πριν μου εγραψες αυτο (το οποιο ειναι το μικτο κερδος)
τωρα μου γραφεις αυτο - εννοωντας το καθαρο κερδος
και παμε ξανα : ο κινδυνος δεν ειναι ο ιδιος - πριν την κριση ειχες ενα σχετικα σταθερο οικονομικο περιβαλλον και τωρα ενα τρελα ευμεταβλητο που δεν ξερεις τι θα σου ξημερωσει - δεν μπορεις να ζητας τα ιδια ποσοστα πριν και τωρα - στα εγραψα και πιο πανω - και η παπατζα του γεωργιαδη για νομους περι αισχροκερδειας αυτο ακριβως κανει : συγκρινει μικτο κερδος πριν και μετα - εαν δεν εισαι μεσα στην συγκεκριμενη αγορα να την ξερεις απεξω και ανακατωτα, μονο εικασιες μπορεις να κανεις
το λες και μονος σου
ξεχνας παλι την απλη λυση του ελευθερου ανταγωνισμου : εαν ενας ιδιωτης ζητησει κερδος 2000% για να αναλαβει το ρισκο, θα βρεθει ενας αλλος προθυμος που θα το κανει με 1000% ... κοκ μεχρι να ισορροπησει η προσφορα με την ζητηση
και φυσικα ξεχνας οτι το κρατος οπου εχει παει να παραστησει τον επιχειρηματια τα εχει κανει μανταρα
τι να κανουμε τωρα - εσυ πιστευεις οτι το κρατος θα δωσει γρηγοροτερα λυση στις ελλειψεις, εγω πιστευω οτι η διαδικασια του ανταγωνισμου θα δωσει πολυ καλυτερη λυση
(μην μου αρχισεις παλι για πεθαμενους - θα εχεις και στις δυο περιπτωσεις)
θα το δουμε του χρονου συγκρινοντας κρατη και πολιτικες (την υγεια μας να εχουμε πανω απο ολα)
όταν λεω 2000 % και εσυ λες1000% παντα εννοω τον φθηνοτερο εισαγωγεα
αν λοιπον το κρατος που σου ειπα και εγω ότι δεν είναι καλο να είναι εμπορος, φωναξει τους εισαγωγεις σε ένα τραπεζι και τους πει ποιο είναι το ποσοστο κερδους που θεωρείται λογικο και ακουσει 1500, 2000 1000 τις εκατο αν κρινει ότι το 1000 δεν είναι αισχροκερδεια θα το επιτρεψει
αν κρινει ότι είναι αισχροκερδεια θα πει αφήστε παιδια θα κανω μονος μου εισαγωγη και θα αναλάβω εγω το κοστος και θα βγαλω κερδος 100%
τωρα για τις ελλειψεις
οι πωλητες στο εξωτερικο δεν εχουν πρόβλημα ποιος θα αγορασει
θελουν αγοραστες
αν λοιπον υπαρχουν προιοντα αντισηπτικα και τα πουλανε σε άλλες χωρες 3 ευρω το λιτρο και σε εμας θα το πουλανε περιπου στην ιδια τιμη με μικροδιαφορες αναμεσα ως προς το υψος της παραγγελιας
ειτε στο κρατος ειτε στους ιδιωτες
αρα αν πουλησουν στους ιδιωτες και δεν θα εχουμε ελλειψεις θα πουλησουν και στο κρατος και δεν θα εχουμε ελλειψεις
από εκει και περα μιλαμε για την τιμη στην ελλαδα που αναλυεται στο προηγουμενο μυνημα
μαλιστα στους αριθμούς που εβαλα το κρατος μπορει να δωσει ακομα μεγαλυτερη τιμη στον παραγωγο που θα τα αγορασει
στους αριθμούς που ειχα δωσει λοιπον αντι να αφησει ελευθερους τους ιδιωτες εισαγωγεις να πουλησουν με τιμη αγορας 3 ευρω στα 120 ευρω με 2000% η στα 60 με κερδος 1000% η σε οποιαδήποτε τιμη που θα θεωρει αισχροκερδεια το αντιστοιχο ποσοστο κερδους
θα πει
για κατσε
ποσο μου ζητανε σε μενα η στους ιδιωτες 3 ευρω
τι θα γινει αν το αγορασουν ιδιωτες και το πουλησουν με ποσοστο κερδους που θεωρω αισχροκερδεια
θα το πουλησουν 60 η 120 το λιτρο
εγω λοιπον θα πωστον παραγωγο
φιλε θα σου δωσω όχι 3 ευρω το λιτρο αλλα 4
ο παραγωγος φυσικα θα προτιμησει το κρατος τοτε αρα λιγοτερη ελλειψη
και θα το πουλησει το κρατος με κερδος 80% 7,2 ευρω
και το κρατος θα κερδισει
και θα εωαφανιστουν πιο γρηγορα οι ελλειψεις γιατι θα εχει δωσει πιο πολλα χρηματα στον παραγωγο οοποιος για αυτό θα το προτιμησει
και για μια άλλη φορα
το κρατος δεν πρεπει να τα κανει αυτά
αυτά πρεπει να τα κανουν οι ιδιωτες
όμως το κρατος δεν πρεπει να αφηνει ανεξελεκτες τις τιμες αν βλεπει αισχροκερδεια και εκμεταλλευση της ανάγκης για τετοια προιοντα τις πολύ δυσκολες αυτές στιγμες
αρα κυτταζει αν υπαρχει αισχροκερδεια αν όχι ιδιωτες
αν ναι βαζει προστιμα
αν με τα προστιμα πεσουν οι τιμες καλως
αν όχι μεγαλύτερα προστιμα
η θα πεσουν οι τιμες η θα σταματησει η εισαγωγη τους αν σταματησει η εισαγωγη τους αυτό εισαγωγες
οι ανεξελεκτη κερδοσκοπια ΤΩΡΑ πρεπει να κτυπηθεί αν υπαρξει
τι είναι δε αισχροκερδεια
1. Όποιος, σχετικά με άλλες δικαιοπραξίες, εκτός από αυτές που αναφέρονται στο άρθρο 404 παρ. 1 και υπό τις ίδιες περιστάσεις, συνομολογεί ή παίρνει για τον εαυτό του ή για τρίτον περιουσιακά ωφελήματα που υπερβαίνουν την αξία της δικής του παροχής τόσο ώστε ανάλογα με τις ειδικές περιστάσεις να βρίσκονται σε προφανή δυσαναλογία προς αυτήν τιμωρείται, αν το πράττει κατ'επάγγελμα ή κατά συνήθεια, με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών και με χρηματική ποινή
αρθρο 405 ποιν κωδικα
και να η τωρινη πνπ αποφαση για την αισχοκερδεια
σε αυτή πιστευω ότι επρεπε να είναι λιγο παραπανω το ποσοστο κερδους
Μέχρι τρία τεμάχια αντισηπτικά θα μπορεί να προμηθεύεται κάποιος είτε από σούπερ μάρκετ είτε από φαρμακεία και θα διατίθενται αποκλειστικά σε μεμονωμένες συσκευασίες.
Στο μεταξύ, μπαίνει τέλος στην οποιαδήποτε προσπάθεια αισχροκέρδιας σε αντισηπτικά, μάσκες και άλλα είδη που έχουν ζήτηση αυτό τον καιρό καθώς ορίζεται ότι το μικτό περιθώριο κέρδους δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερο από αυτό πριν την 1η Φεβρουαρίου 2020, ενώ όχι μόνο θα επιβάλλονται πρόστιμα για αισχροκέρδεια αλλά θα απαγορεύεται και οποιαδήποτε διαφήμιση σε οποιοδήποτε μέσο.
Αυτό προκύπτει από την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ) με τα κατεπείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεπειών του κινδύνου διασποράς του κορονοϊού.
Συγκεκριμένα όπως γνωστοποιείται, εφόσον εξακολουθεί να υφίσταται άμεσος κίνδυνος διασποράς του κορονοϊού, η έλλειψη του οποίου βεβαιώνεται με απόφαση του υπουργού Υγείας, και πάντως για χρονικό διάστημα που δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 6 μήνες από σήμερα, πάσης φύσεως επιχειρήσεις λιανικής πώλησης προϊόντων, μέσων ατομικής προστασίας ή προσωπικής υγιεινής δύνανται να διαθέτουν προς τους καταναλωτές ανώτατη ποσότητα 3 τεμαχίων ανά πελάτη για οποιοδήποτε από τα ακόλουθα είδη ατομικής προστασίας και προσωπικής υγιεινής:
α) Προϊόντα απολύμανσης. β) Προϊόντα αιθυλικής αλκοόλης. γ) Αντισηπτικά προϊόντα.
Από σήμερα, αυτά τα προϊόντα επιτρέπεται να διατίθενται αποκλειστικά σε μεμονωμένες συσκευασίες.
Περιορισμοί ως προς την πώληση αγαθών
Σε ό,τι αφορά στις τιμές και την επιβολή προστίμων στο άρθρο 21: «Περιορισμοί ως προς την πώληση αγαθών» αναφέρονται τα εξής:
- Εφόσον εξακολουθεί να υφίσταται άμεσος κίνδυνος διασποράς του κορονοϊού COVID-19, η έλλειψη του οποίου βεβαιώνεται με απόφαση του Υπουργού Υγείας, και πάντως για χρονικό διάστημα που δεν μπορεί να υπερβαίνει τους έξι μήνες από την έναρξη ισχύος της παρούσας, απαγορεύεται η συνομολόγηση ή η λήψη περιουσιακών ωφελημάτων που αφορούν την πώληση οποιουδήποτε αγαθού ή υπηρεσίας που είναι απαραίτητο για την υγεία, τη διατροφή, τη μετακίνηση και την ασφάλεια του καταναλωτή, ιδίως δε φαρμακευτικών προϊόντων, μέσων ατομικής προστασίας και προσωπικής υγιεινής, όπως χειρουργικών μασκών, αντισηπτικών υγρών και άλλων υλικών απολύμανσης, εφόσον τα ωφελήματα αυτά υπερβαίνουν την αξία της παροχής, τόσο ώστε το μικτό περιθώριο κέρδους να είναι μεγαλύτερο από αυτό της προ της 1ης Φεβρουαρίου 2020, για τα ως άνω προϊόντα και υπηρεσίες.
- Αρμόδια αρχή, για τη λήψη καταγγελιών και τη διαπίστωση παράβασης ορίζεται η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
- Κατ' εξαίρεση, σε περίπτωση που ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων έχει εξαντλήσει όλα τα μέσα που του παρέχει ο νόμος προκειμένου να επιτύχει την παύση της παράνομης πρακτικής και την άρση των συνεπειών της και προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος σοβαρής βλάβης των συλλογικών συμφερόντων των καταναλωτών, μπορεί να λάβει επιπλέον μέτρα ως εξής:
α) να απαιτεί είτε από τον παραβάτη, είτε από πάροχο υπηρεσιών Κοινωνίας της Πληροφορίας την άμεση αφαίρεση περιεχομένου, τη διαγραφή, την απενεργοποίηση ή τον περιορισμό της πρόσβασης σε επιγραμμική (online) διεπαφή,
β) να απαγορεύει τις διαφημιστικές καταχωρίσεις σε οποιοδήποτε μέσο για αγαθά που διατίθενται προς πώληση κατά παράβαση της παρ. 1.
- Με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων μπορεί να εξειδικεύεται η έννοια της δυσαναλογίας των ωφελημάτων με την αξία της παροχής, να καθορίζονται ειδικότερα θέματα που αφορούν τις αρμοδιότητες ελέγχου, καθώς και τη διαδικασία επιβολής των κυρώσεων και να ρυθμίζεται κάθε επιμέρους θέμα για την εφαρμογή του παρόντος
Πηγή:
Follow us: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook | @skaigr on Instagram