Νέα

Σαμαράς-Ν.Δ... Τί να πείς;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kosamf
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 21K
  • Εμφανίσεις 392K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Πόσα χρόνια θα μείνει αντιπολίτευση η ΝΔ του Σαμαρά;

  • 1-2

    Ψήφοι: 18 25,0%
  • 3-6

    Ψήφοι: 4 5,6%
  • 7-10

    Ψήφοι: 5 6,9%
  • 10+ όπως μετά το 93

    Ψήφοι: 45 62,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    72

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.511
Like
2.738
Πόντοι
1.306
10352951_10152356855372051_1052001386185755126_n.jpg

Kαι το success story συνεχιζεται ευγε σαμαρα  :rockon:

:birdman: :birdman: :birdman: :birdman: :birdman:

Όμως η Αθήνα διέψευσε άμεσα και κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς του αξιωματούχου. «Η Ελλάδα συμμετέχει ενεργά στο πρόγραμμα με ποικίλες, ολοκληρωμένες και εξειδικευμένες δράσεις σε διάφορους κλάδους, όπως η ναυτιλία» διαβεβαίωσε ο υφυπουργός εργασίας Γιάννης Πλακιωτάκης. Η χώρα, πρόσθεσε, θα έχει απορροφήσει μέχρι το τέλος του χρόνου 130 εκατομμύρια ευρώ, ήτοι το ένα τρίτο από τα 390 εκατομμύρια που συνολικά δικαιούται. Μόνο η δράση, που εξήγγειλε ο ίδιος σήμερα, θα χρηματοδοτηθεί με 43 εκατομμύρια και θα έχει ως αποτέλεσμα την πολύμηνη απασχόληση χιλιάδων νέων.

Εσκεμμένη παραπληροφόρηση; «Μάλλον κακή, ή ελλιπής πληροφόρηση» έλεγε άλλος γερμανός διπλωμάτης. «Το Βερολίνο δεν είναι πάντα καλά πληροφορημένο για τις ενέργειες των ελληνικών υπουργεί


 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Λογικο να υπαρξει αυξηση της καρτας για ολα τα ΜΜΜ μιας και ο κοσμος δεν ειχε αλλη επιλογη.
Η αύξηση υπολογίζεται ως προς τον συνολικό αριθμό των παλαιών καρτών όλων των τύπων.


Ας αφηναν την φτηνη δεν υπηρχε λογος να καταργηθει.Δεν παιρνει ολος ο κοσμος το μετρο για να παει στην δουλεια του.

Η κάρτα καταργήθηκε για 2 λόγους:
1. Μείωση των διαχειριστικών δαπανών. Όσες περισσότερες κάρτες και τύποι εισιτηρίων υπάρχουν (που είναι μάλιστα διπλά γιατί υπάρχουν και τα μειωμένα) τόσο αυξάνονται οι δαπάνες διαχείρισης τους.
2. Για διευκόλυνση του επιβάτη. Όσες περισσότερες κάρτες και τύποι εισιτηρίων υπάρχουν τόσο μπερδεύεται ο επιβάτης και δεν ξέρει τι να διαλέξει καταλήγοντας να αγοράζει ένα απλό εισιτήριο.

Ειδικα στην περιοχη του πειραια ετσουξε πολυ.
Ποιά περιοχή του Πειραιά;
Το Πέραμα ναι, αυτοί δεν έχουν άλλη επιλογή. Αλλά μόνον όσοι πηγαίνουν για δουλειά καθημερινά στο κέντρο του Πειραιά.
Ακόμη και αυτοί όμως κάποια φορά μέσα στην βδομάδα θα πάρουν Ηλεκτρικό και Μετρό.
Μιλάμε επομένως για κάποια πολύ συγκεκριμένη κατηγορία.

Άντε να βάλω και όσους δουλεύουν στις παντόφλες του Αργοσαρωνικού.
Αλλά δεν είνα απαραίτητο να πηγαίνουν στην δουλειά τους με λεωφορείο.
Ας πάρουμε παράδειγμα εσένα που όπως είπες ακόμη και όταν ήσουν ναυτόπαις δεν έμπαινες στα ΜΜΜ.

Βέβαια τα ΜΜΜ δεν μπορούν να έχουν όλους ικανοποιημένους. Όπως δεν είναι δυνατόν να περνάει ένα μέσο μπροστά από την πόρτα του καθενός έτσι δεν είναι δυνατόν να είναι όλοι ευχαριστημένοι με τις τιμές των εισιτηρίων.

Στην Αθήνα υπάρχουν 6 ΜΜΜ:
Λεωφορεία
Τρόλλεϋ
Τραμ
Ηλεκτρικός
Μετρό
Προαστιακός

Αλλοίμονο να υπήρχε μηνιαία κάρτα διαδρομών για το καθένα από αυτά.  Για το καθένα και για συνδυασμούς τους ανά δύο, τρία κλπ.
Ε τι να κάνουμε, δεν μπορεί να υπάρχει κάρτα λεωφορείων μόνον για του Κερατσινιώτες, κάρτα τραμ μόνον για τους Νεοσμυρνιώτες και κάρτα τρόλλεϋ για τους Κυψελίωτες.
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
38
Πόντοι
366
:birdman: :birdman: :birdman: :birdman: :birdman:

Όμως η Αθήνα διέψευσε άμεσα και κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς του αξιωματούχου. «Η Ελλάδα συμμετέχει ενεργά στο πρόγραμμα με ποικίλες, ολοκληρωμένες και εξειδικευμένες δράσεις σε διάφορους κλάδους, όπως η ναυτιλία» διαβεβαίωσε ο υφυπουργός εργασίας Γιάννης Πλακιωτάκης. Η χώρα, πρόσθεσε, θα έχει απορροφήσει μέχρι το τέλος του χρόνου 130 εκατομμύρια ευρώ, ήτοι το ένα τρίτο από τα 390 εκατομμύρια που συνολικά δικαιούται. Μόνο η δράση, που εξήγγειλε ο ίδιος σήμερα, θα χρηματοδοτηθεί με 43 εκατομμύρια και θα έχει ως αποτέλεσμα την πολύμηνη απασχόληση χιλιάδων νέων.

Εσκεμμένη παραπληροφόρηση; «Μάλλον κακή, ή ελλιπής πληροφόρηση» έλεγε άλλος γερμανός διπλωμάτης. «Το Βερολίνο δεν είναι πάντα καλά πληροφορημένο για τις ενέργειες των ελληνικών υπουργεί

Ποια ναυτιλια βρε κουφιοκεφαλε;Την ναυτιλια ειναι που την διελυσαν εντελως.Το Γ.Ε.Ν.Ε. υπαρχει μονο για να πληρωνονται τα κοπροσκυλα που δουλευουν μεσα.Καταργησαν το 10μηνο υποχρεωτικο ναυτολογιο,με αποτελεσμα ο καθε εφοπλιστης να ανοιγει τα πλοια του οποτε γουσταρει αυτος,και χωρις να γινονται οι απαραιτητες συντηρησεις,ελεγχοι σωστικων μεσων.Η ανεργια στους ναυτικους απο το 2012 και μετα εχει αυξηθει κατακορυφα,και το επιδομα ανεργιας το δικαιουνται μονο οσοι δεν ειναι...ανεργοι.Μειωσαν το προσωπικο στα πλοια,αυξησαν την φορολογια.Τι εκαναν για την ναυτιλια οι μαλακες;
 
Εγγρ.
8 Μαρ 2013
Μηνύματα
788
Like
4
Πόντοι
6
Πλύνε εσύ πρώτα τον κώλο σου μωρή δεξιά λάμια από τα χύσια του Χρύσανθου και του Φάηλου που στον φορμάρουν κάθε μέρα.

Mιλας και εσυ μορη σκατοσακουλα που κοιμασαι με την αφισα του παπατζη παπανδρεου  :headbang:
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
38
Πόντοι
366
Η αύξηση υπολογίζεται ως προς τον συνολικό αριθμό των παλαιών καρτών όλων των τύπων.


Η κάρτα καταργήθηκε για 2 λόγους:
1. Μείωση των διαχειριστικών δαπανών. Όσες περισσότερες κάρτες και τύποι εισιτηρίων υπάρχουν (που είναι μάλιστα διπλά γιατί υπάρχουν και τα μειωμένα) τόσο αυξάνονται οι δαπάνες διαχείρισης τους.
2. Για διευκόλυνση του επιβάτη. Όσες περισσότερες κάρτες και τύποι εισιτηρίων υπάρχουν τόσο μπερδεύεται ο επιβάτης και δεν ξέρει τι να διαλέξει καταλήγοντας να αγοράζει ένα απλό εισιτήριο.
Ποιά περιοχή του Πειραιά;
Το Πέραμα ναι, αυτοί δεν έχουν άλλη επιλογή. Αλλά μόνον όσοι πηγαίνουν για δουλειά καθημερινά στο κέντρο του Πειραιά.
Ακόμη και αυτοί όμως κάποια φορά μέσα στην βδομάδα θα πάρουν Ηλεκτρικό και Μετρό.
Μιλάμε επομένως για κάποια πολύ συγκεκριμένη κατηγορία.

Άντε να βάλω και όσους δουλεύουν στις παντόφλες του Αργοσαρωνικού.
Αλλά δεν είνα απαραίτητο να πηγαίνουν στην δουλειά τους με λεωφορείο.
Ας πάρουμε παράδειγμα εσένα που όπως είπες ακόμη και όταν ήσουν ναυτόπαις δεν έμπαινες στα ΜΜΜ.

Βέβαια τα ΜΜΜ δεν μπορούν να έχουν όλους ικανοποιημένους. Όπως δεν είναι δυνατόν να περνάει ένα μέσο μπροστά από την πόρτα του καθενός έτσι δεν είναι δυνατόν να είναι όλοι ευχαριστημένοι με τις τιμές των εισιτηρίων.

Στην Αθήνα υπάρχουν 6 ΜΜΜ:
Λεωφορεία
Τρόλλεϋ
Τραμ
Ηλεκτρικός
Μετρό
Προαστιακός

Αλλοίμονο να υπήρχε μηνιαία κάρτα διαδρομών για το καθένα από αυτά.  Για το καθένα και για συνδυασμούς τους ανά δύο, τρία κλπ.
Ε τι να κάνουμε, δεν μπορεί να υπάρχει κάρτα λεωφορείων μόνον για του Κερατσινιώτες, κάρτα τραμ μόνον για τους Νεοσμυρνιώτες και κάρτα τρόλλεϋ για τους Κυψελίωτες.
Τωρα πλακα μας κανεις φιλε μου;2 καρτες υπηρχαν,μπερδευοταν ο κοσμος και δεν ηξερε ποια να διαλεξει;
Τι εννοεις;Εχει μετρο η Νικαια,η Δραπετσωνα,το Κερατσινι,η Αγια Βαρβαρα,ο Κορυδαλλος,το Ανω σχιστο;Τα ταμπουρια;Η αγια σοφια;Κανενα κοστος διαχειρησης δεν υπαρχει,απο οτι θυμαμαι πριν χρονια ενα απλο κουπονακι ηταν.Τωρα αν εχει γινει ηλεκτρονικη καρτα,ισως και να συμφωνουσα μαζι σου.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Τωρα πλακα μας κανεις φιλε μου;2 καρτες υπηρχαν,μπερδευοταν ο κοσμος και δεν ηξερε ποια να διαλεξει;
Τι εννοεις;Εχει μετρο η Νικαια,η Δραπετσωνα,το Κερατσινι,η Αγια Βαρβαρα,ο Κορυδαλλος,το Ανω σχιστο;Τα ταμπουρια;Η αγια σοφια;Κανενα κοστος διαχειρησης δεν υπαρχει,απο οτι θυμαμαι πριν χρονια ενα απλο κουπονακι ηταν.Τωρα αν εχει γινει ηλεκτρονικη καρτα,ισως και να συμφωνουσα μαζι σου.

Δεν είναι μόνο το κουπονάκι.
Κάποιος πρέπει να τα εκδώσει κάθε μήνα, να τα μετρήσει, να τα προωθήσει στα σημεία διανομής, να τα μετράει καθημερινά η κάθε βάρδια στο κάθε σημείο διανομής, να μετράει τα χρήματα, να τα επιστρέφει.

Πόσοι απο τους κατοίκους της Νίκαιας, της Αγίας Βαρβάρας, του Κορυδαλλού χρησιμοποιούν αποκλειστικά λεωφορείο για τις μετακινήσεις τους;
Εγώ ξέρω ότι η πλειοψηφία δεν πηγαίνει στον Πειραιά αλλά χρησιμοποιεί λεωφορείο για να πάει στο Μετρό.

Αλλά όλοι αυτοί που λες αν θελήσουν να χρησιμοποιήσουν Μετρό ή Ηλεκτρικό 3 φορές τον μήνα τα βγάλαν τα λεφτά τους.
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
38
Πόντοι
366
Δεν είναι μόνο το κουπονάκι.
Κάποιος πρέπει να τα εκδώσει κάθε μήνα, να τα μετρήσει, να τα προωθήσει στα σημεία διανομής, να τα μετράει καθημερινά η κάθε βάρδια στο κάθε σημείο διανομής, να μετράει τα χρήματα, να τα επιστρέφει.

Πόσοι απο τους κατοίκους της Νίκαιας, της Αγίας Βαρβάρας, του Κορυδαλλού χρησιμοποιούν αποκλειστικά λεωφορείο για τις μετακινήσεις τους;
Εγώ ξέρω ότι η πλειοψηφία δεν πηγαίνει στον Πειραιά αλλά χρησιμοποιεί λεωφορείο για να πάει στο Μετρό.

Αλλά όλοι αυτοί που λες αν θελήσουν να χρησιμοποιήσουν Μετρό ή Ηλεκτρικό 3 φορές τον μήνα τα βγάλαν τα λεφτά τους.
Οι κατοικοι των γυρω περιοχων δουλευουν σε κοντινες αποστασεις οι περισσοτεροι,και ναι δεν χρειαζονται μετρο.Αλλιως δεν θα εβγαζαν και την φθηνη καρτα,θα εβγαζαν εξαρχης την καρτα για ολα τα μεσα.Οσο και να προσπαθεις να τους δικαιολογησεις,ειναι απαραδεκτοι.Θα επρεπε να αφησουν τον κοσμο να επιλεξει.Ας αφηναν και την καρτα των 20 ευρω,ας αφηναν και των 30.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Οι κατοικοι των γυρω περιοχων δουλευουν σε κοντινες αποστασεις οι περισσοτεροι,και ναι δεν χρειαζονται μετρο.Αλλιως δεν θα εβγαζαν και την φθηνη καρτα,θα εβγαζαν εξαρχης την καρτα για ολα τα μεσα.Οσο και να προσπαθεις να τους δικαιολογησεις,ειναι απαραδεκτοι.Θα επρεπε να αφησουν τον κοσμο να επιλεξει.Ας αφηναν και την καρτα των 20 ευρω,ας αφηναν και των 30.

και φυσικά να επωμισθεί ο ΟΑΣΑ (δηλαδή ο έλληνας φορολογούμενος διότι σε τελική ανάλυση αυτός πληρώνει) το λειτουργικό κόστος για να έχουν την δυνατότητα καμμιά διακοσαριά να πάρουν κάρτα μόνο για λεωφορεία...

άλλο έξυπνο παιδί σαν και σένα έβγαλε η μάνα σου ?
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
38
Πόντοι
366
και φυσικά να επωμισθεί ο ΟΑΣΑ (δηλαδή ο έλληνας φορολογούμενος διότι σε τελική ανάλυση αυτός πληρώνει) το λειτουργικό κόστος για να έχουν την δυνατότητα καμμιά διακοσαριά να πάρουν κάρτα μόνο για λεωφορεία...

άλλο έξυπνο παιδί σαν και σένα έβγαλε η μάνα σου ?
Bρε ανοητε 200 ατομα επαιρναν την καρτα των 20 ευρω η η πλειοψηφια;
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.280
Πόντοι
8.006
και φυσικά να επωμισθεί ο ΟΑΣΑ (δηλαδή ο έλληνας φορολογούμενος διότι σε τελική ανάλυση αυτός πληρώνει) το λειτουργικό κόστος για να έχουν την δυνατότητα καμμιά διακοσαριά να πάρουν κάρτα μόνο για λεωφορεία...

άλλο έξυπνο παιδί σαν και σένα έβγαλε η μάνα σου ?
Δεν φτανει που η Πολιτεια με 30 ευρω το μηνα σου δινει τη δυνατοτητα να χρησιμοποιείς εξι ΜΜΜ, γκρινιάζουμε κιολας επειδή ΚΑΠΟΙΟΙ χανουμε 10 ευρω (και ισως οχι και κάθε μηνα) λογω καταργησης της μικρης καρτας.
Μιζερια. Γκρινια. Κλαψα. Ωχου.
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
38
Πόντοι
366
Δεν φτανει που η Πολιτεια με 30 ευρω το μηνα σου δινει τη δυνατοτητα να χρησιμοποιείς εξι ΜΜΜ, γκρινιάζουμε κιολας επειδή ΚΑΠΟΙΟΙ χανουμε 10 ευρω (και ισως οχι και κάθε μηνα) λογω καταργησης της μικρης καρτας.
Μιζερια. Γκρινια. Κλαψα. Ωχου.
Γκρινιαζει ο κοσμος,και καλα κανει,γιατι βλεπει οτι χανει ακομη 10 ευρω απο την τσεπη του.
Δεν εχεις το μυαλο να το επεξεργαστεις αυτο και να το καταλαβεις,γιατι τα 10 ευρω εσενα σου φαινονται τιποτα.
Για αλλους ομως ειναι ποσο.Και οσο δυστυχως σκεφτεσαι μονο τον εαυτο σου,ετσι θα το βλεπεις.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.280
Πόντοι
8.006
Γκρινιαζει ο κοσμος,και καλα κανει,γιατι βλεπει οτι χανει ακομη 10 ευρω απο την τσεπη του.
Δεν εχεις το μυαλο να το επεξεργαστεις αυτο και να το καταλαβεις,γιατι τα 10 ευρω εσενα σου φαινονται τιποτα.
Για αλλους ομως ειναι ποσο.Και οσο δυστυχως σκεφτεσαι μονο τον εαυτο σου,ετσι θα το βλεπεις.
Ασε μας ρε φιλε. Γκρινιαζουν για να γκρινιαζουν. Όχι, δεν θεωρω ότι για κανεναν είναι θεμα τα 10 ευρω το μηνα.
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.403
Κριτικές
10
Like
20
Πόντοι
5.825
και φυσικά να επωμισθεί ο ΟΑΣΑ (δηλαδή ο έλληνας φορολογούμενος διότι σε τελική ανάλυση αυτός πληρώνει) το λειτουργικό κόστος για να έχουν την δυνατότητα καμμιά διακοσαριά να πάρουν κάρτα μόνο για λεωφορεία...

άλλο έξυπνο παιδί σαν και σένα έβγαλε η μάνα σου ?

τελικά με την διάρκεια του εισητηρίου τι ισχύει;
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.280
Πόντοι
8.006
Εδώ δεν είναι θεμα τα 10 ευρω ουτε για τον ανεργο χιποακι, που τα ξοδευει σε τρεις μερες για καφε και μπυρες.
Πειτε μου τωρα ότι καποιος που χρησιμοποιει καρτα ΜΜΜ (προφανως για τις ΔΟΥΛΕΙΕΣ του) προβληματίζεται αληθινα για τα 10 ευρω (όσοι βολευονταν με την καρτα των 20 δηλαδή).

Αυτοι που επαιρναν την καρτα των 45 και τωρα θα δινουν 30 μονο, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΦΕΛΟΣ?
Αυτοί δεν πρεπει να χαιρονται?

Γιατι κολλησαμε στους ελαχιστους που επαιρναν την καρτα των 20 και τωρα θα δινουν 30, με ΕΠΙΠΛΕΟΝ δυνατοτητα και για τα αλλα ΜΜΜ?
Σορυ λετε μπούρδες.
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.469
Like
200
Πόντοι
866
Εδώ δεν είναι θεμα τα 10 ευρω ουτε για τον ανεργο χιποακι, που τα ξοδευει σε τρεις μερες για καφε και μπυρες.
Πειτε μου τωρα ότι καποιος που χρησιμοποιει καρτα ΜΜΜ (προφανως για τις ΔΟΥΛΕΙΕΣ του) προβληματίζεται αληθινα για τα 10 ευρω (όσοι βολευονταν με την καρτα των 20 δηλαδή).

Αυτοι που επαιρναν την καρτα των 45 και τωρα θα δινουν 30 μονο, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΦΕΛΟΣ?
Αυτοί δεν πρεπει να χαιρονται?

Γιατι κολλησαμε στους ελαχιστους που επαιρναν την καρτα των 20 και τωρα θα δινουν 30, με ΕΠΙΠΛΕΟΝ δυνατοτητα και για τα αλλα ΜΜΜ?
Σορυ λετε μπούρδες.
τυπε το μετρο βαζει 2 ομαδες ανθρωπων να μαλωνουν
ειναι αντιλαικο αφου ειναι δεξιο εξαλλου
μονο με αριστερα θα υπαρχει κοινωνικη ομαλοτητα
θα ειναι ολα τζαμπα :rockon:
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.280
Πόντοι
8.006
τυπε το μετρο βαζει 2 ομαδες ανθρωπων να μαλωνουν
ειναι αντιλαικο αφου ειναι δεξιο εξαλλου
μονο με αριστερα θα υπαρχει κοινωνικη ομαλοτητα
θα ειναι ολα τζαμπα :rockon:
There is no free lunch τύπε.
Αν γινουν τσαμπα, καποιοι θα τα πληρωνουν αυτά.
Προφανως οι φορολογούμενοι.
Δηλαδη ο κατοικος θεσσαλονικης θα πληρωνει την τσαμπα μετακινηση του αθηναιου με το μετρό.
Αυτά είναι αστειότητες.
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.469
Like
200
Πόντοι
866
There is no free lunch τύπε.
Αν γινουν τσαμπα, καποιοι θα τα πληρωνουν αυτά.
Προφανως οι φορολογούμενοι.
Δηλαδη ο κατοικος θεσσαλονικης θα πληρωνει την τσαμπα μετακινηση του αθηναιου με το μετρό.
Αυτά είναι αστειότητες.
φυσικα και απο καπου θα τα παρουν τα λεφτα τυπε
απτους πλουσιους δεν λενε?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom