Νέα

Σαμαράς-Ν.Δ... Τί να πείς;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kosamf
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 21K
  • Εμφανίσεις 387K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Πόσα χρόνια θα μείνει αντιπολίτευση η ΝΔ του Σαμαρά;

  • 1-2

    Ψήφοι: 18 25,0%
  • 3-6

    Ψήφοι: 4 5,6%
  • 7-10

    Ψήφοι: 5 6,9%
  • 10+ όπως μετά το 93

    Ψήφοι: 45 62,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    72

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
ανοιξε το ταξις την εφαρμογη για το μερισμα

υπαρχει κουτακι που λεει οτι: δηλωνω υπευθυνα οτι δεν φιλοξενουμε

αλεξ ακους περιμενουμε την εγκυκλιο

:jerking: :jerking:

ο σαχλαμαρας εκανε το θαυμα του παλι


1εκ δικαιουχει θα το παρουν. ΡΕ ΕΙΝΑΙ τοσοι οι αστεγοι???????????????

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Επισκέπτης
ουτε δευτερο γυρο δεν θα παει ο χτικιασιδιαρης ρε μαν
Και ποιος θα πάει δεύτερο γύρο; Ένας πες ο Καμίνης οκ,ο άλλος ένας από τους gay δεξιούς;χα χα χα

URL]]
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Που ειναι ο αλεξ αποψε??? Ψαχνει την εγκυκλιο??? Στην βρηκα εγω ρε μην κουραζεσαι

Δεν δικαιούνται το επίδομα του «πλεονάσματος» οι άνεργοι!



Πρέπει να είσαι και άνεργος και άστεγος...

Προκλητικότατος ο Χ. Θεοχάρης απαντά μέσω Facebook "κάποιοι θα αδικηθούν"

Απίστευτη αγανάκτηση προκαλεί το γεγονός ότι χιλιάδες άνεργοι δεν θα λάβουν το επίδομα του κοινωνικού μερίσματος. Αυτό διότι όπως αναφέρει η εγκύκλιος άτομα που δηλώνουν ότι φιλοξενούνται δεν είναι στους δικαιούχους του επιδόματος, επομένως όποιος άνεργος κατοικεί σε σπίτι συγγενών του για ευνόητους λόγους, δεν παίρνει ευρώ.

Πιο συγκεκριμένα η εγκύκλιος αναφέρει:
«Εξαιρούνται από τη χορήγηση του κοινωνικού μερίσματος:
• Τα φυσικά πρόσωπα, τα οποία δηλώνονται στη Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων ως εξαρτώμενα μέλη του υπόχρεου κατά το άρθρο 7 του ν. 2238/1994.
• Τα φυσικά πρόσωπα, τα οποία δηλώνουν στη Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων ότι φιλοξενούνται.
• Αιτήσεις με πρόσωπα που διαθέτουν Ε.Ι.Χ. αυτοκίνητα άνω των τριών χιλιάδων (3.000) κυβικών εκατοστών ή σκάφη άνω των οκτώ (8) μέτρων ή αεροσκάφη ή δεξαμενές κολύμβησης, όπως αυτά δηλώνονται στη Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος.
• Αιτήσεις με πρόσωπα που είναι μόνιμοι κάτοικοι εξωτερικού

Ειδικά, οι μακροχρόνια άνεργοι που ήταν εγγεγραμμένοι μέχρι την 1/3/2014 στον Οργανισμό Ασφάλισης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ), δικαιούνται το κοινωνικό μέρισμα υπό τις ως άνω προϋποθέσεις, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη τυχόν ατομικό εισόδημα του οικονομικού έτους 2013 από εξαρτημένη εργασία».

Την ίδια στιγμή ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Εσόδων, βγαίνει μέσω Facebook και αναφέρει διευκρινήσεις για το κοινωνικό μέρισμα, ενώ προκλητικότατος αναφέρει ότι θα υπάρξουν και αδικίες γιατί το σύστημα δεν είναι τέλειο…

Συγκεκριμένα, ανάρτησε:

"Επειδή πολλά ακούω και διαβάζω για το κοινωνικό μέρισμα και βλέπω σε πολλές περιπτώσεις να γκρινιάζουν οι άνθρωποι χωρίς καν να το έχουν καταλάβει θα ήθελα, χωρίς να το κρίνω, να εξηγήσω την λογική του. Μετά κράξτε το, αλλά τουλάχιστον κάντε το αφού το καταλάβατε.

1. Το μέρισμα είναι προνοιακό. Συνεπώς η λογική του είναι προνοιακή και όχι φορολογική. Δεν πάμε με δηλώσεις, άγαμους έγγαμους, άρθρο 7 ΚΦΕ και δεν ξέρω εγώ τι άλλο.
2. Το μέρισμα το δικαιούνται νοικοκυριά. Δεν λέω οικογένειες για να μην μπλεχτείτε με τα φορολογικά πάλι. Νοικοκυριά είναι ο πυρήνας που συνοικεί. Όσοι μένουν στο σπίτι, μοιράζονται κουτσά - στραβά τις έγνοιες, τα εισοδήματα, το φαί και τους λογαριασμούς. Συνεπώς, εξετάζουμε την κατάσταση του νοικοκυριού συνολικά για να δούμε αν δικαιούται ενίσχυσης ή όχι.
3. Τα κριτήρια δεν μειώνουν τους δικαιούχους. Απλώς επιλέγουν άλλα νοικοκυριά. Όχι εκείνα, αλλά τα άλλα. Δείτε το μαθηματικά: 600Κ από €700+ κατά μέσο όρο θα πάρουν σχεδόν 450 εκ. Αν αλλάξουμε τα κριτήρια (πχ να μην λάβουμε υπόψη το τεκμήριο) θα πρέπει να αλλάξουμε το εισοδηματικό όριο (πχ σε 5000) ώστε να πάρουν πάλι 600Κ νοικοκυριά τα ίδια λεφτά. Άρα δεν είναι πρόβλημα τα τεκμήρια από αυτή την άποψη.
4. Πως να κρίνουμε τόσο διαφορετικά νοικοκυριά μεταξύ τους; Εδώ μπαίνει ο συντελεστής ισοδυναμίας. Κάθε μέλος προσθέτει στον συντελεστή ώστε να αθροίσουμε το βάρος της οικογένειας. 1 ο πρώτος ενήλικας, 1/3 οι επόμενοι, 1/6 τα παιδια. 1/3 έξτρα, για μονογονεϊκές και οικογένειες με κάποιο ανάπηρο μέλος.
5. Ο συντελεστής μπαίνει 2 φορές: Πρώτον, για να διαιρέσει το εισόδημα ώστε μεγαλύτερο εισόδημα, μεγάλης οικογένειας να είναι ισοδύναμο με μικρότερο, μικρότερης. Έτσι €10.000 4μελούς είναι ίσο με €6.000 άγαμου. (το 10.000 διαιρείται με 1+2/3 και μας δίνει 6.000). Δεύτερον, για να αυξήσει το επίδομα πολλαπλασιαζόμενος με το €500 (στο παράδειγμα €500*(1+2/3) = €833,33). Έτσι δίνουμε σε οικογένειες με μεγαλύτερο βάρος περισσότερη ενίσχυση.
6. Οι φιλοξενούμενοι ούτε το δικαιούνται ούτε δεν το δικαιούνται. Απλώς δεν εξετάζονται μεμονωμένα αλλά στα πλαίσια όλου του νοικοκυριού που συνοικεί μαζί τους. Έτσι παππούς γιαγιά, παιδί, νύφη και δυο εγγόνια μαζί εξετάζονται σαν μια μονάδα αρκεί να μένουν όλοι μαζί.
7. Όσοι ζουν σε παραχωρημένη οικία (μόνοι τους δηλαδή σε σπίτι χωρίς ενοίκιο) εξετάζονται μεμονωμένα από το νοικοκυριό αυτού που τους παραχωρεί το σπίτι. Αυτό είναι μια βασική - φορολογική - διάκριση που πολλοί μπερδεύουν: Φιλοξενία είναι η παραχώρηση δωματίου ώστε να συνοικείς με κάποιον (πχ τον παππού) ενώ η δωρεάν παραχώρηση είναι το δόσιμο* ολόκληρου σπιτιού/διαμερίσματος* χωρίς κόστος, ώστε να γλυτώσει κάποιος το ενοίκιο.

Αυτά σε γενικές γραμμές μπορούν να δώσουν μια εικόνα του μερίσματος όπως έχει αποφασισθεί από την κυβέρνηση. Μπορείτε καλύτερα, ελπίζω, να το κρίνετε.
Σκεφτείτε και αυτό: δεν υπάρχει τέλειο σύστημα. Κάποιοι θα αδικηθούν αφού πρέπει να ξέρεις την κάθε λεπτομέρεια για να μην αδικήσεις κανέναν. Αν μπορούσε να γίνει αυτό, θα είχαμε άλλα προβλήματα!"

Διαβάστε εδώ αναλυτικά την εγκύκλιο
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Τα ρεμαλια εδω ουτε που σκεφτονται να παραιτηθουν



Πρωθυπουργός παραιτήθηκε για ένα μπουκάλι κρασί



Το σκάνδαλό που οδήγησε σε παραίτηση των πρωθυπουργό της Νέας Νότιας Ουαλίας.

Για ένα μπουκάλι πανάκριβο κόκκινο κρασί, παραιτήθηκε των καθηκόντων του ο πρωθυπουργός της Νέας Νότιας Ουαλίας, της μεγαλύτερης αυστραλιανής πολιτείας, Μπάρι Ο' Φάρελ.

Την Τρίτη, ο κ. Ο' Φάρελ κατέθεσε στην Ανεξάρτητη Επιτροπή Κατά της Διαφθοράς που ερευνά τις διασυνδέσεις της εταιρείας Australian Water Holdings (ΑWΗ) με πολιτικούς.

Όταν ρωτήθηκε αν είχε λάβει ένα πανάκριβο μπουκάλι κρασί Penfolds Grange 1959, αξίας 3,000 δολαρίων, από το αφεντικό της ΑWH Nick Di Girolamo,προκειμένου να κάνει «διευκολύνσεις» στην εταιρεία του, ο κ. Ο' Φάρελ το αρνήθηκε κατηγορηματικά.

«Αν το είχα λάβει θα το θυμόμουν» είπε. Αποδείχθηκε όμως ότι το είχε λάβει και είχε στείλει και εγγράφως τα ευχαριστήρια του στον κ. Nick Di Girolamo, κάτι που αποκαλύφθηκε σήμερα με αποτέλεσμα ο κ. Ο' Φάρελ να παραιτηθεί για λόγους ευθιξίας.

Στην ίδια Επιτροπή, κατέθεσε πριν από περίπου δύο εβδομάδες και ο ομογενής πρώην αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Θανάσης Συνοδινός, ο οποίος υποχρεώθηκε επίσης να παραιτηθεί, ενώ έχουν εμπλακεί στην όλη υπόθεση και άλλοι ομογενείς.
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.469
Like
200
Πόντοι
866
Στην συγκυβέρνηση “σκοτώνονται” Ν.Δ και ΠΑΣΟΚ για να λανσάρουν στο λαό ποιος πρωτοσκέφθηκε τις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες. Ο Βενιζέλος διεκδικεί μεγάλο κομμάτι από την πίτα της κοινωνικής ευαισθησίας, επειδή ο “δικός” του Γιώργος Σταυρακάκης ήταν ο συντάκτης της γνωµοδότησης αλλά προς το παρόν φωνάζει ότι εκείνος ήταν που επέμεινε για τη διανομή μέρους του πρωτογενούς πλεονάσματος στους άπορους και τους άστεγους.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Βενιζέλος απειλεί θεούς και δαίμονες-ακόμα και να ρίξει την κυβέρνηση- αν δεν “χρεωθεί” επικοινωνιακά το ΠΑΣΟΚ την έγκριση από την Ε.Ε. της γνωμοδότησης για την «καταπολέµηση της ανεργίας και των κοινωνικών συνεπειών της κρίσης». Κατηγορεί μάλιστα τον Αντώνη Σαμαρά πως διαφημίζει το πρόγραμμα στήριξης των αστέγων ως δική του προσωπική επιτυχία ενώ τα κονδύλια εξασφαλίστηκαν με την συνδρομή του ΠΑΣΟΚ.

Διαβάστε την σχετική γνωμοδότηση που αποκάλυψε το ΜΑΚΕΛΕΙΟ 4 την οποία υπογράφει ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Σταυρακάκης. Να θυμίσουμε ο Γιώργος Σταυρακάκης είναι ο πρώτος Αντιπρόεδρος της Επιτροπής Περιφερειακής Ανάπτυξης και συμμετέχει επίσης στις Επιτροπές Ελέγχου του Προϋπολογισμού και Προϋπολογισμών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.



ΓΝΩΜΟ∆ΟΤΗΣΗ
της Επιτροπής Περιφερειακής Ανάπτυξης
προς την Επιτροπή Προϋπολογισµών
σχετικά µε τη θέση του Συµβουλίου όσον αφορά το σχέδιο γενικού
προϋπολογισµού της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το οικονοµικό έτος 2014
(13176/2013 – C7-0260/2013 – 2013/2145(BUD))
Συντάκτης γνωµοδότησης: Γεώργιος Σταυρακάκης

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Μολονότι αναγνωρίζεται ότι η οικονοµία της Ένωσης ανακάµπτει µε βραδείς ρυθµούς και
δείχνει µερικές θετικές τάσεις, η πλήρης ανάκαµψη αργεί ακόµη. Στο πλαίσιο αυτό, η
Επιτροπή συνιστά να επικεντρωθεί το ενδιαφέρον στις πέντε προτεραιότητες που
καθορίζονται στην Ετήσια Επισκόπηση της Ανάπτυξης για το 2013, και συγκεκριµένα
«επιδίωξη διαφοροποιηµένης φιλοαναπτυξιακής δηµοσιονοµικής εξυγίανσης»,
«αποκατάσταση της κανονικής χορήγησης δανείων προς την οικονοµία», «προώθηση της
ανάπτυξης και της ανταγωνιστικότητας για το παρόν και το µέλλον», «καταπολέµηση της
ανεργίας και των κοινωνικών συνεπειών της κρίσης» και «εκσυγχρονισµός της δηµόσιας
διοίκησης».
Με βάση την ευθυγράµµιση των πολιτικών της Ένωσης και της πολιτικής συνοχής
συγκεκριµένα, µε την στρατηγική Ευρώπη 2020, η Επιτροπή τονίζει τον ρόλο που µπορεί να
διαδραµατίσει αυτός ο τοµέας πολιτικής για την επίτευξη της στρατηγικής Ευρώπη 2020,
δηλώνοντας συγχρόνως ότι ο γενικός στόχος της πολιτικής συνοχής είναι η µείωση των
ανισοτήτων µεταξύ των περιφερειών και η επίτευξη οικονοµικής, κοινωνικής και εδαφικής
συνοχής.
Η Επιτροπή υπενθυµίζει επίσης ότι η επιτυχής ολοκλήρωση των τρεχόντων προγραµµάτων
απαιτεί επαρκές επίπεδο πιστώσεων πληρωµών, προκειµένου να επιτραπεί η εκπλήρωση
υποχρεώσεων προς δικαιούχους χρηµατοδότησης από την ΕΕ.
Ο συντάκτης γνωµοδότησης υπογραµµίζει την αδιαµφισβήτητη προστιθέµενη αξία της
πολιτικής συνοχής που συνιστά βασικό επενδυτικό εργαλείο της Ένωσης, συµβάλλοντας σε
µακροπρόθεσµη διαρθρωτική ανάπτυξη, χρησιµεύοντας ως καταλύτης για την ανάπτυξη και
τη δηµιουργία θέσεων εργασίας, και που µπορεί να συνδράµει τα κράτη µέλη και τις
περιφέρεις της Ένωσης στην αντιµετώπιση της τρέχουσας χρηµατοπιστωτικής και
οικονοµικής κρίσης. Είναι ως εκ τούτου επιτακτική ανάγκη να προβλεφθεί επαρκές επίπεδο
χρηµατοδότησης που θα επιτρέψει την µείωση των εκκρεµών πληρωµών, οι οποίες είναι
εξαιρετικά υψηλές, ιδιαίτερα στον Τοµέα 1β.

ΣΧΕ∆ΙΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

Κατά την εκπόνηση των δηµοσιονοµικών της προβλέψεων, η Επιτροπή υπολόγισε τις
δηµοσιονοµικές ανάγκες λαµβάνοντας υπόψη τις προβλέψεις και τους φακέλους των
πολυετών δηµοσιονοµικών προοπτικών 2014-2020, όπως προτείνονται µε βάση τα
συµπεράσµατα του Ευρωπαϊκού Συµβουλίου στις 7-8 Φεβρουαρίου 2013 και επί των οποίων
υπάρχει πολιτική συµφωνία που επετεύχθη από τα όργανα στις 27 Ιουνίου 2013.
Ο συντάκτης θεωρεί ότι, παρά τις ιδιαίτερες περιστάσεις της έγκρισης του σχεδίου
προϋπολογισµού 2014, η Επιτροπή είναι το µόνο όργανο το οποίο διαθέτει τις πληροφορίες
που του επιτρέπουν να έχει εικόνα των πραγµατικών δηµοσιονοµικών αναγκών όλων των
περιφερειών. Ωστόσο, διερωτάται κατά πόσον η Επιτροπή έχει υπολογίσει τον αντίκτυπο της
συµφωνηµένης εκ των προτέρων καταβολής των ειδικών πόρων που περιέχονται στην
συµφωνία για το Π∆Π και της προτεινόµενης αύξησης στα ποσοστά συγχρηµατοδότησης σε
εκείνα τα κράτη µέλη που αντιµετωπίζουν ή απειλούνται µε σοβαρές δυσχέρειες σε σχέση µε
PE514.867v02-00 4/8 AD1004142EL.doc
EL
την χρηµατοπιστωτική τους σταθερότητα και τον αντίκτυπο της προτεινόµενης παράτασης
κατά ένα έτος της προθεσµίας αυτόµατης αποδέσµευσης για µερικά κράτη µέλη.

ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΜΟΣ ΠΟΡΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ

Ο προτεινόµενος καταµερισµός µεταξύ διαφόρων πιστώσεων και ταµείων έχει ως εξής:
Στα πλαίσια του προτεινόµενου συνολικού επιπέδου πιστώσεων υποχρεώσεων ύψους
47.560,6 εκατοµµύρια ευρώ για τον τοµέα 1β (-13,5% σε σύγκριση µε το 2013), οι συνολικές
πιστώσεις υποχρεώσεων για τα ∆ιαρθρωτικά Ταµεία (ΕΤΠΑ και ΕΚΤ) ανέρχονται σε
38.088,2 εκατοµµύρια ευρώ, εκ των οποίων 1.804,1 εκατοµµύρια ευρώ είναι για το αίτηµα
συµπληρωµατικής πληρωµής υπέρ της Πρωτοβουλίας για την απασχόληση των νέων, 8.922,4
εκατοµµύρια ευρώ για το Ταµείο Συνοχής και 365,1 εκατοµµύρια ευρώ για το Ταµείο
Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους.
Το προτεινόµενο επίπεδο πιστώσεων πληρωµών είναι σηµαντικά χαµηλότερο, και
συγκεκριµένα -9,3% σε σχέση µε το 2013, και ανέρχεται στο ποσό των 51.093,7
εκατοµµυρίων ευρώ, το οποίο καθορίστηκε βάσει των εκτιµήσεων σχετικά µε την εξέλιξη
των ενδιάµεσων πληρωµών 2007-2013 (46.765,5 εκατοµµύρια ευρώ, και συγκεκριµένα
91,4% των συνολικών εκτιµήσεων πληρωµών για το 2014 στο πλαίσιο του τοµέα 1β), της
µείωσης κατά 83% των πιστώσεων πληρωµών για το κλείσιµο της περιόδου 2000-2006, και
του νέου ποσού αρχικής προχρηµατοδότησης το 2014 µειωµένου κατά 1% στο πλαίσιο του
ΕΤΠΑ, του ΕΚΤ και του Ταµείου Συνοχής (ή 1,5% για τα κράτη µέλη που λαµβάνουν
οικονοµική συνδροµή).
Ο συντάκτης εκφράζει την απογοήτευσή του για το γεγονός ότι η Επιτροπή χρησιµοποίησε
ως βάση για την προχρηµατοδότηση το ποσό που συµφωνήθηκε στα συµπεράσµατα του
Ευρωπαϊκού Συµβουλίου τον Φεβρουάριο 2013, βασιζόµενη στο γεγονός ότι αποτελεί
αντικείµενο εν εξελίξει τοµεακών διαπραγµατεύσεων µεταξύ των οργάνων για την
µελλοντική πολιτική συνοχής, η οποία εµπίπτει στο πλαίσιο της συναπόφασης, µε κίνδυνο να
προεξοφλείται το αποτέλεσµα των διαπραγµατεύσεων αυτών.
Εκφράζει επίσης την έκπληξή του για το γεγονός ότι ενώ περισσότερες από τις µισές
πιστώσεις πληρωµών (52%) προορίζονται να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις της ΕΕ
καλύπτοντας αναλήψεις υποχρεώσεων του παρελθόντος, το υπόλοιπο προς εκκαθάριση
(ΥΠΕ) εξακολουθεί να αυξάνεται.
Θα πρέπει να σηµειωθεί ότι η Επιτροπή βασίζει τις γενικές της εκτιµήσεις στην υπόθεση ότι
οι πρόσθετες πιστώσεις πληρωµών ύψους 11, 2 εκατοµµυρίων ευρώ όπως ζητήθηκε µέσω του
σχεδίου διορθωτικού προϋπολογισµού 2/2013 θα εγκριθούν στο ακέραιο κατά τη διάρκεια
του 2013, γεγονός ιδιαίτερα σηµαντικό για τον τοµέα 1β.

ΚΥΡΙΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ 2014

Η Επιτροπή ορίζει τέσσερις κύριες προτεραιότητες για την εκτέλεση του προϋπολογισµού
2014: ενίσχυση των ενεργειών για τους νέους και τις µικροµεσαίες επιχειρήσεις, εφαρµογή
των νέων προγραµµάτων στα πλαίσια του Π∆Π 2014-2020, εκπλήρωση των υποχρεώσεων
της ΕΕ και, τέλος, περιορισµός διοικητικών δαπανών. Μια από τις πλέον αντιπροσωπευτικές
δράσεις στο πλαίσιο του προσεχούς δηµοσιονοµικού πλαισίου είναι η νέα Πρωτοβουλία για
την Απασχόληση των Νέων, για την οποία η Επιτροπή έχει προτείνει εκ των προτέρων
AD1004142EL.doc 5/8 PE514.867v02-00
EL
κάλυψη των δαπανών µε ποσό ύψους 6 εκατοµµυρίων ευρώ σε πιστώσεις αναλήψεων
υποχρεώσεων εντός των δύο πρώτων ετών, αρχίζοντας µε ανάληψη υποχρέωσης ύψους 3,4
εκατοµµυρίων ευρώ το 2014.
Επί τη βάσει της ευθυγράµµισης της πολιτικής συνοχής µε την στρατηγική Ευρώπη 2020, η
Επιτροπή επιδιώκει να εστιάσει στην έγκαιρη έγκριση και έναρξη των νέων προγραµµάτων,
στην µεγιστοποίηση του αντικτύπου της πολιτικής και στην ενίσχυση της διαδικασίας
στρατηγικού προγραµµατισµού εξασφαλίζοντας ευρωπαϊκή προστιθέµενη αξία και
βελτιώνοντας την ποιότητα της δαπάνης.
PE514.867v02-00 6/8 AD1004142EL.doc
EL
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Η Επιτροπή Περιφερειακής Ανάπτυξης καλεί την Επιτροπή Προϋπολογισµών, που είναι
αρµόδια επί της ουσίας, να συµπεριλάβει στην πρόταση ψηφίσµατός της τις ακόλουθες
προτάσεις:
1. διερωτάται κατά πόσον τα ποσά που ενεγράφησαν στο σχέδιο προϋπολογισµού 2014 για
τον τοµέα 1β επαρκούν για την κάλυψη των ελάχιστων αναγκών και στόχων της
περιφερειακής πολιτικής όπως ορίζονται από την Ένωση στην Συνθήκη·
2. επισηµαίνει µε ανησυχία τη µείωση στις πιστώσεις αναλήψεων υποχρεώσεων στα πλαίσια
του τοµέα 1β κατά 13,5% σε 47.560,6 εκατοµµύρια ευρώ και τη µείωση σε πιστώσεις
πληρωµών κατά 9,3%, σε 51.093,7 εκατοµµύρια ευρώ το 2013, ενώ το τελευταίο ποσό
περιλαµβάνει το ποσό των 46.765,5 εκατοµµυρίων ευρώ που προβλέπεται για τις
ενδιάµεσες πληρωµές 2007-2013, και µια µείωση κατά 83% σε 592,0 εκατοµµύρια ευρώ
σε πληρωµές για το κλείσιµο της περιόδου 2000-2006·
3. επισηµαίνει ότι, σύµφωνα µε την Επιτροπή, το σχέδιο προϋπολογισµού 2014 είναι
µεταβατικό, µε περισσότερες από τις µισές πιστώσεις πληρωµών (52%) να προορίζονται
για την κάλυψη υπολοίπων προς εκκαθάριση και για την ολοκλήρωση παλαιών
προγραµµάτων· εκφράζει ωστόσο την έκπληξη του για το γεγονός ότι το επίπεδο των
ΥΠΕ εξακολουθεί να αυξάνεται·
4. ζητεί περαιτέρω διευκρινίσεις για το κατά πόσον η Επιτροπή υπολόγισε τον αντίκτυπο
του συµφωνηθέντος εκ των προτέρων εφοδιασµού ειδικών πόρων που περιέχονται στην
συµφωνία για το Π∆Π, της προτεινόµενης αύξησης στα ποσοστά συγχρηµατοδότησης για
εκείνα τα κράτη µέλη που αντιµετωπίζουν ή απειλούνται µε σοβαρές δυσχέρειες
αναφορικά µε την δηµοσιονοµική τους σταθερότητα και τον αντίκτυπο της προτεινόµενης
παράτασης κατά ένα έτος της περιόδου αυτόµατης αποδέσµευσης για µερικά κράτη µέλη·
5. εκφράζει την απογοήτευσή του για το γεγονός ότι η Επιτροπή έχει λάβει ως βάση για την
προχρηµατοδότηση το επίπεδο που συµφωνήθηκε από το Ευρωπαϊκό Συµβούλιο τον
Φεβρουάριο 2013, ένα θέµα που αποτελεί αντικείµενο των εν εξελίξει τοµεακών
διαπραγµατεύσεων µεταξύ των οργάνων, κατά τις οποίες το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έχει
το δικαίωµα συναπόφασης, µε κίνδυνο ως εκ τούτου να προεξοφλείται το αποτέλεσµα
αυτών των διαπραγµατεύσεων· υπενθυµίζει ότι η προχρηµατοδότηση έχει ουσιαστική
σηµασία εφόσον τα κράτη µέλη και οι περιφέρειες χρειάζονται επαρκή χρηµατοδότηση
κατά την έναρξη της περιόδου για να επενδύσουν σε προγράµµατα που θα συνεισφέρουν
στις προσπάθειες αντιµετώπισης της τρέχουσας οικονοµικής και χρηµατοπιστωτικής
κρίσης· επαναλαµβάνει, εν προκειµένω, τη θέση της Επιτροπής περιφερειακής ανάπτυξης
που συνίσταται στη διατήρηση των ίδιων ποσοστών προχρηµατοδότησης µε την
τρέχουσα περίοδο, εφόσον η κρίση συνεχίζεται·
6. επαναλαµβάνει τη θέση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σύµφωνα µε την οποία δεν
πρόκειται να υπάρξει ψηφοφορία έγκρισης του κανονισµού Π∆Π εκτός και αν δοθούν
απόλυτες διαβεβαιώσεις ότι θα καλυφθούν πλήρως οι εκκρεµείς εντολές πληρωµής για το
2013· επιµένει ότι το Συµβούλιο οφείλει να τιµήσει τη πολιτική του δέσµευση και να
εγκρίνει χωρίς χρονοτριβή έναν επιπλέον διορθωτικό προϋπολογισµό προκειµένου να
AD1004142EL.doc 7/8 PE514.867v02-00
EL
αποφευχθεί οποιαδήποτε έλλειψη σε πιστώσεις πληρωµών που θα µπορούσε να οδηγήσει
σε διαρθρωτικό έλλειµµα στον προϋπολογισµό της ΕΕ στα τέλη του 2013· δηλώνει ότι το
Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο δεν θα δώσει τη συγκατάθεσή του στον κανονισµό Π∆Π ή δεν
θα εγκρίνει τον Προϋπολογισµό 2014 έως ότου αυτός ο νέος διορθωτικός
προϋπολογισµός, ο οποίος θα καλύπτει το εναποµείναν έλλειµµα όπως προσδιορίζεται
από την Επιτροπή, εγκριθεί από το Συµβούλιο·
7. επισηµαίνει ότι το πρόγραµµα «απασχόληση των νέων» που αποφασίσθηκε από το
Ευρωπαϊκό Συµβούλιο στις 27-28 Ιουνίου 2013 εφαρµόζεται στις περιφέρειες όπου η
ανεργία των νέων υπερβαίνει το 25% και είναι ως εκ τούτου απαραίτητο οι σχετικές
στατιστικές της Eurostat να αναφέρονται σε όλες τις περιφέρειες της Ευρώπης, γεγονός
που δεν συµβαίνει έως τώρα·
8. καλεί την Επιτροπή να υποστηρίξει και να υλοποιήσει όλα τα δοκιµαστικά σχέδια, τις
προπαρασκευαστικές ενέργειες και τα µέτρα τεχνικής βοήθειας που προτείνονται από την
Επιτροπή Περιφερειακής Ανάπτυξης για τον τοµέα 1β.

PE514.867v02-00 8/8 AD1004142EL.doc
EL
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Ηµεροµηνία έγκρισης 24.9.2013
Αποτέλεσµα της τελικής ψηφοφορίας +:
–:
0:
44
0
3
Βουλευτές παρόντες κατά την τελική
ψηφοφορία
François Alfonsi, Catherine Bearder, John Bufton, Francesco De
Angelis, Tamás Deutsch, Rosa Estaràs Ferragut, Danuta Maria Hübner,
Iñaki Irazabalbeitia Fernández, María Irigoyen Pérez, Seán Kelly,
Mojca Kleva Kekuš, Constanze Angela Krehl, Jacek Olgierd Kurski,
Petru Constantin Luhan, Vladimír Maňka, Iosif Matula, Miroslav
Mikolášik, Jens Nilsson, Jan Olbrycht, Wojciech Michał Olejniczak,
Younous Omarjee, Tomasz Piotr Poręba, Ovidiu Ioan Silaghi, Monika
Smolková, Nuno Teixeira, Lambert van Nistelrooij, Oldřich Vlasák,
Kerstin Westphal, Hermann Winkler, ElŜbieta Katarzyna Łukacijewska,
Χαράλαµπος Αγγουράκης, Γεώργιος Σταυρακάκης, Филиз Хакъева
Хюсменова
Αναπληρωτές παρόντες κατά την τελική
ψηφοφορία
Andrea Cozzolino, Joseph Cuschieri, Ivars Godmanis, Juozas Imbrasas,
Karin Kadenbach, James Nicholson, Heide Rühle, Elisabeth Schroedter,
Richard Seeber, Giommaria Uggias, Iuliu Winkler, Андрей Ковачев
Αναπληρωτές (άρθρο 187, παρ. 2)
παρόντες κατά την τελική ψηφοφορία
António Fernando Correia de Campos, Sabine Verheye
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Στην συγκυβέρνηση “σκοτώνονται” Ν.Δ και ΠΑΣΟΚ για να λανσάρουν στο λαό ποιος πρωτοσκέφθηκε τις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες. Ο Βενιζέλος διεκδικεί μεγάλο κομμάτι από την πίτα της κοινωνικής ευαισθησίας, επειδή ο “δικός” του Γιώργος Σταυρακάκης ήταν ο συντάκτης της γνωµοδότησης αλλά προς το παρόν φωνάζει ότι εκείνος ήταν που επέμεινε για τη διανομή μέρους του πρωτογενούς πλεονάσματος στους άπορους και τους άστεγους.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Βενιζέλος απειλεί θεούς και δαίμονες-ακόμα και να ρίξει την κυβέρνηση- αν δεν “χρεωθεί” επικοινωνιακά το ΠΑΣΟΚ την έγκριση από την Ε.Ε. της γνωμοδότησης για την «καταπολέµηση της ανεργίας και των κοινωνικών συνεπειών της κρίσης». Κατηγορεί μάλιστα τον Αντώνη Σαμαρά πως διαφημίζει το πρόγραμμα στήριξης των αστέγων ως δική του προσωπική επιτυχία ενώ τα κονδύλια εξασφαλίστηκαν με την συνδρομή του ΠΑΣΟΚ.

Διαβάστε την σχετική γνωμοδότηση που αποκάλυψε το ΜΑΚΕΛΕΙΟ 4 την οποία υπογράφει ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Σταυρακάκης. Να θυμίσουμε ο Γιώργος Σταυρακάκης είναι ο πρώτος Αντιπρόεδρος της Επιτροπής Περιφερειακής Ανάπτυξης και συμμετέχει επίσης στις Επιτροπές Ελέγχου του Προϋπολογισμού και Προϋπολογισμών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.



ΓΝΩΜΟ∆ΟΤΗΣΗ
της Επιτροπής Περιφερειακής Ανάπτυξης
προς την Επιτροπή Προϋπολογισµών
σχετικά µε τη θέση του Συµβουλίου όσον αφορά το σχέδιο γενικού
προϋπολογισµού της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το οικονοµικό έτος 2014
(13176/2013 – C7-0260/2013 – 2013/2145(BUD))
Συντάκτης γνωµοδότησης: Γεώργιος Σταυρακάκης

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Μολονότι αναγνωρίζεται ότι η οικονοµία της Ένωσης ανακάµπτει µε βραδείς ρυθµούς και
δείχνει µερικές θετικές τάσεις, η πλήρης ανάκαµψη αργεί ακόµη. Στο πλαίσιο αυτό, η
Επιτροπή συνιστά να επικεντρωθεί το ενδιαφέρον στις πέντε προτεραιότητες που
καθορίζονται στην Ετήσια Επισκόπηση της Ανάπτυξης για το 2013, και συγκεκριµένα
«επιδίωξη διαφοροποιηµένης φιλοαναπτυξιακής δηµοσιονοµικής εξυγίανσης»,
«αποκατάσταση της κανονικής χορήγησης δανείων προς την οικονοµία», «προώθηση της
ανάπτυξης και της ανταγωνιστικότητας για το παρόν και το µέλλον», «καταπολέµηση της
ανεργίας και των κοινωνικών συνεπειών της κρίσης» και «εκσυγχρονισµός της δηµόσιας
διοίκησης».
Με βάση την ευθυγράµµιση των πολιτικών της Ένωσης και της πολιτικής συνοχής
συγκεκριµένα, µε την στρατηγική Ευρώπη 2020, η Επιτροπή τονίζει τον ρόλο που µπορεί να
διαδραµατίσει αυτός ο τοµέας πολιτικής για την επίτευξη της στρατηγικής Ευρώπη 2020,
δηλώνοντας συγχρόνως ότι ο γενικός στόχος της πολιτικής συνοχής είναι η µείωση των
ανισοτήτων µεταξύ των περιφερειών και η επίτευξη οικονοµικής, κοινωνικής και εδαφικής
συνοχής.
Η Επιτροπή υπενθυµίζει επίσης ότι η επιτυχής ολοκλήρωση των τρεχόντων προγραµµάτων
απαιτεί επαρκές επίπεδο πιστώσεων πληρωµών, προκειµένου να επιτραπεί η εκπλήρωση
υποχρεώσεων προς δικαιούχους χρηµατοδότησης από την ΕΕ.
Ο συντάκτης γνωµοδότησης υπογραµµίζει την αδιαµφισβήτητη προστιθέµενη αξία της
πολιτικής συνοχής που συνιστά βασικό επενδυτικό εργαλείο της Ένωσης, συµβάλλοντας σε
µακροπρόθεσµη διαρθρωτική ανάπτυξη, χρησιµεύοντας ως καταλύτης για την ανάπτυξη και
τη δηµιουργία θέσεων εργασίας, και που µπορεί να συνδράµει τα κράτη µέλη και τις
περιφέρεις της Ένωσης στην αντιµετώπιση της τρέχουσας χρηµατοπιστωτικής και
οικονοµικής κρίσης. Είναι ως εκ τούτου επιτακτική ανάγκη να προβλεφθεί επαρκές επίπεδο
χρηµατοδότησης που θα επιτρέψει την µείωση των εκκρεµών πληρωµών, οι οποίες είναι
εξαιρετικά υψηλές, ιδιαίτερα στον Τοµέα 1β.

ΣΧΕ∆ΙΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

Κατά την εκπόνηση των δηµοσιονοµικών της προβλέψεων, η Επιτροπή υπολόγισε τις
δηµοσιονοµικές ανάγκες λαµβάνοντας υπόψη τις προβλέψεις και τους φακέλους των
πολυετών δηµοσιονοµικών προοπτικών 2014-2020, όπως προτείνονται µε βάση τα
συµπεράσµατα του Ευρωπαϊκού Συµβουλίου στις 7-8 Φεβρουαρίου 2013 και επί των οποίων
υπάρχει πολιτική συµφωνία που επετεύχθη από τα όργανα στις 27 Ιουνίου 2013.
Ο συντάκτης θεωρεί ότι, παρά τις ιδιαίτερες περιστάσεις της έγκρισης του σχεδίου
προϋπολογισµού 2014, η Επιτροπή είναι το µόνο όργανο το οποίο διαθέτει τις πληροφορίες
που του επιτρέπουν να έχει εικόνα των πραγµατικών δηµοσιονοµικών αναγκών όλων των
περιφερειών. Ωστόσο, διερωτάται κατά πόσον η Επιτροπή έχει υπολογίσει τον αντίκτυπο της
συµφωνηµένης εκ των προτέρων καταβολής των ειδικών πόρων που περιέχονται στην
συµφωνία για το Π∆Π και της προτεινόµενης αύξησης στα ποσοστά συγχρηµατοδότησης σε
εκείνα τα κράτη µέλη που αντιµετωπίζουν ή απειλούνται µε σοβαρές δυσχέρειες σε σχέση µε
PE514.867v02-00 4/8 AD1004142EL.doc
EL
την χρηµατοπιστωτική τους σταθερότητα και τον αντίκτυπο της προτεινόµενης παράτασης
κατά ένα έτος της προθεσµίας αυτόµατης αποδέσµευσης για µερικά κράτη µέλη.

ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΜΟΣ ΠΟΡΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ

Ο προτεινόµενος καταµερισµός µεταξύ διαφόρων πιστώσεων και ταµείων έχει ως εξής:
Στα πλαίσια του προτεινόµενου συνολικού επιπέδου πιστώσεων υποχρεώσεων ύψους
47.560,6 εκατοµµύρια ευρώ για τον τοµέα 1β (-13,5% σε σύγκριση µε το 2013), οι συνολικές
πιστώσεις υποχρεώσεων για τα ∆ιαρθρωτικά Ταµεία (ΕΤΠΑ και ΕΚΤ) ανέρχονται σε
38.088,2 εκατοµµύρια ευρώ, εκ των οποίων 1.804,1 εκατοµµύρια ευρώ είναι για το αίτηµα
συµπληρωµατικής πληρωµής υπέρ της Πρωτοβουλίας για την απασχόληση των νέων, 8.922,4
εκατοµµύρια ευρώ για το Ταµείο Συνοχής και 365,1 εκατοµµύρια ευρώ για το Ταµείο
Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους.
Το προτεινόµενο επίπεδο πιστώσεων πληρωµών είναι σηµαντικά χαµηλότερο, και
συγκεκριµένα -9,3% σε σχέση µε το 2013, και ανέρχεται στο ποσό των 51.093,7
εκατοµµυρίων ευρώ, το οποίο καθορίστηκε βάσει των εκτιµήσεων σχετικά µε την εξέλιξη
των ενδιάµεσων πληρωµών 2007-2013 (46.765,5 εκατοµµύρια ευρώ, και συγκεκριµένα
91,4% των συνολικών εκτιµήσεων πληρωµών για το 2014 στο πλαίσιο του τοµέα 1β), της
µείωσης κατά 83% των πιστώσεων πληρωµών για το κλείσιµο της περιόδου 2000-2006, και
του νέου ποσού αρχικής προχρηµατοδότησης το 2014 µειωµένου κατά 1% στο πλαίσιο του
ΕΤΠΑ, του ΕΚΤ και του Ταµείου Συνοχής (ή 1,5% για τα κράτη µέλη που λαµβάνουν
οικονοµική συνδροµή).
Ο συντάκτης εκφράζει την απογοήτευσή του για το γεγονός ότι η Επιτροπή χρησιµοποίησε
ως βάση για την προχρηµατοδότηση το ποσό που συµφωνήθηκε στα συµπεράσµατα του
Ευρωπαϊκού Συµβουλίου τον Φεβρουάριο 2013, βασιζόµενη στο γεγονός ότι αποτελεί
αντικείµενο εν εξελίξει τοµεακών διαπραγµατεύσεων µεταξύ των οργάνων για την
µελλοντική πολιτική συνοχής, η οποία εµπίπτει στο πλαίσιο της συναπόφασης, µε κίνδυνο να
προεξοφλείται το αποτέλεσµα των διαπραγµατεύσεων αυτών.
Εκφράζει επίσης την έκπληξή του για το γεγονός ότι ενώ περισσότερες από τις µισές
πιστώσεις πληρωµών (52%) προορίζονται να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις της ΕΕ
καλύπτοντας αναλήψεις υποχρεώσεων του παρελθόντος, το υπόλοιπο προς εκκαθάριση
(ΥΠΕ) εξακολουθεί να αυξάνεται.
Θα πρέπει να σηµειωθεί ότι η Επιτροπή βασίζει τις γενικές της εκτιµήσεις στην υπόθεση ότι
οι πρόσθετες πιστώσεις πληρωµών ύψους 11, 2 εκατοµµυρίων ευρώ όπως ζητήθηκε µέσω του
σχεδίου διορθωτικού προϋπολογισµού 2/2013 θα εγκριθούν στο ακέραιο κατά τη διάρκεια
του 2013, γεγονός ιδιαίτερα σηµαντικό για τον τοµέα 1β.

ΚΥΡΙΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ 2014

Η Επιτροπή ορίζει τέσσερις κύριες προτεραιότητες για την εκτέλεση του προϋπολογισµού
2014: ενίσχυση των ενεργειών για τους νέους και τις µικροµεσαίες επιχειρήσεις, εφαρµογή
των νέων προγραµµάτων στα πλαίσια του Π∆Π 2014-2020, εκπλήρωση των υποχρεώσεων
της ΕΕ και, τέλος, περιορισµός διοικητικών δαπανών. Μια από τις πλέον αντιπροσωπευτικές
δράσεις στο πλαίσιο του προσεχούς δηµοσιονοµικού πλαισίου είναι η νέα Πρωτοβουλία για
την Απασχόληση των Νέων, για την οποία η Επιτροπή έχει προτείνει εκ των προτέρων
AD1004142EL.doc 5/8 PE514.867v02-00
EL
κάλυψη των δαπανών µε ποσό ύψους 6 εκατοµµυρίων ευρώ σε πιστώσεις αναλήψεων
υποχρεώσεων εντός των δύο πρώτων ετών, αρχίζοντας µε ανάληψη υποχρέωσης ύψους 3,4
εκατοµµυρίων ευρώ το 2014.
Επί τη βάσει της ευθυγράµµισης της πολιτικής συνοχής µε την στρατηγική Ευρώπη 2020, η
Επιτροπή επιδιώκει να εστιάσει στην έγκαιρη έγκριση και έναρξη των νέων προγραµµάτων,
στην µεγιστοποίηση του αντικτύπου της πολιτικής και στην ενίσχυση της διαδικασίας
στρατηγικού προγραµµατισµού εξασφαλίζοντας ευρωπαϊκή προστιθέµενη αξία και
βελτιώνοντας την ποιότητα της δαπάνης.
PE514.867v02-00 6/8 AD1004142EL.doc
EL
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Η Επιτροπή Περιφερειακής Ανάπτυξης καλεί την Επιτροπή Προϋπολογισµών, που είναι
αρµόδια επί της ουσίας, να συµπεριλάβει στην πρόταση ψηφίσµατός της τις ακόλουθες
προτάσεις:
1. διερωτάται κατά πόσον τα ποσά που ενεγράφησαν στο σχέδιο προϋπολογισµού 2014 για
τον τοµέα 1β επαρκούν για την κάλυψη των ελάχιστων αναγκών και στόχων της
περιφερειακής πολιτικής όπως ορίζονται από την Ένωση στην Συνθήκη·
2. επισηµαίνει µε ανησυχία τη µείωση στις πιστώσεις αναλήψεων υποχρεώσεων στα πλαίσια
του τοµέα 1β κατά 13,5% σε 47.560,6 εκατοµµύρια ευρώ και τη µείωση σε πιστώσεις
πληρωµών κατά 9,3%, σε 51.093,7 εκατοµµύρια ευρώ το 2013, ενώ το τελευταίο ποσό
περιλαµβάνει το ποσό των 46.765,5 εκατοµµυρίων ευρώ που προβλέπεται για τις
ενδιάµεσες πληρωµές 2007-2013, και µια µείωση κατά 83% σε 592,0 εκατοµµύρια ευρώ
σε πληρωµές για το κλείσιµο της περιόδου 2000-2006·
3. επισηµαίνει ότι, σύµφωνα µε την Επιτροπή, το σχέδιο προϋπολογισµού 2014 είναι
µεταβατικό, µε περισσότερες από τις µισές πιστώσεις πληρωµών (52%) να προορίζονται
για την κάλυψη υπολοίπων προς εκκαθάριση και για την ολοκλήρωση παλαιών
προγραµµάτων· εκφράζει ωστόσο την έκπληξη του για το γεγονός ότι το επίπεδο των
ΥΠΕ εξακολουθεί να αυξάνεται·
4. ζητεί περαιτέρω διευκρινίσεις για το κατά πόσον η Επιτροπή υπολόγισε τον αντίκτυπο
του συµφωνηθέντος εκ των προτέρων εφοδιασµού ειδικών πόρων που περιέχονται στην
συµφωνία για το Π∆Π, της προτεινόµενης αύξησης στα ποσοστά συγχρηµατοδότησης για
εκείνα τα κράτη µέλη που αντιµετωπίζουν ή απειλούνται µε σοβαρές δυσχέρειες
αναφορικά µε την δηµοσιονοµική τους σταθερότητα και τον αντίκτυπο της προτεινόµενης
παράτασης κατά ένα έτος της περιόδου αυτόµατης αποδέσµευσης για µερικά κράτη µέλη·
5. εκφράζει την απογοήτευσή του για το γεγονός ότι η Επιτροπή έχει λάβει ως βάση για την
προχρηµατοδότηση το επίπεδο που συµφωνήθηκε από το Ευρωπαϊκό Συµβούλιο τον
Φεβρουάριο 2013, ένα θέµα που αποτελεί αντικείµενο των εν εξελίξει τοµεακών
διαπραγµατεύσεων µεταξύ των οργάνων, κατά τις οποίες το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έχει
το δικαίωµα συναπόφασης, µε κίνδυνο ως εκ τούτου να προεξοφλείται το αποτέλεσµα
αυτών των διαπραγµατεύσεων· υπενθυµίζει ότι η προχρηµατοδότηση έχει ουσιαστική
σηµασία εφόσον τα κράτη µέλη και οι περιφέρειες χρειάζονται επαρκή χρηµατοδότηση
κατά την έναρξη της περιόδου για να επενδύσουν σε προγράµµατα που θα συνεισφέρουν
στις προσπάθειες αντιµετώπισης της τρέχουσας οικονοµικής και χρηµατοπιστωτικής
κρίσης· επαναλαµβάνει, εν προκειµένω, τη θέση της Επιτροπής περιφερειακής ανάπτυξης
που συνίσταται στη διατήρηση των ίδιων ποσοστών προχρηµατοδότησης µε την
τρέχουσα περίοδο, εφόσον η κρίση συνεχίζεται·
6. επαναλαµβάνει τη θέση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σύµφωνα µε την οποία δεν
πρόκειται να υπάρξει ψηφοφορία έγκρισης του κανονισµού Π∆Π εκτός και αν δοθούν
απόλυτες διαβεβαιώσεις ότι θα καλυφθούν πλήρως οι εκκρεµείς εντολές πληρωµής για το
2013· επιµένει ότι το Συµβούλιο οφείλει να τιµήσει τη πολιτική του δέσµευση και να
εγκρίνει χωρίς χρονοτριβή έναν επιπλέον διορθωτικό προϋπολογισµό προκειµένου να
AD1004142EL.doc 7/8 PE514.867v02-00
EL
αποφευχθεί οποιαδήποτε έλλειψη σε πιστώσεις πληρωµών που θα µπορούσε να οδηγήσει
σε διαρθρωτικό έλλειµµα στον προϋπολογισµό της ΕΕ στα τέλη του 2013· δηλώνει ότι το
Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο δεν θα δώσει τη συγκατάθεσή του στον κανονισµό Π∆Π ή δεν
θα εγκρίνει τον Προϋπολογισµό 2014 έως ότου αυτός ο νέος διορθωτικός
προϋπολογισµός, ο οποίος θα καλύπτει το εναποµείναν έλλειµµα όπως προσδιορίζεται
από την Επιτροπή, εγκριθεί από το Συµβούλιο·
7. επισηµαίνει ότι το πρόγραµµα «απασχόληση των νέων» που αποφασίσθηκε από το
Ευρωπαϊκό Συµβούλιο στις 27-28 Ιουνίου 2013 εφαρµόζεται στις περιφέρειες όπου η
ανεργία των νέων υπερβαίνει το 25% και είναι ως εκ τούτου απαραίτητο οι σχετικές
στατιστικές της Eurostat να αναφέρονται σε όλες τις περιφέρειες της Ευρώπης, γεγονός
που δεν συµβαίνει έως τώρα·
8. καλεί την Επιτροπή να υποστηρίξει και να υλοποιήσει όλα τα δοκιµαστικά σχέδια, τις
προπαρασκευαστικές ενέργειες και τα µέτρα τεχνικής βοήθειας που προτείνονται από την
Επιτροπή Περιφερειακής Ανάπτυξης για τον τοµέα 1β.

PE514.867v02-00 8/8 AD1004142EL.doc
EL
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Ηµεροµηνία έγκρισης 24.9.2013
Αποτέλεσµα της τελικής ψηφοφορίας +:
–:
0:
44
0
3
Βουλευτές παρόντες κατά την τελική
ψηφοφορία
François Alfonsi, Catherine Bearder, John Bufton, Francesco De
Angelis, Tamás Deutsch, Rosa Estaràs Ferragut, Danuta Maria Hübner,
Iñaki Irazabalbeitia Fernández, María Irigoyen Pérez, Seán Kelly,
Mojca Kleva Kekuš, Constanze Angela Krehl, Jacek Olgierd Kurski,
Petru Constantin Luhan, Vladimír Maňka, Iosif Matula, Miroslav
Mikolášik, Jens Nilsson, Jan Olbrycht, Wojciech Michał Olejniczak,
Younous Omarjee, Tomasz Piotr Poręba, Ovidiu Ioan Silaghi, Monika
Smolková, Nuno Teixeira, Lambert van Nistelrooij, Oldřich Vlasák,
Kerstin Westphal, Hermann Winkler, ElŜbieta Katarzyna Łukacijewska,
Χαράλαµπος Αγγουράκης, Γεώργιος Σταυρακάκης, Филиз Хакъева
Хюсменова
Αναπληρωτές παρόντες κατά την τελική
ψηφοφορία
Andrea Cozzolino, Joseph Cuschieri, Ivars Godmanis, Juozas Imbrasas,
Karin Kadenbach, James Nicholson, Heide Rühle, Elisabeth Schroedter,
Richard Seeber, Giommaria Uggias, Iuliu Winkler, Андрей Ковачев
Αναπληρωτές (άρθρο 187, παρ. 2)
παρόντες κατά την τελική ψηφοφορία
António Fernando Correia de Campos, Sabine Verheye
Μαλλον δεν διαβασε τι ισχυει...δεν τον εχω τοσο πολυ μαλακα το χοντρο να θελει να παρει επανω του οτι δεν θα παρουν επιδομα οσοι ανεργοι φιλοξενούνται όχι πως τα αλλα τα διάβασε η δεν γνώριζε αλλα τόσο αυτοκαταστροφικός;; Εντύπωση μου κανει
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.255
Κριτικές
3
Like
1.435
Πόντοι
566


Στην εξαγορά του συνόλου των προνομιούχων μετοχών του Δημοσίου, ύψους 940 εκατ. ευρώ, προχώρησε η Alpha Bank, κάνοντας χρήση μέρους των κεφαλαίων της αύξησης κεφαλαίου 1,2 δισ. ευρώ που ολοκλήρωσε με επιτυχία πριν λίγο καιρό.

«Μετά την πρόσφατη επιτυχημένη Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου, προχωράμε πρώτοι στην αποπληρωμή της συμμετοχής του Ελληνικού Δημοσίου μέσω των προνομιούχων μετοχών» δήλωσε ο πρόεδρος της τράπεζας, Γ.Κωστόπουλος.

Σε ανάλογη κίνηση αναμένεται να προχωρήσει και η Τράπεζα Πειραιώς, μετά την επιτυχημένη αύξηση κεφαλαίου ύψους 1,75 δισ. ευρώ που πραγματοποίησε.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της τράπεζας: «H Alpha Τράπεζα AE ανακοινώνει ότι, σήμερα, 17 Απριλίου 2014, εξαγόρασε από το Ελληνικό Δημόσιο τo σύνολο των προνομιούχων μετοχών (200.000.000) ύψους Ευρώ 940 εκατ., κυριότητας του τελευταίου και εκδόσεως της Τραπέζης».

Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Τραπέζης, κ. Γιάννης Σ. Κωστόπουλος, δήλωσε: «Μετά την πρόσφατη επιτυχημένη Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου, προχωράμε πρώτοι στην αποπληρωμή της συμμετοχής του Ελληνικού Δημοσίου μέσω των προνομιούχων μετοχών.»

» Με την υψηλής ποιότητας κεφαλαιακή μας βάση και με σημαντικούς διεθνείς επενδυτές στην διευρυμένη μετοχική μας σύνθεση, συνεχίζουμε την υλοποίηση του στρατηγικού μας σχεδιασμού, ως η Τράπεζα αναφοράς στο Ελληνικό Τραπεζικό σύστημα».

Newsroom ΔΟΛ

 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
[size=20pt]Αι γενεαί πάσαι, ύμνον τη Ταφή Σου, προσφέρουσι Χριστέ μου.
Καθελών του ξύλου, ο Αριμαθείας, εν τάφω Σε κηδεύει.[/size]

p2160001.jpg


[size=20pt]
Έρραναν τον τάφον αι Μυροφόροι μύρα, λίαν πρωί ελθούσαι.[/size]


:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Συνημμένα

  • images.jpg
    images.jpg
    6,1 KB · Εμφανίσεις: 13

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :humpleg: :humpleg: :humpleg:
 

Συνημμένα

  • polnto-falaina.jpg
    polnto-falaina.jpg
    27,1 KB · Εμφανίσεις: 25

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
:tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:
 

Συνημμένα

  • ΣΑΜΑΡΑΣ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ-ΚΟΥΒΕΛΗΣ-ΛΙΣΤΑ.jpg
    ΣΑΜΑΡΑΣ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ-ΚΟΥΒΕΛΗΣ-ΛΙΣΤΑ.jpg
    168,8 KB · Εμφανίσεις: 28

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
:humpleg: :humpleg: :humpleg: :humpleg: :humpleg: :humpleg: :humpleg: :humpleg:
 

Συνημμένα

  • samaras-ceb2ceb5cebdceb9ceb6ceb5cebbcebfcf83-pleisthriasmoi.jpg
    samaras-ceb2ceb5cebdceb9ceb6ceb5cebbcebfcf83-pleisthriasmoi.jpg
    193,9 KB · Εμφανίσεις: 40
  • images.jpg
    images.jpg
    6,7 KB · Εμφανίσεις: 13

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
 

Συνημμένα

  • Venizelos samaras.jpg
    Venizelos samaras.jpg
    194,7 KB · Εμφανίσεις: 27
  • images.jpg
    images.jpg
    9,3 KB · Εμφανίσεις: 13

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Μειωμένη σε σχέση με πέρσι η έξοδος των εκδρομέων



Στοιχεία από τα διόδια, τα λιμάνια και την αγορά
Κορυφώνεται σταδιακά η έξοδος των εκδρομέων για το Πάσχα, καθώς από τα μεσάνυχτα χθες και έως τις 11.00 το πρωί σήμερα, είχαν περάσει από τους σταθμούς διοδίων των Αφιδνών και της Ελευσίνας 40.763 οχήματα, ενώ περισσότερα από 75.000 είχαν περάσει χθες Μεγάλη Πέμπτη.

Από τα διόδια της Ελευσίνας από τα μεσάνυχτα της Μεγάλης Πέμπτης έως τις 12.00 το μεσημέρι είχαν περάσει 26.267 οχήματα, ενώ πέρυσι από τα μεσάνυχτα έως τις 11.00 το πρωί της Μεγάλης Παρασκευής είχαν περάσει 19.000 οχήματα.

Από τα διόδια των Αφιδνών έχουν περάσει από τα μεσάνυχτα έως τις 11.00 το πρωί 14.496 οχήματα, ενώ πέρυσι, στο ίδιο χρονικό διάστημα, είχαν περάσει 16.901 οχήματα.

Αντίστοιχα από τον σταθμό διοδίων των Θηβών έχουν περάσει 7.824 οχήματα, (9.480 πέρυσι), από την Τραγάνα, 6.728 (8.103 πέρυσι) και από την Αγία Τριάδα Θερμοπυλών, 5.903 (6.900 πέρυσι).

Η τροχαία έχει λάβει έκτακτα μέτρα για την εξυπηρέτηση των εκδρομέων και σήμερα από τις 6 το πρωί έως τις 4 μετά το μεσημέρι, απαγορεύεται η κυκλοφορία για φορτηγά ωφέλιμου βάρους άνω του 1,5 τόνου σε τμήματα των εθνικών οδών στο ρεύμα εξόδου.

Η κίνηση σε λιμάνια, σταθμούς ΚΤΕΛ και αεροδρόμια

Αυξημένη είναι η κίνηση και στα λιμάνια του Πειραιά, της Ραφήνας και του Λαυρίου. Χθες Μεγάλη Πέμπτη πραγματοποιήθηκαν συνολικά 73 δρομολόγια με περίπου 35.000 επιβάτες, προς τα νησιά του Αιγαίου, την Κρήτη και τα νησιά του Αργοσαρωνικού.

Αναλυτικότερα από το λιμάνι του Πειραιά προς τα νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη πραγματοποιήθηκαν 20 δρομολόγια με 23.747 επιβάτες και 4.237 οχήματα και προς τα νησιά του Αργοσαρωνικού 34 δρομολόγια με 7.653 επιβάτες και 1.471 οχήματα.

Αντίστοιχα από το λιμάνι του Λαυρίου πραγματοποιήθηκαν επτά δρομολόγια με 2.381 επιβάτες και 680 οχήματα, ενώ από τη Ραφήνα, 12 δρομολόγια με 8.702 επιβάτες και 2180 οχήματα.

Στο 100% φθάνει η πληρότητα στους σταθμούς των ΚΤΕΛ Αττικής, Κηφισού και Λιοσίων, ενώ στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος από χθες έως και την τρίτη ημέρα του Πάσχα έχουν προγραμματισθεί 2.245 αφίξεις και αναχωρήσεις.

Ακινητοποιημένα θα παραμείνουν τις επόμενες τρεις ημέρες τα τρένα του ΟΣΕ, λόγω της τριήμερης απεργίας που έχει κηρύξει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών.

Η κίνηση στην αγορά- Ωράριο καταστημάτων

Ομαλή είναι η κίνηση στη Βαρβάκειο αγορά των Αθηνών «παρά τα προβλήματα που δημιούργησαν τις πρώτες μέρες τα παιχνίδια των πολυεθνικών» όπως ανέφερε μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της Βαρβακείου Κλεάνθης Τσιρώνης.

Σύμφωνα με τον κ. Τσιρώνη αύριο, Μεγάλο Σάββατο, θα υπάρχει επάρκεια ενώ οι τιμές των αμνοεριφίων που ξεκίνησαν από έξι ευρώ το κιλό στις αρχές της Μεγάλης Εβδομάδας κυμαίνονται σήμερα από 7-8 ευρώ το κιλό.

Σήμερα, Μεγάλη Παρασκευή, τα εμπορικά καταστήματα άνοιξαν στη 1 το μεσημέρι και θα κλείσουν στις 7 το απόγευμα, ενώ τα σούπερ μάρκετ και τα πολυκαταστήματα θα λειτουργούν έως τις 9.00 το βράδυ. Ανοιχτή από τις 8 το πρωί είναι η Βαρβάκειος.

Αύριο, Μεγάλο Σάββατο, τα εμπορικά καταστήματα θα είναι ανοιχτά από τις 9:00 το πρωί έως τις 3.00 μετά το μεσημέρι και έως τις 8.00 το βράδυ τα πολυκαταστήματα και τα σούπερ μάρκετ. Η Βαρβάκειος αγορά θα είναι ανοιχτή από τις 6 το πρωί.

Στη Θεσσαλονίκη τα εμπορικά καταστήματα σήμερα θα μείνουν ανοιχτά από τη 1.00 μετά το μεσημέρι έως τις 7.00 το απόγευμα και αύριο, Μεγάλο Σάββατο, από τις 10.00 το πρωί έως τις 4.00 το απόγευμα. Την Κυριακή του Πάσχα και τη Δευτέρα του Πάσχα τα καταστήματα θα παραμείνουν κλειστά.

Ο καιρός δυσκολεύει τους εκδρομείς, όχι όμως και το ψήσιμο του οβελία

Για σήμερα σύμφωνα με την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία προβλέπονται έντονα φαινόμενα, με βροχές και καταιγίδες, ακόμα και χαλαζοπτώσεις, κυρίως στη Δυτική και Βόρεια Ελλάδα, στο Ανατολικό Αιγαίο και ισχυροί δυτικοί άνεμοι στο Αιγαίο. Χιόνια θα πέσουν στα ορεινά, στα κεντρικά και βόρεια τμήματα της χώρας.

Από το Μεγάλο Σάββατο ο σταδιακά ο καιρός θα βελτιωθεί. Την Κυριακή του Πάσχα στις περισσότερες περιοχές θα επικρατεί ηλιοφάνεια, ενώ η θερμοκρασία θα φθάσει τους 20 με 22 βαθμούς Κελσίου. Εξαίρεση θα αποτελέσουν περιοχές στα βόρεια και στα βορειανατολικά της Ελλάδας και στο ανατολικό Αιγαίο, όπου μπορεί να εκδηλωθούν σποραδικές βροχές.








 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
ΣΥΡΙΖΑ: Εκτεθειμένοι όσοι διέρρεαν ότι το θέμα του κατοχικού δανείου ετέθη από την ελληνική πλευρά
Η εφημερίδα «REAL NEWS» αποκαλύπτει στο φύλλο του Μεγάλου Σαββάτου πως «η καγκελάριος της Γερμανίας αρνείται ακόμη και συζήτηση για τις γερμανικές οφειλές».

Ο ΣΥΡΙΖΑ αναφερόμενος στον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και με αφορμή την αποκάλυψη της εφημερίδας αναφέρει πως «οι συνεπείς Μερκελιστές που απέφυγαν να στεναχωρήσουν την καγκελάριο, οφείλουν να δώσουν εξηγήσεις».

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ:

«Η αποκάλυψη της εφημερίδας "REAL NEWS", εκθέτει όσους διέρρεαν ότι το θέμα του κατοχικού δανείου ετέθη από την ελληνική πλευρά κατά τη διάρκεια της τελευταίας επίσκεψης της κας Μέρκελ.

Οι συνεπείς Μερκελιστές που απέφυγαν να την στεναχωρήσουν οφείλουν να δώσουν εξηγήσεις. Κύριε Σαμαρά φτάνουν οι κοροϊδίες».

 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
:pipa1: :pipa1: :pipa1: :pipa1: :pipa1: :pipa1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_2: :s&m_2: :s&m_2: :s&m_3: :s&m_3: :s&m_3:

Διαρροές στελεχών της ΝΔ ενόψει αυτοδιοικητικών εκλογών

Προβληματισμός στη Συγγρού
Μεγάλα προβλήματα αντιμετωπίζει η ΝΔ καθώς σημειώνεται διαρροή στελεχών προς άλλα κόμματα και υποψηφιότητες στις αυτοδιοικητικές εκλογές.

Συγκεκριμένα ένας ακόμη παράγοντας της τοπικής αυτοδιοίκησης που προέρχεται από τη Νέα Δημοκρατία προσχώρησε στον συνδυασμό του Γιάννη Σγουρού για την Περιφέρεια Αττικής. Ο πρώην δήμαρχος Πεύκης Παύλος Καμάρας θα συμμετάσχει στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού του κ. Σγουρού.

Ο Παύλος Καμάρας είναι η δεύτερη ηχηρή προσχώρηση «γαλάζιου» τοπικού παράγοντα στην παράταξη του Γ. Σγουρού, μετά από αυτή του Νίκου Χαρδαλιά του Βύρωνα που οριστικοποιήθηκε τη Μεγάλη Δευτέρα, προκαλώντας ένα ακόμη ρήγμα στον συνδυασμό του Γιώργου Κουμουτσάκου, που στηρίζεται επισήμως από τη ΝΔ και τον Αντώνη Σαμαρά.

Ανάλογες κινήσεις συμβαίνουν στο Βόλο όπου γαλάζια στελέχη προσχωρούν στον συνδυασμό Μπέου.

Όμοια είναι η εικόνα στην Πελοπόννησο όπου ο πρώην πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Δ. Τσιγκούνης εντάχθηκε στον συνδυασμό του Γιάννη Μανώλη.

Προβλήματα φαίνεται να υπάρχουν και στον Πειραιά όπου ο Β. Μιχαλολιάκος ζήτησε από τον Κ. Αρβανιτόπουλο να διευκρινίσει ποιον υποστηρίζει στον Πειραιά, μετά την παρουσία του στην ανακοίνωση του συνδυασμού Μώραλη.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom