Σωστό το σκεπτικό
Το θέμα είναι πολύπλοκο
Όμως στη σύγκριση για τις τιμές στον ίδιο Προορισμό πρέπει να συνυπολογιστούν και άλλοι παράγοντες όπως πχ:
1. σε περιπτώσεις που για τον ίδιο Προορισμό υπάρχουν 2 ή παραπάνω αεροδρόμια ποια πετάει στο πιο κοντινό - το κόστος πχ τραίνου ή ταξί μπορεί να μειώσει τι διαφορά εισιτηρίου
2. τα slots της κάθε εταιρείας (ώρες αναχώρησης-επιστροφής) καθώς το κάθε αεροδρόμιο τα τιμολογεί ανάλογα - εδώ έχουμε με τις πιο "βολικές/άβολες" ώρες για τον επιβάτη
3. αν σε κάποιο συγκεκριμένο route υπάρχει κάποια επιδότηση στη τιμή του εισιτηρίου (συνήθως) από τις περιοχές των αεροδρομίων άφιξης και αναχώρησης
Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που μειώνει το κόστος του εισιτηρίου είναι το πόση ώρα το κάθε αεροσκάφος σταθμεύει σε ένα αεροδρόμιο και πόσα δρομολόγια κάνει το ίδιο αεροσκάφος - η Ryannair για παράδειγμα μπορεί να πετάει από ένα αεροδρόμιο του εξωτερικού για Θεσσαλονίκη και μετά από λίγη/λίγες ώρα/ώρες να εκτελέσει εσωτερικό προς Αθήνα και μετά παλι πίσω Θεσσαλονίκη ή κάπως έτσι - συνεπώς είναι θεμα utilization/programming/logistics
Ίσως υπάρχουν και άλλοι παράγοντες όπως φορολογία, μισθοδοσία, κλπ αλλά αυτά δεν απασχολούν τον καταναλωτή, αφού σε τελική ανάλυση επιθυμεί να πληρώνει λιγότερα λαμβάνοντας παρόμοιες υπηρεσίες
Σε ανοδική πορεία ανάπτυξης και οι δυο αεροπορικές.. ο καπιταλισμός έδωσε τη δυνατότητα σε ανθρώπους να ταξιδέψουν σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες με +-100 ευρώ.. αλλά για πιο λόγο να επιλέξω την ακριβότερη Aegean από τη low cost Rynair? Το μέσο ταξίδι σε ευρωπαϊκό προορισμό είναι 3 άντε 4 ώρες.. χέστηκα αν φάω ή πιω χυμό... Προτίμω να φάω κ να πιω όταν φτάσω στο προορισμό μου.. Δικαιολογείται τόση διαφορά στις τιμές για ίδιο ταξίδι τον εν λόγο αεροπορικών? Για ίδιο προορισμό τιμή Rynaiar 80€ κ τιμή Aegean 220.. Κλεινεις Rynair κ φτάνεις στο προορισμό σου με 140€ παραπάνω στη τσέπη, να τα ξοδέψεις όπως γουστάρεις...!