Μα η Βιβλος δεν εχει σκοπο να υποκαταστησει την επιστημη. Οσον αφορα την εκκοσμικευση και εργαλειοποιηση της θρησκειας και της Εκκλησιας απο κοσμικες δυναμεις και την ιδιοποιηση για το λογο αυτο και των ιερων γραφων, αυτο ειναι κατι εναντια στο οποιο ειχε καταφερθει και ο Ιησους και ειχε προειδοποιησει.
Ουτε περιμενα καμια Βιβλο να επιλυσει θεματα επιστημονικα, ουτεκαν η Επιστημη ερχεται σε αντιθεση η ειναι αντιφατικη προς τη θρησκεια. Ισα ισα η ιδια η επιστημη ειναι δημιουργημα της ανθρωπινης νοησης δηλαδη κατ επεκταση δημιουργημα του ιδιου του Θεου. Και οταν αναφερεται οτι ο ανθρωπος ειναι κατ εικονα και ομοιωση του Θεου, σημαινει οτι πρεπει και αυτος να επιβληθει στη Φυση και να δημιουργησει. Οχι μονο ειναι απολυτα εναρμονισμενη η Επιστημη και η Πιστη , αλλα επιβαλλεται να ειναι καθως η Επιστημη αποκομμενη, συνεκδοχικα θα αποκοπει και απο καθε οντολογικη και εννοιολογικη συνδεση με την ανθρωποτητα, επιβαλλοντας και επιφεροντας μια δικη της ορθολογικοτητα και αναγκαιοτητα, η οποια εν τελει μπορει να υποταξει την ανθρωποτητα στη λοιγικη αυτη ( κατι που ηδη υπαρχει ο κινδυνος να γινεται και που ηδη εχει επισυμβει με το Ναζισμο και τον Κομμουνισμο, οπου στο ονομα της καθαρης ορθολογικοτητας που πρεσβευαν, επεφεραν φρικη και εκατομμυρια μαζικους θανατους).
Επισης οι Ελληνες εκκλησιαστικοι πατερες οχι μονο δεν αντιφασκουν και καταπολεμουν την αρχαια ελληνικη φιλοσοφια, αντιθετα ειναι οι φυσικοι συνεχιστες της οντολογιας του Πλατωνα και του Αριστοτελη. Οι αναζητησεις και τα οντολογικα ερωτηματα που εθεσε και ο Πλατων και ο Αριστοτελης ( στα Μετα τα φυσικα οπου εκτιθεται η οντολογια του), απασχολησαν και τους Ελληνες εκκλησιαστικους πατερες, τοσο τους πρωτους, οσο και τους υστεροβυζαντινους, καθιστωντας την Ελληνικη Ορθοδοξη Πνευματικη Παραδοση, φυσικη συνεχεια της αρχαιας ελληνικης φιλοσοφιας.