παντως αν το παρεις καθαρα απο την ωφελιμιστικη σκοπια ενας πιστος ειναι σε πολυ καλυτερη θεση απο εναν αθεο διοτι αν εχει δικιο ο αθεος και δεν υπαρχει τιποτα, μετα το θανατο του πιστου δε θα γινει τιποτα
αν ομως εχει δικιο ο πιστος και υπαρχει θεος, μετα το θανατο του αθεου, θα τσουξει το κωλαρακι του
είναι πολύ ενδιαφέρον το γεγονός ότι το στοίχημα του Πασκάλ αν και έχει καταρριφθεί από την πρώτη στιγμή, επαναφέρεται ΣΥΝΕΧΩΣ από τα χριστιανά, τουλάχιστον. Δείχνει τις μόνιμες βλάβες που έχει επιφέρει στη λογική τους. Ο Πασκάλ δημοσίευσε αυτό που έμεινε στην ιστορία σαν στοίχημα του Πασκάλ. Αν ο θεός δεν υπάρχει και τον πιστεύεις δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Αν όμως υπάρχει και δεν τον πιστεύεις, τότε θα πας στην Κόλαση. ΑΡΑ πίστευε. Δεν αντέχει σε λογική κριτική, γιατί ΥΠΟΥΛΑ θεωρεί δεδομένο ότι δεν υπάρχουν άλλοι θεοί. Αν πιστεύεις στο χριστιανικό θεό και ο πραγματικός θεός είναι ο Σίβα, θα σε μετατρέψει σε πεινασμένο φάντασμα. Αν πιστεύεις στο χριστιανικό θεό και ο πραγματικός θεός είναι ο Δίας, θα σε στείλει στα Τάρταρα. Αν πιστεύεις στο χριστιανικό θεό και ο πραγματικός θεός είναι ο Αλλάχ, θα χάσεις τα βουνά με τα πιλάφια, τα ποτάμια με το κρασί, τις λίμνες με το μέλι και τις μαυρομάτες ουρί. Και ούτω καθεξής. Αν τους το αντιστρέψεις με τον Άγιο Βασίλη θα καγχάσουν, κι όμως είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο. Γιατί να μην πιστεύουμε στην ύπαρξη του Άγιου Βασίλη; Αν κάνουμε λάθος, δεν χάνουμε τίποτα. Αν όμως υπάρχει, θα δώσει το δώρο που του ζητήσαμε στο γράμμα που του στείλαμε