εχουμε να κανουμε.
kourtakis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2008
- Μηνύματα
- 270
- Κριτικές
- 12
- Like
- 248
- Πόντοι
- 601
Το θέμα που κάποιες συνεχίζουν το επάγγελμα εν γνώση τους είναι περίπλοκο. Το θέμα δημοσίευσης των φωτογραφιών (αν υποθέσουμε ότι όλο το παιχνίδι δεν έχει πολιτικές σκοπιμότητες) είναι ακόμα πιο επικίνδυνο γιατί μπορεί να οδηγήσει σε μαζική παράνοια. Τι πρέπει να ξέρουμε, λοιπόν?
1. Οι πιθανότητα μετάδοσης του ιού είναι συντηρητικά εκτιμώμενη μικρότερη 1/5000 για συνουσία χωρίς προφυλακτικό από γυναίκα προς άντρα. Ωστόσο, μόνο όταν γίνεται συντηρητικό σεξ, και κυρίως όταν δεν υπάρχουν εκδορές στα γεννητικά όργανα, ή στα σημεία επαφής.
2. Μέσα σε διάστημα λίγον ημερών (3-10 ημέρες) από την μόλυνση με τον ιό (δηλαδή από την ημέρα επαφής) παρουσιάζονται συμπτώματα γρίπης με υψηλό πυρετο (38+ βαθμούς κελσίου) τα οποία διαρκούν για μερικές ημέρες (3-10). Σε αυτό το στάδιο και για 3-6 μήνες ο ιός δεν εντοπίζεται, διότι το ανοσοποιητικό σύστημα του επιτίθεται και σε πρώτο στάδιο τον περιορίζει.
3. Για όσους επιθυμούν να κάνουν τεστ και να είναι σίγουροι, πρέπει να ξέρουν ότι πρέπει να γίνει 3 μήνες μετά την υποτιθέμενη επαφή. Στην περίπτωση πρώτου θετικού τεστ, προτείνεται και δεύτερο τεστ στους 6 μήνες για επιβεβαίωση.
4. o HIV δεν μεταδίδεται όταν χρησιμοποιείται προφυλακτικό, εκτός εάν κατά την συνεύρεση εκτελούνται πρακτικές που περιλαμβάνουν, πρωκτικό, σκάτο, στοματικό όταν υπάρχουν πληγές στο πέος ή στο αιδοίο, pissing, submission.
5. To AIDS εκδειλώνεται αρκετό καιρό μετά την μόλυνση με τον ιό HIV και για αυτό όσοι συνευρίσκονται συχνά με ιερόδουλες και ιδιαίτερα αυτές του 50-άρικου καλό θα είναι σε τακτά χρονικά διαστήματα να ελέγχονται. Υπάρχουν κέντρα όπου μπορεί ανώνυμα και μέσα σε 20 λεπτά να γίνει το τέστ με ένα πολύ μικρό κόστος.
1. Οι πιθανότητα μετάδοσης του ιού είναι συντηρητικά εκτιμώμενη μικρότερη 1/5000 για συνουσία χωρίς προφυλακτικό από γυναίκα προς άντρα. Ωστόσο, μόνο όταν γίνεται συντηρητικό σεξ, και κυρίως όταν δεν υπάρχουν εκδορές στα γεννητικά όργανα, ή στα σημεία επαφής.
2. Μέσα σε διάστημα λίγον ημερών (3-10 ημέρες) από την μόλυνση με τον ιό (δηλαδή από την ημέρα επαφής) παρουσιάζονται συμπτώματα γρίπης με υψηλό πυρετο (38+ βαθμούς κελσίου) τα οποία διαρκούν για μερικές ημέρες (3-10). Σε αυτό το στάδιο και για 3-6 μήνες ο ιός δεν εντοπίζεται, διότι το ανοσοποιητικό σύστημα του επιτίθεται και σε πρώτο στάδιο τον περιορίζει.
3. Για όσους επιθυμούν να κάνουν τεστ και να είναι σίγουροι, πρέπει να ξέρουν ότι πρέπει να γίνει 3 μήνες μετά την υποτιθέμενη επαφή. Στην περίπτωση πρώτου θετικού τεστ, προτείνεται και δεύτερο τεστ στους 6 μήνες για επιβεβαίωση.
4. o HIV δεν μεταδίδεται όταν χρησιμοποιείται προφυλακτικό, εκτός εάν κατά την συνεύρεση εκτελούνται πρακτικές που περιλαμβάνουν, πρωκτικό, σκάτο, στοματικό όταν υπάρχουν πληγές στο πέος ή στο αιδοίο, pissing, submission.
5. To AIDS εκδειλώνεται αρκετό καιρό μετά την μόλυνση με τον ιό HIV και για αυτό όσοι συνευρίσκονται συχνά με ιερόδουλες και ιδιαίτερα αυτές του 50-άρικου καλό θα είναι σε τακτά χρονικά διαστήματα να ελέγχονται. Υπάρχουν κέντρα όπου μπορεί ανώνυμα και μέσα σε 20 λεπτά να γίνει το τέστ με ένα πολύ μικρό κόστος.
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 20.650
- Κριτικές
- 148
- Λύσεις
- 5
- Like
- 9.102
- Πόντοι
- 17.085
Μια χαρά.Καθόλου άσχημα δεν μου ακούγεται.
milfslover
Μέγας
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 3.357
- Κριτικές
- 13
- Like
- 38
- Πόντοι
- 4.175
μια καυλα πριν λιγο στο σκαι ειπε οτι σε λιγες ωρες θα δημοσιευθουνε και αλλες μιας και ο αριθμος αυξανετε επικινδυνα λεει