pussy wagon
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 13 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 28.766
- Κριτικές
- 18
- Like
- 5.571
- Πόντοι
- 1.796
δεν κανουμε διαλογο τυπε
αυτα αλλου
αυτα αλλου
Μέχρι στιγμής, το 60% του site σε ψηφίζει για Mr. Malakas 2016δεν κανουμε διαλογο τυπε
αυτα αλλου
Κι ομως ξεχναμε.... Δες ποσους ψηφους πηραν τα χρυσαυγουλα στα Καλαβρυτα ή στο Διστομο και στην Κανδανο. Μονο στα Ανωγεια το κοντερ γραφει ΜΗΔΕΝ....ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΓΙΝΕ Η ΣΦΑΓΗ ΣΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ..
ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ..
ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ!!!
21/12/…1818 Αμαλία Μαρία Φρειδερίκη Amalia of Oldenburg,1879 Joseph Vissarionovich Stalin from Jughashvili,1959 Florence Dolorez Griffith Joyner,1937 Jane Fonda from Jayne Seymour Fonda,1940 Frank Vincent Zappa,1948 Samuel Leroy Jackson,1921 Alicia Ernestina de la Caridad del Cobre Martínez del Hoyo,1945 Millie Elizabeth Hughes-Fulford,1952 Steven Charles Furniss-1.93m,1954 Chris Evert Lloyd Mills,1970 Monique Ambers,1933 Knud Johan Victor Rasmussen giok54,1967 Ervin Johnson-2.11m and Terry Richard Mills-2.08m,1970 Monique Ambers-1.93m,…Μπράβο φίλε . Τό εἶχα ξεχάσει.
Ἔγιναν κὶ ἄλλα τέτοια ἐγκλήματα ἀπὸ τὴν ΟΠΛΑ (Πολιτοφυλακή) κατά τή διάρκεια τῶν Δεκεμβριανῶν.
Ἐξαιρετικό τό κάτωθι κείμενο πρός προβληματισμό.
Τοῦ Σάκη Μουμτζῆ, Η ηθική εξόντωση της Ελένης Παπαδάκη
Στις 21 Δεκεμβρίου 1944 συνελήφθη από την Πολιτοφυλακή του ΚΚΕ η μεγάλη ηθοποιός Ελένη Παπαδάκη. Δολοφονήθηκε την ίδια μέρα. Τα περιστατικά αυτού του φρικτού εγκλήματος έχουν καταγραφεί και αναλυθεί λεπτομερώς. Οι ευθύνες αποδόθηκαν με την εκτέλεση των φυσικών αυτουργών. Τι έγινε όμως με τους ηθικούς αυτουργούς;
Στις 23 Οκτωβρίου 1944 η γενική συνέλευση του σωματείου των ηθοποιών –που ελεγχόταν από το ΚΚΕ—αποφάσισε την διαγραφή της μεγάλης αυτής ηθοποιού, γιατί όπως διέδιδαν είχε σχέσεις με τον πρωθυπουργό Ι.Ράλλη. Ο φθόνος και το μίσος που έτρεφαν οι άσημοι και ατάλαντοι τότε ηθοποιοί του ΚΚΕ –άνδρες και γυναίκες-- προς την Ε.Παπαδάκη, τους είχε τυφλώσει τόσο που τους εμπόδιζε να δουν και να αναγνωρίσουν την συμβολή της στην απελευθέρωση πολλών αντιστασιακών κρατουμένων από τις φυλακές.
Εκείνο που προείχε ήταν η ηθική εξόντωση της. Αυτή είναι μια πάγια πρακτική των κομμουνιστικών κομμάτων από το 1917. Της φυσικής εξόντωσης, προηγείται η ηθική, που την αποενοχοποιεί. «Καλά να πάθουν» είναι το μόνιμο κλισέ όλων αυτών που είναι πρόθυμοι να δεχτούν τα ψεύδη των δολοφόνων και να αποδώσουν σε αυτούς το κίνητρο της απονομής δικαιοσύνης.
Εκατομμύρια άνθρωποι, μεταξύ των οποίων και στελέχη και μέλη του κόμματος, διασύρθηκαν πρώτα και μετά εξοντώθηκαν. Η ατίμωση των αντιπάλων ήταν το φύλλο συκής της στυγνής βίας. Της βίας ως πολιτικής επιλογής. Η τρομοκρατία εναντίον των αντιφρονούντων, για να είναι ηθικά αποδεκτή έπρεπε να περιβληθεί τον μανδύα της υπηρέτησης υψηλών και πανανθρώπινων ιδανικών, που τα θύματα αντιστρατεύονται.
Ετσι και με την Ε.Παπαδάκη. Οι μετριότητες της σκηνής του θεάτρου ήθελαν να κόψουν το κεφάλι που προεξείχε. Επιζητούσαν εκδικητικά την ισοπέδωση. Και τον Οκτώβριο του 1944 αυτό μπορούσε να γίνει μόνον στο ηθικό επίπεδο. Οταν ξέσπασε τον Δεκέμβριο η κομμουνιστική ανταρσία και το ΚΚΕ επέλεξε την προσφιλή μέθοδο της φυσικής εξόντωσης των αντιπάλων του, η στιγματισμένη Ε.Παπαδάκη ακολούθησε την μοίρα της. Το πτώμα της βρέθηκε σε ομαδικό τάφο στις 26 Ιανουαρίου 1945 και η πάνδημη κηδεία της έγινε στις 28 του ίδιου μήνα.
Οι ηθοποιοί που βαρύνονταν με την ηθική αυτουργία της δολοφονίας, άσημες τότε, όταν με την πάροδο του χρόνου έγιναν διάσημες, προσπάθησαν με κάθε τρόπο να αποβάλουν την ρετσινιά που τις βάρυνε. Μάλιστα μια από αυτές σε πρόσφατη συνέντευξη της επανέφερε την ανόητη θεωρία πως την Ε.Παπαδάκη δολοφόνησε η Ιντέλλιντζες Σέρβις για να συκοφαντήσει το ΕΑΜ, αγνοώντας την δημόσια αυτοκριτική του Ν. Ζαχαριάδη στην 12η Ολομέλεια του ΚΚΕ ( Ιούνιος 1945) που ανέλαβε την ευθύνη για την αποτρόπαια αυτή πράξη.
Αν θελήσουμε να κάνουμε ένα άλμα στον χρόνο, θα διαπιστώσουμε πως οι ιδεολογικοί απόγονοι των ηθικών αυτουργών, κληρονόμησαν τις ίδιες μεθόδους στιγματίζοντας ηθικά και προπηλακίζοντας με φυσική βία όλους αυτούς με τους οποίους διαφωνούν πολιτικά.
«Γερμανοτσολιάδες», «Τσολάκογλου», «δωσίλογοι» είναι ηθικές κατηγορίες που προσπαθούν να δικαιολογήσουν την βία που εκτρέφουν. Ευτυχώς, οι συνθήκες είναι εντελώς διαφορετικές από αυτές του Δεκεμβρίου του 1944.
Η μνήμη της Ε.Παπαδάκη ας μας θυμίζει πού μπορεί να οδηγήσει ο ιδεολογικός φανατισμός, το ταξικό μίσος και ο ανθρώπινος φθόνος.
Πηγή
υποψήφιος για Νόμπελ
06/02/…1665 Queen Anne Stewart,1899 Ramon Novarro from Jose Ramón Gil Samaniego,1911 Ronald Wilson Reagan,1912 Eva Braun=>Eva Anna Paula Hitler,1917 Zsa Zsa Gabor από Sári Gábor,1970 Jeffrey Norman Rouse,1971 Carlos Deon Rogers,1972 Mark Daniel Ladbrook and Shawn Christopher Respert,1979 Natalya Safronova,1992 Eva Lubbers,1961 Yuri Ivanovich Onufrienko,1932 François Roland Truffaut,1945 Robert Nesta Marley,1947 Charles Buchanan Hickcox…1930 Αλίκη Διπλαράκου Λαίδη Ράσσελλ6-2-1885
Σαν σήμερα (με το παλιό ημερολόγιο) το 1885 η κυβέρνηση του Χαριλάου Τρικούπη οδηγείται σε παραίτηση εξαιτίας μιας περίεργης, αλλά όχι και πολύ ασυνήθιστης υπόθεσης, της υπόθεσης Νίκολσον.
Ο Άρθουρ Νίκολσον ήταν πρέσβης της Αγγλίας στην Ελλάδα. Μερικές ημέρες νωρίτερα έκανε βόλτα στον Λυκαβηττό με τη σύζυγό του, όταν τους σταμάτησε κάποιος χωροφύλακας και τους ζήτησε με απότομο τρόπο να αποχωρήσουν, επειδή σε κάποιες ζώνες του Λυκαβηττού όπου τότε γίνονταν δεντροφύτευση δεν επιτρέπονταν η είσοδος. Ο Νίκολσον αρνήθηκε και προέβαλε την ιδιότητά του. Τότε ο χωροφύλακας τον χτύπησε με το μπαστούνι του.
Το επεισόδιο εξελίχθηκε σε διπλωματικό και ο Νίκολσον απαίτησε από τον ίδιο τον Τρικούπη την απόλυση του χωροφύλακα, όπερ και εγένετο. Επειδή όμως στα έγγραφα της Χωροφυλακής γίνονταν μνεία και σε ατοπήματα του Νίκολσον, απαίτησε και έλαβε τη δημόσια συγγνώμη της Ελλάδας, στα πλαίσια της οποίας ένα άγημα της Χωροφυλακής παρουσίασε όπλα στη βρετανική διπλωματική αποστολή και η μπάντα της Χωροφυλακής έπαιξε τον αγγλικό εθνικό ύμνο. Εικάζεται ότι τον Νικολσον στον εξευτελισμό της Ελλάδας παρότρυνε Γερμανός διπλωμάτης.
Οι αλλεπάλληλες ταπεινώσεις προκάλεσαν την οργή της κοινής γνώμης και πολιτική έκρηξη, που εκμεταλλεύτηκε επιδέξια ο Δηλιγιάννης, αντίπαλος του Τρικούπη, που από την ιστοριογραφία θεωρείται γενικά λαϊκιστής. Ο Τρικούπης ετύγχανε έτσι και αλλιώς χαμηλής δημοτικότητας λόγω της υψηλής φορολογίας. Πάντως επρόκειτο να χρηματίσει και άλλες φορές πρωθυπουργός σε εκείνη την εξαιρετικά ασταθή περίοδο. Μέχρι την τελευταία του θητεία, το 1893, η Ελλάδα άλλαξε πρωθυπουργό 8 φορές.
[Στην εικόνα, ένα από τα σκίτσα του Ερνέστου Τσίλλερ για τον Λυκαβηττό, που εκπονήθηκαν την ίδια περίοδο με τα γεγονότα. Δυστυχώς οι προτάσεις του για τη διαμόρφωση του λόφου δεν υλοποιήθηκαν]
Ιταλία, 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1515
Την 6η Φεβρουαρίου 1515 εκοιμήθη ένας άνθρωπος στον οποίο οφείλουμε πολλά. Ενας άνθρωπος του οποίου το όνομα δεν έχουμε δει ποτέ στα σχολικά εγχειρίδια. Ονομαζόταν Άλδος Μανούτιος ή Aldo Manuzio ή Manucci (περ. 1450-1515), πιο γνωστός ως Aldus Manutius. Βενετσιάνος λόγιος, ουμανιστής και τυπογράφος, στον οποίο οφείλονται τα πρώτα βιβλία με έργα Λατίνων και Ελλήνων κλασικών.
Ήταν από τους ανθρώπους που παρέλαβε μέρος της αρχαίας ελληνικής γνώσης την οποία μετέφεραν λόγιοι από το Βυζάντιο στην Ιταλία και με αυτόν τον τρόπο έδωσε περισσότερη ώθηση στο κίνημα της Αναγέννησης. Ο Μεσαίωνας θα έμενε πίσω και στη θέση του θα ερχόταν η «νέα εποχή». Η κυριότερη φιλοδοξία του Μανούτιου ήταν να περισώσει ό,τι είχε απομείνει από την αρχαία ελληνική γραμματεία. Θεώρησε ύψιστο καθήκον του να συλλέξει, να αποτυπώσει και να τυπώσει για τις επόμενες γενιές έναν τεράστιο πλούτο γνώσης.
Με την επινόηση της τυπογραφίας εξέδωσε πολλές εκδόσεις των κυριότερων έργων, τόσο σε κανονική μορφή, όσο και σε μέγεθος τσέπης, ώστε τα έργα αυτά να γίνουν διαθέσιμα στο ευρύτερο κοινό, μιας και μέχρι τότε ελάχιστα ελληνικά συγγράμματα κυκλοφορούσαν από εκδοτικούς οίκους. Προς τούτο στρατολόγησε πλήθος μελετητών της ελληνικής στη Βενετία. Εμπορευόταν στα ελληνικά, έδινε οδηγίες στους τυπογράφους και τους βιβλιοδέτες στα ελληνικά. Μέχρι και η καθημερινότητα του σπιτιού του ενδυόταν την ελληνική γλώσσα.
Έδωσε λοιπόν στην ανθρωπότητα την δυνατότητα να αντλήσει και να μελετήσει Έλληνες κλασικούς συγγραφείς. Τι εξέδωσε; Σε πρώτη φάση έργα των Αριστοτέλη, Αριστοφάνη, Θουκυδίδη, Σοφοκλή, Ηροδότου, Ξενοφώντα και Δημοσθένη. Ακολούθησαν οι Πλούταρχος, Πλάτωνας, Πίνδαρος, Αισχύλος και Αθηναίος. Οι συνεχιστές τύπωσαν βιβλία των Παυσανία, Στράβωνα, Γαληνού και Διονυσίου Αλικαρνασσέως. Με άλλο λόγια, συγγράφεις και στοχαστές που άφησαν ένα αποτύπωμα του τι είναι ο άνθρωπος και ποιες οι αξίες του.
Στον Μανουτιο επίσης οφείλουμε και το βιβλίου όπως το γνωρίζουμε σήμερα, δηλ το σχήμα, το μέγεθος και το δέσιμο. Ακόμη επινόησε τις πλάγιες γραμματοσειρές, την καθιέρωση της άνω τελείας στιγμής (semicolon), καθώς και τη μαζική παραγωγή δερματόδετων βιβλίων τσέπης σε προσιτές τιμές.
Το έργο και την επιχείρησή του συνέχισαν ο υιός του Παύλος (1512-1574) και ο εγγονός του Άλδος ο νεότερος (1547-1597)
Tο εταιρικό του λογότυπο
14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1925
Σαν σήμερα το 1925 γεννήθηκε στο Τόκιο ένα μεγάλος συγγραφέας και ίσως ο πιο αινιγματικός πραξικοπηματίας της ιστορίας, ο Γιούκιο Μισίμα.
Ο Μισίμα ήταν πολυπράγμων. Ασχολήθηκε με την συγγραφή, γράφοντας δεκάδες μυθιστορήματα, ποιήματα και θεατρικά έργα, με αποτέλεσμα να θεωρείται από τους επιφανέστερους Ιάπωνες λογοτέχνες του 20ού αιώνα και υποψήφιος για Νόμπελ. Υπήρξε επίσης σκηνοθέτης, ηθοποιός και αθλητής των πολεμικών τεχνών, της άρσης βαρών και του body building.
Το συγγραφικό του ύφος διακρίθηκε για την ανάμειξη παραδοσιακών ιαπωνικών και μοντέρνων δυτικών στοιχείων, ενώ η δημοτικότητά του εξαπλώθηκε νωρίς και στη Δύση. Το 1952 πραγματοποίησε μεγάλο ταξίδι στην Ελλάδα, που ήταν το παιδικό όνειρό του. Σύμφωνα με τη μαρτυρία του, ο Παρθενώνας τον μάγεψε. Τις εντυπώσεις του αποτύπωσε σε διάφορα έργα του και ιδίως στο "Ο Ήχος των Κυμάτων", ένα μυθιστόρημα που αντλεί στοιχεία από τον μύθο του Δάφνιδος και της Χλόης, προσαρμοσμένο στην ιαπωνική παράδοση. Ταξίδεψε και σε άλλες χώρες της Ευρώπης και φέρεται να αφιέρωσε πολύ χρόνο παρατηρώντας τον ανδριάντα του Αντίνοου στο Βατικανό.
Σημαντικά έργα θεωρούνται επίσης "Ο Ναός του Χρυσού Περιπτέρου", "Ο Ναυτικός που Αρνήθηκε τη Θάλασσα", το θεατρικό "Η Κυρία Ντε Σαντ" κ.α., ενώ κύκνειο άσμα του αποτέλεσε η τετραλογία "Η Θάλασσα της Γονιμότητας". Λέγεται ότι προτού νυμφευθεί τη σύζυγό του, την υποχρέωσε να υπογράψει συμφωνητικό ότι θα του αφήνει άπλετο χρόνο για γράψιμο. Η σύζυγός του, με την οποία έκανε δύο παιδιά, τήρησε τη συμφωνία, και επιπλέον έμαθε να σιωπά και στην θρυλούμενη ομοφυλοφιλία του.
Ο Μισίμα διαπνέονταν από έναν παλιομοδίτικο ρομαντικό εθνικισμό. Νοσταλγούσε την αυτοκρατορία των σαμουράι και δεν τον ικανοποιούσε η ευμάρεια της μεταπολεμικής Ιαπωνίας, που θεωρούσε τρυφηλότητα και συμβιβασμό με την ταπεινωτική ήττα κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Συνέστησε μια μυστική οργάνωση ονόματι "Ασπίδα" (Τατένοκαϊ). Στις 25 Νοεμβρίου του 1970 ο Μισίμα και τέσσερα μέλη της οργάνωσής του επισκέφτηκαν κατόπιν αδείας το αρχηγείο του Ιαπωνικού Στρατού στην περιοχή Ιτσιγκάγια του Τόκιο. Ξαφνικά κατέλαβαν το γραφείο του Διοικητή στην ανατολική πτέρυγα, τον οποίο και κράτησαν όμηρο. Ο Μισίμα, ντυμένος με τη στολή των καμικάζι, βγήκε στο μπαλκόνι και απευθύνθηκε στους στρατιώτες, προσπαθώντας να τους εμπνεύσει σε εξέγερση υπέρ της αποκατάστασης του αυτοκράτορα. Με τον όρο "αυτοκράτορας" ο Μισίμα δεν εννοούσε τον Χιροχίτο, που αντιμετώπιζε σαν προδότη. Εκείνοι όμως αντέδρασαν χλευάζοντάς τον.
Στη συνέχεια ο Μισίμα αυτοκτόνησε επί τόπου κάνοντας το παραδοσιακό σεπούκου, σε ηλικία 45 ετών. Μετά, δύο από τους συντρόφους του έκοψαν το κεφάλι του, σύμφωνα με το τελετούργικό, και κατόπιν έκαναν και οι ίδιοι σεπούκου.
Εκ των υστέρων κατέστη σαφές ότι ο Μισίμα επεδίωκε εξαρχής αυτόν τον θάνατο και όχι να ανατρέψει το πολίτευμα. Πριν την είσοδο στο επιτελείο, τα μέλη της οργάνωσης είχαν γράψει στίχους για τον θάνατό τους, σύμφωνα με τις παραδόσεις του Ζεν. Τόσο η νουβέλα του "Πατριωτισμός" όσο και η τετραλογία του "Η Θάλασσα της Γονιμότητας" ουσιαστικά περιέγραφαν το τέλος που είχε επιλέξει και τους λόγους για αυτό. Στην νουβέλα έγραφε για τις τελευταίες στιγμές ενός λοχαγού που έχει διαταχθεί να επιτεθεί σε εθνικιστές στασιαστές εναντίον του αυτοκράτορα, το 1936. Εκείνος είναι φίλος τους και συμφωνεί με τις θέσεις τους, αλλά δεν θέλει να προδώσει και τον αυτοκράτορα. Βιώνει μια εφιαλτική εσωτερική σύγκρουση και τελικά επιλέγει να κάνει σεπούκου, ζητώντας από τη γυναίκα του να τον παρακολουθήσει.
Η σχέση της Ιαπωνίας με τον Μισίμα παραμένει αμφίσημη. Η πράξη του αφενός καταδικάστηκε και δεν ενθαρρύνεται με κανέναν τρόπο, αφετέρου ο ίδιος τιμάται δεόντως. Μουσεία και μνημεία ανηγέρθησαν προς τιμήν του. Και στη Δύση αντιμετωπίστηκε περίπου σαν ο τελευταίος σαμουράι. Από την άλλη ωστόσο, η θυσία του δοξάστηκε και "αξιοποιήθηκε" και από ακροδεξιά κινήματα σε ολόκληρο τον κόσμο.