ναι συμφωνω για τη συγκριση 4s k gt3.Eγω αναφερομουν στη συγκριση απλης gt3 με rs.τo θεμα πουλ μουρ δεν με απασχολει ιδιαιτερα οταν μιλαμε για τετοια αγωνιστικη κατασκευη οπως το gt3.
Eπειδη ενδιαφερομαι στο αμεσσο μελλον να αποκτησω μια gt3 στην πορσε μου ειχαν πει οτι η rs βγαινει μονο σε μαυρο ασημι πρασινο κ πορτοκαλι κ οι ζαντες κ τα διακριτικα της ειναι μαυρο κ πορτοκαλι αναλογα με το χρωμα του αμαξωματος.
Εκτος αν εννοεις να την βαψω ασπρη σε εδω φανοποιηο που δεν το βρισκω καλη ιδεα να σου πω την αληθεια.
υγ μια ακομη διαφορα απλης με rs ειναι οτι εχει μπακετ απο ανθρακονματα με ζωνες 6 σημειων κ βιδωτο roll cage(χωρις συγκολλησεις)
Δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης όταν μιλάμε για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο.Δεν μπλέχτηκα κ ούτε θα μπλεχτώ ποτέ στα παιχνίδια της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Οι επιδόσεις των 2 αυτοκινήτων σε πίστα κ σε δρόμους(off the official record) είναι πανομοιότυπες.Τα 20 κιλά διαφορά δεν αξίζουν τα 30.000€ έξτρα,όμως η εξωτερική εμφάνιση που είναι αρκετά σημαντικός τομέας για τους περισσότερους ίσως τα αξίζουν.
Μιας και μιλάς για αγωνιστική κατασκευή,να σου θυμήσω οτι εδώ είναι ελλάδα και τη γράφουμε στα @@ μας την κατασκευή.Εδώ θέλουμε εφέ κ χαϊλίκια.
Τα αμάξια αυτά κ πολλά άλλα δύσκολα θα τα δεις στα χέρια κάποιου οδηγού κάτω των 50 ετών.(Σίγουρα θα τα δεις κ στα παιδιά τους αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).
Οπότε,όποιος κάνει την κίνηση να αγοράσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα το κάνει κατα 90% λόγω μούρης.Γι'αυτό στην ελλάδα υπάρχουν περισσότερα 911 turbo cabrio παρά GT3.
Το RS βγαίνει μόνο στα χρώματα για τα οποία σε ενημέρωσαν.Το απλό GT3 όμως,μπορείς να το πάρεις εργοστασιακά ότι χρώμα γουστάρεις!
Αυτά τα λίγα κ να θυμάσαι πριν το πάρεις,πως εδώ που μένω,το μελλοντικό σου αμάξι δεν μπορεί να περάσει γιατί βρίσκει στη 2η στροφή όπως μπαίνεις στην πόλη μου!